Grote Markt 32 4461 AJ Goes Nederland Kaart

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant 32

Roel B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Nu voor de derde keer hier geweest. Enorm leuke en trendy zaak met een goede keuken tegen acceptabele prijzen. De bediening is werkelijk formidabel, vlot en er op uit om je echt een gezellige avond te bezorgen. Een restaurant welke ik een ieder zal aanbevelen.
Mark2007 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Met mijn zoon vandaag bij 32 gegeten! Medewerkers vriendelijk en alert. Eten erg lekker, netjes verzorgd. Trendy uitstraling, smaakvol ingericht. Komen zeker nog een keer terug!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Het was de tweede keer dat we aten in de nieuwste aanwinst van Goes. De eerste keer was het niet zo goed, maar ze waren dan ook pas een dag of twee open. Een tweede kans is dan ook niet meer dan logisch.
Het interieur is industrieel, maar toch klassiek en dat trekt je aan. Doordat er verschillende lagen in het restaurant zitten, zit je niet opgepropt en zelfs als het niet zo druk is zit je niet alleen.
We beginnen met oesters, ons zwakke punt. Waar we ook gaan eten, oesters komen er hoe dan ook aan te pas. En ze zijn lekker. Mooie grote oesters met een klein beetje knoflook en precies genoeg kaas.
Mijn vriendinnetje heeft als voorgerecht, of eigenlijk tussengerecht, de coquilles met risotto en kerrie. De coquilles zijn krokant van buiten en boterzacht aan de binnenkant. De kerrie overheerst niet en is subtiel aanwezig. Voor mij de carpaccio. Hoewel het vlees perfect is en goed samen gaat met de truffelmayonaise, doet de overdaad aan peterselie en bieslook het gerecht de das om. Ook de Parmezaanse kaas had wat meer pit mogen hebben. Jammer, omdat het een heerlijke carpaccio had kunnen zijn.
Als hoofdgerecht allebei de ribroast. Perfect gebakken en mooi rood vanbinnen. Aan het begin van de avond vroegen we ons af waarom we geen steakmessen kregen, dat is nu duidelijk. Het vlees is botermals en een saus is dan ook niet nodig. Als garnituur krijgen we kleine gratins met aardappel en spinazie. Er worden lamsoren, salade en dikke Vlaamse frieten bij geserveerd. Allemaal hartstikke lekker en dat zorgt ervoor dat je zeker niet weggaat met honger. Ook niet als je geen extra voorgerecht neemt.

Vergeleken met de eerste keer dat we er waren, maken ze grote stappen vooruit en ik hoop dat dat zo blijft.