Over het restaurant 50's Diner & Take Away

Amerikaanse diner in Eindhoven

Waar kun je nu nog dineren zoals in een echte Amerikaanse diner uit de jaren '50? Het decor van zo veel klassieke films. Nou, gewoon in Eindhoven! Terwijl er een jukebox die op de achtergrond speelt, eet jij klassiek Amerikaans eten. Wat dacht je van een goede steak of een van de verschillende hamburgers die ze hier hebben? Waar wacht je nog op? Kom het zelf ervaren!

Meer informatie over restaurant 50's Diner & Take Away

pascalhoutzager .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
mobo73 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Burgers waren erg lekker je proeft de versen producten.
De biefstuk was wat minder van kwaliteit.
Leuke inrichting en heerlijke shaks.
Hamu .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Het is een kleine ambiance waarin de tafeltjes erg dicht op elkaar staan.
De bediening was wel vriendelijk maar niet professioneel, ze overzagen het geheel niet en je moest je best doen om hun aandacht te vangen. Al met al heeft ons bezoek drie uur in beslag genomen, in een haute cuisine restaurant vind ik dat wat anders dan in dit gangbare restaurant.
Ook vond ik de € 2,-- reserveringskosten pp erg vreemd, is ons bij nog geen ander restaurant wat we via de ah-actie geboekt hadden in rekening gebracht.
Dion K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten op zich is prima maar tot 2X toe een bijgerecht vergeten is qua service zonde

Inrichting is veel te vol op sommige plekken. Ik hoef een discussie van de buren niet letterlijk te kunnen volgen
anika.warncke .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk vers bereid eten, leuke sfeer en goede bediening. Zeker een bezoekje waard! ik ga er zeker nog eens wat eten. De Diner is mooi aangekleed en goed onderhouden. Het personeel is aardig en beantwoord al je vragen.
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Inrichting is uniek, er hing een gezellige warme sfeer. Een driegangenmenu is voor mij als student ietwat prijzig maar je gaat niet met een lege maag naar huis. De porties zijn groot en gevarieerd. Er is een groot aanbod van milkshakes die ik wil proeven.. De bediening was attent en kwam ondanks de drukte vaak kijken.
Afke A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heel lang moeten wachten op het eten, ongeveer een uur. Het voorgerecht was lekker, het hoofdgerecht was niet echt iets bijzonders...
evelienrooijackers .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Het eten was lekker, service vriendelijk. Tip: vraag altijd had het gesmaakt? En niet mag ik het meenemen? Klinkt toch al heel anders! Verder top.
Alleen raar dat er 2 euro pp reserveringskosten word gevraagd omdat je via de site van AH reserveert? Dat zou op de site moeten staan maar ik kan het niet vinden. Heb nog bij geen een restaurant dat moeten betalen dus dat verhaal is wel apart. Voor ons was het maar 4 euro maar stel je bent met een grote groep.. ik zou dat toch duidelijker ergens vermelden want ik kan het niet vinden en daardoor krijg je teleurstellingen.
Geri S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Lekker gegeten, leuke sfeer, milshakes zijn normaal super, maar nu tijdens de actie duidelijk minder. De cocktail shakes werden nu niet geserveerd werd ons verteld aangexien die 13 minuten kosten om te maken. Een gewone shake maar 7. Uiteindelijk nog een gewone milkshake besteld die binnen 3 minuten op tafel stond... Dat was vreemd. De rocky road doet zijn naam en prijs geen eer aan.

De burgers en hot wings zijn om je vingers bij op te eten, net als de home made bbq saus
petra E.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk,behulpzaam en geduldig....we hebben niet lang gewacht op onze gerechten....zeker een aanrader...heel gezellig!!
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Het idee is leuk maar de uitvoering kan (veel) beter! Vooropgesteld dat we erg lekker gegeten hebben en de bediening vriendelijk was waren er toch een hoop aandachtspunten.
Om te beginnen was onze reservering via Iens niet doorgekomen en werden we erop gewezen dat we beter rechtstreeks hadden kunnen reserveren want nu werden er 2 euro pp reserveringskosten in rekening gebracht (staat nergens vermeld op de AH Restaurantactie website dus hoe hadden we dat kunnen weten?!)
Vervolgens wilden we bestellen maar er bleken een hoop gerechten op de kaart niet meer beschikbaar, erg jammer en de empanadas met geitenkaas die ik als voorgerecht wilde bestellen was opeens een salade geworden...erg vreemd.
Als laatste puntje vond ik de tafels erg dicht op elkaar staan, zo dicht dat we eigenlijk met onze buren aan tafel zaten en elkaars gesprekken letterlijk konden volgen.
Alles bij elkaar vond ik het geheel een beetje knullig overkomen, jammer want het eten was erg lekker en het concept is leuk!
Roy H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Met 5 personen gereserveerd via AH restaurant actie. Ten eerste blijk je daar achteraf 2 euro pp voor te betalen, dus alleen de reservering zelf kostte al 10,- We kregen een tafeltje tegen de bar waarbij we op een bank moesten zitten waar nog maar amper bekleding op zat (deze had net zo goed 10 jaar op het centraal station kunnen staan).
Voorgerechten waren oke te noemen. Chickenwings betaalde we 8,- voor en dan kreeg je 3 kleine vleugeltjes en 3 uienringen. Smaak was prima.
Vervolgens het hoofdgerecht. We hadden 4 hamburgers en 1 kipsate. Hamburgers waren niet bijzonder te noemen. 2 waren vooral pittig (black & blue burger) en 1tje zat weinig smaak aan (cheeezy burger). De kaas moest de smaak brengen, de ui en augurk waren totaal smaakloos.
De kipsaté leek prima in eerste instantie, echter het 2e stokje bleek niet gaar.... KIP die NIET gaar is !!. Na melding gemaakt te hebben werd hier weinig mee gedaan. Gezien we recht de keuken in keken zagen we dat er niet meer naar gekeken werd. Er werd nadien dus ook niet meer op terug gekomen.
Tenslotte dessert besteld. 3x Caramel fudge: vanille ijs en gekarameliseerde appeltjes. Smaak was prima maar de appeltjes waren zeker niet gekarameliseerd, slechts opgewarmd in een pan en lichtjes aangebakken. Dikkere stukken waren in het midden nog koud tot lauw.
Toen we de rekening kregen bleek de 5e persoon niet correct verrekend te zijn icm de 2 AH bonnen, werd er dus 10,- reserveringskosten in rekening gebracht en werd er niets gecompenseerd voor de niet gare kip saté. Men wilde totaal niets doen, zelfs een cola'tje compenseren was niet aan de orde. (al is het maar voor het principe).
Opvallend was dat iedereen die ging betalen discussie had over de rekening of de kwaliteit. WIj zaten hier 1 meter vandaan en konden hier prima van meegenieten.

Conclusie: Zelfs een AH bon is hier niet goed besteed!
iris V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wel jammer dat als je ah restaurant zegels bent vergeten dat ze die toeslag die je extra betaald er niet af halen. Nu voor volle tarief gegeten en nog extra moeten betalen voot iets waar we niet aan mee konden doen. Minder goede service!
E V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ook bij hadden met ons vieren een AH bon. Helaas bleek bij de betaling dat alleen een bijgerecht van 2 euro als gratis hoofdgerecht werd aangemerkt. Jammer genoeg hadden we dit thuis pas door, maar voor ons houdt het in dat we er niet meer komen.....
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super aanrader! Heel gastvrij ontvangen, wij gaan er vaker terug komen!! Super tent en leuke inrichting! En erg lekker eten! Tot snel!
Randy C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Super Leuk restaurantje. Decor past precies bij de jaren 50. Eten was vers en smakelijk. Lang naar de menu gekeken omdat de opties allemaal zo lekker waren. Buitenkant wat minder, 2 keer langs gereden en daarna een minuut naar de voordeur gezocht.
Echt een aanrader als je een burger liefhebber bent!
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Vriendelijke en correcte bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Schoon restaurant. Tussendoor werden zelfs de toiletten nog eens gepoetst.
lindakoster1974 .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wat een verrassend leuk restaurantje! Aan de buitenkant is het ietwat onopvallend waardoor je er gemakkelijk voorbij zou rijden. Van binnen echter ontzettend leuk ingericht in Amerikaanse stijl. Je waant je echt even in Amerika.
De kaart is behoorlijk uitgebreid en alle gerechten zijn huisgemaakt. De bediening is zeer persoonlijk en vriendelijk.
Echt een aanrader, ik kom zeker nog eens terug!
Beye2440 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Eten beter dan verwacht, met aandacht voor uitgebalanceerde maaltijd en presentatie. Had van de uitstraling van het restaurant meer verwacht.