3Stones Keniaans Restaurant

Laan van Meerdervoort 46A 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Served with a Crisp Salad
      geserveerd met salade
  • Hoofdgerechten
      geserveerd met Chapati Brood & Rijst
      Served with Chapati Bread & Rice
  • Nagerecht
      +2,50 voor cheese cake
      Self service tea bar after your main course
      Lekker kopje thee van de thee bar na het hoofdgerecht

Over het restaurant 3Stones Keniaans Restaurant

Keniaans genieten

Heb jij wel eens Keniaans gegeten? De kans is klein, want Keniaans eten is nog niet zo bekend in Nederland. En dat is zonde, de gerechten zijn namelijk heerlijk gekruid en komen in grote porties. Chapati, kokosrijst en geurige vlees- en visgerechten sieren de kaart. Kom dat snel proeven!

Meer informatie over restaurant 3Stones Keniaans Restaurant

Tram 1(peace palace), 17 Bus 24
  • : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 18:00 - 22:00
- Zondag 18:00 - 21:00

• Mastercard , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant 3Stones Keniaans Restaurant

Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden. Heel vriendelijk bediening.
De tafel van Massing A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
een royaal divers driegangenmenu voor een zeer redelijke prijs met een bijzonder prettige bediening in een leuke setting; dus: prima om nog eens over te doen!
Laurens B.
goed eten tegen een betaalbare prijs
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Als voorgerecht kregen we pastei gevuld met kipgehakt , het was lekker. Jammer dat de begeleidende rauwkost wat smakeloos was, met een zuinige hoeveelheid dressing.
Voor het hoofdgerecht kregen we 2 soorten vlees (kip en rund), maar de kip en kikkererwten worden gemaakt met dezelfde, zware saus, te vet en verder geen groenten erbij.
Leendert W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Vriendelijk ontvangen...
Heerlijk gegeten...
Lekker ontspannen....
Laura K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Leuke sfeer, goed en veel eten. Mogelijkheid om eten wat over is mee te nemen naar huis. Gratis thee na het hoofdgerecht. Ik kom nog wel een keertje terug.
Mellisa T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Lekker voor het eerst gegeten met AH actie. Gerechten hebben veel weg van de Indiase keukens wat het verrassend was. Onze tafel genoten achter ons waren niet echt sociaal en zaten heel ruim waardoor we zelfs na achteruit schuiven met onze tafel telkens moesten vragen of we even wat ruimte mogen hebben. Het duurde even voordat de gerechten op tafel kwamen maar daar had de bediening excuses voor aangeboden. Als we weer terug gaan, vragen we of de gerechten iets pittiger mogen..
Kimsol S.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Heerlijk gegeten.
Lekker voorgerechtje. Erna heerlijk mals vlees in zalige saus met rijst , groente en vers gebakken chapatti.
Het dessert was cheesecake, en als afsluiter een thee buffet.
Super Vriendelijke bediening.
En voor mijn jarige vriendin werd extra moeite gedaan met muziek, sterretjes en een leuk kleinigheidje, erg lief en attent.
We hebben genoten en komen zeker terug.
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hebben hier voor de tweede keer gegeten en het was weer bijzonder smaakvol. Als dessert voor de kokos cheesecake gekozen. Erg lekker. En een lekker glas thee erbij van de "theebar". Lekker eten in een gemoedelijke sfeer. Oh ja en er is een Afrikaanse minimarkt met kleurrijke producten. We komen zeker weer terug.
Brian L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Zeer lekker gegeten kom zeker nog een keer terug!!!Om wat andere gerechten te proberen ...
Ilse D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk eten, gezellige inrichting en goede service!
George D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Een buitengewoon vriendelijke mevrouw legt de details van kaart uit bij een appetizer. Daarna een verbluffend smakelijke maaltijd, voorgerecht, gefrituurde kippasteitjes, hoofdgerecht, een plateau met vier schotels, kip, rund, linzen, pannekoekjes, warm en zalig, tenslotte een mooie cheesecake die eigenlijk 'te veel' was gezien het voorgaande. Kortom een dikke aanrader!
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Met ah restaurantactie geboekt.

Smaakvolle gerechten, hoofdgerecht staat vast, voor en nagerecht keuze. Leuke variatie biertjes zoals bananenbier, kokosbier. zeer vriendelijke bediening, leuk klein restaurant, aanrader
Bill S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Hebben heerlijk gegeten
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Via Ah restaurant actie. Keuze tussen twee menu’s. Vriendelijke bediening. Eten was lekker
Maya V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Gezellig klein sfeervol Keniaans restaurant. Eten heerlijk!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Jammer dat je per tafel en niet per persoon een ander menu kan nemen maar allemaal hetzelfde.
Florine K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Gastvrij ontvangen, fijne muzikale sfeer en verrukkelijk eten.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Gezellig sfeervol restaurant met hartelijke bediening en als hoofdgerecht een grote schaal met diverse bakjes op tafel.
Carlijn J.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Het is altijd heerlijk eten en genieten bij 3Stones Restaurant. Een beetje Kenia in Nederland! Hele vriendelijke service en natuurlijk met een Keniaans Tusker biertje erbij! Een aanrader in Den Haag!
Marieke P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Ons gezelschap was verrast door de smaakvolle Keniaanse gerechten.