A Fusion

Meer informatie over restaurant A Fusion

• Af te huren , Airconditioning , Catering
A en G V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
De hooggespannen verwachting van de vorige keer wederom overtroffen. Asian cuisine met een fusion twist.
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Hele lekkere verse sushi!!! Heerlijk gegeten!
Aalt S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
In een relatief lang en smal pand zit dit restaurant. Interieur is verzorgd. Dames in de bediening en vriendelijk en vlug. Uitleg over de 'bestel lijst' die je uitgereikt krijgt werd niet spontaan aangeboden. Je kunt er prima zitten. Gemengd publiek (vaste klanten versus spontane walk in). Sushi was snel klaar en smaakte prima. Rekening was best fors maar we hadden ook e.e.a. erbij gedronken. Prima plek ook voor ook als je wat minder tijd hebt.
Gijs B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Erg vriendelijk geholpen door het personeel. Het eten was daarnaast ook ontzettend lekker!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten!
David B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prettig restaurant, intressant verrassingsmenu die het gehele menu bestrijkt. Service is goed, misschien iets meer uitleg bij wat er word neergezet bij een verrassingsmenu.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk eten en een super leuke bediening
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gewoon goed
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Vriendelijke bediening, afwisselend en lekker eten (mag voor mij soms misschien iets scherper) en sinds de recente verbouwing ook een leuk interieur. Aanrader.
joke D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst. De voorgerechten werden zoals het gaat in China na elkaar opgediend, zodat we met zijn 4ren konden genieten van de door ons persoonlijk bestelde gerechten. De hoofdgerechten hebben we per 2 laten serveren zodat we ook hier weer heerlijk konden genieten met zijn 4ren, van de door ons geselecteerde hooofdgerechten.
Het was genieten zoals je wilt genieten!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ik had redelijk hoge verwachtingen van dit restaurant en deze zijn gedeeltelijk uitgekomen de sushi en sateh waren erg goed de kip helaas minder deze was eerst gefrituurd en vervolgens gebakken maar stond bij roasted terwijl deze beter bij fried had kunnen staan. Naar verhouding vond ik de sateh wel weer erg duur voor drie stokjes hier had gezien de prijs best ook rijst bij kunnen zitten...
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Zoals elke keer weer: heerlijk! En dat al jaren lang.
Sara W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten! verrassingsmenu zeer gevarieerd. Snelle en vriendelijke bediening
baix P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Weinig voor veel geld
Cornelis P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Aardige mensen. Eerste keer dit type restaurant bezocht en het was prima. Slechts één ding negatief: het dessert vond ik wat simpel en daarom wat aan prijzige kant.
Nadia W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We kozen voor de tasting dinner voor 2 pers, een proeverij dus. Ze vragen wat je voorkeur is, of je vlees of vis wil of combi, wij kozen voor alles. Het was heerlijk!!! We kregen iets van 7 kleine gerechtjes, varierend van dim sum hapjes tot duck buns. Als hoofdgerecht kregen we ossehaas met zwarte peper, erg lekker!
We dronken rose wijn, smaakte prima. We kregen netjes glaasje water er bij en wordt zelfs bijgevuld. Bediening was goed. We hebben een top avond gehad!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij eten hier altijd heerlijk. Fijne en snelle bediening. Kiezen altijd voor het menu waarbij er door chef bepaalt wordt wat je eet.
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was prima en zeer smakelijk.
De service en bediening was wel erg basic.
Een beetje hulp bij de dumplings etc was zeer welkom geweest!
Wijn was prima!
sushimaster .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Afgelopen zondag hier gegeten. Uitgebreide menukaart met kleine Aziatische hapjes. Van Indonesisch, Japans, Chinees tot aan Thais, dus voor ieder wat wils. Alles even lekker eigenlijk en duidelijk met zorg bereid. De tuna truffel grill sushi vind ik bijzonder lekker. Goede, snelle en vriendelijke bediening.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben het menu genomen, je krijgt dan een fantastische selectie van wat het restaurant te bieden heeft voor een heel vriendelijke prijs