A Fusion

Paula A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Cornelis P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Aardige mensen. Eerste keer dit type restaurant bezocht en het was prima. Slechts één ding negatief: het dessert vond ik wat simpel en daarom wat aan prijzige kant.
Nadia W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We kozen voor de tasting dinner voor 2 pers, een proeverij dus. Ze vragen wat je voorkeur is, of je vlees of vis wil of combi, wij kozen voor alles. Het was heerlijk!!! We kregen iets van 7 kleine gerechtjes, varierend van dim sum hapjes tot duck buns. Als hoofdgerecht kregen we ossehaas met zwarte peper, erg lekker!
We dronken rose wijn, smaakte prima. We kregen netjes glaasje water er bij en wordt zelfs bijgevuld. Bediening was goed. We hebben een top avond gehad!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wij eten hier altijd heerlijk. Fijne en snelle bediening. Kiezen altijd voor het menu waarbij er door chef bepaalt wordt wat je eet.
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het eten was prima en zeer smakelijk.
De service en bediening was wel erg basic.
Een beetje hulp bij de dumplings etc was zeer welkom geweest!
Wijn was prima!
Sushimaster .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Afgelopen zondag hier gegeten. Uitgebreide menukaart met kleine Aziatische hapjes. Van Indonesisch, Japans, Chinees tot aan Thais, dus voor ieder wat wils. Alles even lekker eigenlijk en duidelijk met zorg bereid. De tuna truffel grill sushi vind ik bijzonder lekker. Goede, snelle en vriendelijke bediening.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
We hebben het menu genomen, je krijgt dan een fantastische selectie van wat het restaurant te bieden heeft voor een heel vriendelijke prijs
Chun168 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Het eten is ok. De bediening en service valt wel tegen. De hoofdserveerster weet haar aandacht onvoldoende goed te verspreiden over de aanwezige gasten. Bij sommige gasten nam ze persoonlijk de bestelling op, bij andere gasten - zoals bij ons - werd gevraagd zelf op een kladblok de nummers te noteren wat je wilt hebben. In principe is dat geen probleem, maar kom dan wel terug om het kladblokje op te halen. Later was ze ook onze drankbestelling vergeten. Het alsmaar wachten doet wel af aan de hele eetbeleving.
Boswinkel.advies .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Het verrassingenu was een goeie keus. Vers en smakelijk. Bediening is vriendelijk en alert. Komen zeker terug.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Het concept van verschillende kleine hapjes werkt heel goed. Erg lekker! Spontane en leuke bediening. We kregen goede suggesties wat te bestellen. Een aanrader.
Mathilde S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Scallop gratin nigiri & Salmon Avocado Roll - zijn onze favorieten. Het decor heeft een opknapbeurt gekregen, prettige sfeer.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Ik heb hier laatst voor het eerst gegeten. Het eten was echt geweldig lekker, maar wel een beetje weinig (we hadden het Shared dining menu voor 33eu).

Ook leuke meiden in de bediening die wel van een geintje houden.

Zeker een aanrader; ik kom hier zeker nog een keer terug.
ALEXISVOORTHUIZEN .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Afusion is lekker trendy met goed aziatisch eten
leuke kleine gerechten namen we zowel dim sung als Sushi
leuke bediening en prima avond
Elmerbulthuis .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
het eten was best lekker maar niet heel bijzonder, service een beetje rommelig, iets aan de dure kant voor de kwaliteit...
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Prima bediening. (En goed geheugen voor eerder bezoek.) Gerechten van hoge kwaliteit (hoewel niet uniform--ik vond de Sate wat minder), en uitstekende prijs/kwaliteit.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Waar moet ik beginnen... Ik kom al zo lang in A-Fusion en sleep al mijn vrienden en kennissen hier naar toe. Alles is lekker: de sushi, de gestoomde dim sum, de gegrilde visbeestjes. En de dames in de bediening zijn gezellig, grappig en altijd in voor een inside joke. Ik vind dat leuk. Hoofdgerechten heb ik hier nog nooit geproefd omdat een lading appetizers volstaat. Wat ik wil meegeven: zet bij de sushi per twee stuks ook de prijs per twee stuks. En niet per een. Dat is een beetje gek. Maar verder alleen maar lof over dit fusion-restaurant dat al jaren als een malle scoort.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Echt een topper weer! Was een paar jaartjes niet geweest maar het shares dining menu was nog steeds uitstekend. Het is heel lekker eten op z'n Aziatische met de bijbehorende snelheid en service.
Theater P.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Gestoomde oesters waren verrukkelijk en de zoetzure kip ook erg lekker.
Porties zijn inderdaad niet groot, maar wij zijn kleine eters en voor ons waren ze precies goed.
Bediening aardig, attent en enthousiast.
Tafels voor twee staan wat op elkaar, maar het was niet druk, dus wij hadden daar geen last van.
Aanrader en we komen zeker terug!
MOHMO .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
De bediening was zeer vriendelijk, de vega hapjes waren heerlijk volgens mijn vriendin.
De vissoep en de Sushi California viel mij tegen en de sushi Ebi ( garnalen ) waren echter weer heerlijk.
Mimiepeace .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Heerlijk! Vriendelijk personeel. Bedankt voor de fijne avond! Goede porties eten. Beetje pittige kant voor ons, maar net te doen.