5th Avenue

Bavelseparklaan 5 4817 Breda Nederland Kaart
31-767820992

Over het restaurant 5th Avenue

5th Avenue in Breda is mooi gesitueerd naast de Kinepolis. Een industriële look, hoge plafonds, sterren aan de muur en een uitgebreide brasserie-kaart; 5th Avenue heeft zijn gasten heel wat te bieden. Perfect voor bioscoopgangers, maar door zijn locatie aan de snelweg ook ideaal voor zakelijke afspraken.

Meer informatie over restaurant 5th Avenue

7,2

Jouw recensie over het restaurant 5th Avenue

Judith L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We hebben hier voor het eerst gegeten voordat we naar de film gingen en dat is ons prima bevallen.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Erg lekker eten en service was top. Het was rustig in het restaurant. Buiten gegeten. Ze kunnen daar iets van afscherming gebruiken bij de parkeerplaatsen om ambiance buiten te verbeteren.
saskia M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Ursula M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Helaas, ambiance en eten prima maar personeel was niet ervaren, dat was overduidelijk. Degene die drankjes kwam opnemen was het meteen vergeten want moest ook de bar werkzaamheden doen. Dus moesten we opnieuw bestellen. Het duurde te lang voordat we de kaart kregen en meer dan 20 minuten voordat we wat te drinken hadden, vervolgens meer dan uur uur wachten op hoofdgerecht. Daarna rekening gevraagd maar die medewerker vertrok daarna met zn jas aan en zodoende moesten we weer een andere medewerker vragen.
Nick P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ben hier in Januari-februari tweemaal geweest. Wij wonen in de buurt en was bekend met het restaurant maar ditmaal de eerste keer zelf bezocht, waarvan 1 maal voorafgaand aan de film om een drankje te doen.

In een woord 'jammer'. Vind dat de uitbater hier een enorme kans mist. Ik was van mening dat het een business-esque / sjieker restaurant betrof voor vergaderingen, business lunches of intieme etentjes. Het interieur is hier in principe ook naar, maar de sfeer heeft meer weg van een stationshal waar toevallig personeel rondloopt waar een de uitstraling nou niet echt vanaf springt. Tamelijk jonge staff, loopt erbij alsof ze op zaterdag ochtend in pyjama uit de supermarkt komen gelopen. Tussendoor rent er nog een broertje of zoontje van staff of eigenaar rond.
Kortom het personeel staat haaks op de sjieke uitstraling van het restaurant, we hebben hier niet gegeten dus kan hier niet over oordelen. De drankjes waren verder prima en goed geprijsd maar ik kan nou niet zeggen dat ik het gevoel heb dat ik door de bediening in de watten ben gelegd. Vind het woord 'restaurant' ook niet echt passen, zo voelt het in ieder geval niet, maar kan niet goed mijn vinger erop leggen wat het dan wel is.. een soort wachtruimte/doorstroom-kamer voor de film?
Ton J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
fith avenue profileert zich als een noodzakelijk kwaad aan de ngang van de megabioscoop. Het personeel straalt uit dat ze hier liever niet zijn. Ze zijn vooral geïnteresseerd in elkaar en nauwelijks in de klant. Je wordt behandeld als een personage non grata. Op het gezicht van de bediening is " haal het lekker zelf " te lezen. Waarschijnlijk hebben ze zelf de menu kaart nooit gelezen maar misschien kunnen ze dat ook niet. Het eten zelf is voor wat je krijgt zwaar overprijst. Je kunt beter naar de overkant waar je uit de brullebak van Mc Donalds zeer waarschijnlijk nog iets beters kunt scoren. En treft je er wellicht ook ptrettiger mensen. Dus ga er niet binnen tenzij je belofte hebt om je eigen depressie te voeden.
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Uitstekende service,vriendelijk en attent.Presentatie en kwaliteit van de gerechten goed.Ruime parkeergelegenheid.
esther P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Hier wezen eten voor de film. Ruim 1uur na aankomst ons eten pas gehad. Nog gevraagd hoe lang het duurde, aangezien onze buren later binnen kwamen en eerder hun eten kregen. De wokschotel besteld en hierbij werd gevraagd of we friet wilden, dat is prima (groente wokschotel verwacht dan). Er werd ook op de kaart aangegeven dat overal friet bij zat o.i.d. Maar de wokschotels werden geserveerd met dikke noedels dus friet was een overbodige aanvulling. Een kwartier voor de film toch klaar en maar opgestaan om zelf af te rekenen, want duurde ook lang. Op de bon werd 2x losse friet afgerekend. De sfeer van het restaurant is wel leuk, maar de rest is geen aanrader.
El Khalfioui J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Super vriendelijke bediening , gezellig sfeer, gevarieerde keuze menu en lekker gegeten. Top avond, dus zeker voor herhaling vatbaar.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ieder personeelslid van Fifth Avenue straalt uit dat ze het werk vervelend vinden. Ze zien ook niet dat er 4 dichte menuboekjes op tafel liggen of dat er 4 lege glazen staan of dat er misschien nog toetje willen (voor 30 minuten, terwijl ze al 30x voorbij zijn gelopen). Overal hebben we om moeten vragen en werden we bediend met een nors gezicht. Het eten was wel lekker, maar prijzig voor wat het was. Het restaurant is wel leuk ingericht en en speelt leuke muziek.
Wij gaan hier nooit meer heen en ik raad het restaurant aan iedereen af. Niet heen gaan!
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer goed leuke sfeer goede vriendelijke service eten was lekker werden niet weggekeken leuke gezellige lokatie en leuke muziek
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Mooie entourage, eerste indruk super! Maaltijd zag er top uit. Bleek helaas een grotendeels rauwe varkenshaas te zijn, na dit hebben aangegeven kreeg ik welgemeende excuses en werd er drinken aangeboden. Erg jammer was wel dat de mensen naast het hoorde en dat de bediening zich met een leugen over dat zwangere mensen altijd extra veilig moesten zijn. Ik ben notabele niet zwanger, ben gewoon eerlijk! Jammer maar dat drukte de sfeer enorm. Ik kom hier niet meer terug!
Jose B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Goede sfeer,uitstekende en beleefde obers.mooie rustige tafel,zoals gevraagd.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Voor een bioscoop bezoek hier gaan eten.

De porties zijn royaal dus wel waar voor het gevraagde bedrag. Kwaliteit van het eten is ruim voldoende.

De bediening is wat chaotisch maar wel vriendelijk.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Goed en lekker eten. Wijn is aan de prijs voor wat je krijgt. Zeker een aanrader oom lekker te eten voor de film.
jfja V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij 5th Avenue. Goede bediening, gratis parkeren, geweldige ambiance. Durf het eens aan om niet naar de stad ga gaan maar hier naar toe. Spareribs subliem, steak fantastisch en scampi overheerlijk. En vergeet niet 'koffie 5th Avenue' te bestellen. Bonne apetit !
mads G.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Waardeloze bediening, de een sloft met zijn voeten de ander weet niet wat op menu staat. Lasagne zag er aan de zijkanten uit alsof hij voor de 3e keer opgewarmd was. De pepersaus was meer vlees jus...
Nooit meer
Toine J.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
E
Het is wel sfeervol, maar om echt uit te gaan eten vind ik het te snel.
Eten goed.
K O.