Meer informatie over restaurant 7evenden Hemel

9,1

Jouw recensie over het restaurant 7evenden Hemel

Marlou L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Mooie tent, op heel gezellige locatie! Alleen het eten viel een beetje tegen. Vond het erg prijzig voor de kwaliteit die je krijgt.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Mijn vrouw en ik hadden skrei genomen als hoofdgerecht. Die was te droog en van het beloofde krokante korstje was niets te merken. Het leek wel opgewarmd in de magnetron. Volgens menukaart zou de skrei vergezeld gaan met bospaddestoelen en gebraiseerde witlof. Dat klopte wel, maar beide in een wel zeer geringe hoeveelheid. 2 of 3 paddestoeltjes en een paar bladen witlof. Alles bij elkaar een vrij smakeloze hap.
Het voorgerecht (coquilles met pata negra) was prima.
Thierry B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2018
Het was een hele leuke en gezellige avond. Het eten was heerlijk, net zoals de serivice. Het is allemaal zeker voor herhaling vatbaar.
Ann B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Tijdje niet geweest in de 7de Hemel. We hebben buiten kunnen zitten wat half oktober natuurlijk geweldig is. Service was prima, sfeer goed maar ik vond het voorgerecht Carpaccio Romano een beetje kaal. Was gegarneerd met rucola en een beetje dressing, kaas en peper. Niet heel bijzonder. Ook het hoofdgerecht, de risotto viel tegen. Was droog en alleen de paddestoelen gaven het gerecht een bite. Mijn tafelgenoten waren wel tevreden over hun hoofdgerecht. Maar wat we allen misten was een groentegarnituur bij het hoofdgerecht. De extra bestelde salade hebben we helaas niet gezien.. Vaak hier gegeten maar vond het eten nu wel een beetje tegenvallen.
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Prima gegeten, het voorgerecht (triangel) viel ons wel erg tegen, de sashimi was niet lekker terwijl wij daar wel van houden, de carpaccio ook niet bijzonder, en de penne vielen helemaal tegen, maar het soepje was heerlijk. De hele kreeft die we namen was prima maar niet bijzonder. Als je niet veel geld betaald is dat allemaal niet zo'n probleem maar de prijs-kwaliteitverhouding vonden wij niet goed genoeg eigenlijk. Sfeer is top! Heerlijke avond gehad :D
Soubhik D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Lekker eten, gezellige setting. Goede wijn, goede rundvleesgerechten, lekkere toetjes. Gezellige ambiance in de Korte Putstraat
Pawel K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Leuke plek en heerlijk eten!
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Leuke sfeer, goede en vlotte bediening en prima eten. We hebben genoten; ook van de ambiance van Den Bosch en natuurlijk het mooie weer
Suzanne K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
We hebben gezellig en lekker gegeten met de collega's! Even op een andere manier bijkletsen onder het genot van een heerlijke lunch. Absoluut niets tekort gekomen.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Prima restaurant. Prijs/kwaliteit verhouding prima.
J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
4-gangen verrassingsmenu gekozen, lekker en voldoende gegeten. Sfeer, kwaliteit, ontvangst was top, bediening aan tafel was meer standaard, mogen meer meegaan in de beleving v.d. gasten.
Lily R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Wij hebben in een mooie ambiance tijdens ons bedrijfsuitje heerlijk gegeten. Zeer tevreden over het correcte vriendelijke personeel waar wij alle aandacht van ontvingen op een goede manier. Ik heb er vaker gegeten (paar jaar geleden). Ik vind de kwaliteit een stuk verbeterd... Top!! Het was erg druk waardoor wij dicht op de groep achter ons zaten...
Vandaar mijn opmerking...levendig bij het geluidsniveau.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Zeer correct en net ontvangst.
Vriendelijke en zeer correcte bediening.
Erg goede keuken. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Aanrader!
Willemijn I.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Enorm genoten in de zevenden hemel. Bediening is erg vriendelijk, gemotiveerd en kundig maar ook de eigenaar is zeer betrokken bij alle gasten en het personeel. Hij ontving ons alsof we bij hem thuis op bezoek waren en ook onze hond was welkom en werd goed verzorgd. Eten was fantastisch, vooral de Bouillabaisse vonden wij een aanrader.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Prima eten, en goede bediening. Eten wordt keurig uit geserveerd
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We hebben buiten kunnen zitten en heerlijk gegeten.
Een van onze favoriete restaurants in Den Bosch.
We voelden ons ook echt in de zevende Hemel.
Willemijn I.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Eten op het terras is fantastisch. Eten is oké en goede bediening. De wijnen zijn zeer goed. Jammer dat de driegangen maaltijden zijn afgeschaft.
Max W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Echt een top restaurant! Zeer aardig personeel en een zeer vriendelijke gastheer. Het eten zag er top uit en was overheerlijk!
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Vandaag met mijn dochter hier gegeten. We hadden nog wat te goed ;) en dat wist de eigenaresse zich nog heel goed te herinneren. Chapeau! Heerlijk wijntje gedronken en een heerlijke maaltijdsalade met goed gebakken gambas. Leuke locatie. Heel snel bediend en vriendelijk. Zit ook altijd vol, en dat zegt wat uiteraard!