3Stones Keniaans Restaurant

Laan van Meerdervoort 46A 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant 3Stones Keniaans Restaurant

Keniaans genieten

Heb jij wel eens Keniaans gegeten? De kans is klein, want Keniaans eten is nog niet zo bekend in Nederland. En dat is zonde, de gerechten zijn namelijk heerlijk gekruid en komen in grote porties. Chapati, kokosrijst en geurige vlees- en visgerechten sieren de kaart. Kom dat snel proeven!

Meer informatie over restaurant 3Stones Keniaans Restaurant

- Zondag 18:00 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant 3Stones Keniaans Restaurant

Lydia B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het was fantastisch heerlijk genoten van het eten, de sfeer, perfect. En vriendelijke bediening. Top wij komen zeker terug????????????
Kimsol .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Voor ons de eerste keer Afrikaans eten. Vriendelijk ontvangen, leuke cocktailtjes vooraf, biertje uit een kale bas gedronken, super heerlijk gegeten!
Alles is even lekker. Mams vlees, heerlijke groente en saus en vooral de chapattis zijn zalig.
Alles werd goed uitgelegd.
We komen zeker nog eens terug!
Echt een aanrader.
Deborah W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik at hier met een vriendin omdat we AH bonnen hadden. Het eten was HEERLIJK! Echt genoeg en de cheesecake was ook verrukkelijk! Ze hebben meerdere smaken. Wij hebben echt gesmuld en met allebei 3 drankjes, extra 2.50 voor cheesecake, 2 extra pannenkoeken (omdat ze zo lekker waren) €1.99, waren wij €48.00 kwijt. Goede prijs ik kom terug!!
Nynke G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We hadden geboekt via de AH restaurant actie en kregen dus een speciaal menu. Het smaakte wel aardig maar het was erg simpel en karig. We hebben vaker Keniaans gegeten in andere restaurants wat vele malen beter was. De bediening was prima maar de biertjes waren vreselijk duur.
Mic B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Op goed geluk eens iets anders geprobeerd (Keniaans?!) en dat is zeer goed bevallen. Naar eigen zeggen het eerste en enige Keniaanse restaurant van Nederland. En dat al vanaf 2006. Geen idee of wat wij voorgeschoteld kregen, representatief is voor de Keniaanse keuken -- 'Kenia is bevolkt door 40 verschillende stammen', zegt de website -- maar het leek heel erg op Indiaas eten. Vooraf sambusa's die sprekend lijken op samosa's. Vervolgens stoofpotten (curry's) van kip, lam en (okay...) rund. Een bijgerecht met linzen dat veel weg had van 'dal'. Begeleid door 'wali' (basmati rijst gekookt in kokosmelk) en 'chapati' (naan). De kokkin van 3Stones kan wedijveren met de besten. Vooral het lam was heerlijk mals. De bediening is vriendelijk en legt alles prima uit. En de sfeer is gemoedelijk en gezellig. Kortom, zeker een plek om terug te keren. En nu snel op zoek naar meer 'Kenyan recipes'!
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De liefde voor het vak, de keuken, de kwaliteit én de klant spat hier werkelijk van álles af !!
Het is een feestje om hier te eten, want je voelt je hier vanaf het eerste moment heel welkom, je ervaart de passie voor het vak/eten en de sfeer en omstandigheden stellen je enorm op je gemak waar door het genot alleen maar toeneemt. En zelfs na de rekening blijf je in deze ´hogere sferen´ :-)
Graag tot zien dus !
Emma F.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het eten is niet heel bijzonder, maar wel lekker en een keer wat anders dan "weer een Italiaan". Ik denk wel dat als het iets goedkoper zou zijn (20€ voor een menu wat nu 30€ is bijv), zou het restaurant vast helemaal vol zitten!
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Een beetje verscholen aan het begin van de Laan van Meerdervoort ligt het enige Keniaanse restaurant van Nederland. Een aangename verrassing. Heel vriendelijke bediening en lekker eten. Doet een beetje Indiaas (curry) aan, maar zachter. Je kan zelf naar smaak bijkruiden. Pasteitjes vooraf en (met kleine) bijbetaling keus uit diverse cheesecakes als dessert. Als hij er nog is: probeer de Ethiopische (Syrah) huiswijn rood; heerlijk. Ga zelf het Big Five menu proeven!
Cora M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Super lekker eten, en vriendelijke bediening! Door de hele week heen, leuke (kortings-)acties... We gaan zeker vaker....
Sandrs B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Vriendelijke bediening, gezellige atmosfeer en heerlijk Afrikaans eten!
lkist .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Wederom heerlijk gegeten bij 3Stones! Dit keer met de AH restaurantactie. Maar het restaurant heeft zelf ook iedere dag een andere actie, zoals bv gratis eten op je verjaardag.
Ook fijn dat je een doggiebag krijgt als het teveel is. Bediening zoals altijd zeer vriendelijk.
elisabethros .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Een heel leuk restaurant met een zeer vriendelijke bediening. Voor een glutenvrij alternatief voor een voorgerecht werd meteen gezorgd. De porties waren royaal en het eten was heel smakelijk. Enige minpuntje dat ik kan bedenken, is dat de drankjes relatief duur zijn. Zes euro voor een liter water. Verder niets dan lof!
Charid V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Ze serveren ook heerlijke vegetarische (en toevallig ook veganistische) Keniaanse maaltijden. Zeer vriendelijk personeel. Wij komen sowieso een derde keer!
michelle S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een heel leuk en goed restaurant zeker een aanrader.
Marie louise F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wederom (voor de 2e keer) heerlijk gegeten in dit super sfeervolle restaurant. Je waant je helemaal in Kenya. De bediening is totaal niet opdringerig, vrolijk en vriendelijk en oplossingsgericht.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Toen ik hier gisteren, na best wel heel lange tijd weer eens een tafel te hebben gereserveerd, de eerste indrukken van gastvrijheid, sfeer, uiteenlopende smaken, hoge kwaliteit, royale porties, veelzijdige aanbod en lekkere wijn te verwerken kreeg, dacht ik direct: het is veel te lang geleden dat ik hier was, en ik zal hier zeker vaker komen; het is voor mij immers slechts op loopafstand.
Dus graag tot gauw!
ruth K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Was een super leuk verrassing voor vaderdag! Lekker met de heel gezin uit naar een bijzonder restaurant! Eider heeft onwijs genoten van de ontspannen sfeer en heerlijk eten! Echt een aanrader!
Jantina D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het was een goede ervaring om bij een Keniaans restaurant te eten.
De eigenaresse deed erg haar best en was vriendelijk.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gezellig restaurantje met leuke Afrikaanse muziek en aardige mensen. Aan de buitenkant ziet het er niet zo gezellig uit, maar eenmaal binnen verandert dat snel. Wij hadden kokoskip, rundercurry, groentecurry met chapatibrood en rijst. Alles was lekker, wij vonden het eten erg op Indiaas eten lijken maar dan veel minder scherp. Het restaurant zelf heeft leuke aanbiedingen zoals gratis eten op je verjaardag en tweede menu gratis.
jbeukers .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gebruik gemaakt van de AH actie. Het restaurant had voor deze actie een speciaal menu met een speciale prijs. Het eten was erg lekker. Deed ons erg denken aan Indiaas eten. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we weer.