5th Avenue

Bavelseparklaan 5 4817 Breda Nederland Kaart
31-767820992

Over het restaurant 5th Avenue

5th Avenue in Breda is mooi gesitueerd naast de Kinepolis. Een industriële look, hoge plafonds, sterren aan de muur en een uitgebreide brasserie-kaart; 5th Avenue heeft zijn gasten heel wat te bieden. Perfect voor bioscoopgangers, maar door zijn locatie aan de snelweg ook ideaal voor zakelijke afspraken.

Meer informatie over restaurant 5th Avenue

Annemarie W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Sassefras L.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Inmiddels twee keer bij 5th Avenue gegeten. Eten zeer matig, prijs-kwaliteit echt niet in verhouding. Wij bestelde Spaanse tapas, was nogal prefab. Feta erbij!? Spare ribs te vet, en niet goed gemarineerd. Hamburger € 18,50, dan verwacht je een super burger, nee dus. Bediening lekker Rotterdams, niet onaardig, maar voelde erg “gemaakt” niet heel gastvrij of hartelijk, zelfs best arrogant. In de keuken wordt door bedienend personeel met de keukenbrigade over gasten geroddeld, leuk als je dichtbij de keuken zit. Dit gebeurde beide keren dat wij er waren. Onderonsje wat wij opvingen; ‘Hamburger..., dan gaan ze toch gewoon naar de MC Donalds?!!! ‘ Wij vonden het best grappig, maar het kan natuurlijk echt niet.. De dames waren meer met zichzelf bezig, met het weekend etc. dan met de gasten. De ober spreekt de vrouwelijke gasten aan met ‘dame’ persoonlijk vind ik dat niet zo prettig. Wat wil u drinken, dame? Alstublieft dame. Mag iets gemoedelijker, mevrouw is prima. Hier valt nog veel, heel veel te verbeteren in de keuken en in de bediening. Keuken is echt ondermaats. Op deze locatie een heel goede kok neerzetten, met passie.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Vlotte bediening. Erg vriendelijk. Eten was goed.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Service traag en eten matig. Locatie en sfeer is goed. Er zit meer potentie in, maar wordt er niet uit gehaald.
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Was nog wat vroeg en dus rustig. Gerechten waren goed maar best duur
Francien V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Het kost moeite om de aandacht van de bediening te krijgen. Men loopt niet genoeg rond. Dan moet je vanuit de verte zwaaien als er iet accuuts is en dat is vervelend want dat voelt onbeleefd.
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Heerlijke filet puur kunnen nog heel veel mensen van leren hoe zij die klaar maken echt TOP. Leuke mensen die er werken. Gewoon naar toe gaan, wij komen zeker vaker.
Karen M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Vriendelijke ontvangst, leuke zitjes en wat we konden bestellen was prima. Opmerkelijk dat het erg rustig was (2 tafels bezet) en dat er een beperkte kaart was vanwege problemen met de voorraad.
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We hebben hier voor het eerst gegeten voordat we naar de film gingen en dat is ons prima bevallen.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Erg lekker eten en service was top. Het was rustig in het restaurant. Buiten gegeten. Ze kunnen daar iets van afscherming gebruiken bij de parkeerplaatsen om ambiance buiten te verbeteren.
saskia M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Mart V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Ursula M.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Helaas, ambiance en eten prima maar personeel was niet ervaren, dat was overduidelijk. Degene die drankjes kwam opnemen was het meteen vergeten want moest ook de bar werkzaamheden doen. Dus moesten we opnieuw bestellen. Het duurde te lang voordat we de kaart kregen en meer dan 20 minuten voordat we wat te drinken hadden, vervolgens meer dan uur uur wachten op hoofdgerecht. Daarna rekening gevraagd maar die medewerker vertrok daarna met zn jas aan en zodoende moesten we weer een andere medewerker vragen.
Nick P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ben hier in Januari-februari tweemaal geweest. Wij wonen in de buurt en was bekend met het restaurant maar ditmaal de eerste keer zelf bezocht, waarvan 1 maal voorafgaand aan de film om een drankje te doen.

In een woord 'jammer'. Vind dat de uitbater hier een enorme kans mist. Ik was van mening dat het een business-esque / sjieker restaurant betrof voor vergaderingen, business lunches of intieme etentjes. Het interieur is hier in principe ook naar, maar de sfeer heeft meer weg van een stationshal waar toevallig personeel rondloopt waar een de uitstraling nou niet echt vanaf springt. Tamelijk jonge staff, loopt erbij alsof ze op zaterdag ochtend in pyjama uit de supermarkt komen gelopen. Tussendoor rent er nog een broertje of zoontje van staff of eigenaar rond.
Kortom het personeel staat haaks op de sjieke uitstraling van het restaurant, we hebben hier niet gegeten dus kan hier niet over oordelen. De drankjes waren verder prima en goed geprijsd maar ik kan nou niet zeggen dat ik het gevoel heb dat ik door de bediening in de watten ben gelegd. Vind het woord 'restaurant' ook niet echt passen, zo voelt het in ieder geval niet, maar kan niet goed mijn vinger erop leggen wat het dan wel is.. een soort wachtruimte/doorstroom-kamer voor de film?
Ton J.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
fith avenue profileert zich als een noodzakelijk kwaad aan de ngang van de megabioscoop. Het personeel straalt uit dat ze hier liever niet zijn. Ze zijn vooral geïnteresseerd in elkaar en nauwelijks in de klant. Je wordt behandeld als een personage non grata. Op het gezicht van de bediening is " haal het lekker zelf " te lezen. Waarschijnlijk hebben ze zelf de menu kaart nooit gelezen maar misschien kunnen ze dat ook niet. Het eten zelf is voor wat je krijgt zwaar overprijst. Je kunt beter naar de overkant waar je uit de brullebak van Mc Donalds zeer waarschijnlijk nog iets beters kunt scoren. En treft je er wellicht ook ptrettiger mensen. Dus ga er niet binnen tenzij je belofte hebt om je eigen depressie te voeden.
Sigrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Uitstekende service,vriendelijk en attent.Presentatie en kwaliteit van de gerechten goed.Ruime parkeergelegenheid.
esther P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Hier wezen eten voor de film. Ruim 1uur na aankomst ons eten pas gehad. Nog gevraagd hoe lang het duurde, aangezien onze buren later binnen kwamen en eerder hun eten kregen. De wokschotel besteld en hierbij werd gevraagd of we friet wilden, dat is prima (groente wokschotel verwacht dan). Er werd ook op de kaart aangegeven dat overal friet bij zat o.i.d. Maar de wokschotels werden geserveerd met dikke noedels dus friet was een overbodige aanvulling. Een kwartier voor de film toch klaar en maar opgestaan om zelf af te rekenen, want duurde ook lang. Op de bon werd 2x losse friet afgerekend. De sfeer van het restaurant is wel leuk, maar de rest is geen aanrader.
El Khalfioui J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Super vriendelijke bediening , gezellig sfeer, gevarieerde keuze menu en lekker gegeten. Top avond, dus zeker voor herhaling vatbaar.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ieder personeelslid van Fifth Avenue straalt uit dat ze het werk vervelend vinden. Ze zien ook niet dat er 4 dichte menuboekjes op tafel liggen of dat er 4 lege glazen staan of dat er misschien nog toetje willen (voor 30 minuten, terwijl ze al 30x voorbij zijn gelopen). Overal hebben we om moeten vragen en werden we bediend met een nors gezicht. Het eten was wel lekker, maar prijzig voor wat het was. Het restaurant is wel leuk ingericht en en speelt leuke muziek.
Wij gaan hier nooit meer heen en ik raad het restaurant aan iedereen af. Niet heen gaan!
Leon K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zeer goed leuke sfeer goede vriendelijke service eten was lekker werden niet weggekeken leuke gezellige lokatie en leuke muziek