Over het restaurant 50's Diner & Take Away

Amerikaanse diner in Eindhoven

Waar kun je nu nog dineren zoals in een echte Amerikaanse diner uit de jaren '50? Het decor van zo veel klassieke films. Nou, gewoon in Eindhoven! Terwijl er een jukebox die op de achtergrond speelt, eet jij klassiek Amerikaans eten. Wat dacht je van een goede steak of een van de verschillende hamburgers die ze hier hebben? Waar wacht je nog op? Kom het zelf ervaren!

Meer informatie over restaurant 50's Diner & Take Away

lijn 12

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 22:00
- High Tea 12:00 - 15:00

Jouw recensie over het restaurant 50's Diner & Take Away

manuela W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wederom hier geweest met de AH restaurantactie.
De kaart is wel enorm gelimiteerd tegenwoordig wat wel jammer is maar de burger kun je zelf maken zoals je wil dus die kun je uitbreiden zoals je zou willen. De porties waren altijd veel te groot en daar hebben ze wat aan gedaan, een stukje kleiner zodat je het toetje ook nog naar binnen krijgt, veel beter!
De straat heeft ook een opknapbeurt gehad wat ook prettig is.
Zoals altijd was het eten heerlijk en de bediening heel erg leuk!
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Een zware teleurstelling, personeel niet vriendelijk, AH actie betekend zeer karig en weinig niet zoals vorig jaar keuze uit de normale menukaart. Het nagerecht mocht zelfs niet vervangen worden door 'n kopje thee.
een complete aanfluiting en een verpest etentje voor mijn verjaardag
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten!
SaskiaNijholt .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ik vond de eerdere ah actie's beter. Nu moest je van een opgestelde menu kaart bestellen en dat vond ik toch wel tegen vallen. Trouwens ik niet alleen ook de rest van de familie heeft het wel eens lekkerder gehad.
Marinke S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst en uitleg. Voor de AH actie was er een 3 gangen menu met bij elke gang 3 keuzes. Helaas was er op zaterdag om 18u al bij het voorgerecht én bij het nagerecht al een item wat afviel omdat het "op" was. Beetje raar op zo'n tijd. Bij het voorgerecht werd nog een alternatief aangeboden (ook beetje vreemd, de salade was er niet meer, in plaats daarvan kon je een soep krijgen). En bij het nagerecht kwam geen alternatief. Dan hou je dus maar 2 keuzes over, beetje jammer.
Verder was het prima, lekker eten en vriendelijke bediening. Alleen de pulled pork was bijna alleen maar ui, daar mocht wel wat meer vlees in zitten.
Fam. J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Helaas een dikke onvoldoende. Ze vragen de hoofdprijs voor heel weinig eten. We kregen niet eens alles wat we bestelden en moesten daarom van alles extra bijbestellen (o.a. friet). Absoluut geen aanrader. We voelden ons afgezet (ondanks de AH actie) en dat gevoel hebben we zelden.
Voor een 50's restaurant erg jammer dat er geen jukebox is.
Best Fam. janssen,

Jammer dat u beleving voor u negatief was. Maar als u ondanks dat er voldoende friet geserveerd is, toch extra friet wenste wordt dit in rekening gebracht. Bij bijna 99% van alle tafels wordt friet weggegooit.
Ook geeft u aan dat u niet "alles heeft gehad". U heeft verder niets aan de medewerker aangegeven anders dan de kosten voor de extra bestelde frietjes. Terwijl u ons nu beschuldigd van het niet leveren van gerechten terwijl u dit wel moest betalen. Dit zijn zeer harde beschuldigende woorden.
Volkmar B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wat een ontzettende leuke, lekkere en gastvrije eetgelegenheid. Bediening is erg vriendelijk en neemt ook echt de tijd voor je, ondanks alle tafeltjes bezet waren. En moet zeggen wij waren zeer verrast hoe ze de gerechten presenteerde....chapeau! Als aanrader van desssert zou ik zeker voor de marshmallow gaan echt TE lekker.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Geweldige service. Vriendelijk en attent personeel. Prijs kwaliteit van het eten prima. Een aanrader! Wij gaan zeker terugkomen.
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Weer lekker gegeten. Snelle bediening en goede kwaliteit. Steak en schnitzel zijn helemaal ok en de frieten zijn perfect gebakken.
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Surprise! Het deed echt Amerikaans aan...en ik was weer even terug op mijn adresjes in Canada en de VS en dan zo'n 30 jaar geleden. Ik genoot ervan! Zo'n lange tijd al niet meer geweest............ De bediening was vriendelijk en snel. De prijzen op de kaart waren net verhoogd en het zat voor ons aan de bovengrens van een Cafetaria. Wat ons opviel : Steeds weer kwamen er nieuwe gasten, het liep dus goed door. Dat is fijn voor een klein restaurantje.
Ons dessert was machtig! Marshmallows. Heel erg lekker! Met mijn partner zat ik op een bankje en dat was wat krap. Onze Tsjechische gast vond het een openbaring. Hij woont 10 minuten hier vandaan en was er nog niet geweest.
lonneke A.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heel leuk restaurant! echt in amerikaanse jaren 50 ingericht. Eten was heerlijk.
Wachttijd was wel lang soms.. misschien wat personeelstekort?

Goed dat we gereserveerd hadden want alles wat vol.
Al met al een hele leuke ervaring!
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Lekker eten voor een goede prijs. Dit is een van onze favorieten. Ook de nieuwe menukaart is ook weer ok.
Het bankje bij de deur kun je beter mijden als het koud is.
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Nog nooit zo'n amateurs gezien. Kok loopt zichtbaar te eten, vieze labge haren zonder haarnetje of pet. De wc is smerig enz enz. Ga hier nooit meer naartoe. Bach
Beste Fred,

Jammer dat u zelf niets heeft laten weten over de opmerkingen in het restaurant, achteraf is makkelijk praten. Onze wc worden elke dag minimaal 2 x gereinigd. Mocht u dit gemeld hebben bij onze medewerkers dan was hier meteen actie op ondernomen, er zijn immers meer dan 90 gasten op vrijdag geweest.

Onze medewerkers hebben meerdere malen aan tafel gevraagd of alles naar wens was, u heeft hierop zelf ook meerdere malen goedkeurend geantwoord...... de waardes en de recensie verbazen ons dan ook ten zeerste.
Eline A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
De 50's diner is erg leuk en sfeervol ingericht. De Amerikaanse 50's sfeer is direct bij binnenkomst aanwezig. We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw, welke ook in het 50's thema was gekleed. De service is erg klantgericht en verliep in een prettig tempo. De gerechten waren stuk voor stuk heerlijk! We hebben echt genoten. Daarnaast kun je in de diner ook genieten van een high-tea, een ''homemade ice-tea'' of een echte Amerikaanse milkshake. Een erg originele cadeautip: een cadeaubon (van 5 tot 25 euro) voor de 50's diner in de vorm van een pick-up single! Vanwege de capaciteit van de diner is het wel aanbevolen om te reserveren.
Marinus V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Kwaliteit fantastisch: perfecte hamburger met geroosterde verse ananas, een van de beste snitsels ooit en erg malse en lekkere spare ribs. Mooi geserveerd met extra's. Nagerechten ook werkelijk uitstekend, geserveerd zoals bij de betere restaurants. Verder ook de Zifandel rode wijn uitmuntend: sterke geur en smaak van bessen, echt verrassend en uniek. Inrichting is geweldig, met passende muziek. Wauw, een aanrader.
pascalhoutzager .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eten was prima, enige jammere was een groep mensen welke vielen over de AH restaurant actie kosten (Dit restaurant rekent 2 euro per persoon als kosten). De eigenaar ging hiermee in discussie en dit vond ik toch erg jammer. Voor de rest vriendelijke bediening, toont interesse en adviseert goed. Wij kwamen na een drukke dag en er was wel veel uitverkocht. Maar voor de rest...uitstekende ervaring. We komen vaker!
mobo73 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Burgers waren erg lekker je proeft de versen producten.
De biefstuk was wat minder van kwaliteit.
Leuke inrichting en heerlijke shaks.
Hamu .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het is een kleine ambiance waarin de tafeltjes erg dicht op elkaar staan.
De bediening was wel vriendelijk maar niet professioneel, ze overzagen het geheel niet en je moest je best doen om hun aandacht te vangen. Al met al heeft ons bezoek drie uur in beslag genomen, in een haute cuisine restaurant vind ik dat wat anders dan in dit gangbare restaurant.
Ook vond ik de € 2,-- reserveringskosten pp erg vreemd, is ons bij nog geen ander restaurant wat we via de ah-actie geboekt hadden in rekening gebracht.
Dion K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten op zich is prima maar tot 2X toe een bijgerecht vergeten is qua service zonde

Inrichting is veel te vol op sommige plekken. Ik hoef een discussie van de buren niet letterlijk te kunnen volgen
anika.warncke .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk vers bereid eten, leuke sfeer en goede bediening. Zeker een bezoekje waard! ik ga er zeker nog eens wat eten. De Diner is mooi aangekleed en goed onderhouden. Het personeel is aardig en beantwoord al je vragen.