a Belle

Sint Lambertusplein 6 5961 EW Horst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant a Belle

Maandag 11:30 - 02:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 11:30 - 02:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Geraldine T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekkere gerechten met heerlijke wijn spijs combinaties! Verassingsmenu is een betaalbare aanrader. Wijn advies was erg goed. In de wijnbar nog heerlijk nageborreld.
Culieric G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij A Belle. Superfijne wijn spijs combinaties. Dit restaurant, dit team verdient meer credits en bezoek. Net om de hoek vanaf het plein met terrassen. Wel veel beter eten! Doen
Elles J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij A Belle in Horst. 4-gangen verrassingsmenu was erg lekker en behoorlijk culinair! Wijnkennis van eigenaresse is top, waardoor ze me perfect wijntje wist te serveren na het aangeven van mijn voorkeuren.
Ondanks de iets hogere prijs toch wel zeker een aanrader. Wij komen terug!
Lennie237 N.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Tijdens onze vakantie in Nederland maakten we een tussenstop met overnachting in Horst a/d Maas. Rond borreltijd kwamen we terecht in restaurant en wijnbar a Belle. Nadat we in de sfeervolle wijnbar met ruime keus (waaronder een verrassende wijn Walvisch, Kaapse wit) een glas hadden gedronken besloten we om terug te komen voor het diner. We kozen voor een vier gangen diner met bijpassend wijnarrangement en met een mooi uitzicht op de tuin. Het hoofdgerecht, speenvarken had voor ons iets zachter mogen zijn, maar met name het voorgerecht van zalm met sinaasappel couscous was tongstrelend. Ook bij het menu weer mooie wijnen. We kijken met een fijn gevoel terug op deze recent geopende mooie zaak.
Hans van der Bijl en Lennie Nijenhuis, Leiden.
Djgdebruin .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Sfeervol restaurant, waar de gerechten erg lekker zijn met seizoensgebonden producten uit de streek, daarnaast heerlijke bijpassende wijnen.

Mooie tuin aan de achterkant van het restaurant wat het anders maakt dan veel andere restaurants.

Na het diner de mogelijkheid om na te borrelen aan de bar.

Aanrader als je geniet van lekker eten en drinken.