3Stones Keniaans Restaurant

Laan van Meerdervoort 46A 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant 3Stones Keniaans Restaurant

Keniaans genieten

Heb jij wel eens Keniaans gegeten? De kans is klein, want Keniaans eten is nog niet zo bekend in Nederland. En dat is zonde, de gerechten zijn namelijk heerlijk gekruid en komen in grote porties. Chapati, kokosrijst en geurige vlees- en visgerechten sieren de kaart. Kom dat snel proeven!

Meer informatie over restaurant 3Stones Keniaans Restaurant

Tram 1(peace palace), 17 Bus 24
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Vridag

Sa X.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Warm restaurant met leuke bediening. De bediening is eveneens vriendelijk wn het eten is heerlijk! Gun je smaakpapillen ook eens een safari en ga bij deze leuke dames in een prachtomgeving dineren!
Ingrid en Carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
als verjaardagscadeau etentje bij 3stones gekregen. Ik was aangenaam verrast. Zeer vriendelijk personeel, ongedwongen relaxte sfeer,goede uitleg over de kaart, heerlijke gerechten gegeten (botermals rundvlees, smakelijke kip) en als dessert cheesecake! Thee mag je zelf inschenken; er zijn verschillende smaken.
Al met al een aanrader!
Pronk108 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wat een leuke en plezierige verrassing was 3Stones. Sfeervol ingericht, zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Het totale plaatje geeft een fijn gevoel en doet je genieten van het eten en de sfeer. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar. Wij komen zeker een keer terug!
Jamie H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was een gezellig restaurant, echt in een Afrikaans thema. Wij hadden een AH restaurantactie gebruikt, waardoor het tweede driegangenmenu gratis was. Er was niet heel veel menukeuze met deze actie, maar de gerechten die wij hadden waren erg lekker! Er was wel een vrij lange wachttijd tussen de gangen. Waarschijnlijk omdat er maar weinig personeel is (1 serveerster en 1 kok). Groot pluspunt, de theebar bij het toetje! Probeer ook zeker het bananenijs, heerlijk! Klein minpuntje: de serveerster was niet erg blij toen wij om kraanwater vroegen. We kregen het wel, maar daardoor voelden wij ons toch een beetje ongemakkelijk, alsof we iets fout hadden gedaan. We zouden zeker terugkomen om de andere menukeuzes uit te proberen.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Weer eens heerlijk bij 3Stones gegeten. Service als gewoonlijk vriendelijk en goed. Zeker een aanrader om een keertje te doen.
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer aardig en behulpzaam personeel. Het eten is voortreffelijk en de wachttijd is kort. Dit restaurant is zeker een aanrader voor iedereen die wat anders willen.
Ana C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was lekker, bediening attent. De enige opmerking - het eten zelf zou exotischer kunnen zijn. Wat wij kregen leek meer op azie-afro mix qua smakken (ah restaurantaktie), cheese cake als desert is lekker per se maar voegt weinig waarde toe aan ervaring in keniaanse restaurant.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was heerlijk, geen complexe gerechten maar zo lekker!

Inrichting is sfeervol en erg attente bediening. Aanrader!
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Smakelijk gegeten in het sfeervolle restaurant. Kruidige stoofgerechten met Indiase invloed. Inrichting is netjes maar de toiletgroep kan wel een kleine opknapbeurt gebruiken.
bediening keurig en attent. Leuke plek!
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ik ben geboren in Den Haag maar ben daar nog zelden verrast door nieuwe restaurants met een bijzondere, voor mij onbekende keuken. Ik vind de 3stones echt een ontdekking. Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening!
Ohana T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij wisten niet wat Kenyaanse eten was. Het leek erg Azietisch. Dessert van de 3 gangen menu was niets bijzonders, ijsje of een cheese cake. Dat was erg teleurstellend.
hmgrasshopper5 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Zeer attente bediening, heerlijk eten, kruiden, smaak, chiapati's geweldig lekker (= een soort kleine burrito/ pannenkoek maar dan veel lekkerder)
27chris27 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben zaterdag 3 december hier gegeten met de AH kaart. Kregen weliswaar een aangepast menu.. maar dat bleek een soort proeverij te zijn.. een kennismaking met t Keniaanse eten... NIKS mis mee. T was erg lekker.. en meer dan genoeg.. Bediening prima.. Kortom... Gewoon goed en lekker.. Bedankt dames.. we komen zeker een keer terug.. Fam. de Grunt uit Zoetermeer! ;)
Siri O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De bediening is zeer vriendelijk, het eten is goed, maar wij aten via de AH actie en onze keuze was zeer beperkt. Wat de echte gerechten dus doen, kan ik niet zeggen. Maar ons eten (eenmaal vega en eenmaal beef) was goed van smaak. Wij wilden beiden pittig. Het eten wordt dan geserveerd met een schoteltje "hot sauce" waarvoor je een dubbeltje betaald. Het schoteltje was echter zo klein dat het net voldoende was om een gerecht pittig te maken. Toen we dus om nog een schoteltje vroegen, was de sauce al op zei de dame in kwestie en gaf ons wat olie die ook wat pittig zou zijn. Dat was dus niet zo (voor mensen die van pittig houden). Het Keniaanse bier was lekker, maar voor 7,95 per flesje (waar we pas achter kwamen op de bon en we hadden ieder 2 flesjes gedronken) mag dat ook wel. Had het leuk gevonden als we waren geattendeerd op de prijs van het bier. De inrichting is gezellig en er hangt een heerlijke rustige sfeer. De bediening is super vriendelijk. Al met al een plek waar je gerust gezellig een hapje kunt eten met vrienden en familie.
brambo77 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een leuk restaurant bij mij in de straat dat ik nog niet kende. De setting is eenvoudig, maar leuk aangekleed, het personeel is erg vriendelijk en enthousiast. Het eten zelf heeft, niet geheel verrassend, veel raakvlakken met Indiaas en bevat ook een aantal gerechten die ik zelf herkende uit een bezoek aan Afrika. Erg leuk en lekker gegeten!
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Fantastisch restaurant: heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening. Fijne atmosfeer. Absolute aanrader.
John H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Gaven aan als iets extra mOest betaald worden, buiten het AH menu.
Zeker nog vaker eten daar.????????
Sissa .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn met groepje dames gaan eten. was super gezellig en het eten voortreffelijk. Bediening was goed en oplettend. Goede uitleg over het eten. Over geluid je kan het zelf bepalen. We waren met groepje dames. dus lekker druk en gezellig. We hadden zeker geen last van anderen. jSuper geweldig. Wij hebben zeker genoten. Inrichting was in stijl. We waanden ons in Kenia. Dames bedankt en ga zo door.
Lejla S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik twijfelde omdat ik de Keniaanse keuken absoluut niet ken. Maar het eten was zeer toegankelijk. Er zullen weinig mensen zijn die dit niet lusten.
John-en-Helma .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten in dit leuke Keniaanse restaurant. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Hele spontane en leuke ontvangst.