5 Smaken

Poelestraat 39 9711 PK Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Heldere runderbouillon
      Maki sushi's ( gevarieerde sushi rolls en kan vegetarisch )
      Pannenkoek met kimchi en rundvlees
  • Hoofdgerechten
    • Rendang van runderstoofvlees met sajoerboontjes
      Wokschotel met groenten en tofu
      Spareribs met barbeque marinade
      Kabeljauwfilet met seizoensgroenten en curry
  • Nagerecht
    • Klassieke dame blanche
      Pandan pannenkoek met vanille ijs
      Lychees met vanille ijs

Wieneke D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Onne D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij waren hier met de AH actie en we hebben heerlijk gegeten. Erg goede kwaliteit met veel smaak.
Manu M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten. Porties waren groot genoeg. Verse gerechten. Was onze eerste bezoek aan het restaurant, en komen zeker nog een keer terug.
renee106 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
All you can eat concept is oke, niet geweldig. Na ruim drank te hebben besteld, gevraagd om een glas kraanwater. Dat mocht eigenlijk niet, kreeg het uiteindelijk wel. Dat vind ik een nogal discutabele regel.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Was voor de eerste keer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
AH menu was ronduit ‘karig’. Met zo min mogelijk moeite maximaal winst uit de actie trekken. Het 3-gangen menu bleek echter wel een vierde gang te hebben. Kroepoek uit zak, met satesaus uit een bakje. Hierna volgde, na relatief lang wachten, de diepvries-gang. Een viertal ‘dim summetjes’ rechtstreeks uit het vriesvak geserveerd met wat salade. Enige vorm van dipsaus ontbrak. Het andere voorgerecht was ontdooide ‘carpaccio’ met een dressing waarvan de smaak ver te zoeken was en hetzelfde handje groen als bij de dim sum. Hoofdgerechten bestonden eveneens uit erg simpele dingen. Een stuk rundvlees dat niet bedoeld is al steak te bakken resulteerde in een mooi rose, maar stug stuk vlees. Saus was zoet en weinig zwarte peper te bespeuren. Het andere hoofdgerecht was kipfilet, eveneens uit de diepvries. Beide borden werden aangevuld met hetzelfde arsenaal groenten waarvan alleen de bloemkoolroosjes beetgaar en niet tot snot gekookt waren. Geserveerd met friet en salade, wederom hetzelfde handje sla, rode ui en tomaatjes uit de eerste ronde. Om het diepvriesmaal compleet te maken sloten we af met ‘creme brulee’ (met vanilleijs en slagroom), en krokante banaan (met chocoladeijs en slagroom). Slagroom uit een spuitbus hoort sowieso niet thuis in een restaurant en het Hertog-ijs van de lokale supermarkt is nog lekkerder dan dit. Op de cocktails na een teleurstellende avond. Begrijpelijk dat je winst moet maken op een dergelijke actie, maar dit is toch wel ruim onder de maat.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker met de AH actie. Leuk keuzemenu, smaakte goed. Mooie inrichting. Bediening correct en vriendelijk, alleen niks extra’s: deden gewoon hun werk.
Roelf S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We waren hier i.v.m. De AH actie. De ontvangst was vriendelijk en de bediening erg aardig. Het eten was gemiddeld.
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Mwah. En daar is het ook wel mee gezegd. Eten is redelijk ok, maar absoluut niet bijzonder. En dan is €32,50 voor een (Albert Heijn) driegangenmenu toch best veel. Dit valt misschien te verwachten bij een dergelijke aanbieding, maar hierdoor zullen wij niet snel nog een keer komen.
Qing L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Lekkere Thais bier!
Wieneke D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Een aanrader! Wij gaan gauw weer!
Shirley P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Zeer uitgebreide kaart, leuk om Aziatische gerechten uit te proberen. Service erg vriendelijk.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Eten is prima. All jou can eat concept gedaan. Genoeg keus.
Vriendelijk personeel. De inrichting zou beter kunnen. Ergens een muurtje tussen uithalen om het overzichtelijke te maken.
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Twee erg leuke en attente dames in de bediening. Dikke tien! Er was ook een jonge heer, Engelstalig (?) en zeker niet geknipt voor het vak. Kwam wel erg vaak aan tafel en een moment vroeg ik me letterlijk af of we moesten vertrekken.
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
niets aan toe te voegen
Marielle M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed.
Zeker ene reden om nog een keer terug te komen.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Primaaaaa.
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Heerlijk menu gegeten. Alles perfect op smaak. Uitstekende cocktail. Wij komen terug!
Mannie V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het restaurant valt niet erg op in de Poelestraat wat erg jammer is, maar wat hebben wij er heerlijk gegeten!!! ( weliswaar met AH bon ) ontzettend vriendelijk personeel en niet zo,n restaurant waar de tafels meteen worden leeg geruimd maar laten de gasten rustig na tafelen, onze oordeel; gewoon top!!! Met of zonder AH bon, wij komen hier graag terug!! ????
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018