63graden Foodbar

9,2

Jouw recensie over het restaurant 63graden Foodbar

Ilo N.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Meerdere keren gegeten bij foodbar 63graden. De laatste keer met een grote groep. Net als daarvoor ook weer heerlijk gegeten, super goede en vriendelijke bediening en een topavond gehad! De sfeer is ontspannen en gezellig, het eten altijd speciaal en verassend. Wij blijven zeker weer terugkomen.
Een absolute aanrader!
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
In de leuke straatjes rondom Hoofddorpplein zit foodbar 63 degrees! Wat een toptent, enthousiaste bediening en geweldige PURE keuken! AANRADER!
Plus een tip: heerlijke cocktail THE DUTCHIE!!
Mirjam M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Plus een tip: heerlijke cocktail THE DUTCHIE!
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Wat een heerlijke avond! We werden super ontvangen en konden buiten beginnen met een drankje - gekozen op aanraden van de bediening en naar volle tevredenheid. Toen we later naar binnen verhuisden omdat het wat afkoelde was dit geen probleem: flexibele staf die met je meedenkt en enorm vriendelijk is zonder al te aanwezig te zijn. Ambiance en bediening is top maar het eten en de bijpassende wijnen al helemaal! Zeker een plek om uitgebreid te dineren, in een hele relaxte setting, met gerechten die uitgaan van pure en eerlijke ingrediënten maar die je zelf niet zou kunnen bedenken, en voor een zeer schappelijke prijs. Zeker de moeite waard!
miriam H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Super gezellige avond met heerlijk eten (laat je lekker verrassen door de chef) Bediening is vlot, kan je vertellen over t eten en de juiste wijn aanbevelen. Gemoedelijke sfeer met toepasselijke (jazz)muziek. Aanrader ????
Lieke M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We komen hier regelmatig en het is top in alle opzichten. Super lekkere en bijzondere gerechten die regelmatig wosselen. Ware smaaksensaties. Toffe plek. Vriendelijke bediening. Ook voor kinderen toegankelijk dan maken ze spaghetti!
Pien O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Super leuk restaurant, leuke ingrichting. Super vriendelijke gast vrouw en hoofdkokin. Bediening hielp goed bij het uitzoeken van de wijn. Aanrader'
Pien O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Super leuke chef kokin!! Personeel hielp goed bij het kiezen vd wijn. Restaurant is klein maar fijn! Leuke bar ook! Zeer erg aan te raden.
Finn B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Er hangt hier een hartstikke goeie sfeer! Leuke bediening en een interessant menu. Zeer gevarieerde wijn kaart die het eten alleenmaar complimenteren. Aanrader!
Lo L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Ontzettend fijn restaurant! Het eten is er heerlijk, er hangt een fijne sfeer en de bediening is er altijd onwijs vriendelijk. Zeker een aanrader!
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk en eerlijk eten in een geweldige ambiance.
Met zijn 3en het 5 gangen verassing menu genomen.
En elke gang een plaatje om te zien en een genot om op te mogen eten.
De gastvrouw die alle aandacht heeft voor de gasten en de kok die weet wat ze doet.
Echt een aanrader om heen te gaan.
Ga eens een keer niet voor het bekende maar stap in deze wereld van culinair genot........
Chay D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Bij binnenkomst voelt het alsof je je eigen woonkamer binnenloopt, warm, gezellig en vooral knus.
Het enige voordeel is dat je niet zelf hoeft te koken, maar er een geweldige kok met liefde heerlijke Italiaans getinte gerechten opdient.
De sfeer, het maandelijks wisselende menu, het vriendelijke personeel en de aangename prijs maken dit restaurant tot mijn favoriet!
Demi V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gisteravond toevallig langs dit gezellig uitziende eettentje gelopen samen met mijn partner, dus wij dachten: 'laten we hier eens naar binnen gaan'. We werden meteen ontzettend vriendelijk ontvangen door het zeer vriendelijke en gezellige personeel. Mooie tent met een gezellige sfeer!
De menukaart zag er zo lekker uit, dat wij niet konden kiezen en dus voor het 5 gangen menu zijn gegaan, dit voor slechts 35 euro per persoon!
Wij hebben heerlijk en gevarieerd gegeten, vis, vlees, pasta, noem maar op.
Ook de wijnkaart en de cocktailkaart zijn erg uitgebreidt en lekker!
Uiteindelijk waren mijn partner en ik 120 euro kwijt voor een heerlijk 5 gangen menu, een goede fles wijn, koffie en natuurlijk nog een afzakkertje. Prijs/kwaliteit verhouding is dus echt uitstekend.
Wij raden iedereen zeker aan om hier absoluut langs te gaan!
Bracha D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Net hier gegeten op aanraden van een vriendin uit de buurt, heerlijk! Wat een mooi bordje elegant eten. Rotsvaste duidelijke smaken, kleuren en luchtigjes prachtig opgemaakt. Porties precies goed, en wat een aandacht voor het eten! Bediening lief, attent, het was wat druk dus soms even extra aandacht vragen, maar werd snel weer goedgemaakt. Wij komen uit rotterdam, maar hebben vrienden in die buurt,, een echte aanwinst ook voor buurtbewoners en voor ons! We komen graag een keertje terug :)
Chay D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Het wisselende menu, het vriendelijke personeel, de sfeer en de aangename prijs maken dit restaurant tot mijn favoriet!
Adriaam .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
We zijn hier naartoe gekomen vanuit de andere kant van de stad, omdat we zeer goede verhalen over het restaurant hadden gehoord. Wij kozen voor het vijfgangenmenu, maar helaas viel het eten ons tegen. Het plankje was combinatie van teveel verschillende en onsamenhangende smaken. Het buikspek was te zout (pluspunt is dat we een ander gerecht kregen toen we dit aangaven), de risotto niet goed bereid (je voelde de rijst nog knapperen tussen je tanden) en de ravioli was voorzien van teveel peper. De aardappelsalade bij het hoofdgerecht was dezelfde als bij het voorgerecht, maar dan opgewarmd. Al met al helaas een teleurstellende ervaring, al was de wijn wel erg lekker. Wij denken dat het restaurant zeker potentie heeft, maar dat het niveau en de bereiding van het eten beter moet.
Gisela C.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wat een aanwinst voor de stad. Ik woon helaas niet in de buurt maar fiets graag naar de andere kant van de stad om hier te eten. Al meerdere keren geweest en nooit teleurgesteld. Heerlijke gerechtjes, spannende combinaties en verse ingrediënten. Je merkt dat er heel veel liefde en aandacht in de kaart wordt gestoken, en ook de bediening is ontzettend lief en sympathiek. Bovendien is dit alles voor Amsterdamse begrippen extreem betaalbaar. Een aanrader!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Donderdag avond heerlijk gegeten.. Lekkere biertjes van de tap en zeer goede wijn. Vooraf hadden we zalm in biet en gin en chorizo met gamba en pompoen en een aubergine tartaar. Heerlijk gegeten en met z'n drieën gedeeld. Als hoofdgerecht een erg goede ravioli.. het dessert was een chocolade taart die ook top was.
pe.peet .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wat een genot om hier te zijn! Pure en (h)eerlijke gerechten die met liefde bereid en opgemaakt zijn. Een variërende kaart en gezellige bediening. Rustig zitten tafelen in een warme, gemoedelijke en gezellige sfeer.
Cato D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We moesten even zoeken maar het was het waard! We kwamen in een heerlijk warm, gezellig sfeertje. Bediening was heel aangenaam, en het eten was om over weg te schrijven! Heerlijk, hier komen we zeker terug!!
Gr