22 Kitchen & Bar

• : Gratis parkeerplaats naast het hotel

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
De tafel van yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Dit restaurant op de website van IENS gevonden en werd beoordeeld met een 8. Het bleek het restaurant van een Best Western Hotel te zijn. Dat wisten we niet en was op zich al een reden geweest om niet te boeken.
De ontvangst was vriendelijk. Aardige meisjes in de bediening maar niet erg ervaren. Toen ik een andere wijn wilde bestellen dan de huiswijn kreeg ik als reactie: "maar die is wel erg veel duurder hoor!" heel apart.
De kaart kwam niet echt overeen met wat we op de website hadden gezien en was ook niet echt uitnodigend: Sate, spareribs, schnitzel. We besloten iets te kiezen wat het meest simpel was, in de overtuiging dat daar het minste mis mee kon gaan. De schnitzel zag er zeer vreemd uit en was taai. Het bleek gewoon in de frituur te zijn gegooid. De frietjes waren goed, maar ja. Daarbij een klein schaaltje met kool/wortel salade en dat alles voor €19. Voor ons eens maar nooit weer.
Toon K.
Helaas een zeer beperk ( toeristen) menu. Niet wat op de Website stond. Voor de veiligheid koos ik de Kalfsschnitzel met champignon roomsaus maar die bleek smakeloos aangezien deze in de frituur was gebakken. De mee geserveerde champignon roomsaus was waterig en helaas ook zonder echte smaak. De salade dreef in de mayonaise maar de frieten waren goed. Kortom een veredelde snackbar waar wij niet meer terug komen.
Danny M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hoofdgerecht viel echt tegen, zelfde als de service. Geen jassen aannemen of zeggen waar de garderobe is, tijdens het eten niet vragen of het smaakt, geen volle glazen op tafel, we moesten hier telkens zelf om vragen en 1 medewerkster (best stevig), was gewoon niet aardig, niet vrolijk en puur chagerijnig. Een keer, nooit meer.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een geroosterd rond broodje met smeergeitenkaas en een paar reepjes appel. Een smakeloos voorgerecht. Niet goed schoongemaakte witte tonijn met keiharde schijfjes knolselderie. Losse stukken kippendijen als kipsate??? Gewoon heel slecht. Wel blij mer de vriendelijke bediening.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Was even wennen, was in een Best Western Hotel en hele moderne inrichting gecombineerd met oud Hollandse dingen. De bediening was heel erg vriendelijk en hulpvaardig en het waren hele grote porties met echt overheerlijk eten. De biefstuk-puntjes werd aan tafel geflambeerd, heel feestelijk. Was echt een avondje uit, veel mensen maar toch kon je gewoon met elkaar praten.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk voorgerecht van meloen en ham maar liever volgende keer op een bord. De dressing liep er aan alle kanten af(van het plankje) verder was alles heel lekker en vers!
eddy W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een prettige verrassing dit restaurant (behorende bij het Hotel). Leuke inrichting prettige kaart, attente goeie bediening. Gerechten goed in tempo en heet op tafel. Zeer positief verrast. Men kan nog iets beter aangeven aan welke kant je moet parkeren. Aan de ene kant is nl gratis (vh hotel) en de andere kant niet (euro per uur).
Lisa E.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Mooi restaurant. Heerlijk gegeten en goeie service. Echt een aanrader! Vast gestelde lunch. Keuze uit 2 soepjes en als hoofdgerecht vlees of vis.
lissysweetlovelady .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Geweldig eten heerlijk! Top bediening en het is een restaurant in een hotel waardoor je hier minder snel naartoe gaat. GEWOON doen want het eten is prefect.
J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Een verrassend restaurant om in een ongedwongen en prettige sfeer uit eten te gaan. Een zeer vriendelijke en goede bedieningen. Het eten kwam uit een goede keuken. Goed bereid.
M L.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met een gezelschap van 7 personen gegeten en deels betaald met de AH bonnen (2e driegangenmenu gratis). Half geld betekende misschien ook halve porties. Weinig op het bord en nauwelijks garnituur. De Sizzling pan ossenhaas die een zestal van ons besteld had, kwam tot onze verbazing per twee personen: een pannetje met zes kleine stukjes ossenhaas, een paar gegrilde groenten en een klein emmertje frites voor € 44,00! Personeel wel vriendelijk en goed gehumeurd.
ilsejg .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was prima. De pompoensoep was wat flauw, maar makkelijk op te lossen. De ossenhaas was prima, de vis iets te lauw. De toetjes waren ook prima. Gezien de eenvoud van de gerechten was de kaart misschien wat aan de dure kant (hoofdgerecht vanaf 20 euro),

De locatie was wat minder vanwege het uitzicht (op de parkeerplaats). Het was ons ook niet duidelijk dat het restaurant bij het hotel hoorde. Als we dat hadden geweten, waren we op het parkeerterrein van het hotel gaan staan en was het parkeren gratis (we hebben nu 6 euro parkeergeld betaald). Dat kan dus wel wat beter gecommuniceerd worden.
g.swietering .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Was een vast lunchmenu. Wel heel lekker, maar had liever zelf een keuze willen maken. Nu hadden we een broodmandje met olie en een dip. Een lekkere tomatensoep (maar begon al vol te worden) terwijl het hoofdgerecht en toetje nog moesten komen. Hierdoor hebben wij maar weinig van het hoofdgerecht genomen en toen nog een creme brulee.
sjoerd27 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Leuke setting, restaurant in het hotel Zaandam Inn.
Aardige en originele gerechten, helaas waren wel veel dingen op of niet te bestellen. Qua prijs kwaliteit iets te duur.
ericchalla .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Leuk ingericht restaurant, met twee nostalgisch ingerichte zitjes. Vriendelijke bediening en lekker eten.
We mochten van de hele kaart kiezen voor de AH actie en het goedkoopste gerecht werd niet gerekend. De voorgerechten carpaccio vlees en vis waren uitstekend. Hoofdgerecht angus biefstuk werd aan tafel geflambeerd en smaakte prima. In de kipsate zaten wat stukjes met zeen, maar het was toch smakelijk. Nagerecht crème brulee en chocodream was weer heerlijk. Prima adres moet gaan eten
Christianus W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was zeer goed en de bediening was zeer leuk en vakbekwaam
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten. Er was voldoende keus om een driegangenmenu samen te stellen. Groot compliment ook voor de bediening.
We komen zeker weer eens terug!
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Goed en mooi vlees, en lekkere groenten van het seizoen.. Broodplankje erg aan de prijs €5,00. Door het hoge en open plafond was het niet lekker aangenaam warm helaas
Quita B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het was alleen jammer, dat er na ons dessert niemand meer kwam om te vragen of we nog koffie wilden. Na een half uur hebben we maar afgerekend en de koffie thuis gedronken.
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ik had een soep van zoete aardappel/paprika die was Super. Daarna geflambeerde ossenhaas met wat gegrilde groenten. Ook zeer lekker. Die geur alleen al. Toetje honing parfait met bosvruchten compote. De parfait was te hard bevroren, maar de smaken met vooral de compote was verrukkelijk. De bediening was zeer vriendelijk, behulpzaam. We hebben geen enkele keer moeten wachten op drinken of eten.
Sandra .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We kwamen voor de lunch met de AH actie, we werden heel vriendelijk ontvangen. Het was een beetje jammer dat je alleen het pannetje met de mosterdsoep kon nemen en niet met de Nachos, maar de angus burger was ook heerlijk. Je zit er ook heel gezellig, industriële inrichting. En personeel heel erg aardig.