3Stones Keniaans Restaurant

Laan van Meerdervoort 46A 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant 3Stones Keniaans Restaurant

Keniaans genieten

Heb jij wel eens Keniaans gegeten? De kans is klein, want Keniaans eten is nog niet zo bekend in Nederland. En dat is zonde, de gerechten zijn namelijk heerlijk gekruid en komen in grote porties. Chapati, kokosrijst en geurige vlees- en visgerechten sieren de kaart. Kom dat snel proeven!

Meer informatie over restaurant 3Stones Keniaans Restaurant

Tram 1(peace palace), 17 Bus 24
  • : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 18:00 - 22:00
Vrijdag

elisabethros .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een heel leuk restaurant met een zeer vriendelijke bediening. Voor een glutenvrij alternatief voor een voorgerecht werd meteen gezorgd. De porties waren royaal en het eten was heel smakelijk. Enige minpuntje dat ik kan bedenken, is dat de drankjes relatief duur zijn. Zes euro voor een liter water. Verder niets dan lof!
Charid V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Ze serveren ook heerlijke vegetarische (en toevallig ook veganistische) Keniaanse maaltijden. Zeer vriendelijk personeel. Wij komen sowieso een derde keer!
michelle S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een heel leuk en goed restaurant zeker een aanrader.
Marie louise F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wederom (voor de 2e keer) heerlijk gegeten in dit super sfeervolle restaurant. Je waant je helemaal in Kenya. De bediening is totaal niet opdringerig, vrolijk en vriendelijk en oplossingsgericht.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Toen ik hier gisteren, na best wel heel lange tijd weer eens een tafel te hebben gereserveerd, de eerste indrukken van gastvrijheid, sfeer, uiteenlopende smaken, hoge kwaliteit, royale porties, veelzijdige aanbod en lekkere wijn te verwerken kreeg, dacht ik direct: het is veel te lang geleden dat ik hier was, en ik zal hier zeker vaker komen; het is voor mij immers slechts op loopafstand.
Dus graag tot gauw!
ruth K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Was een super leuk verrassing voor vaderdag! Lekker met de heel gezin uit naar een bijzonder restaurant! Eider heeft onwijs genoten van de ontspannen sfeer en heerlijk eten! Echt een aanrader!
Jantina D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het was een goede ervaring om bij een Keniaans restaurant te eten.
De eigenaresse deed erg haar best en was vriendelijk.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gezellig restaurantje met leuke Afrikaanse muziek en aardige mensen. Aan de buitenkant ziet het er niet zo gezellig uit, maar eenmaal binnen verandert dat snel. Wij hadden kokoskip, rundercurry, groentecurry met chapatibrood en rijst. Alles was lekker, wij vonden het eten erg op Indiaas eten lijken maar dan veel minder scherp. Het restaurant zelf heeft leuke aanbiedingen zoals gratis eten op je verjaardag en tweede menu gratis.
jbeukers .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Het restaurant had voor deze actie een speciaal menu met een speciale prijs. Het eten was erg lekker. Deed ons erg denken aan Indiaas eten. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we weer.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Wat hebben wij genoten van de vriendelijke dame die ons bediende en het heerlijke eten. Wij zouden zeker vaker naar dit restaurant toegaan.
N T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heel gastvrij ontvangen,weer heerlijk gegeten voor een tweede keer.
Een echte aanbeveling.
Het restaurant valt vanaf de straat niet op, mooie planten of een vlag zou de uitstraling verbeteren om meer op te vallen.
Phi M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ik was blij verrast, lang niet meer zulke lekkere chapati gegeten....en dat van iemand die zelf ook chapati weet te maken. Zeker waard om hier op eet/proef avontuur te gaan!
Cjansen1981 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fijne avond gehad bij 3Stones Restaurant. Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening en een gezellige inrichting. Je waant je even in Kenia...!
Ruby S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Super lekker gegeten en geholpen door heel leuk personeel. Je krijgt de ervaring alsof je echt in Kenia bent vanwege het interieur van de zaak en de kleding van het personeel. Ook de onbeperkte theebar vond ik een super leuk initiatief!
WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafel bij het raam toegewezen. Het eerste uur hadden we koude voeten, maar opeens ging de verwarming gelukkig aan.
Het voorgerecht bestond uit twee driehoekige loempiaatjes gevuld met kruidige kip (komijn) met best wel veel eenvoudig aangemaakte sla. Best lekker!
Het hoofdgerecht bestond uit kikkererwten, rundvlees en kipfilet in saus. Helaas waren de kikkererwten in dezelfde saus opgediend als de kipstukken. Die kip smaakte trouwens wel erg lekker met de romige kokossaus. Het rundvlees was ook lekker met kruidnagel, kaneel en mogelijk kardemom. We kregen er langkorrelrijst bij en warme pannenkoekjes zoals Surinaamse roti. Alles was ruim voldoende.
Als toetje hebben we de cheesecake caramel en gekruid gekozen, tegen een meerprijs van €1,95 per stuk. Erg lekker. We mochten er zelf thee bij pakken, die in de prijs inbegrepen was.
We hebben smakelijk gegeten!
De zaak biedt de mogelijkheid om twee menu's te bestellen en één te betalen, waardoor de prijs gunstig tot zeer gunstig is te noemen. Hierdoor een aanrader!
M J.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Goede sfeer heerlijk eten/drinken SUPER stast open voor een praatje en heeft voor je eigen keuken handige tips en trucs thx ROCKS
Ingrid en Carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
als verjaardagscadeau etentje bij 3stones gekregen. Ik was aangenaam verrast. Zeer vriendelijk personeel, ongedwongen relaxte sfeer,goede uitleg over de kaart, heerlijke gerechten gegeten (botermals rundvlees, smakelijke kip) en als dessert cheesecake! Thee mag je zelf inschenken; er zijn verschillende smaken.
Al met al een aanrader!
Sa X.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Warm restaurant met leuke bediening. De bediening is eveneens vriendelijk wn het eten is heerlijk! Gun je smaakpapillen ook eens een safari en ga bij deze leuke dames in een prachtomgeving dineren!
Pronk108 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wat een leuke en plezierige verrassing was 3Stones. Sfeervol ingericht, zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Het totale plaatje geeft een fijn gevoel en doet je genieten van het eten en de sfeer. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar. Wij komen zeker een keer terug!
Jamie H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was een gezellig restaurant, echt in een Afrikaans thema. Wij hadden een AH restaurantactie gebruikt, waardoor het tweede driegangenmenu gratis was. Er was niet heel veel menukeuze met deze actie, maar de gerechten die wij hadden waren erg lekker! Er was wel een vrij lange wachttijd tussen de gangen. Waarschijnlijk omdat er maar weinig personeel is (1 serveerster en 1 kok). Groot pluspunt, de theebar bij het toetje! Probeer ook zeker het bananenijs, heerlijk! Klein minpuntje: de serveerster was niet erg blij toen wij om kraanwater vroegen. We kregen het wel, maar daardoor voelden wij ons toch een beetje ongemakkelijk, alsof we iets fout hadden gedaan. We zouden zeker terugkomen om de andere menukeuzes uit te proberen.