@7

Zaterdag 08:00 - 16:00

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Een tegenvaller bij @7. Het eten is niet bijzonder. Ik had de courgettesoep met parmezaan en croutons en het broodje makreel met mierikswortelmayonaise en tafelzuur. De soep was heel flauw en de kaas was naar mijn idee geen parmezaan. Het broodje makreel was oké maar twee reepjes paprika en een blaadje sla maken nog geen tafelzuur. Het personeel komt nogal plechtstatig over en bij het afrekenen duurde het heel lang voordat ik mijn wisselgeld terugkreeg.
M O.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Dit blijft gewoon een fijne plek. De koffie verkeerd is er heerlijk. Lekkere scones. Worden even opgewarmd. Ruime keuze aan broodjes, croissantjes en tosti's etc. Het broodje lamsburger is lekker, broodje makreel ook! Verse muntthee. Ook speciaal voor kinderen dingen op de kaart. Vroeger was er hier een echte kinderspeelhoek maar die is steeds meer in de verdringing geraakt (en niet zo hygiënisch). Altijd lekker vroeg open en altijd druk, dus soms geen plek vrij.
Food4 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Goede zaak om in de buurt te hebben. Vroege koffie (vanaf 7.00) voor werk of lekker ontbijt na avondje stappen. Lekker eten,prettig personeel en immer vrolijke eigenaresse maken het altijd fijn.Soms wat druk met lunch maar dat heeft vast met bovenstaande te maken.
Freek_2013 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2014
In een informele omgeving met veel hout in het interieur verwerkt, veel yuppen als gast (al dan niet met kinderwagen), wordt een degelijke lunch geserveerd. het personeel is vriendelijk en meer ervaren in tegenstelling tot andere horeca gelegenheden in Amsterdam. weinig fratsen, gewoon een degelijke tent.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Jammer dat er nog geen categorie 'ontbijt' is op Iens. Een redelijk ontbijt in Amsterdam op een redelijke tijd (vóór 8.00 uur) is bijna niet te krijgen. Wel bij @7. De rechte banken zitten niet heel comfortabel, maar het ontbijt doet er toe: eenvoudig lekker, goede koffie, mooie theeën. Nieuwe ontbijtafspraak is alweer gemaakt!
Botofogo .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Ik kom hier regelmatig even lunchen als ik thuiswerk. Prima bediening, vlot en zonder haperingen. Hangt een leuke sfeer in de tent en het eten is prima. Ik beveel aan het broodje mozarrella.
O ja, en prima gratis Wifi. Dik in orde.
Maericke V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Afgelopen zaterdag hier geluncht met vriendinnen. Ik vind dit een prettige plek om af te spreken omdat je goed voor de deur kunt parkeren en de broodjes hier rijk belegd zijn. Daarnaast is er veel reuring in de zaak, ik hou daarvan. De service kan op drukke momenten wat te wensen overlaten maar over het algemeen zijn de dames super vriendelijk en ze lachen altijd! Leuke uitgebreide kaart, heerlijke verse sappen en smoothies en ik ben gek op de home made eiersalade!
Mijn vaste stek voor lunch aan de rand van de stad!
Flora B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Lekkere taart, slechte bediening. Ik moest 4x mijn hand omhoog houden om te kunnen vragen of ik nog een kopje koffie mocht bestellen. De plek is leuk ingericht, maar veel te lawaaierig en chaotisch voor mijn smaak. We hadden er een high-tea, die niet echt heel bijzonder was en ipv kleine hapje hadden we grote stukken taart, grote sandwiches, niet echt ideaal als je er van uit gaat dat je bij een high-tea allemaal kleine hapjes wilt proeven.
Hianke .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2012
Zeer teleurgesteld en gewoon boos naar huis gelopen nadat ik bij @7 had geluncht. De kaart beloofd veel maar uiteindelijk krijg je karige borden, kleine, saaie porties en zeer dunne sneetjes droog brood voor veel te hoge prijzen. De klantONvriendelijkheid geef ik een 9. Alleen als je zin hebt in het gevoel dat je zwaar afgezet bent, moet je hier gaan eten. Rip off.