91SPICES

Gelderseplein 46 3011 MP Rotterdam Nederland Kaart

Speciale deals

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant 91SPICES

Op 100 meter van Station Blaak
  • Kom je met de auto?
    You can park your car at Parking Markthal or Parking Oude Haven. From both garages it's only a 150m walk to the Gelderseplein! If you arrive with public transport you can stop at Station Blaak. You will need to cross the street and walk for 100m.
  • : Parkeergarage de Oude Haven of parkeergarage De Markthal

Cora V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Erg lekker gegeten! Zeer vriendelijke (haast on-Hollandse) bediening. Prachtige modern oosterse ambiance. Kom hier zeker nog eens terug!
Chelsea B.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Bij binnenkomst valt het prachtige interieur al gelijk op, met hierbij de gehele open keuken, de mooie bar en meubels.
Daarbij wordt je vriendelijk ontvangen en naar een tafeltje naar keus gebracht.
Het eten was ongelooflijk lekker, dat nog rokend van de grill aankwam bij je tafel.
Sabrina J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke service en goeie prijs. Alleen wachten op je eten duurt allemaal wat langer maar ik denk dat dat ook weer laat zien dat het eten lekker vers bereid wordt!
Daniel D.
Fab food
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Tja, de dame die ons bediende was wel heel bijzonder. Een hospitality/horecatraining zou geen overbodige luxe zijn. Ze was ongeïnteresseerd, brutaal, luisterde niet en had geen idee wat gastvrijheid betekent en had geen horeca-ervaring. Van een fluitje had ze nog nooit gehoord, ze liet weten dat ze de hoofdgerechten gelijk na het voorgerecht bij de keuken had uitgevraagd. 'Dan hebben jullie het lekker snel'. Het leek de mac Donalds wel. En we kregen ipv 4 gerechten er maar 3. Had ze niet goed verstaan...

Complimenten aan een van de andere medewerksters die merkte dat het niet helemaal naar wens verliep en een extra gerecht van het huis kwam brengen. De Tiki Marsala was trouwens heerlijk.
Sharmila M.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Kwam hier voor de eerste keer, meer voor het ruime aanbod aan vegetarische gerechten daar mijn tafelgenoot vegetarisch was. Zowel ik als zij hebben heerlijk genoten. Service, eten, sfeer alles was top. Ik kom hier zeker weer terug!
Yasser D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Zoals altijd een super sfeer. Onze tafel was goed opgemaakt vanwege een verjaardagsetentje. Helaas waren paar gerechten te zoutig en niet goed gaar. Kok kwam excuses aanbieden en dat was wel erg fijn. Tot de volgende keer maar weer.
Eelco V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Geweldig geen andere woorden voor.
Het eten is allemaal erg smaakvol en zo mals. Werkelijk genieten. Wij zijn al een aantal keer geweest en komen heel graag terug.
F.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Goed restaurant, zeer tevreden! Lekker gegeten, vriendelijk personeel, leuke locatie, leuke muziek en een fijne, afwisselende kaart.
Ozkar C.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
Ik was uit eten met mijn vrouw, wie jarig was. We kregen een keurig ontvangst en daarna een verassende welkom met een versierde tafel. Erg leuk!! Bediening was erg enthousiast en vrolijk. We moesten wel wat lang wachten op onze drankjes (kregen eerste ronde daardoor wel van de zaak, dus netjes opgelost.) Eten was heerlijk en precies de pittigheidsgraad zoals beschreven om het menu. Erg belangrijk bij Indiaas eten, vinden wij! Na een heerlijk toetje wat overigens ook op een feestelijke manier werd geserveerd zat ons zeer leuke avondje er alweer op, al waren ze wel weer de drankjes vergeten :).. Rekening viel zo erg mee dat we ons schuldig voelden :) toetjes waren ivm met mijn vrouw haar verjaardag ook op de zaak, namelijk... dus echt TOP geregeld en zeker een aanrader... aan ons in ieder geval een vaste klant erbij. Alleen nog de gasten achter de bar met de drankjes wakker schudden :).
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Iedereen deed zn best maar snelheid van bediening moet echt sneller.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten, grote porties, vriendelijk personeel. helemaal niets aan te merken. komen hier zeker nog terug.
Faaria C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Je wordt leuk en persoonlijk ontvangen. We hadden uitzicht op de semi open keuken, dat is altijd leuk.
Het eten was heerlijk en in tegenstelling tot bijna overal in NL waar je Indiaas kan eten, is niet ieder gerect een beetje van hetzelfde.
De service kan, zeker voor de prijs die je betaald, stukken beter. Qua oplettendheid of wensen, het zat nu namelijk ook niet eens vol.
91 spices nodigt een geen groot Indiaas eten fan zeker uit!
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Super!
Foued B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Meerdere keren geweest. Zeer lekker gegeten. De service is top, gezellige sfeer. Aardige eigenaar en is zeker een aanrader.
Raimond V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Aardige bediening, heerlijk eten. Jammer dat er geen bar bezetting was waardoor je 20 minuten moest wachten op je drankje.
Shireen K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Wachttijden waren te lang, eten was goed, bomvolle zaak en niet goed geinstrueerd personeel, wel erg vriendelijk en wij kregen korting en kortings bonnen voor volgende keer, wij zullen wel gaan op een minder drukke dag, het eten was gewoon lekker, er is niks te klagen over kwaliteit van het eten.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Heerlijk eten, ruime tent (pre!!!), veel vriendelijke bediening.