Over restaurant 50's Diner & Take Away

Amerikaanse diner in Eindhoven

Waar kun je nu nog dineren zoals in een echte Amerikaanse diner uit de jaren '50? Het decor van zo veel klassieke films. Nou, gewoon in Eindhoven! Terwijl er een jukebox die op de achtergrond speelt, eet jij klassiek Amerikaans eten. Wat dacht je van een goede steak of een van de verschillende hamburgers die ze hier hebben? Waar wacht je nog op? Kom het zelf ervaren!

Meer informatie over restaurant 50's Diner & Take Away

lijn 12

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 22:00
- High Tea 12:00 - 15:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
petra E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk,behulpzaam en geduldig....we hebben niet lang gewacht op onze gerechten....zeker een aanrader...heel gezellig!!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het idee is leuk maar de uitvoering kan (veel) beter! Vooropgesteld dat we erg lekker gegeten hebben en de bediening vriendelijk was waren er toch een hoop aandachtspunten.
Om te beginnen was onze reservering via Iens niet doorgekomen en werden we erop gewezen dat we beter rechtstreeks hadden kunnen reserveren want nu werden er 2 euro pp reserveringskosten in rekening gebracht (staat nergens vermeld op de AH Restaurantactie website dus hoe hadden we dat kunnen weten?!)
Vervolgens wilden we bestellen maar er bleken een hoop gerechten op de kaart niet meer beschikbaar, erg jammer en de empanadas met geitenkaas die ik als voorgerecht wilde bestellen was opeens een salade geworden...erg vreemd.
Als laatste puntje vond ik de tafels erg dicht op elkaar staan, zo dicht dat we eigenlijk met onze buren aan tafel zaten en elkaars gesprekken letterlijk konden volgen.
Alles bij elkaar vond ik het geheel een beetje knullig overkomen, jammer want het eten was erg lekker en het concept is leuk!
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met 5 personen gereserveerd via AH restaurant actie. Ten eerste blijk je daar achteraf 2 euro pp voor te betalen, dus alleen de reservering zelf kostte al 10,- We kregen een tafeltje tegen de bar waarbij we op een bank moesten zitten waar nog maar amper bekleding op zat (deze had net zo goed 10 jaar op het centraal station kunnen staan).
Voorgerechten waren oke te noemen. Chickenwings betaalde we 8,- voor en dan kreeg je 3 kleine vleugeltjes en 3 uienringen. Smaak was prima.
Vervolgens het hoofdgerecht. We hadden 4 hamburgers en 1 kipsate. Hamburgers waren niet bijzonder te noemen. 2 waren vooral pittig (black & blue burger) en 1tje zat weinig smaak aan (cheeezy burger). De kaas moest de smaak brengen, de ui en augurk waren totaal smaakloos.
De kipsaté leek prima in eerste instantie, echter het 2e stokje bleek niet gaar.... KIP die NIET gaar is !!. Na melding gemaakt te hebben werd hier weinig mee gedaan. Gezien we recht de keuken in keken zagen we dat er niet meer naar gekeken werd. Er werd nadien dus ook niet meer op terug gekomen.
Tenslotte dessert besteld. 3x Caramel fudge: vanille ijs en gekarameliseerde appeltjes. Smaak was prima maar de appeltjes waren zeker niet gekarameliseerd, slechts opgewarmd in een pan en lichtjes aangebakken. Dikkere stukken waren in het midden nog koud tot lauw.
Toen we de rekening kregen bleek de 5e persoon niet correct verrekend te zijn icm de 2 AH bonnen, werd er dus 10,- reserveringskosten in rekening gebracht en werd er niets gecompenseerd voor de niet gare kip saté. Men wilde totaal niets doen, zelfs een cola'tje compenseren was niet aan de orde. (al is het maar voor het principe).
Opvallend was dat iedereen die ging betalen discussie had over de rekening of de kwaliteit. WIj zaten hier 1 meter vandaan en konden hier prima van meegenieten.

Conclusie: Zelfs een AH bon is hier niet goed besteed!
iris V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wel jammer dat als je ah restaurant zegels bent vergeten dat ze die toeslag die je extra betaald er niet af halen. Nu voor volle tarief gegeten en nog extra moeten betalen voot iets waar we niet aan mee konden doen. Minder goede service!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super aanrader! Heel gastvrij ontvangen, wij gaan er vaker terug komen!! Super tent en leuke inrichting! En erg lekker eten! Tot snel!
Randy C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Super Leuk restaurantje. Decor past precies bij de jaren 50. Eten was vers en smakelijk. Lang naar de menu gekeken omdat de opties allemaal zo lekker waren. Buitenkant wat minder, 2 keer langs gereden en daarna een minuut naar de voordeur gezocht.
Echt een aanrader als je een burger liefhebber bent!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vriendelijke en correcte bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Schoon restaurant. Tussendoor werden zelfs de toiletten nog eens gepoetst.
Lindakoster1974 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wat een verrassend leuk restaurantje! Aan de buitenkant is het ietwat onopvallend waardoor je er gemakkelijk voorbij zou rijden. Van binnen echter ontzettend leuk ingericht in Amerikaanse stijl. Je waant je echt even in Amerika.
De kaart is behoorlijk uitgebreid en alle gerechten zijn huisgemaakt. De bediening is zeer persoonlijk en vriendelijk.
Echt een aanrader, ik kom zeker nog eens terug!
Beye2440 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Eten beter dan verwacht, met aandacht voor uitgebalanceerde maaltijd en presentatie. Had van de uitstraling van het restaurant meer verwacht.
Francoise D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hadden korting via AH actie en vonden de prijs kwaliteit verhouding matig. Zou zonder korting niet terug gaan. Biefstuk en vlees zeer matig. De ribben waren goed. Er staan cocktails op de kaart maar die hadden ze niet. Er is een nagerecht uit het menu maar staat ook nog op de kaart. Ik vond fat we te krap op elkaar zaten. Jammer want de inrichting is wel leuk. En personeel doet haar best.
Wilbert P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een gemoedelijke atmosfeer. Super vriendelijke bediening en het eten is luxer dan je in eerste instantie zou verwachten. Ze spelen heel erg goed op mensen met een glutenvrij dieet. Wij waren aangenaam verrast.
Kimberley M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben erg genoten bij 50s Diner. Het zag er vanbinnen erg sfeervol uit (50s uiteraard) waarbij de muziek duidelijk hoorbaar was maar zeker ook niet te hard. We hoefden niet onze stem te verheffen om elkaar te horen. Daarbij werden we uiterst vriendelijk bediend, waarnaast we ook nog eens heerlijk hebben kunnen genieten van het eten.
Mameu .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hebben heerlijk, en ruim genoeg gegeten in dit gezellige restaurantje, dat, naar onze mening begonnen is uit passie en niet uit commercieel oogpunt. De service was wat warrig, maar de setting was leuk, en wij hebben lekker kunnen genieten van onze gerechten.
Als wij nog eens in de buurt zijn, gaan wij er zeker nog eens terug!
Butterflie .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
vanwege de AH-restaurantactie zijn we 15-10-16 hier gaan eten, vanwege de vele gasten hadden ze de opstelling veranderd en stonden de tafels naast elkaar(maakte het wat minder leuk), de inrichting was sfeervol, de muziek passend bij de naam fifties, het bestek mochten we zelf neerleggen(zat in een houder), we mochten vrij kiezen uit de 3 gangen alleen de allergoedkoopste niet, prima, ik nam als eerste de handsome Johnny(garpachio) en die was uitmuntend, daarna een biefstuk van 2,5 ons die ook perfect was en groenten en frietjes erbij, als toetje ijs met caramel en nootjes, alles heel lekker, zo nu en dan was er aandacht om te vragen of alles naar wens was, bediening was netjes en vriendelijk, al met al een heel leuk zaakje met heel goede kwaliteit eten, leuk ook voor lunch, of even een milkshake enzo, sfeervol
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie. Nog geen 20 euro per persoon kwijt inclusief drinken en we hebben nog een lekkere milkshake geproefd. Wat was het allemaal lekker. Gelukkig hebben we nog een paar bonnen...
Marijke J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij 50's Diner. Gezellige bediening en sfeervol restaurant.
Wel af en toe wat langer moeten wachten, het zat vol, maar dat hebben wij niet als vervelend ervaren.
Een restaurantje om nog eens naar terug te gaan. Wij waren met een vriendenclub van 7 personen .
Lkaet .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Echt een aanrader! Goede sfeer, leuke kaart, heerlijke gerechten! Anders dan anders! Leuk tentje! Niet te groot. Overheerlijke hamburgers en andere gerechten. Amerikaans.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker en verrassende gerechten:. Geen zaakje om romantisch te tafelen maar een levendig restaurant geheel anno de fifties ingericht compleet met levensgrote poppen, kauwgumballenapparaat ed!
Wij komen zeker terug!
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Dubbel gevoel. De sfeer/ervaring was erg leuk en de bediening was heel vriendelijk, maar tegelijkertijd ongelooflijk amateuristisch. Onze bestelling belandde op een andere tafel en daarna bleek een van onze bestellingen ook nog te zijn gevallen. Het eten zelf is absoluut niet bijzonder: weinig smaak. Misschien troffen we hen op een slechte dag (lees drukke dag vanwege de Albert Heijn actie), maar wij komen hier geen tweede keer.
Crowprincess .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was erg lekker. Mijn vriend had de hamburger van de maand en deze is aan te raden als je van pittig houdt. Als toetje pannenkoeken met de fles corn syrup voor thuis. Bediening is vriendelijk en zeer behulpzaam.

We komen zeker nog een keer terug.