A Fusion

Meer informatie over restaurant A Fusion

• Af te huren , Airconditioning , Catering
Paula A.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
A Fusion heeft ons nog nooit teleurgesteld! Heerlijke gerechten en vriendelijk personeel!
Cecile C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijk geluncht! De porties zijn zeer royaal en de service is vriendelijk en betrokken. De gerechten zijn niet standaard Chinees, maar net een beetje anders. Smaken zijn zeer verschillend en het rundvlees heerlijk mals.
@ Mijn man was zijn leesbril vergeten en deze hadden ze zelfs beschikbaar, zodat hij toch de kaart kon lezen.

Absolute aanrader!
S. S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Wij hadden een proeverij van verschillende gerechten. De hoeveelheid eten was ruim voldoende en leuk eens gerechten te proeven van de kaart die ik normaal niet snel zou kiezen. Er waren veel vaste gasten wat in mijn ogen heel positief is!
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Heerlijk eten en leuke bediening.. Bediening geeft leuke adviezen als je zelf niet kunt kiezen. Sushi is top maar de flensjes met eens zijn nog lekkerder.
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
A-Fusion is al jaren lang een begrip in Amsterdam. Heerlijk Aziatische fusion. Van Vietnamese rice-wraps tot zalige sushi en Maleise saté. Daarbij altijd vriendelijke bediening. Ook gisteravond was het weer perfect. Enig nadeel: het is prijzig, maar voor die prijs heb je wel echt wat.
A en G V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
De hooggespannen verwachting van de vorige keer wederom overtroffen. Asian cuisine met een fusion twist.
Saskia A.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Hele lekkere verse sushi!!! Heerlijk gegeten!
Aalt S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
In een relatief lang en smal pand zit dit restaurant. Interieur is verzorgd. Dames in de bediening en vriendelijk en vlug. Uitleg over de 'bestel lijst' die je uitgereikt krijgt werd niet spontaan aangeboden. Je kunt er prima zitten. Gemengd publiek (vaste klanten versus spontane walk in). Sushi was snel klaar en smaakte prima. Rekening was best fors maar we hadden ook e.e.a. erbij gedronken. Prima plek ook voor ook als je wat minder tijd hebt.
Gijs B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Erg vriendelijk geholpen door het personeel. Het eten was daarnaast ook ontzettend lekker!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijk gegeten!
David B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Prettig restaurant, intressant verrassingsmenu die het gehele menu bestrijkt. Service is goed, misschien iets meer uitleg bij wat er word neergezet bij een verrassingsmenu.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk eten en een super leuke bediening
Ronald G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gewoon goed
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Vriendelijke bediening, afwisselend en lekker eten (mag voor mij soms misschien iets scherper) en sinds de recente verbouwing ook een leuk interieur. Aanrader.
joke D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst. De voorgerechten werden zoals het gaat in China na elkaar opgediend, zodat we met zijn 4ren konden genieten van de door ons persoonlijk bestelde gerechten. De hoofdgerechten hebben we per 2 laten serveren zodat we ook hier weer heerlijk konden genieten met zijn 4ren, van de door ons geselecteerde hooofdgerechten.
Het was genieten zoals je wilt genieten!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Ik had redelijk hoge verwachtingen van dit restaurant en deze zijn gedeeltelijk uitgekomen de sushi en sateh waren erg goed de kip helaas minder deze was eerst gefrituurd en vervolgens gebakken maar stond bij roasted terwijl deze beter bij fried had kunnen staan. Naar verhouding vond ik de sateh wel weer erg duur voor drie stokjes hier had gezien de prijs best ook rijst bij kunnen zitten...
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Zoals elke keer weer: heerlijk! En dat al jaren lang.
Sara W.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten! verrassingsmenu zeer gevarieerd. Snelle en vriendelijke bediening
baix P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Weinig voor veel geld
Cornelis P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Aardige mensen. Eerste keer dit type restaurant bezocht en het was prima. Slechts één ding negatief: het dessert vond ik wat simpel en daarom wat aan prijzige kant.