Meer informatie over restaurant 7evenden Hemel

9,1

Jouw recensie over het restaurant 7evenden Hemel

Elisabeth S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Wij zijn hier wezen eten met collega’s. Wij kwamen eerder aan dan afgesproken, maar dat was geen probleem en werden hartelijk ontvangen. Wij zaten in de private-dining room wat een sfeervol kamertje is voor max. 6 personen. Het eten en drinken was goed, maar de bediening was uitstekend. De dame die ons bediende was goedlachs en had oog voor detail. SUPER!!
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
Perfecte ambiance, heerlijke gerechten, vooral het wild in dit seizoen is erg aan te bevelen. Personeel perfect, vriendelijk, service gericht en ter zake kundig! Top avond!
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Geweldig vriendelijk personeel. Goed eten. Jammer dat je voor bijgerechten apart moet betalen.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
De bediening is erg vriendelijk en goed. Deze verdienen eigenlijk een betere kok. Coquilles waren aan een kant echt koud, eend niet crocant op de huid gebakken maar slap en nat, porties klein (1 coquille als voorgerecht), en het toetje was niet heel spannend. Toch rekenden we voor twee personen 150 EUR af. De schaaldieren risotto was trouwens wel erg lekker.

Aan de ingrediënten lag het niet, er werd gewoon niet heel goed gekookt.
Siggy L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Erg klantvriendelijk personeel en de service was enorm snel. Toen er ongeluk een mes van tafel viel werd er al een nieuw, schoon mes gebracht voordat we het gevallen mes konden oprapen.
Leo D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Ribstuk gegeten was geweldig. Bediening zeer vriendelijk! Zeker een aanrader.
Mirto H.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Afgezien van een beetje warm eten, we hadden het warmer verwacht, beviel het ons uitstekend bij de 7dehemel. Het wijnaanbod is fantastisch, kwaliteit van de pasta zonder mee goed, maar... vooral het kaasplankje ter afsluiting was voor mij een regelrechte dit.!. Vriendelijke, attente bediening tot slot.
Mirto
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Het was onze eerste keer bij dit restaurant. We waren een half uur te vroeg maar konden gelijk aan tafel zitten en werden gastvrij geholpen. Vriendelijk personeel en prima bediening. Hadden ook niet het gevoel dat we moesten opschieten voor een volgende tafelronde (wat je bij sommige restaurants wel kunt hebben). Heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Voor herhaling vatbaar.
Jorien D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Leuk restaurant, lekker gegeten, zaten alleen in vergetelhoekje.
Toos L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Eten was goed maar niet in verhouding tot de prijs met andere restaurants.
Martine M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Echt een aanrader. Vriendelijke en behulpzame bediening. Heerlijke gerechten en verrassende wijnen. Wij gingen voor het verrassingsmenu. Top!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Altijd een feest om hier te eten. Gezellige sfeer en persoonlijke aandacht. Gekozen uit de wildkaart, heerlijk. We komen graag terug.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten
Evelien C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De prijs-kwaliteit verhouding was zoek in dit restaurant. Een “carpaccio van kreeft” waarbij je de kreeft moest zoeken onder een berg sla en tomaat en zodoende nauwelijks proefde. Voor bijna €20,- zonde van het geld.

Bediening was aanwezig maar niet op elkaar ingespeeld. Per ronde kwamen er drie tot vier serveersters iedere keer hetzelfde vragen. Vermoeiend en kwam wat dwingend over.
Barbara C.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vlotte bediening en super dichtbij het theater. Top avond
cbyk .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk restaurant in het gezelligste horeca straatje van 's-Hertogenbosch. Hartelijke ontvangst en altijd super goede kwaliteit eten. Perfecte wijn erbij geadviseerd. Ik kom nog vaak terug!!
Marlou L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Mooie tent, op heel gezellige locatie! Alleen het eten viel een beetje tegen. Vond het erg prijzig voor de kwaliteit die je krijgt.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Mijn vrouw en ik hadden skrei genomen als hoofdgerecht. Die was te droog en van het beloofde krokante korstje was niets te merken. Het leek wel opgewarmd in de magnetron. Volgens menukaart zou de skrei vergezeld gaan met bospaddestoelen en gebraiseerde witlof. Dat klopte wel, maar beide in een wel zeer geringe hoeveelheid. 2 of 3 paddestoeltjes en een paar bladen witlof. Alles bij elkaar een vrij smakeloze hap.
Het voorgerecht (coquilles met pata negra) was prima.
Thierry B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Het was een hele leuke en gezellige avond. Het eten was heerlijk, net zoals de serivice. Het is allemaal zeker voor herhaling vatbaar.
Ann B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Tijdje niet geweest in de 7de Hemel. We hebben buiten kunnen zitten wat half oktober natuurlijk geweldig is. Service was prima, sfeer goed maar ik vond het voorgerecht Carpaccio Romano een beetje kaal. Was gegarneerd met rucola en een beetje dressing, kaas en peper. Niet heel bijzonder. Ook het hoofdgerecht, de risotto viel tegen. Was droog en alleen de paddestoelen gaven het gerecht een bite. Mijn tafelgenoten waren wel tevreden over hun hoofdgerecht. Maar wat we allen misten was een groentegarnituur bij het hoofdgerecht. De extra bestelde salade hebben we helaas niet gezien.. Vaak hier gegeten maar vond het eten nu wel een beetje tegenvallen.