5 Smaken

Poelestraat 39 9711 PK Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Gestoomde dim sums
      Tempura yasai ( lichtgefrituurde groente )
      Lemper gevuld met kipfilet
  • Hoofdgerechten
    • gebakken zalmfilet met teriyaki saus
      Oosterse pannenkoek met seizoensgroenten
      gegrilde varkensvlees met lichte chili saus
  • Nagerecht
    • Klassieke dame blanche
      gefrituurde sesam balletjes met vanille ijs
      duo sesam ijs

• Bar , Doorlopende service

Jouw recensie over het restaurant 5 Smaken

J.E. V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Het hoofdgerecht was niet bijzonder, alle gerechten waren te zoet . De dim sun als voorgerecht was wel lekker. Personeel was vriendelijk
Janneke A.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
All you can eat menu:
4 rondes van maximaal 3 gerechten per persoon.
Het eten was erg lekker.
Jammer dat de gerechten zo verschillend, qua tijd, gebracht werden. De een had haar 3 gerechtjes, terwijl de ander daar nog een hele tijd op moest wachten. Bij de tweede ronde was een gerecht vergeten.
Sandy A.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Heerlijk en anders dan de rest van de sushi resturant in de regio! Service een dikke 10!
Stefan R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Personeel kon persoonlijker benaderen. Misschien dat het lag aan de Albert Heijn actie?

Overigens had een van de personeelsleden geen stem (was waarschijnlijk schor)
Roely H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Lekker gegeten.Met een volle maag naar huis????
Nirad V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
De bediening was ons vergeten. Het eten werd toen we er om vroegen geserveerd, maar het was wel lauw.
Na onze opmerking kregen we het opgewarmd weer terug. Met excuses.
Qua hoeveelheid en kwaliteit was het eten minimaal.
Weinig keuze in nagerechten. Vervanging in verband met suikervrij dieet was alleen koffie of thee mogelijk.
De ah-actie bood een maaltijd aan voor twee personen voor in totaal € 32,50. Dat was het niet waard.
En we misten de Japanse uitstraling.
R W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Geboekt met AH Restaurantactie. Toch meer Japans eten en/of kruiden verwacht... eten was wel ok maar niet bijzonder. Sfeer was rustig, maar het was nog vroeg ... bediening was aardig. Ik kom er waarschijnlijk dan ook niet snel terug.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Geweldig goed eten! Vriendelijke bediening. Een aanrader!,
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We waren hier met de AH actie. We mochten uit een paar gerechten kiezen voor 32,50 p.p. Het smaakte wel en het was voldoende maar het geheel was wat kaal en karig aangekleed.
We hadden eerst een plekje naast het raam maar daar was her erg koud. Gelukkig konden we verhuizen naar een plekje naast de verwarming. Het personeel was erg vriendelijk.
Wieneke D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Super gegeten! In dit restaurant! aanrader
Onne D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wij waren hier met de AH actie en we hebben heerlijk gegeten. Erg goede kwaliteit met veel smaak.
Manu M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten. Porties waren groot genoeg. Verse gerechten. Was onze eerste bezoek aan het restaurant, en komen zeker nog een keer terug.
renee106 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
All you can eat concept is oke, niet geweldig. Na ruim drank te hebben besteld, gevraagd om een glas kraanwater. Dat mocht eigenlijk niet, kreeg het uiteindelijk wel. Dat vind ik een nogal discutabele regel.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk gegeten! Was voor de eerste keer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
AH menu was ronduit ‘karig’. Met zo min mogelijk moeite maximaal winst uit de actie trekken. Het 3-gangen menu bleek echter wel een vierde gang te hebben. Kroepoek uit zak, met satesaus uit een bakje. Hierna volgde, na relatief lang wachten, de diepvries-gang. Een viertal ‘dim summetjes’ rechtstreeks uit het vriesvak geserveerd met wat salade. Enige vorm van dipsaus ontbrak. Het andere voorgerecht was ontdooide ‘carpaccio’ met een dressing waarvan de smaak ver te zoeken was en hetzelfde handje groen als bij de dim sum. Hoofdgerechten bestonden eveneens uit erg simpele dingen. Een stuk rundvlees dat niet bedoeld is al steak te bakken resulteerde in een mooi rose, maar stug stuk vlees. Saus was zoet en weinig zwarte peper te bespeuren. Het andere hoofdgerecht was kipfilet, eveneens uit de diepvries. Beide borden werden aangevuld met hetzelfde arsenaal groenten waarvan alleen de bloemkoolroosjes beetgaar en niet tot snot gekookt waren. Geserveerd met friet en salade, wederom hetzelfde handje sla, rode ui en tomaatjes uit de eerste ronde. Om het diepvriesmaal compleet te maken sloten we af met ‘creme brulee’ (met vanilleijs en slagroom), en krokante banaan (met chocoladeijs en slagroom). Slagroom uit een spuitbus hoort sowieso niet thuis in een restaurant en het Hertog-ijs van de lokale supermarkt is nog lekkerder dan dit. Op de cocktails na een teleurstellende avond. Begrijpelijk dat je winst moet maken op een dergelijke actie, maar dit is toch wel ruim onder de maat.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker met de AH actie. Leuk keuzemenu, smaakte goed. Mooie inrichting. Bediening correct en vriendelijk, alleen niks extra’s: deden gewoon hun werk.
Roelf S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
We waren hier i.v.m. De AH actie. De ontvangst was vriendelijk en de bediening erg aardig. Het eten was gemiddeld.
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Mwah. En daar is het ook wel mee gezegd. Eten is redelijk ok, maar absoluut niet bijzonder. En dan is €32,50 voor een (Albert Heijn) driegangenmenu toch best veel. Dit valt misschien te verwachten bij een dergelijke aanbieding, maar hierdoor zullen wij niet snel nog een keer komen.
Qing L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Lekkere Thais bier!
Wieneke D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Een aanrader! Wij gaan gauw weer!