3 Zussen

Kerkewijk 115 3911 SC Rhenen Nederland Kaart

Over het restaurant 3 Zussen

Bij restaurant '3 zussen' in Rhenen kunt u dagelijks terecht voor een heerlijke lunch en/of diner, maar ook voor een gezellige borrel in onze nieuwe trendy lounge bar! Het restaurant is vernoemd naar de 3 dochters van de eigenaar.

Een bezoek aan restaurant 3 zussen is in ieder jaargetijde leuk te combineren met een fijne boswandeling in het prachtige Kwintelooijen of het Prattenburgse bos. Ook uw hond is bij ons welkom in de Salon en op het terras. Ruime parkeergelegenheid is aanwezig. U bent 7 dagen per week van harte welkom vanaf 10.00 tot 23.00 uur. Vergaderingen e.d. kunnen vanaf 08.00 uur. Een uitzondering wordt gemaakt bij feesten en partijen, waarbij wij latere sluitingsuren hanteren.

Meer informatie over restaurant 3 Zussen

Jouw recensie over het restaurant 3 Zussen

Linda F.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
We hebben op een woensdagavond een hoofdgerecht gegeten bij de drie zussen. Het eten was goed en de wijn ook. We hadden niet veel tijd ivm een afspraak. De bediening was erg behulpzaam en dacht mee om toch snel wat lekkers geserveerd te krijgen.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Vorige week zaterdag hier met zijn 4en gegeten. Het terras zat vol maar binnen was nog een gezellige ronde tafel vrij aan het raam.
Min of meer toevallig vernomen van dit restaurant, waren eerst naar Moeke Wageningen gegaan maar die zat helemaal vol en hoorden andere gasten praten over de drie Zussen. Wat een aangename verrassing! De bediening was super: gastvrij, vriendelijk en zeer attent. Het eten was goed (zalm met asperges en bearnaisesaus echt super!) en het interieur netjes verzorgd. (Persoonlijk vind ik het bargedeelte wel erg donker). We waren allemaal erg blij met deze zeer prettige ervaring. Kleine opmerking over het eten: Zonde om botervis carpaccio te bedekken onder de gemengde sla en de panno cotta met perziksaus had meer (of vanille of vruchten?) smaak mogen hebben. Wij zijn zeker van plan om de locatie nogmaals te bezoeken. Gemakkelijk te bereiken en ruime parkeermogelijkheden naast het pand.
Top!
Framke V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was erg goed bereid en zijn prijs waard. De bediening was wel heel snel: vijf minuten na het eerste drankje werd gevraagd of we nog wat wilden drinken (zoon had zijn appelsap in ene weggeklokt, maar wij hadden nog volle glazen) en de borden werden opgehaald zodra het bestek neergelegd was. De gangen volgden elkaar ook erg snel, even in gesprek met elkaar tussen de gangen door werd wat lastig. Ook de vraag of het smaakte kwam direct na de eerste hap. Timing zit er nog niet helemaal in bij het personeel, ze kwamen af en aan behalve toen we klaar waren en de rekening wilden... :)
Personeel zeer vriendelijk en geen babbelaars, dat vind ik wel prettig.
Ruimte wel wat donker ingericht. Al met al prima gelegenheid.
Helene O.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Tijdens een weekendje weg, zijn we in restaurant 3 Zussen geweest. De bediening is erg vriendelijk en de gerechten zijn erg lekker en mooi opgemaakt. De keuze van de gerechten is groot/ Verder is het een mooie en sfeervolle zaak. Hoewel het groot is, voelt het absoluut niet massaal. Een aanrader. Als we weer in de buurt zijn, gaan we hier zeker weer eten.
H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Bij het binnenkomen voelt het wat koud hoe je naar je tafel gebracht wordt.
Meer aandacht en kort wat vertellen/vragen lijkt me beter.
Nu wordt je gedropt.
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gaan zeker nog eens. Enige minpuntje aan de gerechten is dat sommige gerechten lauw waren. We hebben hier verder niets van gezegd, want het was gewoon heerlijk. Het restaurant oogt luxe, maar het is zeker goed betaalbaar. Voor een schappelijke prijs waan je je in een sterrenrestaurant.
Ruby W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Hartelijke ontvangst, vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk gegeten! En ondanks een zeer drukke kerstdag, acceptabele wachttijden.
Rinus H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
rundercopatso met ijsbergsla van een afstand er op gegooid , moet dat niet rucoli zijn , sorbet ijs een natte zooi met het sap met een verdacht smaakje blik waaruit het fruit komt heeft al dagen open gestaan. entrocote medium gebakken was aan een zijde niet goed gebakken . hamburger met broodje hard gebakken was niet met het mes door te komen, heel jammer. eens maar nooit meer.
Marissa D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hebben een erg fijne en gezellige middag gehad in de ruimte bij de bar. We hebben hier kleinschalig onze trouwerij gevierd en zijn ook achteraf erg tevreden over de locatie en de medewerking het personeel van de Drie Zussen.
Gita G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Geweldig restaurant!!
Wat ik zo super vind dat je lekker kan natafelen. Bediening super.. eten heerlijk!! 1 woord fantastisch!!!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Kaart was alleen dag ervoor veranderd stond nog niet op de site. Wij vroegen iets wat nog op de site stond en de dag ervoor nog wel was geserveerd maar dit konden wij niet krijgen. Eten was super!! Bediening wat chaotisch.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Dat wij hadden gereserveerd was men vergeten, en dus kwamen we nu in een donkere hoek terecht. Kregen bij de lunch slechts gedekt met een papieren place-mat. Bij het gerecht zat voor ieder een half sneetje brood, en wij hebben zeker tien minuten pogingen gedaan om een serveerster te bewegen naar ons toe te komen om wat brood te kunnen vragen. Toen dat eindelijk lukte kregen wij weer ieder een half sneetje. Rantsoen bij de Drie Zussen dus. Dit alles heeft ons doen besluiten om de volgende keer met onze gasten ergens anders te gaan eten.
Henry D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Als grote fan van alle 3Zussen (altijd goed), was ik tijdens mijn laatste bezoek enigszins teleurgesteld. Bij het hoofdgerecht werd gevraagd of er aardappelen of patat bij geserveerd moest worden. Er werden echter, zoals wel verwacht (was altijd zo), wel aardappelen maar deze keer geen groenten bij geserveerd. Bij het overheerlijke, ongesneden broodje werd geen geschikt mes geserveerd. Vervolgens was het moeilijk de aandacht te krijgen van het bedienend personeel, waardoor we het maar zo hebben gelaten.
Het zeer jonge personeel had kennelijk meer aandacht voor elkaar en was bij tijd en wijlen nogal rumoerig.
Bijzonder jammer; zijn we allemaal niet gewend bij 3Zussen!
Ik ga er vanuit dat het een eenmalig incident betreft en dat dit niet meer voorkomt.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Werden super geholpen en hebben echt heerlijk gegeten!
De service was top. Erg genoten van de high tea met mijn dochter!
eroosjen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Afgelopen zondag met vrienden hier gegeten. Was lekker, echter bij de door mij bestelde Thaise mosselen met koriander, rode peper, paksoi en rode ui was geen verse koriander gebruikt als het al gebruikt was. Ik kon het niet ontdekken en ook de smaak niet erg jammer want dit was de reden om hiervoor te kiezen. Nagevraagd, klopte geen verse koriander, zou alleen zo gekruid zijn. Viel mij dus tegen.
Red2 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heb vandaag een high tea gehad en ik kan eerlijk zeggen, dat dit de slechtste high tea is geweest die ik ooit heb gehad. Bij binnenkomst kregen we meteen thee, maar het duurde een half uur voor we na te klagen onze hapjes kregen. Aangezien ik geen kaas of zuur lust had ik om vlees gevraagd op de sandwiches, maar toen we de high tea kregen zat op alle sandwiches balsamico en dit is zuur! Ook de sla die er op zat was nat en zag eruit alsof hij er dagen geleden was opgelegd. Alles werd tegelijk op tafel gezet en we moesten het maar uitzoeken. Aangezien het een hete dag was begon na verloop van tijd de slagroom waterig te worden en de chocola te smelten. Dit was niet gebeurd als alles niet tegelijk op tafel was gezet. Ook hoort volgens mij jam bij de scone, maar die zat er niet bij. Er was ook beloofd dat er regelmatig iemand zou komen om te checken of er nog genoeg heet water voor de thee was, maar dit gebeurde alleen maar toen wij iemand riepen. Al met al wel gezellig gekletst, maar lekker gegeten, nee, dat niet. Zal hier niet snel terugkomen.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Vanavond bij 3 Zussen in Rhenen geweest; ik was er zelf al eens eerder geweest, ergens vorig jaar met een zakelijk gezelschap. Toen was het qua service en eten meer dan goed, en dat had ik mijn verloofde al eens verteld. Toen we nu in de buurt waren, schoot het mij te binnen dat dit het moment was dat ik haar naar 3 Zussen kon meenemen. Zonder te reserveren op zaterdagavond naar binnen gestapt, en we konden gelijk plaatsnemen. De entourage is leuk, chique, maar kan niet ieders smaak zijn: wat glitter en paarse verlichting die in het huis van Gerard Joling misschien ook niet zouden misstaan, maar… we vonden het wel leuk en apart. Het restaurant is zeer verzorgd, en alles is zeer netjes voor elkaar.

De toiletten zijn superschoon en fraai, de loungeruimten en bars ook. Eenmaal plaatsnomen, kregen we een amuse van zalm (ik hou niet van vis, dus mijn vriendin had geluk met twee amuses); volgens haar was deze erg goed. Vervolgens had ze nog een specifieke smaak aan wijn in gedachte, en ook die wens werd door de uitstekende dienende ober ingewilligd door haar twee goede witte wijnen te laten proeven. Vervolgens het eten: vooraf van het huis een supervers en lekker olijfenbroodje met twee sauzen. Als hoofdgerecht kozen we slibtongetjes (waarvan ze er drie kreeg) en ik zowaar eens een down-to-earth 'spareribs'. Veel mensen houden van spareribs waarbij het vlees van het bot valt, maar dat was nu niet het geval: deze spareribs waren wat steviger en zeer goed van smaak. Ik hou juist van dit type spareribs; wat meer een bite, en niet van dat halfzachte gegaarde vlees. De bijgerechten waren erg verzorgd: vier verschillende bakjes met groenten, salade, aardappeltjes en frietjes (op deze laatste kom ik zo terug).

De cappuccino's waren goed van smaak, en zeer compleet uitgeserveerd: met een koekje, slagroom + likeurbodem, water en suikertjes (geen zoetjes standaard meegeleverd). De bediening is bovengemiddeld correct en de heer die ons het meest hielp, deed het voortreffelijk. Al met al hebben we 60 euro afgerekend, voor twee glazen goede wijn, twee hoofdgerechten, vier bijgerechten, twee cappuccino's, amuses & brood van het huis: niks teveel voor de kwaliteit die je krijgt. Was er dan niets te klagen? Nagenoeg niet; ik zou alleen op de frietjes terugkomen: deze waren een minuut (of twee) te lang gefrituurd, waardoor ze feitelijk te hard waren en de vulling (het aardappelgedeelte) nauwelijks nog aanwezig was. Dit was het enige minor detail: we hebben hier overigens niks van gezegd, omdat alles verder perfect was. Hier komen we zeker binnenkort eens terug, ook al is het vanaf ons huis in Arnhem wel 'even rijden'. Een aanrader!
ellenvk .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Een lekkere lunch genoten buiten op het terras. Eten was goed: de salade Drie Zussen was bijvoorbeeld lekker. Jammer dat er zoveel mensen roken op het terras...
Petereetbeter .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Voorgerecht was kip saucijs. Deeg was zacht en zompig, kip smakeloos.
Hoofdgerecht was spies van gambas en ossenhaas.
Ossenhaas zenig en ondanks dat we medium vroegen, rauw en bloederig. Konden het slecht wegkauwen.
In een diep bord geserveerd, drijvend in een vieze saus die dun als soep was.
Sla niet aangemaakt en geen aandacht aan gegeven.
We vroegen aardappels, droog gebakken en niet nattig in een van de horeca groothandel gekochte saus. Die kregen we keer daarvoor nl. Kon niet , we kregen patat daarvoor in de plaats.
Irish Coffee toe was erg slap, whiskey is duur he? Vonden wij ook van de rekening.
Wij vragen ons af of er wel een kok in de zaak was. Zo ja, schaam je.
We hebben wel tegen bediening gezegd dat we niet lekker hadden gegeten.
Ze vroeg of we nog wat wilden bestellen, omdat we niet vol zaten. Nee bedankt.
Erg jammer, mooie lokatie. Wij komen eventueel nog wel voor drankje, maar nooit meer om te eten. Was niet onze eerste slechte ervaring met eten daar helaas.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Met de familie lekker gegeten voor moeders verjaardag.
We waren met zes personen en een heel drukke puppy...maar dat was geen probleem.
Hadden een rustig tafeltje wat achterin de zaak, helemaal top.
Goede wijnen en lekker eten. Vooral de proeverij vond ik erg geslaagd! Deze bestond uit een heerlijke kreeften bisque vol van smaak, een kleine tartaar, een zalm wrap en een amuse lepel met asperges met ham en ei.
Zeer leuke avond gehad!
Dank!