A en B Thai gastrobar

Grotestraat Centrum 19 6301 CV Valkenburg aan de Geul Nederland Kaart

Over het restaurant A en B Thai gastrobar

Van generatie op generatie

Chef-kok Sudawan kreeg de liefde voor de Thaise keuken van huis uit mee. Zij leerde de kookkunst voor het grootste deel van haar moeder en voegde hier later de kennis van traditionele en moderne kookopleidingen aan toe. Samen met sommelier Benno, stelt Sudawan haar menu’s samen en dit leidt tot adembenemende gerechten die worden bereid met verse producten en kruidige specerijen uit Thailand. Hier proef je authentieke Thaise smaken, soms traditioneel geserveerd en soms in een modern jasje gestoken.

Meer informatie over restaurant A en B Thai gastrobar

• Af te huren , Terras
9,1
Alinda V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten! We eten erg vaak Thais, (vooral in Amsterdam, waar we wonen) maar tijdens een weekend in Limburg vonden we deze Thai en we hebben lange tijd niet zo lekker gegeten! Gezond, vers, heerlijk en verrassend eten. Zonde dat het restaurant een beetje wegvalt tussen het gebral van de buren, mocht je in Valkenburg zijn en geen friet met een homp vlees willen eten; ga hierheen! Fijne bediening, zeer vriendelijke chef en echt smaakvol gegeten! Neem zeker de 4 hapjes vooraf, aanrader!
Naomi W.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Tesse N.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Een geweldige plek, met heerlijk eten. Een gepassioneerde eigenaar die erg klantvriendelijk is. Alles om het jou naar het zin te maken. Verse ingrediënten, een restaurant voor fijnproevers.
JidB I.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Alles is vers en smaakt precies zoals in Thailand. Aanrader zijn de 4 verschillende voorgerechtjes. Wat mij betreft een van de beste restaurants in Valkenburg. Wij komen zeer zeker nog vaak terug!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Wanneer wij in het zuiden gaan we altijd naar AenB Thai. We hebben bij diverse restaurants in de omgeving en in Maastricht gegeten en vinden AenB Thai het beste Thaise restaurant van het zuiden. De menu-kaart is prima, de gerechten zijn heerlijk van smaak en je kunt er rustig van de diverse maaltijden genieten. Jammer dat er van die vlees-vreet-schuren naast zitten. Dat trekt ook een ander publiek met dito decibellen. Kortom deze Thai is een regelrechte aanrader.
Familie J.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We hadden de vele lovende berichten gelezen over dit restaurant en waren enorm nieuwsgierig geworden. Het eten was echt ontzettend lekker, verrassend en vers. Het was allemaal heerlijk, goed en senang. En als afsluiting de citroen sorbetijs opgeslagen met wodka en prosecco!
Henri R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Inmiddels vaste gast en dan liggen gemak en gewenning op de loer, maar o wat was het eten weer betoverend lekker en verrassend. Superontvangst en waanzinnige gamba's en waanzinnig heerlijk rundvlees. De (Nederlandse!) Fromberger witte wijn matchte perfect met het eten; eten bij AenB blijft een traktatie voor alle smaakpapillen en staat garant voor een fantastische avond. Punt,
joke E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Hebben heerlijk gegeten.
Letty O.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Ondanks dat hij alleen was, werden de gerechten snel bereid en gebracht. Was wel een beetje kortaf, Thaise glimlach ..?
Geen achtergrondmuziekje, klein restaurant, sfeervol, niet kitscherig.
Letty O.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten, ontvangst kon iets hartelijker. Direct al werd aangegeven dat hij er alleen voor stond. Hij had het dus druk en kon niet veel tijd aan je besteden. Desondanks snel geholpen en heerlijk gegeten.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Verse ingrediënten. 2 prima koks. Superlekker. Een herhaling waard.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Tussen alle 'gewone' restaurants vonden we gelukkig dit restaurantje middenin Valkenburg. Een schot in de roos zo bleek. Met name het rundvleesgerecht was verrukkelijk! We komen nog een keer terug voor de Thom Ka soep... De gastheer is niet van het type die met flair kan uitdragen "ik heet u allen van harte welkom". Hij bedoeld het wel goed; is gastheer op geheel eigen wijze.
De tafel van Wim H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk Thais gegeten met vrienden in Valkenburg. Kaart niet heel uitgebreid, maar wel met zeer verrassende keuzes. Niet zo'n grote zaak, maar wel helemaal vol met mensen die genoten van de smaakvolle en mooi opgediende gerechten. De pittigheid aanduiding klopte prima. Een onverwachte vondst in het horecastraatje van Valkenburg!
Henri B.
Heerlijke gerechte!! De kaart iets anders gemaakt en samengesteld als je in Nederland bij een Thais restaurant gewend bent met keuze tussen kip, varken, rund en vis.
Maar zeker als je van Thais eten houd, moet je er een keer eten!!
Tom B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Klein restaurant in Valkenburg met heerlijke Thaise gerechten, uiterst vriendelijke gastheer en lekkere wijnen. We proberen hier zo vaak als mogelijk te komen en altijd weer even lekker. Absolute aanrader! Wel even reserveren.
Mauriliers S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Lekker eten in een klein restaurant. Vriendelijke bediening. Inrichting kan beter. Nadeel is dat het ook een afhaal restaurant is.
Nadia S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Er wordt uitsluitend met verse producten gekookt en dat proef je! Veel groenten, heerlijke runder salade, kip curry en soep. Alles smaakt ook authentiek. De bediening is ook uitstekend, de kalme, doch proactieve eigenaar die je op je gemak een tafeltje laat uitkiezen en er alles aan doet om het eten en de beleving naar wens te maken. Wij hebben ontzettend genoten, raden dit restaurant bij vrienden aan en zullen zeker terugkomen als we in de buurt zijn!
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima restaurant met een goede niet te grote kaart. Er wordt gewerkt met verse producten.
dick W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hadden 's middags al stevig zitten lunchen, dus gelijk maar met het hoofdgerechten begonnen. We hadden Kai Pad Med Mamuang, gewokte kip met cashewnoten, verse ananas en groenten en een Neua Pad prik Thai Dam, gewokt rundvlees met zwarte peper, oestersaus en groenten. Beide gerechten voortreffelijk van smaak en de bolletjes ijs als dessert waren ook goed. Klein, maar prettig restaurant. Prima bediening. Een aanwinst voor Valkenburg.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Beste Thai in Valkenburg en omstreken. Vriendelijk personeel, gezellig aangeklede Gastrobar en topkok. Ik begrijp niet dat iedereen in Valkenburg bij de kilo-klapper zit terwijl je echt goed en gezond bij deze Thai kan eten en genieten.
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijke, rustige plek in het toeristische Valkenburg. Fantastisch eten en prettige bediening!