Meer informatie over restaurant 7evenden Hemel

9,1

Jouw recensie over het restaurant 7evenden Hemel

Loes F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijke avond gehad, eten was erg lekker. Personeel ontzettend vriendelijk, zonder ook maar een moment opdringering over te komen. Zoals ook op hun wijnglazen staan "GASTVRIJ GENIETEN".
D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
we zaten op ons gemak konden zelf het tempo aan geven van het uit serveren van de gerechten.
we werden absoluut niet weg gekeken.
Lien V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Zeer positief: Om te starten kregen we gratis een grote fles water en lekker brood met tapenades. Mijn gerecht was een kunstwerkje van smaken en van presentatie. Omdat er geen voedsel zou weggegooid worden, is er de mogelijkheid om groenten, champignons, frieten enz apart bij te bestellen voor enkele euro's. Vriendelijke bediening.
roxana89 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Wij hebben hier gisteren gegeten. Wij hadden van te voren gereserveerd en konden heerlijk buiten zitten. Je zit dan wel dicht bij andere, maar daar hadden wij geen hinder van. Heerlijk gegeten en ging niet te snel of te langzaam. Ook goed aandacht voor dat de koffie tegelijk kwam met het toetje. Aanrader!
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Leuk restaurant met goede sfeer. We kregen een tafel in een tussenstuk tussen het terras en binnen, wat lekker knus was. Eten smaakte heerlijk en zag er goed uit. Ze hebben de opmerking over het 30-jarig huwelijk van mijn ouders goed opgepakt en kwamen al zingend met een fonteintje om ze te feliciteren.
H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gezellig restaurant aan een super gezellige straat. Doordat de entrée in het midden zit krijg je twee kleinere restaurants, beetje huiskamer gevoel. Leuke kaart, heerlijke tournedos gegeten en lekker asperge soep (dat moet in deze tijd van het jaar he)
Josephine V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Het is altijd weer een feestje bij 7den Hemel!!! Heerlijk eten, de Triangel als voorgerecht is een échte aanrader! Wij gaan hier naartoe om lekker te eten, goed verzorgd en echt verwend te worden!
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Erg lekker gegeten en goeie service. Plekken op het terras waren beetje krap. Komen zeker weer ns terug.
Marijke D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker gegeten en de bediening was super ! De uitgebreide wijnkaart was ook heel goed. Zal zeker nog eens terugkomen. We zijn op een drukke vrijdagavond gaan eten, het was heerlijk weer en iedereen wilde natuurlijk buiten eten. Wij hadden met 7 personen een tafel binnen maar toen we klaar waren met eten kwamen ze ons halen om nog buiten te zitten met onze drankjes. Tof dat ze speciaal voor ons (zonder dat we erom vroegen) een tafel buiten vrij lieten.
Leen S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten, de mensen die de bediening deden waren ontzettend behulpzaam en vriendelijk! Heel fijne avond gehad!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Wat gebeurt hier? Heb hier al meerdere keren gegeten en altijd uitstekend. Maar nu, dinsdag 15 mei, leken de porties wel gehalveerd. De prijzen niet, de kleine Tournedos €32 en 5 Asperges met minieme Lamsrack €29. Het afsluitende bolletje ijs waaide bijna van mijn bord af.
Francois B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Zoals elke keer geweldig gegeten met vaste en bekende vriendelijke bediening. Toetjes vielen vandaag een beetje tegen.
Verder een aanrader
Ad L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Uitstekende, vriendelijke bediening die klaar staat als je dat wenst en niet opdringt
Ted V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
T.o.v. bezoek een jaar eerder vonden wij het minder goed. Kwaliteit van de gerechten is minder. Super vriendelijke bediening, maar je je moest ze roepen/kwamen niet uit zichzelf langs en niet alle bestellingen kwamen aan.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Heerlijk gegeten aan een mooi tafeltje aan het raam. We hebben een heerlijk 4 gangen verrassings menu gekozen. Enthousiaste en leuke bediening!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Sfeervol restaurant, aardige bediening en lekker geluncht. lunchkaart compleet en nét iets anders dan “normaal”. Voor herhaling vatbaar!
Angela S.
Lekker gegeten!
margreet V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
28/4 een theatermenu gebruikt in het restaurant. De ontvangst was zeer vriendelijk, de bediening goed en het eten echt heerlijk? We komen graag terug!
Marloes W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heel vriendelijk ontvangst. Kregen een heel mooi tafeltje in de erker, precies het rustige plekje waar we in de reservering om gevraagd hadden ivm een slechthorende in ons gezelschao. Eten was heerlijk en service top. Kom hier zeker terug!
W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
er lag te weinig op mijn bord.
de frietjes waren erg nodig. Vind ik jammer.
ik vind dat een volwassen man aan een hoofdgerecht min of meer genoeg moet hebben.
Ik ben een vrouw en vond het zelfs te weinig.