3 Zussen

Meer informatie over restaurant 3 Zussen

Jouw recensie over het restaurant 3 Zussen

Rinus H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
rundercopatso met ijsbergsla van een afstand er op gegooid , moet dat niet rucoli zijn , sorbet ijs een natte zooi met het sap met een verdacht smaakje blik waaruit het fruit komt heeft al dagen open gestaan. entrocote medium gebakken was aan een zijde niet goed gebakken . hamburger met broodje hard gebakken was niet met het mes door te komen, heel jammer. eens maar nooit meer.
Marissa D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
We hebben een erg fijne en gezellige middag gehad in de ruimte bij de bar. We hebben hier kleinschalig onze trouwerij gevierd en zijn ook achteraf erg tevreden over de locatie en de medewerking het personeel van de Drie Zussen.
Gita G.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Geweldig restaurant!!
Wat ik zo super vind dat je lekker kan natafelen. Bediening super.. eten heerlijk!! 1 woord fantastisch!!!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Kaart was alleen dag ervoor veranderd stond nog niet op de site. Wij vroegen iets wat nog op de site stond en de dag ervoor nog wel was geserveerd maar dit konden wij niet krijgen. Eten was super!! Bediening wat chaotisch.
C. W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Dat wij hadden gereserveerd was men vergeten, en dus kwamen we nu in een donkere hoek terecht. Kregen bij de lunch slechts gedekt met een papieren place-mat. Bij het gerecht zat voor ieder een half sneetje brood, en wij hebben zeker tien minuten pogingen gedaan om een serveerster te bewegen naar ons toe te komen om wat brood te kunnen vragen. Toen dat eindelijk lukte kregen wij weer ieder een half sneetje. Rantsoen bij de Drie Zussen dus. Dit alles heeft ons doen besluiten om de volgende keer met onze gasten ergens anders te gaan eten.
Henry D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Als grote fan van alle 3Zussen (altijd goed), was ik tijdens mijn laatste bezoek enigszins teleurgesteld. Bij het hoofdgerecht werd gevraagd of er aardappelen of patat bij geserveerd moest worden. Er werden echter, zoals wel verwacht (was altijd zo), wel aardappelen maar deze keer geen groenten bij geserveerd. Bij het overheerlijke, ongesneden broodje werd geen geschikt mes geserveerd. Vervolgens was het moeilijk de aandacht te krijgen van het bedienend personeel, waardoor we het maar zo hebben gelaten.
Het zeer jonge personeel had kennelijk meer aandacht voor elkaar en was bij tijd en wijlen nogal rumoerig.
Bijzonder jammer; zijn we allemaal niet gewend bij 3Zussen!
Ik ga er vanuit dat het een eenmalig incident betreft en dat dit niet meer voorkomt.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Werden super geholpen en hebben echt heerlijk gegeten!
De service was top. Erg genoten van de high tea met mijn dochter!
eroosjen .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Afgelopen zondag met vrienden hier gegeten. Was lekker, echter bij de door mij bestelde Thaise mosselen met koriander, rode peper, paksoi en rode ui was geen verse koriander gebruikt als het al gebruikt was. Ik kon het niet ontdekken en ook de smaak niet erg jammer want dit was de reden om hiervoor te kiezen. Nagevraagd, klopte geen verse koriander, zou alleen zo gekruid zijn. Viel mij dus tegen.
Red2 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heb vandaag een high tea gehad en ik kan eerlijk zeggen, dat dit de slechtste high tea is geweest die ik ooit heb gehad. Bij binnenkomst kregen we meteen thee, maar het duurde een half uur voor we na te klagen onze hapjes kregen. Aangezien ik geen kaas of zuur lust had ik om vlees gevraagd op de sandwiches, maar toen we de high tea kregen zat op alle sandwiches balsamico en dit is zuur! Ook de sla die er op zat was nat en zag eruit alsof hij er dagen geleden was opgelegd. Alles werd tegelijk op tafel gezet en we moesten het maar uitzoeken. Aangezien het een hete dag was begon na verloop van tijd de slagroom waterig te worden en de chocola te smelten. Dit was niet gebeurd als alles niet tegelijk op tafel was gezet. Ook hoort volgens mij jam bij de scone, maar die zat er niet bij. Er was ook beloofd dat er regelmatig iemand zou komen om te checken of er nog genoeg heet water voor de thee was, maar dit gebeurde alleen maar toen wij iemand riepen. Al met al wel gezellig gekletst, maar lekker gegeten, nee, dat niet. Zal hier niet snel terugkomen.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Vanavond bij 3 Zussen in Rhenen geweest; ik was er zelf al eens eerder geweest, ergens vorig jaar met een zakelijk gezelschap. Toen was het qua service en eten meer dan goed, en dat had ik mijn verloofde al eens verteld. Toen we nu in de buurt waren, schoot het mij te binnen dat dit het moment was dat ik haar naar 3 Zussen kon meenemen. Zonder te reserveren op zaterdagavond naar binnen gestapt, en we konden gelijk plaatsnemen. De entourage is leuk, chique, maar kan niet ieders smaak zijn: wat glitter en paarse verlichting die in het huis van Gerard Joling misschien ook niet zouden misstaan, maar… we vonden het wel leuk en apart. Het restaurant is zeer verzorgd, en alles is zeer netjes voor elkaar.

De toiletten zijn superschoon en fraai, de loungeruimten en bars ook. Eenmaal plaatsnomen, kregen we een amuse van zalm (ik hou niet van vis, dus mijn vriendin had geluk met twee amuses); volgens haar was deze erg goed. Vervolgens had ze nog een specifieke smaak aan wijn in gedachte, en ook die wens werd door de uitstekende dienende ober ingewilligd door haar twee goede witte wijnen te laten proeven. Vervolgens het eten: vooraf van het huis een supervers en lekker olijfenbroodje met twee sauzen. Als hoofdgerecht kozen we slibtongetjes (waarvan ze er drie kreeg) en ik zowaar eens een down-to-earth 'spareribs'. Veel mensen houden van spareribs waarbij het vlees van het bot valt, maar dat was nu niet het geval: deze spareribs waren wat steviger en zeer goed van smaak. Ik hou juist van dit type spareribs; wat meer een bite, en niet van dat halfzachte gegaarde vlees. De bijgerechten waren erg verzorgd: vier verschillende bakjes met groenten, salade, aardappeltjes en frietjes (op deze laatste kom ik zo terug).

De cappuccino's waren goed van smaak, en zeer compleet uitgeserveerd: met een koekje, slagroom + likeurbodem, water en suikertjes (geen zoetjes standaard meegeleverd). De bediening is bovengemiddeld correct en de heer die ons het meest hielp, deed het voortreffelijk. Al met al hebben we 60 euro afgerekend, voor twee glazen goede wijn, twee hoofdgerechten, vier bijgerechten, twee cappuccino's, amuses & brood van het huis: niks teveel voor de kwaliteit die je krijgt. Was er dan niets te klagen? Nagenoeg niet; ik zou alleen op de frietjes terugkomen: deze waren een minuut (of twee) te lang gefrituurd, waardoor ze feitelijk te hard waren en de vulling (het aardappelgedeelte) nauwelijks nog aanwezig was. Dit was het enige minor detail: we hebben hier overigens niks van gezegd, omdat alles verder perfect was. Hier komen we zeker binnenkort eens terug, ook al is het vanaf ons huis in Arnhem wel 'even rijden'. Een aanrader!
ellenvk .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Een lekkere lunch genoten buiten op het terras. Eten was goed: de salade Drie Zussen was bijvoorbeeld lekker. Jammer dat er zoveel mensen roken op het terras...
Petereetbeter .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Voorgerecht was kip saucijs. Deeg was zacht en zompig, kip smakeloos.
Hoofdgerecht was spies van gambas en ossenhaas.
Ossenhaas zenig en ondanks dat we medium vroegen, rauw en bloederig. Konden het slecht wegkauwen.
In een diep bord geserveerd, drijvend in een vieze saus die dun als soep was.
Sla niet aangemaakt en geen aandacht aan gegeven.
We vroegen aardappels, droog gebakken en niet nattig in een van de horeca groothandel gekochte saus. Die kregen we keer daarvoor nl. Kon niet , we kregen patat daarvoor in de plaats.
Irish Coffee toe was erg slap, whiskey is duur he? Vonden wij ook van de rekening.
Wij vragen ons af of er wel een kok in de zaak was. Zo ja, schaam je.
We hebben wel tegen bediening gezegd dat we niet lekker hadden gegeten.
Ze vroeg of we nog wat wilden bestellen, omdat we niet vol zaten. Nee bedankt.
Erg jammer, mooie lokatie. Wij komen eventueel nog wel voor drankje, maar nooit meer om te eten. Was niet onze eerste slechte ervaring met eten daar helaas.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Met de familie lekker gegeten voor moeders verjaardag.
We waren met zes personen en een heel drukke puppy...maar dat was geen probleem.
Hadden een rustig tafeltje wat achterin de zaak, helemaal top.
Goede wijnen en lekker eten. Vooral de proeverij vond ik erg geslaagd! Deze bestond uit een heerlijke kreeften bisque vol van smaak, een kleine tartaar, een zalm wrap en een amuse lepel met asperges met ham en ei.
Zeer leuke avond gehad!
Dank!
Dajo R.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met 2 kinderen en 2 volwassen de lunch genoten bij 3 Zussen in Rhenen.
Het was redelijk druk aan het begin van de zaterdagmiddag, niettemin werden we toch erg snel en vriendelijk geholpen.

Wij bestelden een broodje kip/pesto, een uitsmijter, een broodje beenham en zo'n beetje de gehele "bites"-kaart. Zeer grote porties, alles uitstekend op smaak en keurig gepresenteerd.

Omdat alles zo goed verzorgd was bestelden wij zelfs nog een toetje: een sorbet en een portie wafel, kersen en ijs.

Volledig voldaan en tevreden verlieten wij het pand, vastbesloten om ook eens het diner hier te proberen!
Ernar R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Sinds een paar maanden weer eens, samen met mijn zoon gegeten bij De drie zussen.
Het eten viel helaas erg tegen. Carpaccio met veel kaas en sla maar zonder lekkere dressing. Kabeljauw waar geen smaak aan zat. Veel ingrediënten op en om je bord, maar het past niet bij elkaar. Jammer, want goedkoop is het niet! Voorlopig hier voor het laatst gegeten.
familieboonsma .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Vriendelijk ontvangst.
Gezellige tafel voor een groep van 7 personen.

Wijn keuze was goed, verschillende keuzes.
3 gangen menu gegeten, zelf begin ik met carpaccio was prima. Trio van verschillende vleessoorten was ook goed en het dessert was heerlijk.

Goed gegeten, gezellige tent.

schoonhoven55 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Een mooi restaurant met goede bediening. Wij kozen voor een 4 gangen verrassingsmenu. Daar spatte het niet echt van af. Ook voor een 4 gangen menu erg grote porties. Dus als je alles wilt gebruiken je te vol van tafel gaat. Daar kan echt nog aan gewerkt worden
Norbert B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Omdat het restaurant van de camping al gesloten was zijn we hier onverwachts binnen gekomen. We hadden niet gereserveerd en de zaak zat volledig vol. Maar na een zeer gastvrij ontvangst werd er een tafeltje voor ons gezocht. Na even aan de bar gewacht te hebben konden wij aan tafel. Al snel kwam
een heerlijke amuse en brood op tafel. Het eten was echt heerlijk en de bediening top. Omdat er in het lounge gedeelte een besloten feestje was kwam de eigenaresse ??? Zich verontschuldigen voor het rumoer maar het was absoluut niet irritant. Na een lekkere kop koffie en thee werden wij zeer vriendelijk gedag gezegd en vertrokken wij weer richting tent. Ondanks dat wij ons een beetje opgelaten voelden in onze wandel kledij hebben wij een geweldige avond gehad en komen wij zeker een keer terug. Maar dan in passende kleding.
costiaanarnhem .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Prima gegeten bij de 3 Zussen, vooral ook erg grote porties met 4 bijgerechtejes, boerengoedheid zullen we maar zeggen. Dames en heren in de bediening zeer vriendelijk, behuplzaam en voorkomend. Het is een mooie en grote zaak met al wel weer een enigszins door de tijd ingehaald interieur. Het terras daarentegen is fabuleus!
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Lunch bij de 3 zussen. Op het prachtige terras bestelden we een jus, een fles wijn en een bier. Na tien minuten hadden we een jus en een fles wijn. Na vijftien minuten nog geen bier. Nogmaals vragen. Na dertig minuten: geen bier. Na 35 minuten: bier!
Nadat we vervolgens het verkeerde gerecht hebben teruggestuurd, werd ons beloofd dat het juiste gerecht binnen tien minuten geserveerd zou worden. Nou ja, na twintig minuten kwam het. Met excuses voor de missers en ter compensatie de fles wijn.
Later bleek het meisje van de bediening ziek te zijn.
Hoe beoordeel je de service? Slecht, slecht, maar vervolgens charmant gereageerd. Lastig.
Het eten (biefstuk) was redelijk tot goed.
Incident?