63graden Foodbar

31-203705028

Meer informatie over restaurant 63graden Foodbar

Gisela C.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wat een aanwinst voor de stad. Ik woon helaas niet in de buurt maar fiets graag naar de andere kant van de stad om hier te eten. Al meerdere keren geweest en nooit teleurgesteld. Heerlijke gerechtjes, spannende combinaties en verse ingrediënten. Je merkt dat er heel veel liefde en aandacht in de kaart wordt gestoken, en ook de bediening is ontzettend lief en sympathiek. Bovendien is dit alles voor Amsterdamse begrippen extreem betaalbaar. Een aanrader!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Donderdag avond heerlijk gegeten.. Lekkere biertjes van de tap en zeer goede wijn. Vooraf hadden we zalm in biet en gin en chorizo met gamba en pompoen en een aubergine tartaar. Heerlijk gegeten en met z'n drieën gedeeld. Als hoofdgerecht een erg goede ravioli.. het dessert was een chocolade taart die ook top was.
pe.peet .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wat een genot om hier te zijn! Pure en (h)eerlijke gerechten die met liefde bereid en opgemaakt zijn. Een variërende kaart en gezellige bediening. Rustig zitten tafelen in een warme, gemoedelijke en gezellige sfeer.
Cato D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
We moesten even zoeken maar het was het waard! We kwamen in een heerlijk warm, gezellig sfeertje. Bediening was heel aangenaam, en het eten was om over weg te schrijven! Heerlijk, hier komen we zeker terug!!
Gr
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
dit pareltje bezoek ik al regelmatig sinds de opening 2 jaar geleden. Naar mijn mening 1 van de best bewaarde geheimen van Amsterdam, anders dan de locatie (woonwijk) misschien doet vermoeden staat je hier gegarandeerd eten en service van heel hoog niveau te wachten en dat allemaal voor een helel redelijke prijs.

De kaart wisselt regelmatig en stelt nooit teleur, verse ingredienten die telkens op een mooie en nieuwe manier gepresenteerd worden en altijd weer de smaakpapillen verrassen. De kaart is klein maar bedient iedereen eigenlijk altijd heel erg goed, heb nl al vele vrienden mee genomen naar deze foodbar. Vooral de vegetariers zijn altijd aangenaam verrast daar de keuzes voor hen niet de geijkte zijn als in de meeste restaurants.
100 % een aanrader!!
Jacko B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Hele vriendelijke bediening. Voor een 3 gangen menu veel te eenzijdig met veel te veel pasta, kaas en risotto. Veel te zwaar. En veel te veel. €50 p.p. is veel te duur voor deze kwaliteit. Tapas vooraf leken uit de supermarkt schappen te komen. Buikspek en camembert wel lekker. Chorizo bij AH is beter....
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Toevalligerwijs twee dagen achter elkaar hier gegeten. Wat een feest! Zelden ergens gegeten waar alle gerechten op de kaart zo perfect zijn. En dan ook nog betaalbaar, vriendelijke bediening en heerlijke cocktails. Een verborgen schat in Amsterdam. Ik kom hier zeker weer terug.
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Vandaag met twee vriendinnen bij Foodbar 63 graden gegeten. Eerst gezellig aan de bar met een biertje wat bijgekletst en daarna een heerlijk menu geadviseerd gekregen. Heerlijk eten en heel betaalbaar. Gezellige sfeer en een uitstekende bediening. Zeker een aanrader!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gezellig tentje. Lekker gegeten. De gerechten zagen er prachtig uit. Goede service door een leuk team. Een echt verborgen geheim in 020.
Lori I.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Zojuist super lekker gegeten in deze bar, het zit bij ons om de hoek en ondanks dat we hier al een jaar wonen, waren we hier nog nooit geweest! Het eten is compleet anders dan wat je "normaal" op de kaart ziet. Geen vieze te hoog op smaak gemaakt vette meuk, maar pure gerechten. Service is goed, niks op aan te merken. Prijzen zijn eerder aan de lage dan aan de hoge kant.
elleso .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Heerlijk zo'n super plek om de hoek waar ik lekker en puur kan eten. Ik heb de luxe dichtbij te wonen maar zeker het omfietsen waard! Niet allemaal tegelijk komen want juist de kleine intieme sfeer maakt het zo'n lekker warm nest ;-)
Een topteam met vooral enthousiast dames runt de tent. Maar de hoofdrolspeler blijft natuurlijk het heerlijke en enorm betaalbare eten; de kaart wisselt om de ongeveer drie weken en kent steeds ongeveer 4 a 5 voor, hoofd en nagerechten die altijd lekker, verantwoord, vers en smaakvol italiaans getint zijn.
Vandaag na brood met bieten-dille dip, als hoofdgerecht eenmaal de altijd enorme goede en verse pasta (tortellini gigante) en eenmaal het gehaktbrood (stiekem vermomd als heerlijke bal) omhuld in pancetta. Tja en dan die chocolade gembertaart
Ilonka J.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Het gevoel van een warm bad krijg ik van deze toptent!!! Echt alles klopt!
Als je houdt van een laagdrempelig
culinair hoogstandje is this the place to be! Een Italiaans georiënteerde keuken waar ingrediënten in hun waarde worden gelaten en dat proef je!
Bijv. Inktvis die wegsmelt op je tong, een Melanzane to die for, Risotto die met veel liefde perfect is geroerd!
Dit samen met heerlijk wijnadvies zorgde voor een heerlijke avond op een fijne plek waar je als gast gezien wordt!
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Gisteren bij toeval bij 63graden Foodbar terechtgekomen. Aangetrokken door het bord buiten met cocktails. Binnen besloten om er ook te eten.
Concept is eenvoudig: 5 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en een 4 nagerechten.
Cocktails zijn niet goedkoop: tussen 7,50 en 8,50 euro. En vielen tegen. De biercocktail (Beer's Knee) smaakte naar een witbiertje met een citroen erin. Er zou ook onder meer gin in moeten zitten, maar die heb ik niet geproefd. De cocktail van mijn partner smaakte voornamelijk naar priklimonade. Er zat volgens de bediening 7-up in. Misschien iets teveel limonade en te weinig alcohol.
Tijdens het nuttigen van de cocktails de Iens-website geraadpleegd en besloten door de superrecensies hier ook te gaan eten.

Allereerst een amuse gekregen die niet bijzonder was: iets met asperges en bieten. Gauw vergeten.
Als voorgerechten hebben wij genomen: warme camembert uit de oven en een tartaartje van kippendijen. De camembert was prima, hoewel ik 2x mijn hand verbrandde aan het hete pannetje. Het tartaartje smaakte erg vlak. Geen diepgang en de tartaar had ook van een ander dier kunnen zijn gemaakt.
De hoofdgerechten waren teleurstellingen. De diepgang van de tartaar kwam hier als een rode draad terug, namelijk "geen". De tortellini was melig en mijn partner vroeg aan het eind of ik met haar wilde ruilen, want het was echt niks. Ik koos voor Cioppino met gnocchi omdat ik nog nooit Cioppino had gegeten. Dat blijft waarschijnlijk bij één keer. Drie keer niks: een allergaartje van zeevruchten met het accent op de gnocchi: melige balletjes, die in de Wan-tan soep thuis horen.

Normaliter nemen we ook een nagerecht, maar gezien onze slechte ervaringen met de vorige gangen besloten we de rekening te vragen en gauw weg te gaan.
Toen kwam de laatste tegenvaller: 78 euro voor 2 personen. Voor een eetcafé is dat "way too much".
Leah A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Goed eten voor een hele betaalbare prijs. Lekkere wijn, goede bediening in een restaurant met de uitstraling van een eetcafé. Het zit verstopt, maar dat maakt het juist extra leuk. Hierdoor heb je geen last van hordes toeristen. Simpele kaart, maar goede producten. Zeker de moeite waard om eens langs te gaan
Edmund G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Echt een toptentje. Zeer sfeervol, leuke stijl, met vriendelijke bediening. Hier kun je eten voor een zeer schappelijke prijs in verhouding tot de kwaliteit. Wat je hier op je bordje krijgt is namelijk echt lekker!

63graden Foodbar zit verborgen midden in een woonwijk, maar dat is wellicht ook hun charme. Lekker huiselijke sfeer. Ze veranderen bovendien vaak de kaart en dat zorgt ervoor, dat je altijd weer nieuwe gerechten kunt eten.

Gister om 21.00 uur nog aangeschoven, heerlijke rode biet-geitenkaastaartje als vooraf genuttigd, als hoofd een zeer smaakvolle risotto met bourbon en schelpdieren, en afgerond met een verrukkelijk lekkere chocoladetaart. 2 x 3 gangendiner, 2 x 2 wijnen 69 euro.

Ja, dikke vette aanrader!
Linde S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Heerlijk plekje bij ons om de hoek. Een fantastische plek om gewoon 's avonds een lekker biertje of cocktail te drinken of echt goed te tafelen. Allemaal goed verzorgd, attente en persoonlijke bediening. Goed gezelschap, fijne sfeer en lekker eten.
Sergio T.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Waanzinnig!
Zaterdag een avondje gezelligheid gehad bij Foodbar 63 graden.
Ten eerste de sfeervolle inrichting en het leuke personeel.
Service ten top! Lekkere porties eten, maar bovenal waanzinnig lekker smaakvol eten.
Ook de wijn en de cocktails hebben we geprobeerd en het smaakt naar meer.
Ook heel fijn is dat de muziek zodanig staat dan je tenminste nog een normaal gesprek kan voeren. Wat heel prettig is.
Echt een avond genoten voor niet al te veel geld. Echt de moeite waard dus om het zelf eens te gaan proberen, ik vond het enig!
En dan... na het eten eindig je aan de bar en maak je nieuwe vrienden.
Hoe leuk! Wij hebben een hele toffe avond gehad.
Ik kom gauw weer eens terug, want de kaart verandert regelmatig.
Heerlijk!
Jiri V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Fantastisch restaurant met prijs kwaliteit verhouding die zeldzaam is in Amsterdam. Gerechten waren zeer smakelijk en voortreffelijk opgemaakt. Porties waren perfect. Bediening is zeer aardig en attent. Locatie en setting zijn sfeervol en gezellig. Echte aanrader.
ines2010 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Geweldig! Kan het niet anders beschrijven; ik heb hier enorm lekker gegeten! Ik werd op mijn wenken bediend, als ik al had hoeven te wenken, de bediening wist namelijk eerder dan ik waar ik zin in had. Heerlijk, een aanrader voor iedereen die zin heeft in echt lekker eten, geweldige bediening en geen toeristische onzin.
Jet D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Heerlijk gegeten in dit hippe en knusse restaurant in de Amsterdamse Schinkelbuurt, Woestduinstraat 63. Buiten de hectiek van de Amsterdamse binnenstad, in Amaterdam zuidwest. Op Sinterklaasavond helemaal volgeboekt. Verwend met een prachtig voorgerechtje: een taartje van rode biet met zachte geitenkaas, heerlijk. Daarna een perfecte risotto met garnalen en als toetje een tongstrelend chocolade gebakje op een leistenen plateautje met een amareno dressing! (Ja, ik ben van de toetjes).
En omdat ik de BOB was die avond een frisse frambozendrank van biologische siroop met een paar cranberrys erin, een echte Sinterklaassurprise.
Kortom , ik voelde me echt verwend op deze 5 december, ook zonder pakjesavond.
Dus wil je leuk, verrassend en zeer vriendelijk geprijsd Italiaans eten dan kan ik Foodbar 63 graden warm aanbevelen. Bovendien is de crew van het restaurant een leuke groep jonge mensen onder leiding van de pittige en creatieve dames Klaartje en Tjo-Kwan. Wij rijden er graag een stukje voor om vanuit Gorinchem;-).