3JO Campus Café

Rengerslaan 1 8917 DD Leeuwarden Nederland Kaart

Over restaurant 3JO Campus Café

Diversiteit en gezelligheid

Bij 3JO Campus Café is het altijd gezellig. Dit is natuurlijk te danken aan het gastvrije personeel, maar ook aan de laagdrempelige sfeer in het restaurant. Op de kaart staan simpele gerechten van verschillende keukens. Mexicaanse ovenschotel, hamburger of loempia's? You name it!

Meer informatie over restaurant 3JO Campus Café

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Vrijdag 08:00 - 23:00
- Ontbijt 08:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Nena W.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Of je nu komt voor een ontbijtje, kopje koffie, lunch, diner of een lekker drankje, 3JO is altijd een goed idee! De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed en zeer betaalbaar voor studenten. De sfeer is uitnodigend en het personeel vriendelijk!
Christien T.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Gisteren heb ik gegeten bij 3jo en dat heeft mij, in tegenstelling tot voorgaande keren, niet gesmaakt. Ik heb van de kaart de Mexicaanse ovenschotel gekozen. Ik verheugde mij op een gerecht met een beetje pit en Mexicaanse groenten zoals maïs, paprika, tomaat, kidneybonen...
De portie was erg klein in vergelijking met de prijs (het had een voorgerecht kunnen zijn). Het gerecht op zichzelf was ook teleurstellend omdat het voornamelijk uit champignons met gesmolten kaas bestond. Het gerecht had ik pittiger kunnen maken met de bij geserveerde chilisaus (?!). Wanneer je niet van champignons houdt, zoals ik, ga je met een lege maag naar huis. Mijn eerdere ervaringen met 3jo zijn wel goed, alleen dit gerecht kies ik nooit meer.
Hallo Christien,
Wij vinden het erg jammer dat je teleurgesteld bent over het eten. Voor zover wij nu hebben kunnen nagaan is er tijdens je bezoek geen klacht doorgegeven. Dan hadden we op dat moment er iets aan kunnen doen. Toch willen we graag dat onze gasten tevreden zijn en nodigen je uit om via de mail (info@3jocampuscafe.nl) of telefoon (058-3030160) contact met ons op te nemen. Wij zullen dan een afspraak met je maken, waarbij we je in een herkansing op onze kosten graag een nieuwe Mexicaanse ovenschotel (of een ander gerecht) willen aanbieden.

Reactie van proever:

Dank u wel voor uw reactie. Het was chic geweest wanneer ik mijn onvrede op het moment zelf had aangegeven. Omdat de vraag in het algemeen gesteld werd aan ons en mijn gezelschap daar op reageerde vond ik het ongepast om daar een opmerking overheen te maken. Ik waardeer uw tegemoetkoming en aangeboden oplossing. Ik heb alle vertrouwen dat het bij een volgend bezoek wel naar tevredenheid is en dat het dit keer slechts een foute keuze van mijn kant is geweest.
Srrs .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Gisteravond hier gegeten, ze hebben op donderdag een daghap voor €5,00,- dus hier voor gekozen.
Tagliatella met kip in roomsaus en verse groenten. Het was heerlijk! en als toetje boerderij ijs met vers fruit ( vers ijs uit akkrum en dat proef je!) bij binnenkomst werd ik heel gastvrij ontvangen, en tussen de gangen door werd er netjes gevraagd als alles naar wens was. Ik kom hier zeer zeker terug voor het lekkere eten,gezelligheid en gastvrijheid!
Tigscor .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Heb hier samen met mijn vrouw de lunch genuttigd, na een tip van kennissen. Wij bestelden een 12-uurtje, een lunch met eigenlijk van alles wat en een tosti met o.a brie, met daarbij een koffie en cappuccino. Beiden waren aangenaam verrast over de kwaliteit en kwantiteit van de gerechten. Gewoon erg lekker en zeker voldoende. De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam en wij kregen bij het afrekenen ook nog een reductie op het parkeertarief van het naastliggende parkeerterrein.

Voor ons zeker een aanrader en we komen zeker weer eens eten.
Esmeeanna .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
op donderdag avond hebben wij hier na de les gegeten, dit viel ons echt zwaar tegen.
ik heb werkelijk waar nog nooit in zo'n slecht bedrijf (restaurant kun je het niet noemen) gegeten.
mijn vriendin had een biefstuk en ik had de spareribs, dit was zo slecht, de spareribs waren gewoon vies en de biefstuk was doorbakken(medium/rare gevraagd) na dit te hebben aangegeven bij het personeel werd er niks aan gedaan.
bij het afrekenen nogmaals verteld dat het echt niet lekker was werd ons vriendelijk verzocht omgewoon alles te betalen en maar een klacht te sturen, dus dit hebben we gedaan en nooit geen antwoord op gehad.

kortom een bedrijf waarvan de kok volgendsmij niet eens weet wat koken inhoud en bediening wat er staat voor het geld.
komen hier zeker nooit weer.
Beste Esmee Anna,

Jammer dat je teleurgesteld bent in je bezoek aan ons. Ook jammer dat je pas na twee maanden reageert. Onze procedure bij klachten is, dat deze onmiddelijk aan de leidinggevende gemeld worden en de leidinggevende hier direct bij de gast op reageert. Wij hebben via ons rooster iedereen van de bediening gevraagd of zij op de bewuste avond klachten van gasten gehad hebben. Niemand van hun heeft een klacht ontvangen. Ook na de tijd hebben wij geen klacht van je gezien, zoals je schrijft. Natuurlijk kunnen wij wat gemist hebben.
Graag komen we persoonlijk met je in contact om dit te bespreken en samen tot een oplossing te komen.
Als je je even via mail, telefoon of contactformulier meldt, dan maken we z.s.m. een afspraak met je.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Driekwart van de gerechten op de kaart was niet meer te krijgen omdat ingrediënten op waren. Het personeel loopt als een kip zonder kop rond en werkt daardoor erg traag. Eten was ok, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
Beste Marconius,
We hebben je recensie gelezen en vinden het jammer dat je bezoek aan 3jO niet aan de verwachtingen voldaan heeft. Je bezoek aan ons was op één van de laatste dagen voor onze vakantiesluiting en omdat we met veel verse producten werken was een aantal gerechten niet meer te krijgen. Graag nodigen we je na de vakanties (17-8 starten we weer) uit om je klachten verder te bespreken. We staan open voor feedback en willen hier graag iets mee doen. Je kan contact opnemen via het contactformulier op onze website.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
We hebben prima gegeten en de borden waren keurig en royaal opgemaakt. De tarte tartin had wat beter gekund maar we waren over t eten verder heel tevreden.
Gerrit Jan F.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Gezellig gegeten in een goede omgeving, gezellig
Prima voor en nagerecht. Het hoofdgerecht was aan de lauwe kant maar prima van smaak.
Een aanrader
Jurjen K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2014
Het eten was prima en de bediening vriendelijk. Een moeilijke ruimte om sfeervol in te richten. De prijs kwaliteit is juist.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Leuk eetcafé. De bediening was vlot en vriendelijk. Niet alle gerechtjes waren op smaak maar prijs kwaliteit verhouding is prima!
Jannegreet .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Heerlijk gegeten! De krokante kipfilet en de hamburger van de kaart gekozen en deze smaakte heerlijk.
Lekkere friet wordt er bij geserveerd. Wordt bijgevuld als je meer wilt.
Toetjes (panacotta, griekse yoghurt en boerenijs) waren om van te smullen.

Bediening is zeer vriendelijk en de ambiance is gezellig.
Mooi terras waar je bij mooi weer heerlijk kunt zitten.

Recensies worden door de eigenaren bijzonder serieus genomen en met tips wordt ook wat gedaan. Daarmee voel je je als klant gewaardeerd! Top!
Leah V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2014
Ik heb vandaag met een klasgenoot de lunch genuttigd in het 3JO Campus Café. Wij hadden allebei een tosti, een meat lover tosti en een heerlijke samengestelde tosti door de kok met geitenkaas, pesto en walnoten. Het zag er erg mooi uit en nog belangrijker, het was heerlijk! Erg goedkoop voor de kwaliteit die wij er voor terugkregen. De bediening was erg vriendelijk. Kortom een zeer geslaagde lunch en een erg goede kwaliteit eten! Ik kom nog een keer terug om er te dineren, dit zal ongetwijfeld ook smakelijk zijn!
FrK .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Lekker gegeten, super leuke en vriendelijke bediening! We konden het eten niet op, was erg veel. De aardappeltjes en friet mogen misschien iets meer gekruid, maar dat is persoonlijk! ;)
Rika S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Voor ons was dit de eerste keer dat we hier kwamen en hebben heerlijk gegeten. Mooie kaart, hele fijne en alerte bediening en keurige porties op een mooi servies geserveerd. Ook was er heerlijke muziek op de achtergrond. Echt een aanrader voor zowel de jongere als de wat oudere gast. Wel mag er wat mij betreft nog een kaarsje branden.
Hille M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Via de AH actie hebben wij hier gisteren gegeten. Een driegangen menu die we compleet van de reguliere kaart mochten kiezen. Beide gingen we voor de vegetarische tomatensoep, die heerlijk was, met wat stukjes warme stokbrood en vetarme boter. Goed op smaak gebracht en een flink bord vol. Als hoofdgerecht had mijn man Ribeye, die was ook heerlijk op smaak gebracht met gebakken aardappeltjes en alles goed in verhouding. Ik had zelf de mexicaanse ovenschotel, welke gewoonweg heerlijk was met kip en kaas en veel groente. Helaas was het voor mij te veel, dus de portie was ruim. Als toetje hebben we beide de bolletjes ijs met slagroom en fruit gekozen. Ook een flinke kom vol en we konden zelf de smaakjes kiezen van de kaart. Super! De sfeer is verder hip en modern, aardige bediening, we hoefden niet lang te wachten. Super aanrader, want de prijs is ook nog eens heel netjes.
Romano B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Aangezien dat Campus café 3JO gevestigd is tussen de hoge scholen van Leeuwarden waar ook heel veel studenten bijeen komen, kun je er in de middag en avond goed lunchen en dineren. Voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Het word gerund door studenten die hier voor een periode stage lopen.
Zomers kun je lekker op het zonnige terras genieten van een glas bier of wijn!