A Bar (Amstel Hotel)

Professor Tulpplein 1 1018 GX Amsterdam Nederland Kaart
31-205203245

Over het restaurant A Bar (Amstel Hotel)

A Bar, gevestigd in het InterContinental Amstel in Amsterdam, is een prachtige plek waar alles wat deze bruisende stad en haar omgeving bijzonder maakt, samenkomt. Geniet, beleef en ervaar Amsterdam met diverse dranken en smakelijke gerechten!

Met verschillende stadsdelen als inspiratiebron, vullen diverse cocktails de veelbelovende drankenkaart. Ontdek klassieke cocktails met een moderne twist. Middels een nauwe samenwerking tussen de bar en de keuken, zijn er essentiële componenten ontstaan om smaakvolle en verrassende cocktails te bereiden: van diverse siropen en specerijen tot vruchten en garneringen.

Puur, fris en eenvoud vormen de kern van de regelmatig wisselende menukaart. Heerlijke (streek)producten uit het seizoen met een knipoog naar de Scandinavische food-trend. Met verschillende borrelhapjes en heerlijke hoofdgerechten zorg je voor de ultieme beleving.

Neem plaats in de verschillende eet- en zithoeken op het zonovergoten terras van A Bar. Comfortabel ingericht met loungebanken die zo geplaatst zijn dat je een schitterend uitzicht hebt over de Amstel!

Geniet, beleef en ervaar Amsterdam met diverse dranken en smakelijke gerechten bij A Bar in Amsterdam.

Meer informatie over restaurant A Bar (Amstel Hotel)

• : Parkeerplaats, Valet parking & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,5
9,5

Jouw recensie over het restaurant A Bar (Amstel Hotel)

• Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wij komen graag en met regelmaat in A-bar van het Amstel hotel in Amsterdam. Vooral het buitenterras met uitzicht op de Amstel - zo midden in de stad - in uniek. Deze keer waren we hier voor de tasting Meet the Maker: Bols Genever. Zoals wij dit gewend zijn van dit hotel goed georganiseerde tasting met bijbehorende bites. Vriendelijke en correcte bediening. Op naar de eerstvolgende tasting.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Op 11 mei 2018 samen met mijn dochter het event Meet The Maker Glenfiddich tasting bijgewoond. Wij komen met regelmaat in het Amstel Hotel en in de A-bar van dit hotel. En events in de A-bar bezoeken wij zoveel als mogelijk. Deze Glenfiddich Single Malt Whiskey tasting ging van start met een frisse whiskey cocktail op het zonnige buitenterras van het Amstel Hotel vergezeld van bites. Daarna werd binnen in de bar de tasting voortgezet met een presentatie van de Ambassador. Drie mooie Glenfiddich whiskey van 12, 15 en 21jaar werden achtereenvolgens na elke korte uitleg van de betreffende jaargang geschonken. Ook hierbij vergezeld van bites. Het was een interessante en goed verzorgde tasting zoals wij dit gewend zijn van het Amstel Hotel.
Aansluitend hierop hebben mijn dochter en ik ter afsluiting van de avond gedineerd in de Brasserie van het hotel. Het was weer een aangename avond geweest.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Tijdens de Amsterdam Cocktail Week samen met mijn dochter op 9 maart 2018 het Aperitivo Event in de A-Bar van het Amstel Hotel bezocht. Wij komen met regelmaat in dit hotel en in de bar van dit hotel. En wij komen hier graag en zeker als er events worden georganiseerd. Bij het Aperitivo Event waren de eerste twee cocktails on the house: Kir Royal en Pearfig cocktail vergezeld van bites. Daarna hebben we de avond voortgezet met onze favoriete cocktails met hierbij enkele small dishes. Wij voelen ons hier altijd op ons gemak mede door het uiterst correct en voorkomend bedienend personeel. Niet in de laatste plaats door de service van de vriendelijke bartender. Wij kijken uit naar het volgende event. Mijn dochter en ik zullen dan weer van de partij zijn.