Meer informatie over restaurant 7evenden Hemel

9,1

Jouw recensie over het restaurant 7evenden Hemel

L.van Heertum V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Heel lekker gegeten, vriendelijke bediening,in het gezelligste straatje van Den Bosch!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Voor het eerst dit restaurant gekozen in de Korte Putstraat in Den Bosch, waar de keuze nogal groot is, maar uitermate tevreden met deze keuze en beslist voor herhaling vatbaar. Zeer attente bediening en erg lekker gegeten.
Nancy A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijke groentenlasagna gegeten. Gezellig en sfeervolle inrichting vriendelijk personeel.
Grietje N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Zeer attente bediening! Lekker gegeten. Afgesproken hoe ik de volgende keer extra informatie betreffende mijn allergie door kan geven. Personeel staat daar voor open.
Leonneke K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Gewoon goed héél de avond lekker koud water op tafel,eerst binnen gezeten in de airco daarna lekker buiten en de gerechten bij alle 4 erg lekker!!!
Luuk H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Eerste keer dat we hier zijn gaan eten. Vanwege de warme temperatuur buiten eigenlijk terrasweer, maar het terras zat nagenoeg vol, op 1 tafel na, maar die stond precies voor de deur waar de bediening steeds langs schravelt, dus daar zijn we niet gaan zitten. We zijn binnen gaan zitten, bij het raam dat open stond, dus toch nog het gevoel van buiten zitten. 1 groot nadeel van op het terras en bij een open raam vind ik de rook. Is dus een persoonlijke mening en heeft niets met dit restaurant te maken, want dit probleem is overal. Wil je net lekker een hap nemen, komt er weer zo'n irritante vlaag rook je neus in. Rokers, ga asjeblief naar de Mac, jullie proeven toch niets met die asbakmond. Het eten wat van een prima niveau, de wijn ook. Het was ietwat karig, maar toch genoeg gegeten na afloop. De bediening is prima, vriendelijk en niet opdringerig. wellicht soms net en tikje te overdreven vrolijk. Resume: fijn restaurant, ietsje aan de dure kant voor wat je krijgt, maar zeker voor herhaling vatbaar.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Prima, maar niet speciaal.
Minke B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
We hebben een top avond gehad! Dank voor de leuke en gezellige service en we hebben heerlijk gegeten. Dank namens Team Spieren voor Spieren!
Rilana G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Echt fantastisch!!
zjazimijn .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Fantastisch restaurant prachtige stad en prachtig gelegen.....................................................................................
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Toplocatie in de Korte Putstraat in Den Bosch. Service is uitstekend, eten goed tot zeer goed. Eigenlijk overall het beste restaurant in de Korte Putstraat.
Josephine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Terras was vol, altijd goed met mooi weer, dus kregen een plaatsje binnen. Zou nog een groep naast ons komen, dus werden geadviseerd ander tafeltje te nemen, dicht bij kassa werkstation. Op zich bij het raam, dus prima. Maar wel erg dichtbij het werkstation van de medewerkers... Groep is denk ik buiten gaan zitten, dus we hadden ook verplaatst kunnen worden. Dit is een Tip, absoluut GEEN KLACHT! Ik kom heel erg graag bij jullie en vind het altijd heerlijk & genieten!
Jordi A.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Super gegeten met geweldige service. Een genot om zo uit eten te gaan. Een ware beleving! Zeker voor herhaling vatbaar en complimenten aan het vriendelijke personeel. En natuurlijk de keuken!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Gezellig op het terras gegeten. Bediening was zeer vriendelijk, het eten was lekker en we hebben een heerlijke avond gehad!
Loes F.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijke avond gehad, eten was erg lekker. Personeel ontzettend vriendelijk, zonder ook maar een moment opdringering over te komen. Zoals ook op hun wijnglazen staan "GASTVRIJ GENIETEN".
D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
we zaten op ons gemak konden zelf het tempo aan geven van het uit serveren van de gerechten.
we werden absoluut niet weg gekeken.
Lien V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Zeer positief: Om te starten kregen we gratis een grote fles water en lekker brood met tapenades. Mijn gerecht was een kunstwerkje van smaken en van presentatie. Omdat er geen voedsel zou weggegooid worden, is er de mogelijkheid om groenten, champignons, frieten enz apart bij te bestellen voor enkele euro's. Vriendelijke bediening.
roxana89 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Wij hebben hier gisteren gegeten. Wij hadden van te voren gereserveerd en konden heerlijk buiten zitten. Je zit dan wel dicht bij andere, maar daar hadden wij geen hinder van. Heerlijk gegeten en ging niet te snel of te langzaam. Ook goed aandacht voor dat de koffie tegelijk kwam met het toetje. Aanrader!
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Leuk restaurant met goede sfeer. We kregen een tafel in een tussenstuk tussen het terras en binnen, wat lekker knus was. Eten smaakte heerlijk en zag er goed uit. Ze hebben de opmerking over het 30-jarig huwelijk van mijn ouders goed opgepakt en kwamen al zingend met een fonteintje om ze te feliciteren.
H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gezellig restaurant aan een super gezellige straat. Doordat de entrée in het midden zit krijg je twee kleinere restaurants, beetje huiskamer gevoel. Leuke kaart, heerlijke tournedos gegeten en lekker asperge soep (dat moet in deze tijd van het jaar he)