5&33

Martelaarsgracht 5 1012 TN Amsterdam Nederland Kaart
31-208205333

Over het restaurant 5&33

Sharing is caring

Een steenworp van het Centraal Station af gelegen ligt het indrukwekkende art'otel. Naast de mooie kamers en leuke faciliteiten beschikt het hotel ook over het prachtige restaurant 5&33! Het restaurant biedt een informeel shared dining-concept, geïnspireerd door de smaken uit de Mediterrane regio. Met de open keuken erbij is je avond werkelijk een fijne ervaring! Tip: bezoek de bar na het eten voor de lekkerste cocktails!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant 5&33

Jouw recensie over het restaurant 5&33

Bart C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
prima adresjes . Niks op aan te merken , enkel de muziek , die stond echt te luid om ten volle te kunnen genieten .
Duygu U.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
We kwamen om de beste truffel pasta van de stad te eten. De avond/nacht eindigde vast gekluisterd aan de wc. Geen aanrader en absoluut niet voor herhaling vatbaar.
p.s. de serveerster zuchtte en mompelde omdat ik een glas met ijs weigerde. Immers had ik een glas zonder ijs besteld. Wellicht wilt de serveerster een cursus klantvriendelijkheid doen in plaats van lopen verkondigen dat dit echt een 5-sterren hotel/restaurant is.
Robbert J.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Zeer vriendelijk personeel, de kreeft was goed, de ceviche was lekker maar verder niet bijzonder en het desert heerlijk.
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Super goede service en lekker eten! Erg mooi restaurant. Heb een geslaagde avond gehad mede door de goede bediening. Heel sfeervol. Hoede niet lang te wachten op het eten. Hadden de kreeft met pasta, was erg smaakvol. Desserts zien er ook prachtig uit.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Geweldig restaurant vlakbij station Amsterdam Centraal. Restaurant is onderdeel van het Artotel.. kunst gecombineerd met prachtig opgemaakte borden. Vriendelijke bediening in een mooie entourage.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wat een verwennerij om daar te eten. Echt super. Jammer dat het binnen is met dit gave weer maar dat weet je van te voren.
Yolanda W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening!
Michelle U.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
We hadden gereserveerd maar ze konden onze reservering niet vinden. Het leek alsof we een beetje weg gestopt werden terwijl er nauwelijks tafels bezet waren. Het duurde erg lang. Er was geen muziek. Het personeel leek niet echt te weten wat ze moesten doen.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, heerlijke muziek, relaxed sfeer, bediening met passie voor eten,
Enige minpunt was de receptioniste: geen enkel gevoel voor hospitality. Bracht je zonder enige vorm van aandacht naar je tafeltje en that is it. Wenste je niet eens een fijn diner toe. Dit moet echt verbeteren want dit is de start van je dinner!
Kirsten K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Het personeel was niet erg gastvrij en toen zij hoorde dat wij de truffel pasta en prosecco voor 20 euro wilde werd dat ons ook niet in dank afgenomen. Het idee dat je hier een duur menu MOET nemen zat er bij ons al gauw in. Het dessert hebben we ergens anders maar gegeten, omdat hier ook niet naar gevraagd werd. De pasta en prosecco waren overigens erg lekker!
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Top avond
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Truffle Tuesday was weer heerlijk! Dit zou eigenlijk het hele jaar te reserveren moeten zijn haha maar voor het seizoen is het natuurlijk helemaal top.
Stella R.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Onlangs met een grote groep een verjaardag gevierd in het restaurant. Al vanaf het plannen van de avond was iedereen ontzettend behulpzaam: alles kon, niets was te gek en er werd volop meegedacht. Zelfs de (eigen) versiering konden wij aan het team over laten en ook dat was tot in de puntjes verzorgd. Het ontvangst vooraf in de bar, het eten en de taart en champagne na afloop om 00:00 uur, echt alles klopte, nogmaals bedankt!
Justine S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
OK, so I'm a big fan of 5&33. Love the drinks/food/ambiance and overall vibes. However, they need to make some MAJOR improvements when it comes to SERVICE SPEED.

I was with a group of 8 and although a lovely young lady, and young gentleman attending to us i.e taking orders etc, we still had to wait 25 mins or more to get the first round of drinks. In the end, most of the group just went to the bar and tried ordering as it seemed faster.

As the bar was relatively crowded, I did anticipate some wait, but not 25-30 minutes between rounds.

There is definitely room for improvement as not one of us from the group left satisfied or impressed with the service, and while we got a small discount on our bill, the 5&33 bar could have really monetized on our patronage, had the service been better.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Prachtige zaak (echt schitterend) en vriendelijk, hip personeel. De cocktails zijn een aanrader, net als de wijn. Diner is prima, maar niet zo spectaculair als je zo verwachten in deze setting.
Melle V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Erg goede prijs kwaliteitverhouding. Wij hadden een hogere rekening verwacht. Vraag vooral het personeel om een wijn bij het gerecht naar keuze.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Top eten, top restaurant, echt geweldige bediening, zeer klant vriendelijk, bediening vrijwel allemaal Italiaans
Nori Martinez B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Leuke plek, wel wat prijzig maar zeker de moeite waard. Ik kom zeker terug!
Majon V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Gisteren onwijs lekker gegeten bij 5&33. Echt een aanrader! De truffel pasta is een bijzonder gerecht, en daarvoor zullen wij zeker nog een keertje voor terug komen. Vooral de goede service van Remco is echt top! Fijne sfeer, super mooi restaurant en lieve mensen.
Jeroen S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zondag brunch geboekt. Zaak was uitgestorven op een paar verdwaalde gasten na.
Personeel stond elkaar te vermaken bij de ingang en de dames van de receptie.
Meer dan een kwartier gewacht op uitleveren van cocktail. Kan niet zijn geweest omdat het zo druk was.
Bij het uitleveren van de bestelling werd één van de gerechten vergeten, 10 minuutjes wachten. Geen compensatie in de vorm van een drankje aangeboden ofzo.
Enorm weinig aandacht van bedienend personeel tijdens de lunch.
Eten was redelijk maar zeker niet top.
Snap niet dat deze lunch zo wordt aangeprezen.