a Belle

Sint Lambertusplein 6 5961 EW Horst Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant a Belle

Maandag 11:30 - 02:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 11:30 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant a Belle

Lene K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Kunnen hoge verwachtingen niet waar maken. Ook deze 2de keer niet. De kaart en de bediening met handschoenen scheppen hoge verwachtingen, de vissalade die we besteld hadden was echter middelmatig. We hebben op het terras gezeten, maar hadden erg veel last van het lawaai van de fontein. Dit was erg aanwezig en geen constant geluid.
Daantjeuitassen .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Op zondagavond genoten van 4 gangen verrassingsmenu. Ontzettend lekker gegeten. Super kwaliteit eten, puur, smaakvol. Geweldig ontvangst met apperatief en wijnadvies professioneel uitgevoerd. Bediening perfect en ook de nota allemaal prima. Horst en omstreken mogen trots zijn op dit restaurant. gewoon doen!
Geraldine T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekkere gerechten met heerlijke wijn spijs combinaties! Verassingsmenu is een betaalbare aanrader. Wijn advies was erg goed. In de wijnbar nog heerlijk nageborreld.
Culieric G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij A Belle. Superfijne wijn spijs combinaties. Dit restaurant, dit team verdient meer credits en bezoek. Net om de hoek vanaf het plein met terrassen. Wel veel beter eten! Doen
Elles D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij A Belle in Horst. 4-gangen verrassingsmenu was erg lekker en behoorlijk culinair! Wijnkennis van eigenaresse is top, waardoor ze me perfect wijntje wist te serveren na het aangeven van mijn voorkeuren.
Ondanks de iets hogere prijs toch wel zeker een aanrader. Wij komen terug!
Djgdebruin .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Sfeervol restaurant, waar de gerechten erg lekker zijn met seizoensgebonden producten uit de streek, daarnaast heerlijke bijpassende wijnen.

Mooie tuin aan de achterkant van het restaurant wat het anders maakt dan veel andere restaurants.

Na het diner de mogelijkheid om na te borrelen aan de bar.

Aanrader als je geniet van lekker eten en drinken.