4 Kolommen

Helvoirtseweg 166 5263 EJ Vught Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 4 Kolommen

Helga V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Ontzettend veel keuze, van koude voorgerechten vooraf en 2 soorten soep, naar chinees, maar ook spar-ribs, en gebakken aardappelen (heerlijk!) en varkenshaas stukjes in champignon-roomsaus. En dat voor de prijs van € 14.95 (ongelofelijk dat ze dat ervoor kunnen doen) we dachten dan zullen de drankjes wel duur zijn maar nee hoor, normale prijs. De bediening was zeer vriendelijk, vuile borden waren vlug weggehaald en men kwam zo nu en dan vragen of we iets wilden drinken, maar helemaal niet opdringerig. Toetjes waren lekker, ijs, cake, strooisels en warme kersen mmmm! Kortom je mag 2 uur eten dat is voor ons ruim voldoende. We zijn met een voldaan gevoel weer terug naar ons hotel gegaan.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Op 6 juni vierden we de jaarlijkse dag met de fanclub van Bob Evers. Omdat Vught voorkomt in de boeken en eten bij de Chinees er traditioneel bij hoort had de voorbereidingscommissie gereserveerd in de 4 Kolommen. We waren met een man of 35 en arriveerden rond 18.30 uur. De zaak was toen al helemaal vol met reguliere eters en het was erg warm binnen. Op ons verzoek werd de deur van de nooduitgang opengedaan en toen kwam er gelukkig frisse lucht binnen.
Middels toespraken en prijsuitreikingen was onze groep niet de meest rustige van de avond en in combinatie met de andere aanwezigen steeg het gemiddeld geluidsniveau nogal.
Men hanteert hier het "all you can eat" principe voor € 27,50 en het drinken is dan ook inbegrepen. De bediening (scholieren/studenten) liep zich het vuur uit de sloffen, maar kon het echt niet aan, een volle bak.
Daardoor kwam mijn biertje eerst na lang wachten door en in het geheel heb ik denk ik 3 bier gekregen.
Het eten was erg standaard: warmhoudbakken met het bekende spul. Geen bijzondere dingen of iets verrassends.
Bij dit concept hoort dan ook weer standaard een buffet met nagerechten, maar die waren erg minimalistisch: 3 soorten ijs uit de grote horecabak, ik zag een doos lolly's (voor de kinderen?), een spuitbus slagroom en de rest ben ik vergeten. Kan me geen (vers) fruit o.i.d. herinneren.
Koffie werd wel geserveerd.
Voor het gebodene is de prijs duidelijk te hoog. Elders kom je prijzen van rond de € 16 tot € 19 tegen en dat was hier ook meer op zijn plaats geweest.
Frank1955 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Eten is prima, echter bij binnenkomst werden wij verward met personen die eerder gereserveerd hadden en niet waren op komen dagen. Uiteraard heeft dat niets met ons te maken. Wij werden hier echter op uiterst beledigende manier mee geconfronteerd door waarschijnlijk de eigenaresse. Zeer beledigend werd gezegd dat mijn stem door haar herkend was. Wanneer het aan mij had gelegen was ik meteen omgekeerd en naar een andere gelegenheid gegaan. Dit zou zeker op zijn plaats zijn geweest temeer omdat wij regelmatig in dit restaurant kwamen. Gezien ons gezelschap was dit echter niet mogelijk. Zelfs een excuses voor de gemaakte fout werd niet eens gegeven. Wij hebben onze maaltijd genuttigd en de ergernis duidelijk kenbaar gemaakt en vermeld dat wij geen gebruik meer zullen maken van dit restaurant in de toekomst na deze schandalige behandeling.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Eten was lauw en er zat weinig smaak aan. Zijn hier nu 2 keer geweest op uitnodiging, maar vragen ons af waarom in deze tijd zo'n tent nog levensvatbaar is. Prijs/ kwaliteit verhouding is ook niet goed. Ons advies: rij een stukje door en ga op zoek naar iets anders!
Barry K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2013
Het restaurant zit langs een drukke weg met denderende vrachtwagens op 3 meter afstand van je tafel.
De aankledeing en afwerking is sinds de verbouwing erg netjes en modern. De aankleding van de tafels os wat saai.
De vaiatie van gerechten is redelijk beperkt, maar wel goed klaargemaakt, warm en goed van smaak.
De sevice is goed. Er wordt ruim voldoende naar nieuw drinken gevraagd en ook worden de vuile borten snel meegenomen. De medewerksters zijn vriendelijk en netjes gekleed.
De prijs kwaliteit verhouding is goed.