@7

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant @7

Patty P.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Gisteren met dochter en moeder wezen happen. Kaart is prima. We gingen voor een zalm-clubsandwich, biefstuk met sla en friet en een hamburger met friet.
Er was gevraagd de hamburger zo plat mogelijk te drukken en volledig door te bakken. Alhoewel de vriendelijke ober ons verzekerde dat dat geen probleem zou zijn kregen we een dikke hamburger die nog rood was. Of je het nou vindt kunnen of niet..je moet toch iets doorgebakken kunnen krijgen als je daar om vraagt?
De patat was bijna koud. En volgens mij was het patat die terug gegooid was om opnieuw te serveren. Heel hard, heel vet en koud dus. Zo jammer. Mijn biefstuk was heerlijk maar ook al bijna koud. En niemand vraagt hoe je je biefstuk wilt hebben. Zalmsandwich was super. Ik voelde me er niet echt thuis. Kan aan mij liggen. Ik ga niet nog een keer daarheen.
Sarmila S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
op een zaterdagmiddag hier geluncht, dochter had een sandwich zalm (veel te veel voor een meisje van 9, dit had de serveerster van te voren kunnen doorgeven), ik had een sandwich bio kip en een salade beef voor mijn partner. Koffie, cola en mangosap (heel lekker, tikkeltje aan de zoete kant -suiker toegevoegd?) Eten is hier puur, vers en heerlijk. goede zaak om gewoon te zitten, genieten en bij te kletsen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Een tegenvaller bij @7. Het eten is niet bijzonder. Ik had de courgettesoep met parmezaan en croutons en het broodje makreel met mierikswortelmayonaise en tafelzuur. De soep was heel flauw en de kaas was naar mijn idee geen parmezaan. Het broodje makreel was oké maar twee reepjes paprika en een blaadje sla maken nog geen tafelzuur. Het personeel komt nogal plechtstatig over en bij het afrekenen duurde het heel lang voordat ik mijn wisselgeld terugkreeg.
Myrna O.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Dit blijft gewoon een fijne plek. De koffie verkeerd is er heerlijk. Lekkere scones. Worden even opgewarmd. Ruime keuze aan broodjes, croissantjes en tosti's etc. Het broodje lamsburger is lekker, broodje makreel ook! Verse muntthee. Ook speciaal voor kinderen dingen op de kaart. Vroeger was er hier een echte kinderspeelhoek maar die is steeds meer in de verdringing geraakt (en niet zo hygiënisch). Altijd lekker vroeg open en altijd druk, dus soms geen plek vrij.
Freek_2013 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
In een informele omgeving met veel hout in het interieur verwerkt, veel yuppen als gast (al dan niet met kinderwagen), wordt een degelijke lunch geserveerd. het personeel is vriendelijk en meer ervaren in tegenstelling tot andere horeca gelegenheden in Amsterdam. weinig fratsen, gewoon een degelijke tent.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Jammer dat er nog geen categorie 'ontbijt' is op Iens. Een redelijk ontbijt in Amsterdam op een redelijke tijd (vóór 8.00 uur) is bijna niet te krijgen. Wel bij @7. De rechte banken zitten niet heel comfortabel, maar het ontbijt doet er toe: eenvoudig lekker, goede koffie, mooie theeën. Nieuwe ontbijtafspraak is alweer gemaakt!
F B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Lekkere taart, slechte bediening. Ik moest 4x mijn hand omhoog houden om te kunnen vragen of ik nog een kopje koffie mocht bestellen. De plek is leuk ingericht, maar veel te lawaaierig en chaotisch voor mijn smaak. We hadden er een high-tea, die niet echt heel bijzonder was en ipv kleine hapje hadden we grote stukken taart, grote sandwiches, niet echt ideaal als je er van uit gaat dat je bij een high-tea allemaal kleine hapjes wilt proeven.