Over het restaurant 50's Diner & Take Away

Amerikaanse diner in Eindhoven

Waar kun je nu nog dineren zoals in een echte Amerikaanse diner uit de jaren '50? Het decor van zo veel klassieke films. Nou, gewoon in Eindhoven! Terwijl er een jukebox die op de achtergrond speelt, eet jij klassiek Amerikaans eten. Wat dacht je van een goede steak of een van de verschillende hamburgers die ze hier hebben? Waar wacht je nog op? Kom het zelf ervaren!

Meer informatie over restaurant 50's Diner & Take Away

lijn 12

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 22:00
- High Tea 12:00 - 15:00

Jouw recensie over het restaurant 50's Diner & Take Away

b.zomerplaag Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hadden heel iets anders verwacht. Het "restaurant" was voor ons even moeilijk te vinden tussen winkels. De sfeer was heel hartelijk De inrichting heel eenvoudig. De bediening was vlot en vriendelijk. Het is te proberen waard.
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten was prima, vond allen de prijs erg hoog, 44 euro voor 3 gangen menu en 1 drankje.
Bediening vriendelijk en goed.
Aankleding restaurant en eten beide goed.
j.strik .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Menu keuze was zeer beperkt, kwaliteit onder de maat, en behoorlijk prijzig! Personeel wel vriendelijk, vlotte bediening, wel wat krappe ruimte om ongestoord met elkaar te kunnen praten.
j.strik .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De kwaliteit van de gerechten viel tegen, de cappuccino was met een prijs van € 2,80 gewoon te duur. en de prijs voor een glas wijn, € 4,50, was ook aan de hoge kant. Daarnaast stond op het tv scherm te lezen, dat voor reserveringen via IENS € 1 per persoon extra werd berekend???? Stel dat we zonder de AH actie daar zouden zijn gaan eten, waren we € 87,50 kwijt geweest, en dat is toch behoorlijk aan de hoge kant. Ergo, we hebben via IENS wel betere restaurants gehad!
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was goed, maar prijzig.
We hadden een tafeltje bij de toiletten, wat onrustig is vooral als kinderen de deuren van het toilet niet dicht doen
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lange wachttijd hoewel niet echt druk. te duur voor gebodene, zitplaats bij de deur krap. Kwaliteit niet wat we gewend waren van dit restaurant.
Joske V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Uiterst onbeleefd personeel. Wilde niet meedenken naar een oplossing voor mijn tafelgenoot die de voorgerechten van het AH Menu niet kon eten. Omdat het niet mogelijk was hier allebei een 3 gangen menu te eten, besloten weg te gaan.

Zeker nog 5 minuten staan wachten tot het pinbedrag ingetypt kon worden (slechts 1 van de 3 serveerster kon dit). Dus voor betaling van 2 drankjes! Toen de serveerster nog iemand amders ging helpen met een vraag die net aan kwam lopen sprak ik haar aan. Ik wilde graag betalen. Serveerster 'doe toch ff normaal je ziet toch dat het hartstikke druk is'. Onbeschoft zo wens ik als klant niet behandeld te worden. Snel weggegaan.
manuela W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wederom hier geweest met de AH restaurantactie.
De kaart is wel enorm gelimiteerd tegenwoordig wat wel jammer is maar de burger kun je zelf maken zoals je wil dus die kun je uitbreiden zoals je zou willen. De porties waren altijd veel te groot en daar hebben ze wat aan gedaan, een stukje kleiner zodat je het toetje ook nog naar binnen krijgt, veel beter!
De straat heeft ook een opknapbeurt gehad wat ook prettig is.
Zoals altijd was het eten heerlijk en de bediening heel erg leuk!
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Een zware teleurstelling, personeel niet vriendelijk, AH actie betekend zeer karig en weinig niet zoals vorig jaar keuze uit de normale menukaart. Het nagerecht mocht zelfs niet vervangen worden door 'n kopje thee.
een complete aanfluiting en een verpest etentje voor mijn verjaardag
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten!
SaskiaNijholt .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ik vond de eerdere ah actie's beter. Nu moest je van een opgestelde menu kaart bestellen en dat vond ik toch wel tegen vallen. Trouwens ik niet alleen ook de rest van de familie heeft het wel eens lekkerder gehad.
Marinke S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst en uitleg. Voor de AH actie was er een 3 gangen menu met bij elke gang 3 keuzes. Helaas was er op zaterdag om 18u al bij het voorgerecht én bij het nagerecht al een item wat afviel omdat het "op" was. Beetje raar op zo'n tijd. Bij het voorgerecht werd nog een alternatief aangeboden (ook beetje vreemd, de salade was er niet meer, in plaats daarvan kon je een soep krijgen). En bij het nagerecht kwam geen alternatief. Dan hou je dus maar 2 keuzes over, beetje jammer.
Verder was het prima, lekker eten en vriendelijke bediening. Alleen de pulled pork was bijna alleen maar ui, daar mocht wel wat meer vlees in zitten.
Fam. J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Helaas een dikke onvoldoende. Ze vragen de hoofdprijs voor heel weinig eten. We kregen niet eens alles wat we bestelden en moesten daarom van alles extra bijbestellen (o.a. friet). Absoluut geen aanrader. We voelden ons afgezet (ondanks de AH actie) en dat gevoel hebben we zelden.
Voor een 50's restaurant erg jammer dat er geen jukebox is.
Best Fam. janssen,

Jammer dat u beleving voor u negatief was. Maar als u ondanks dat er voldoende friet geserveerd is, toch extra friet wenste wordt dit in rekening gebracht. Bij bijna 99% van alle tafels wordt friet weggegooit.
Ook geeft u aan dat u niet "alles heeft gehad". U heeft verder niets aan de medewerker aangegeven anders dan de kosten voor de extra bestelde frietjes. Terwijl u ons nu beschuldigd van het niet leveren van gerechten terwijl u dit wel moest betalen. Dit zijn zeer harde beschuldigende woorden.
Volkmar B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wat een ontzettende leuke, lekkere en gastvrije eetgelegenheid. Bediening is erg vriendelijk en neemt ook echt de tijd voor je, ondanks alle tafeltjes bezet waren. En moet zeggen wij waren zeer verrast hoe ze de gerechten presenteerde....chapeau! Als aanrader van desssert zou ik zeker voor de marshmallow gaan echt TE lekker.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Geweldige service. Vriendelijk en attent personeel. Prijs kwaliteit van het eten prima. Een aanrader! Wij gaan zeker terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Weer lekker gegeten. Snelle bediening en goede kwaliteit. Steak en schnitzel zijn helemaal ok en de frieten zijn perfect gebakken.
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Surprise! Het deed echt Amerikaans aan...en ik was weer even terug op mijn adresjes in Canada en de VS en dan zo'n 30 jaar geleden. Ik genoot ervan! Zo'n lange tijd al niet meer geweest............ De bediening was vriendelijk en snel. De prijzen op de kaart waren net verhoogd en het zat voor ons aan de bovengrens van een Cafetaria. Wat ons opviel : Steeds weer kwamen er nieuwe gasten, het liep dus goed door. Dat is fijn voor een klein restaurantje.
Ons dessert was machtig! Marshmallows. Heel erg lekker! Met mijn partner zat ik op een bankje en dat was wat krap. Onze Tsjechische gast vond het een openbaring. Hij woont 10 minuten hier vandaan en was er nog niet geweest.
lonneke A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heel leuk restaurant! echt in amerikaanse jaren 50 ingericht. Eten was heerlijk.
Wachttijd was wel lang soms.. misschien wat personeelstekort?

Goed dat we gereserveerd hadden want alles wat vol.
Al met al een hele leuke ervaring!
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker eten voor een goede prijs. Dit is een van onze favorieten. Ook de nieuwe menukaart is ook weer ok.
Het bankje bij de deur kun je beter mijden als het koud is.
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Nog nooit zo'n amateurs gezien. Kok loopt zichtbaar te eten, vieze labge haren zonder haarnetje of pet. De wc is smerig enz enz. Ga hier nooit meer naartoe. Bach
Beste Fred,

Jammer dat u zelf niets heeft laten weten over de opmerkingen in het restaurant, achteraf is makkelijk praten. Onze wc worden elke dag minimaal 2 x gereinigd. Mocht u dit gemeld hebben bij onze medewerkers dan was hier meteen actie op ondernomen, er zijn immers meer dan 90 gasten op vrijdag geweest.

Onze medewerkers hebben meerdere malen aan tafel gevraagd of alles naar wens was, u heeft hierop zelf ook meerdere malen goedkeurend geantwoord...... de waardes en de recensie verbazen ons dan ook ten zeerste.