3Stones Keniaans Restaurant

Laan van Meerdervoort 46A 2517 AM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant 3Stones Keniaans Restaurant

Keniaans genieten

Heb jij wel eens Keniaans gegeten? De kans is klein, want Keniaans eten is nog niet zo bekend in Nederland. En dat is zonde, de gerechten zijn namelijk heerlijk gekruid en komen in grote porties. Chapati, kokosrijst en geurige vlees- en visgerechten sieren de kaart. Kom dat snel proeven!

Meer informatie over restaurant 3Stones Keniaans Restaurant

Tram 1(peace palace), 17 Bus 24
  • : Gratis parkeren in de buurt, parkeerplaats & betaald parkeren in de buurt

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 18:00 - 22:00
Vrijdag

N T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heel gastvrij ontvangen,weer heerlijk gegeten voor een tweede keer.
Een echte aanbeveling.
Het restaurant valt vanaf de straat niet op, mooie planten of een vlag zou de uitstraling verbeteren om meer op te vallen.
Phi M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Ik was blij verrast, lang niet meer zulke lekkere chapati gegeten....en dat van iemand die zelf ook chapati weet te maken. Zeker waard om hier op eet/proef avontuur te gaan!
Cjansen1981 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Fijne avond gehad bij 3Stones Restaurant. Heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening en een gezellige inrichting. Je waant je even in Kenia...!
Ruby S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Super lekker gegeten en geholpen door heel leuk personeel. Je krijgt de ervaring alsof je echt in Kenia bent vanwege het interieur van de zaak en de kleding van het personeel. Ook de onbeperkte theebar vond ik een super leuk initiatief!
WimStal S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafel bij het raam toegewezen. Het eerste uur hadden we koude voeten, maar opeens ging de verwarming gelukkig aan.
Het voorgerecht bestond uit twee driehoekige loempiaatjes gevuld met kruidige kip (komijn) met best wel veel eenvoudig aangemaakte sla. Best lekker!
Het hoofdgerecht bestond uit kikkererwten, rundvlees en kipfilet in saus. Helaas waren de kikkererwten in dezelfde saus opgediend als de kipstukken. Die kip smaakte trouwens wel erg lekker met de romige kokossaus. Het rundvlees was ook lekker met kruidnagel, kaneel en mogelijk kardemom. We kregen er langkorrelrijst bij en warme pannenkoekjes zoals Surinaamse roti. Alles was ruim voldoende.
Als toetje hebben we de cheesecake caramel en gekruid gekozen, tegen een meerprijs van €1,95 per stuk. Erg lekker. We mochten er zelf thee bij pakken, die in de prijs inbegrepen was.
We hebben smakelijk gegeten!
De zaak biedt de mogelijkheid om twee menu's te bestellen en één te betalen, waardoor de prijs gunstig tot zeer gunstig is te noemen. Hierdoor een aanrader!
M J.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Goede sfeer heerlijk eten/drinken SUPER stast open voor een praatje en heeft voor je eigen keuken handige tips en trucs thx ROCKS
Sa X.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Warm restaurant met leuke bediening. De bediening is eveneens vriendelijk wn het eten is heerlijk! Gun je smaakpapillen ook eens een safari en ga bij deze leuke dames in een prachtomgeving dineren!
Ingrid en Carla V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
als verjaardagscadeau etentje bij 3stones gekregen. Ik was aangenaam verrast. Zeer vriendelijk personeel, ongedwongen relaxte sfeer,goede uitleg over de kaart, heerlijke gerechten gegeten (botermals rundvlees, smakelijke kip) en als dessert cheesecake! Thee mag je zelf inschenken; er zijn verschillende smaken.
Al met al een aanrader!
Pronk108 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Wat een leuke en plezierige verrassing was 3Stones. Sfeervol ingericht, zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Het totale plaatje geeft een fijn gevoel en doet je genieten van het eten en de sfeer. Echt een aanrader en voor herhaling vatbaar. Wij komen zeker een keer terug!
Jamie H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was een gezellig restaurant, echt in een Afrikaans thema. Wij hadden een AH restaurantactie gebruikt, waardoor het tweede driegangenmenu gratis was. Er was niet heel veel menukeuze met deze actie, maar de gerechten die wij hadden waren erg lekker! Er was wel een vrij lange wachttijd tussen de gangen. Waarschijnlijk omdat er maar weinig personeel is (1 serveerster en 1 kok). Groot pluspunt, de theebar bij het toetje! Probeer ook zeker het bananenijs, heerlijk! Klein minpuntje: de serveerster was niet erg blij toen wij om kraanwater vroegen. We kregen het wel, maar daardoor voelden wij ons toch een beetje ongemakkelijk, alsof we iets fout hadden gedaan. We zouden zeker terugkomen om de andere menukeuzes uit te proberen.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Weer eens heerlijk bij 3Stones gegeten. Service als gewoonlijk vriendelijk en goed. Zeker een aanrader om een keertje te doen.
Michael S.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Zeer aardig en behulpzaam personeel. Het eten is voortreffelijk en de wachttijd is kort. Dit restaurant is zeker een aanrader voor iedereen die wat anders willen.
Anna C.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het eten was lekker, bediening attent. De enige opmerking - het eten zelf zou exotischer kunnen zijn. Wat wij kregen leek meer op azie-afro mix qua smakken (ah restaurantaktie), cheese cake als desert is lekker per se maar voegt weinig waarde toe aan ervaring in keniaanse restaurant.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was heerlijk, geen complexe gerechten maar zo lekker!

Inrichting is sfeervol en erg attente bediening. Aanrader!
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Smakelijk gegeten in het sfeervolle restaurant. Kruidige stoofgerechten met Indiase invloed. Inrichting is netjes maar de toiletgroep kan wel een kleine opknapbeurt gebruiken.
bediening keurig en attent. Leuke plek!
Daniel O.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Ik ben geboren in Den Haag maar ben daar nog zelden verrast door nieuwe restaurants met een bijzondere, voor mij onbekende keuken. Ik vind de 3stones echt een ontdekking. Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening!
Ohana T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Wij wisten niet wat Kenyaanse eten was. Het leek erg Azietisch. Dessert van de 3 gangen menu was niets bijzonders, ijsje of een cheese cake. Dat was erg teleurstellend.
hmgrasshopper5 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Zeer attente bediening, heerlijk eten, kruiden, smaak, chiapati's geweldig lekker (= een soort kleine burrito/ pannenkoek maar dan veel lekkerder)
27chris27 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We hebben zaterdag 3 december hier gegeten met de AH kaart. Kregen weliswaar een aangepast menu.. maar dat bleek een soort proeverij te zijn.. een kennismaking met t Keniaanse eten... NIKS mis mee. T was erg lekker.. en meer dan genoeg.. Bediening prima.. Kortom... Gewoon goed en lekker.. Bedankt dames.. we komen zeker een keer terug.. Fam. de Grunt uit Zoetermeer! ;)
Siri O.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
De bediening is zeer vriendelijk, het eten is goed, maar wij aten via de AH actie en onze keuze was zeer beperkt. Wat de echte gerechten dus doen, kan ik niet zeggen. Maar ons eten (eenmaal vega en eenmaal beef) was goed van smaak. Wij wilden beiden pittig. Het eten wordt dan geserveerd met een schoteltje "hot sauce" waarvoor je een dubbeltje betaald. Het schoteltje was echter zo klein dat het net voldoende was om een gerecht pittig te maken. Toen we dus om nog een schoteltje vroegen, was de sauce al op zei de dame in kwestie en gaf ons wat olie die ook wat pittig zou zijn. Dat was dus niet zo (voor mensen die van pittig houden). Het Keniaanse bier was lekker, maar voor 7,95 per flesje (waar we pas achter kwamen op de bon en we hadden ieder 2 flesjes gedronken) mag dat ook wel. Had het leuk gevonden als we waren geattendeerd op de prijs van het bier. De inrichting is gezellig en er hangt een heerlijke rustige sfeer. De bediening is super vriendelijk. Al met al een plek waar je gerust gezellig een hapje kunt eten met vrienden en familie.