50's Diner & Take Away

Heezerweg 304 5643 KM Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant 50's Diner & Take Away

Amerikaanse diner in Eindhoven

Waar kun je nu nog dineren zoals in een echte Amerikaanse diner uit de jaren '50? Het decor van zo veel klassieke films. Nou, gewoon in Eindhoven! Terwijl er een jukebox die op de achtergrond speelt, eet jij klassiek Amerikaans eten. Wat dacht je van een goede steak of een van de verschillende hamburgers die ze hier hebben? Waar wacht je nog op? Kom het zelf ervaren!

Meer informatie over restaurant 50's Diner & Take Away

lijn 12

Dinsdag t/m Zondag 11:30 - 22:00
- High Tea 12:00 - 15:00

Jouw recensie over het restaurant 50's Diner & Take Away

Ingeborg V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vandaag wezen eten bij 50's Diner met een groupon. Als je met een actie komt eten dan is er kennelijk een beperkte menu keuze. Op zich niet zo een probleem. We bestelden als drinken een homemade icetea (dat was meer citroenwater) en een bananen milkshake, die lekker was. Ik vroeg er een glas kraanwater bij. Daar werd vervolgens € 0,85 voor gerekend! Nog nooit meegemaakt. We bestelden drinken en dan kan toch wel een glas water bij geserveerd worden. Het eten was okay voor als je met de Groupon actie gaat voor wat betreft prijs/kwaliteit. Voor de volle prijs zou ik er nooit eten. Dan is het wel redelijk duur. De hamburger was prima, maar behoorlijk karig, het was overigens een cheeseburger met een hele dun stukje kaas. Op een behoorlijk vullend en lekker broodje. De carpaccio was ook okay, redelijk apart en vrij weinig. Het nagerecht, de brownie, was heerlijk. De inrichting is op zich prima, maar de tafeltjes staan echt heel dicht op elkaar, ongeveer 15 cm tussen de tweepersoons tafeltjes. De bediening (een dame) was alert en snel, maar redelijk onervaren.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Voor valentijn met z'n tweetjes hier geluncht. We werden hartelijk ontvangen en kregen een fijne plek bij het raam. Wij als 50's - liefhebbers misten in deze diner wel een jukebox, dit zou het plaatje nog meer af maken (kleine tip). We hebben 2 heerlijke burgers gegeten die merkbaar met liefde waren bereid. Ook de koffie was leuk aangekleed met 3! Koekjes. Leuk tentje om als je in de buurt bent iets te eten.
Jeffrey M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij hadden gereserveerd via iens.nl maar bij binnenkomst wist men van niets. Er werd ons meerdere keren gevraagd “toch niet via VakantieVeilingen, we doen dat niet meer!” ... enorm verwelkomend is dat niet.

Uiteindelijk kregen we een tafel toegewezen, vervolgens pas na 20 minuten iets te drinken gekregen. Het eten heeft 45 minuten op zich laten wachten...

Eten was lekker en conform de Prijs die je ervoor betaald. De locatie van het restaurant is gunstig maar het pand is allesbehalve gezellig, doodgewone snackbar met decoratieve stukken in. Veel en veel te klein.

Lekker eten maar bediening en pand laten wensen te over.
b.zomerplaag Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hadden heel iets anders verwacht. Het "restaurant" was voor ons even moeilijk te vinden tussen winkels. De sfeer was heel hartelijk De inrichting heel eenvoudig. De bediening was vlot en vriendelijk. Het is te proberen waard.
Ida V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten was prima, vond allen de prijs erg hoog, 44 euro voor 3 gangen menu en 1 drankje.
Bediening vriendelijk en goed.
Aankleding restaurant en eten beide goed.
j.strik .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Menu keuze was zeer beperkt, kwaliteit onder de maat, en behoorlijk prijzig! Personeel wel vriendelijk, vlotte bediening, wel wat krappe ruimte om ongestoord met elkaar te kunnen praten.
j.strik .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De kwaliteit van de gerechten viel tegen, de cappuccino was met een prijs van € 2,80 gewoon te duur. en de prijs voor een glas wijn, € 4,50, was ook aan de hoge kant. Daarnaast stond op het tv scherm te lezen, dat voor reserveringen via IENS € 1 per persoon extra werd berekend???? Stel dat we zonder de AH actie daar zouden zijn gaan eten, waren we € 87,50 kwijt geweest, en dat is toch behoorlijk aan de hoge kant. Ergo, we hebben via IENS wel betere restaurants gehad!
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Eten was goed, maar prijzig.
We hadden een tafeltje bij de toiletten, wat onrustig is vooral als kinderen de deuren van het toilet niet dicht doen
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Lange wachttijd hoewel niet echt druk. te duur voor gebodene, zitplaats bij de deur krap. Kwaliteit niet wat we gewend waren van dit restaurant.
Joske V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Uiterst onbeleefd personeel. Wilde niet meedenken naar een oplossing voor mijn tafelgenoot die de voorgerechten van het AH Menu niet kon eten. Omdat het niet mogelijk was hier allebei een 3 gangen menu te eten, besloten weg te gaan.

Zeker nog 5 minuten staan wachten tot het pinbedrag ingetypt kon worden (slechts 1 van de 3 serveerster kon dit). Dus voor betaling van 2 drankjes! Toen de serveerster nog iemand amders ging helpen met een vraag die net aan kwam lopen sprak ik haar aan. Ik wilde graag betalen. Serveerster 'doe toch ff normaal je ziet toch dat het hartstikke druk is'. Onbeschoft zo wens ik als klant niet behandeld te worden. Snel weggegaan.
manuela W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Wederom hier geweest met de AH restaurantactie.
De kaart is wel enorm gelimiteerd tegenwoordig wat wel jammer is maar de burger kun je zelf maken zoals je wil dus die kun je uitbreiden zoals je zou willen. De porties waren altijd veel te groot en daar hebben ze wat aan gedaan, een stukje kleiner zodat je het toetje ook nog naar binnen krijgt, veel beter!
De straat heeft ook een opknapbeurt gehad wat ook prettig is.
Zoals altijd was het eten heerlijk en de bediening heel erg leuk!
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Een zware teleurstelling, personeel niet vriendelijk, AH actie betekend zeer karig en weinig niet zoals vorig jaar keuze uit de normale menukaart. Het nagerecht mocht zelfs niet vervangen worden door 'n kopje thee.
een complete aanfluiting en een verpest etentje voor mijn verjaardag
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Weer heerlijk gegeten!
SaskiaNijholt .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Ik vond de eerdere ah actie's beter. Nu moest je van een opgestelde menu kaart bestellen en dat vond ik toch wel tegen vallen. Trouwens ik niet alleen ook de rest van de familie heeft het wel eens lekkerder gehad.
Marinke S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Vriendelijke ontvangst en uitleg. Voor de AH actie was er een 3 gangen menu met bij elke gang 3 keuzes. Helaas was er op zaterdag om 18u al bij het voorgerecht én bij het nagerecht al een item wat afviel omdat het "op" was. Beetje raar op zo'n tijd. Bij het voorgerecht werd nog een alternatief aangeboden (ook beetje vreemd, de salade was er niet meer, in plaats daarvan kon je een soep krijgen). En bij het nagerecht kwam geen alternatief. Dan hou je dus maar 2 keuzes over, beetje jammer.
Verder was het prima, lekker eten en vriendelijke bediening. Alleen de pulled pork was bijna alleen maar ui, daar mocht wel wat meer vlees in zitten.
Fam. J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Helaas een dikke onvoldoende. Ze vragen de hoofdprijs voor heel weinig eten. We kregen niet eens alles wat we bestelden en moesten daarom van alles extra bijbestellen (o.a. friet). Absoluut geen aanrader. We voelden ons afgezet (ondanks de AH actie) en dat gevoel hebben we zelden.
Voor een 50's restaurant erg jammer dat er geen jukebox is.
Best Fam. janssen,

Jammer dat u beleving voor u negatief was. Maar als u ondanks dat er voldoende friet geserveerd is, toch extra friet wenste wordt dit in rekening gebracht. Bij bijna 99% van alle tafels wordt friet weggegooit.
Ook geeft u aan dat u niet "alles heeft gehad". U heeft verder niets aan de medewerker aangegeven anders dan de kosten voor de extra bestelde frietjes. Terwijl u ons nu beschuldigd van het niet leveren van gerechten terwijl u dit wel moest betalen. Dit zijn zeer harde beschuldigende woorden.
Volkmar B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Wat een ontzettende leuke, lekkere en gastvrije eetgelegenheid. Bediening is erg vriendelijk en neemt ook echt de tijd voor je, ondanks alle tafeltjes bezet waren. En moet zeggen wij waren zeer verrast hoe ze de gerechten presenteerde....chapeau! Als aanrader van desssert zou ik zeker voor de marshmallow gaan echt TE lekker.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Geweldige service. Vriendelijk en attent personeel. Prijs kwaliteit van het eten prima. Een aanrader! Wij gaan zeker terugkomen.
vuenvn .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Weer lekker gegeten. Snelle bediening en goede kwaliteit. Steak en schnitzel zijn helemaal ok en de frieten zijn perfect gebakken.
Bart Jan M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Surprise! Het deed echt Amerikaans aan...en ik was weer even terug op mijn adresjes in Canada en de VS en dan zo'n 30 jaar geleden. Ik genoot ervan! Zo'n lange tijd al niet meer geweest............ De bediening was vriendelijk en snel. De prijzen op de kaart waren net verhoogd en het zat voor ons aan de bovengrens van een Cafetaria. Wat ons opviel : Steeds weer kwamen er nieuwe gasten, het liep dus goed door. Dat is fijn voor een klein restaurantje.
Ons dessert was machtig! Marshmallows. Heel erg lekker! Met mijn partner zat ik op een bankje en dat was wat krap. Onze Tsjechische gast vond het een openbaring. Hij woont 10 minuten hier vandaan en was er nog niet geweest.