3Stones Keniaans Restaurant

Laan van Meerdervoort 46A 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant 3Stones Keniaans Restaurant

Keniaans genieten

Heb jij wel eens Keniaans gegeten? De kans is klein, want Keniaans eten is nog niet zo bekend in Nederland. En dat is zonde, de gerechten zijn namelijk heerlijk gekruid en komen in grote porties. Chapati, kokosrijst en geurige vlees- en visgerechten sieren de kaart. Kom dat snel proeven!

Meer informatie over restaurant 3Stones Keniaans Restaurant

Tram 1(peace palace), 17 Bus 24
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 22:00
Vridag

27chris27 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben zaterdag 3 december hier gegeten met de AH kaart. Kregen weliswaar een aangepast menu.. maar dat bleek een soort proeverij te zijn.. een kennismaking met t Keniaanse eten... NIKS mis mee. T was erg lekker.. en meer dan genoeg.. Bediening prima.. Kortom... Gewoon goed en lekker.. Bedankt dames.. we komen zeker een keer terug.. Fam. de Grunt uit Zoetermeer! ;)
Siri O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De bediening is zeer vriendelijk, het eten is goed, maar wij aten via de AH actie en onze keuze was zeer beperkt. Wat de echte gerechten dus doen, kan ik niet zeggen. Maar ons eten (eenmaal vega en eenmaal beef) was goed van smaak. Wij wilden beiden pittig. Het eten wordt dan geserveerd met een schoteltje "hot sauce" waarvoor je een dubbeltje betaald. Het schoteltje was echter zo klein dat het net voldoende was om een gerecht pittig te maken. Toen we dus om nog een schoteltje vroegen, was de sauce al op zei de dame in kwestie en gaf ons wat olie die ook wat pittig zou zijn. Dat was dus niet zo (voor mensen die van pittig houden). Het Keniaanse bier was lekker, maar voor 7,95 per flesje (waar we pas achter kwamen op de bon en we hadden ieder 2 flesjes gedronken) mag dat ook wel. Had het leuk gevonden als we waren geattendeerd op de prijs van het bier. De inrichting is gezellig en er hangt een heerlijke rustige sfeer. De bediening is super vriendelijk. Al met al een plek waar je gerust gezellig een hapje kunt eten met vrienden en familie.
Brambo77 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Een leuk restaurant bij mij in de straat dat ik nog niet kende. De setting is eenvoudig, maar leuk aangekleed, het personeel is erg vriendelijk en enthousiast. Het eten zelf heeft, niet geheel verrassend, veel raakvlakken met Indiaas en bevat ook een aantal gerechten die ik zelf herkende uit een bezoek aan Afrika. Erg leuk en lekker gegeten!
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Fantastisch restaurant: heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening. Fijne atmosfeer. Absolute aanrader.
John H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Gaven aan als iets extra mOest betaald worden, buiten het AH menu.
Zeker nog vaker eten daar.????????
Sissa .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We zijn met groepje dames gaan eten. was super gezellig en het eten voortreffelijk. Bediening was goed en oplettend. Goede uitleg over het eten. Over geluid je kan het zelf bepalen. We waren met groepje dames. dus lekker druk en gezellig. We hadden zeker geen last van anderen. jSuper geweldig. Wij hebben zeker genoten. Inrichting was in stijl. We waanden ons in Kenia. Dames bedankt en ga zo door.
Lejla S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik twijfelde omdat ik de Keniaanse keuken absoluut niet ken. Maar het eten was zeer toegankelijk. Er zullen weinig mensen zijn die dit niet lusten.
John-en-Helma .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Heerlijk gegeten in dit leuke Keniaanse restaurant. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Hele spontane en leuke ontvangst.
Nina A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Via AH-actie hier terechtgekomen. Eten was lekker en er was genoeg vegetarisch aanbod. De chapati's smelten weg in je mond, de cheesecakes waren fantastisch en bij het toetje mag je onbeperkt gebruik maken van het thee hoekje, waar ook losse thee ligt. De bediening was wel erg traag en ondanks 3 gangen gingen we niet met volle maag weg. Wel erg gezellig en leuk Afrikaans sfeertje.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Voorgerechten: filodeeg met rundvlees en met kip: heerlijk gekruid - heel goed.
Hoofdgerecht: tijgergarnalen en een vlees gerecht; ook fijn van smaak (machtig eten) de sauzen waren overheerlijk.
Bijgerecht: erwten ook heel lekker
Desserts: aparte combinaties, heel lekker
Kortom: we hebben heerlijk gegeten.
Gordijnmarlous .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Een erg goede service, vriendelijke mensen en heerlijke gerechten. Vooral de sweet massala cheesecake was uniek! Een echte aanrader!
MleenM .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Heerlijke avond gehad bij 3Stones. We waren er vroeg in de avond en al gauw zat het hele restaurant vol. Smakelijk gegeten en erg vriendelijke en goede bediening.
cmerizon2014 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Net zoals de vorige keren wederom hier goed en lekker gegeten. Een gezellig en knus restaurant met vriendelijke bediening
Wascoo .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Erg lekker gegeten met de ah voordeelactie. Maar ook zonder deze actie kom ik zeker terug. Vegetarisch, rundvlees, kip, het is allemaal even lekker. Lekkere roti's erbij en rijst.
Volgende keer kies ik van de kaart.
N V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Ik snap de laatste paar reviews niet. Het eten is goed van kwaliteit en erg smakelijk. De "theebar" is gi-gan-tisch. Er staan denk ik 100 verschillende theesoorten. De Chapati is krakend vers. De smaken van het hoofd gerecht passen goed bij elkaar. Het enige punt van kritiek; het mag allemaal best ietsjes sneller...
Dunja T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten én gedronken (uit een kokosnoot)! Super vriendelijke bediening! Wij komen zeker nog een keer terug om de rest van de kaart te proberen!
FO F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Gezellig getafeld in een sfeervolle ambiance. Gerechten waren goed bereid: wel af en toe ietwat gezoet [toevoeging suiker of gevolg van kruiden?].
Josephine M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij 3 Stones met de AH actie!! Ik heb zelf familie uit Kenia, dus het werd hoog tijd voor een bezoekje aan het restaurant. En het was zeker de moeite waard!! Je proeft de authentieke smaken uit de Keniaanse keuken terug in de gerechten!! Heerlijk!! De bediening was super vriendelijk, je voelt je er gelijk thuis! Een van de hoogtepunten was de cheesecake met caramel topping!! Super lekker! Echt een aanrader, hij viel alleen wel een beetje zwaar... Na afloop mochten we zelf een kopje thee halen bij de thee bar! Super veel smaakjes, dus voor ieder wat wils! We hebben een hele fijne avond gehad en we komen graag nog eens terug! Bedankt!!
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
We hadden via de AH actie een menu. De samosa's vooraf waren smaakvol. De drie gerechten van het hoofdgerecht waren vlak van smaak. De sauzen leken prefab, erwten waren niet vers of uit de diepvries.
De cheesecake toe was niet bijzonder. Een basis cheesecake (uit de diepvries?) met een chocofantasie topping met chocoladesaus uit een flesje is niet wat ik mij voorstel bij een chocolade cheesecake. De slagroom erbij was uit een spuitbus.
De theebar waar tot drie keer toe aan werd gerefereerd is 'a lot to do about nothing'. Een tafeltje met drie thermoskannen en diverse soorten thee (Pickwick, Dilmah etc etc.) waar je zelf je thee kunt pakken doet meer denken aan een backpacker dan aan een restaurant.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Laat ik zeggen dat het niet vies was maar het was allemaal erg vlak van smaak.
We hadden ook het idee dat de sauzen niet zelfgemaakt waren maar dat het prefab was. Daardoor smaakte alles een beetje hetzelfde. De cheesecake was allemaal hetzelfde maar met een sausje erop uit een flesje en wat kokoskruimels.
De thee ar die aangeprezen werd was een tafel met thermoskannen met heet water en 20 soorten thee die in de supermarkt te verkrijgen zijn. Al met al vonden wij het niet erg geweldig. Wellicht waten onze verwachtingen te hoog.