A en B Thai gastrobar

Grotestraat Centrum 19 6301 CV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant A en B Thai gastrobar

Van generatie op generatie

Chef-kok Sudawan kreeg de liefde voor de Thaise keuken van huis uit mee. Zij leerde de kookkunst voor het grootste deel van haar moeder en voegde hier later de kennis van traditionele en moderne kookopleidingen aan toe. Samen met sommelier Benno, stelt Sudawan haar menu’s samen en dit leidt tot adembenemende gerechten die worden bereid met verse producten en kruidige specerijen uit Thailand. Hier proef je authentieke Thaise smaken, soms traditioneel geserveerd en soms in een modern jasje gestoken.

Meer informatie over restaurant A en B Thai gastrobar

9,3

Jouw recensie over het restaurant A en B Thai gastrobar

Roy D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Ondanks de hectiek ven een bepaald moment, toch een luisterend oor voor de gasten. we komen graag weer terug in dit restaurant.
René V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Vanavond heerlijk gegeten. Een kleine zaak waar erg goed gekookt wordt. Heerlijke smaken en een lust voor de smaakpapillen. Voor herhaling vatbaar.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prima authentieke thaise keuken. Ieder bezoek aan Valkenburg s voor ons eten bij dit Thaise restaurant. Echt een aanrader.
Jacoline V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Bediening wist wie wat besteld had. Tweede drankje hebben we zelf om moeten vragen, dat had voor ons iets sneller gemogen. Zeker een aantader om hier te eten!
Maartje S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Super. Een echte aanrader. Eten is meer dan top. Goede en fijne bediening.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Beeetje lastig om er te komen tijdens de parade (23-12). Je hebt een wachtwoord nodig en dat stond niet vermeld bij de reservering. Maar de ontvangst is hartelijk. Spring rolls heel goed, viskoekjes vond ik wat minder. Hoofdgerechten prima: fried beef en chicken cashew. Smaken prima. Als je pittig bestelt, krijg je ook pittig.
Wilma P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Kleine zaak in het centrum van Valkenburg. Vriendelijke ontvangst. De inrichting is niet heel sfeervol, maar als je ooit in Thailand bent geweest, dan herken je dit wel. Ook daar gaat het niet om gezelligheid maar om eten en dat was echt geweldig. Voorgerechtje waren prima, viskoekjes en de loempia's. Hoofdgerechten waren heerlijk. Mijn kip en mijn partners rundvlees maakten dat we even terug waren in Thailand, simpel, eerlijk, vers. We gaan terug.
Veerle R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vriendelijke bediening, smaakvolle gerechten al miste we bij sommige gerechten de echte Thaise keuken. Het was er die dag wel ontzettend druk. We komen zeker een ander keer terug
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Uitstekende thaise maaltijd genoten in Valkenburg in kerstsfeer. Thaise viskoekjes waren heerlijk, de rode curry ook erg lekker, en een perfecte sgroppino toe. Ommegangetje en prior erbij om het geheel af te blussen. Lekker hoor.
René C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Zeer goed eten, ik wilde een gerecht niet zo scherp hebben, wat geen pribleem was. De kok heeft het iets minder scherp bereid. Perfect.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We waren er al verschillende keren, zoals altijd heerlijk gegeten, gaan er zeker nog vaak naartoe.
willie V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Leuk restaurant met vriendelijke bediening en kwaliteit van Thais eten was zeer goed we hadden 3 verschillende gerechten en waren zeer smaakvol en vers , kwaliteit/prijs zeer goed
JidB I.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vandaag weer heerlijk gegeten! Wij zijn 2 jaar geleden in Thailand op vakantie geweest en deze gerechten smaken identiek. Normaalgesproken houden wij ervan om steeds ergens anderste gaan eten, maar bij dit restaurant komen wj elke keer weer terug. Heerlijke vers bereide gerechten, heerlijke verse kruiden. Elke keer weer een feestje! Vriendelijk personeel. Als voorgerecht vind ik de keuze van de chef een echte aanrader. Je krijgt vier verschillende voorgerechtjes van de kaart. Kortom, aanrader!
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
In één woord super heerlijk. Het is zeer zeker een aanrader
Henny F.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Wat is thais eten toch lekker, er zijn vast verschillen, maar hier kun je echt heel erg lekker eten. We zaten lekker buiten op het terras. De bediening was efficient en heel vriendelijk. Ook de reactie op een glutenvrij dieet was heel erg adequaat. We hebben een heerlijk flesje (s) witte wijn uit Chili gedronken. De gerechten waren alles wat we verwacht hadden en meer. Heerlijk! Zelfs iemand die nog nooit Thais had gegeten was helemaal om!
Maar wat een rare naam, dat moet toch beter kunnen.
Spinner54 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Om te beginnen hebben wij hier uitstekend gegeten. Verbazingwekkend is het dat de twee dames die in de keuken al dit lekkers klaar maken dat doen op een paar vierkante meter waar je thuis niet mee uit de voeten kunt. Hulde!!! De twee dames in de bediening zijn uiterst gastvrij en proberen het iedereen naar de zin te maken. Vriendelijk en tijd voor de klant. Jammer alleen dat de mannelijke medewerker stuurs overkomt en zich van tijd ook zo gedraagt. Misschien was het een moment opname. Zo niet, dan is dat echt een verbeterpunt. Nogmaals hulde voor de keukenprinsessen.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Tussen alle vleeskilo-klappers de enige positieve uitzondering. Prettige bediening en een goede keuken. Bezoek meer dan waard,
Alinda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten! We eten erg vaak Thais, (vooral in Amsterdam, waar we wonen) maar tijdens een weekend in Limburg vonden we deze Thai en we hebben lange tijd niet zo lekker gegeten! Gezond, vers, heerlijk en verrassend eten. Zonde dat het restaurant een beetje wegvalt tussen het gebral van de buren, mocht je in Valkenburg zijn en geen friet met een homp vlees willen eten; ga hierheen! Fijne bediening, zeer vriendelijke chef en echt smaakvol gegeten! Neem zeker de 4 hapjes vooraf, aanrader!
Naomi W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Tesse N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een geweldige plek, met heerlijk eten. Een gepassioneerde eigenaar die erg klantvriendelijk is. Alles om het jou naar het zin te maken. Verse ingrediënten, een restaurant voor fijnproevers.