22HIGH Wereldrestaurant

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant 22HIGH Wereldrestaurant

Armin A.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Topplek, voor ieder wat wils wat betreft eten! Sushi was uitstekend en sashimi zeker aan te bevelen. Daarnaast ook uiztekende mixdrankjes, sex on the beach was top!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Gezellig restaurant met een uitgebreid buffet en goede cocktails. De service is steengoed. Zeker een aanrader voor een avond uit eten met vrienden!
Elsa D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Ontzettend onbeleefd personeel, een soort massaproductie en je kon nauwelijks genieten van je eten omdat er een klokje op zat. Bij aankomst werden we al afgezeken omdat we ervoor kozen apart te betalen (we waren met z'n 2en!) , halverwege onze tijd moesten we even naar het toilet, waarbij ze ons tot ziens zeiden, omdat we niet weg gingen zeiden we niets terug waarop de reactie van het personeel was; 'nee? oke dan niet hoor'. Super onprofessioneel en voelde me er vanaf het begin niet welkom. En dat voor zo'n prijs.. Zal er zeker niet terugkomen.
ElAntonio D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Wil je een nummer zijn in een restaurant en het idee hebben dat je in een redelijk geoutileerde bdrijfskantine rondloopt dan kan je hier terecht. het concept is afstandelijk en gefocussed op veul veul veul.
De keuze van de gerechten is beperkt vergeleken met andere 'wereldkeuken' restaurants.
De Thai-sateh was goed, de zalm werd helemaal droog gebakken op de plaat dus kon gelijk de prullenbak in. Ook de planning aan de plaat was ronduit slecht. Zaken die kort moesten gingen er het eerste op waardoo het allemaal veel te droog werd. Het mannetje achter de plaat was ook alles behalve de vriendelijkheid zelve. Ik denk dat het voor hem allemaal teveel werk was. De grote garnalen moest je zelf pellen nadat ze gebakken waren.
Eigenlijk hadden ze niet meer dan het eerste beste grote wok-restaurant. (op een paar stukjes pizza na).
Het bier was goed, dus daar hield ik me dan maar aan vast.
Colin C.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het restaurant is hoog gelegen waardoor je kunt genieten van een prachtig uitzicht. Het decor is netjes en het heeft een ruim opgezette indeling.
Qua keuken is het allemaal erg uitgebreid en gevarieerd, dus zeker de eerste keer kijk je je ogen uit.
Het blijft echter 'maar' een all-you-can-eat wokrestaurant, dus verwacht geen uitmuntende kwaliteit of originele gerechten. Het is eigenlijk gewoon veel schranzen voor een relatief lage prijs. Wat Kantonese gerechten, dim sum, sushi, pastagerechten, garnalencocktailtjes, wokgerechten.
Het vlees van de grill was heerlijk, maar het dessertbuffet viel wat tegen; de meeste zoetigheden (vooral de spekjes) waren al behoorlijk uitgedroogd.

Leuk om te doen voor een eerste keer, maar we komen hier niet meer terug.
Rob G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Groot restaurant met keuze uit vele wereldgerechten. Het all-you-can-eat- and-drink concept maakt dat je onbeperkt kunt genieten en meer eet dan normaal. Vooral de live coocking aan de grill en wok biedt de mogelijkheid om extra verse gerechten te proeven.
DigiDennis .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Al heel vaak gekeken of we naar dit restaurant wilden gaan, maar telkens ons door (enkele) recensies niet laten overhalen. Tot afgelopen maandag. Gewoon de stoute schoenen aangetrokken en het is ons zeer goed bevallen. Wat een lekkere diverse smaken. Sushi was echt goed (normaal bij een wok vinden we deze minder goed gemaakt).
Voor een all-you-can-eat restaurant is dit zeker top! Veel verschillende gerechten. We waren op een rustige avond, misschien dat dat scheelt, maar hoe dan ook, de medewerkers lopen heel wat kilometers op een avond! Vriendelijk & attent personeel.
NL_fitcouple .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wij hebben samen heerlijk gegeten bij dit restaurant. Er is veel keuze en je ziet veel dingen die vers worden bereid. Dessert buffet is gevarieerd net als de rest van het eten. Het personeel in de bediening kan nog wel een beetje gastgerichter worden. Het leek alsof zij niet met gasten mochten praten. Het meisje bij de ontvangstbalie was daarentegen erg enthousiast en kon ons goed enthousiasmeren. Al met al een prima avond!
hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Het restaurant heeft een mooie ligging en een super mooie uitzicht als je naast het raam zit. Daarnaast was het personeel allemaal heel erg behulpzaam en hebben we genoten van onze avond. Het enige wat minder lekker was, was de sushi.
Ummu K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het restaurant heeft een mooi uitzicht. Over de gerechten heb ik niets te klagen, maar erg speciaal was het ook niet. Prima gegeten met de familie. De service kon wat mij betreft beter, tafel werd niet altijd netjes opgeruimd, we moesten er zelf om vragen.
Hans-Peter W.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Een restaurant waar je naar toe gaat om ongedwongen te eten. Het is ook een restaurant in veel kleine gerechten uit te proberen.
Het ziet er allemaal goed en vers uit. Er is veel keuze en dat allemaal voor 1 bedrag. Het buffet ziet er prima uit en het personeel vriendelijk. Het is wel een vreetschuur en dat trekt mensen aan die ik normaal niet tegen wil komen. Prima Restaurant voor 1 keer.
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Werden bij een erg mooie tafel bij het raam neergezet. Goed uitzicht over het eemplein waar we om hadden gevraagd. Koks erg vriendelijk, maken gewoon een praatje. Tafel snel schoon door bediening, eten was ook erg goed. Binnenkort weer.
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Het eten was echt heerlijk! Om deze reden wil ik best terugkomen!
Met name de Aziatische gerechten zijn een aanrader.
Ook de desserts zijn erg goed.
Helaas waren er ook minpunten. Om te beginnen met de lift naar boven. Pas nadat de deuren 3x open en dicht waren gegaan ging de lift eindelijk omhoog. Verder mochten de asperges ondanks dat ze goed op smaak waren nog iets langer worden doorgekookt (enige minpuntje wat betreft het eten) en waren de dessertlepels niet schoon. Daarnaast kwam het personeel (en dan met name wat kwam afruimen) wat onervaren over. Zo heb ik 2 keer gezien dat één van de jongens het servies liet vallen. Voor wat betreft het decor mag het allemaal wat meer zijn. Het was erg simpel ingericht en naar mijn mening mag er nog iets meer gebeuren (bijvoorbeeld kaarsen op tafel en wat meer lichtere kleuren in het decor). Ondanks de minpunten wil ik best terugkomen, want het eten was ondanks de niet helemaal doorgekookte asperges erg lekker en ook vooral vers!
thomasvanderberg1 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016

Op Iens zagen we hele gevarieerde recensies, maar we waren toch benieuwd naar het concept. Op 1e paasdag zijn we hier met de familie geweest en we hebben heerlijk gegeten bij 22HIGH. We werden hartelijk ontvangen door het personeel, netjes jassen aangenomen. Het eten bij de grill was lekker op smaak gebracht en werd goed bereidt, ondanks de drukte (het zat restaurant zat helemaal vol) waren er geen lange rijen bij de diverse keukens. De wok was ook heerlijk vers en veel keuze uit groentes. Als toetje heerlijk genoten van oreo en strawberry cheesecake ijs! Verder was de bediening erg vriendelijk en werkte hard om alles schoon en netjes te houden. Niks mis mee dus! Zeker een aanrader voor de hele familie.
char18 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Het wokken, het rechtstreeks serveren was een groot pluspunt. Met name de variatie aan groentes. Helaas een nadeel was dat ik 30 minuten moest wachten voordat wij konden zitten omdat het erg druk was.
jorisaerts .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heerlijk gegeten en veel keuze uit de soorten gerechten! De bediening was zeer vriendelijk en het interieur zag er strak en netjes uit. Kortom; Wij komen hier nog een keer terug!
allegroetjes123 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Woensdag zijn wij wezen eten met een groep van 35 personen. Het is fijn dat er voor iedereen wat lekkers te eten is. Echter waren een paar dingen die tegen vielen. Spekjes die zo hard waren als steen. (Lagen nog sinterklaasspekjes tussen). Niet echt lekker om door de chocolade fontein te halen. Het personeel was ook niet erg pro actief. De tafels bleven vol staan met lrge borden en glazen. Ik heb twee keer moeten vragrn of ze de tafels een beetje wilde leeghalen. Tip: de wok is erg lekker!
Semjansen81 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Afgelopen dinsdag hebben we met een gevarieerde groep van moeilijke eters gegeten. Veel van ons hebben allergieën en we hebben gevraagd of ze daar rekening mee konden houden. Bij het vooraf betalen kregen we een lijst met de ingrediënten die we wel konden eten. Erg fijn en overzichtelijk! Er bleef genoeg keus over.
Niet alleen was er genoeg keus, ook was de keus die we kregen lekker. Het eten was vers en van goede kwaliteit. Ook werd het buffet snel ververst met nieuwe en verse gerechten. Zeker een aanrader !
DaanDJ .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Afgelopen zaterdag voor het eerst geweest na aanraden van mijn vrienden. Heerlijk gegeten in een mooi restaurant met een uitzicht over het een plein. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ik had per ongeluk een glas laten vallen, van twee kanten kwamen er mensen aangehold om het op te ruimen. En echt heel veel keus aan eten. De crème brule Is een zekere aanrader. Hele fijne avond gehad. Ze zien mij vaker.
Burcu F.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Je hebt een mooi uitzicht en we hebben lekker veel gegeten. Alleen de sushi viel tegen en gelukkig hoefden we niet lang te wachten in de rij voor andere gerechten.