22 Kitchen & Bar

• : Gratis parkeerplaats naast het hotel

Jouw recensie over het restaurant 22 Kitchen & Bar

Gert P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Lekker gegeten, de spare ribs waren mij iets te spizzy maar wel heel gaar.
Jammer is dat veel hotelgasten het restaurant als entree nemen wat veel onrust veroorzaakt.
Leuk nieuw restaurant in Zaandam waarbij de inrichting hedendaags is met duidelijke Zaanse accenten.
Erg vriendelijke bediening
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Zonder AH bonnen is dit restaurant te duur voor de kwaliteit eten,Wij zijn gewend bij de AH te eten voor een vaste prijs .je kunt dan uit de gerechten die voor die prijs worden aangeboden kiezen.Dit restaurant laat de 2 goedkoopste diners van de rekening halen .wij waren met 4 personen.ook vreemd parkeerbeleid wij moesten bij Jumbo de ticket betalen.
Marjon W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Was hier met AH bon eten was goed maar was ik zonder AH bon dan vond ik dit erg duur voor wat je kreeg.
Zal er geen tweede keer eten.
Lenie M.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was goed bereid, echter was de varkenshaas iet wat taai, tevens was er geen groente bij het gerecht alleen sla. Mosterdsoep was lekker, en het toetje de flensjes was ook goed.
cobar .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten viel ons dit keer tegen, we zijn beter gewend.
Op de carpaccio zat veel te veel dressing en sla!
De pepersaus bij de varkenshaas was veel te dun en het bord was ook niet gezellig opgemaakt.
trakeena .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Mijn gerecht vond ik niet veel bijzonders! Ik vroeg gebakken aardappelen en het leek op gebakken frietjes, salade heel simpel en de ossenhaas (je krijgt een helft) was niet wat ik had verwacht! Daar en tegen was het gerecht van mijn man wel heel lekker, maar ok.
Als wij gaan terug komen? Nou nee.
mlindeman59 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We waren nieuwsgierig naar het restaurant. Nog nooit eerder gegeten. Het is niet op de meest gezellige plek. Maar binnen ziet het er heel leuk uit. Erg vriendelijk personeel. Het eten was verrassend lekker. We hebben heerlijk gegeten en bij kunnen praten.
Het is zeker voor herhaling vatbaar
Nynke P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Fantastisch personeel. Tijd tussen de gerechten heel goed. Veel wordt aan tafel bereid: heel leuk.
Het restaurant heeft een eigen parkeergelegenheid.
gijsplug .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij waren wel met de AH restaurant actie, waarbij we telkens het goedkoopste van de 2 gerechten van het 3-gangen menu gratis kregen. De kwaliteit van de gerechten is over het algemeen goed te noemen, maar de prijzen van de gerechten zijn aan de hoge kant, zeker gegeven de hoeveelheid van de porties. Daarbij kwam nog eens dat de coquilles, waar we ons al enigszins op hadden verheugd, als voorgerecht helaas niet meer beschikbaar waren. Eindconclusie is dat het aan de prijzige kant is als je zonder AH restaurant actie hier gaat eten met daardoor een matige prijs-kwaliteit verhouding als gevolg.
Shalini B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Inrichting ziet er heel mooi uit. Bediening was vriendelijk maar we moesten lang wachten terwijl het niet druk was.
A G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
lekker gegeten, leuke ambiance. Alleen de informatie op de website betreffende de ah actie: gangbare kosten voor een menu 30 euro klopt niet. Wij waren met z'n 4-en 79 euro kwijt i.p.v. 60 euro en we hebben de keuze uit het menu op de website gedaan.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het weer helemaal geslaagd, het was rustig maar het heeft denk ik ook meer bekendheid nodig. Goede service en vriendelijk personeel met daarbij de kijk in de keuken.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten Leuke inrichting Heerlijke tafelbanken
Genoten van broodplank met pesto en olie, perfecte Carpaccio, sissling ossenhaas met heerlijke groenten, vervolgens de flensjes Een aanrader!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De ontvangst was prettig. We konden zelf kiezen waar we wilden zitten En de uitleg van het arrangement was duidelijk
Het eten was goed verzorgd. We konden zelf aangeven wanneer we de volgende gang wilden. Fijn.
Stefan P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende service (zowel hoofd- als nagerecht werd geflambeerd aan tafel) en leuke sfeer! Top restaurant.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben hier al diverse keren met de Albert Heijn aktie gegeten. Het eten is prima, maar zonder een aktie bon is het wel behoorlijk aan de prijs. Vooral de lokatie is niet echt heel erg geweldig.
André D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Bij binnenkomst waren we de enige gasten........, het is een onderdeel van het Best Western hotel, gasten gaan voornamelijk in Zaandam zelf eten, maar gaan echt voorbij aan dit juweeltje! Hele aparte gerechten, wat dacht je van Amsterdamse ossenworst met gebakken visje, uitje en mayonaise, dit heb ik nooit eerder gehad, een streling! Bijzonder is zeker ook de bediening, hier lopen mensen die zeer betrokken zijn en graag je gast laat voelen, de ober Damian voelt het aan, die jongen gaat het maken, wij komen hier zeker terug!
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We kabeljauw en ossehaas gegeten,
smaakte erg lekker.
goede porties,
prijs/kwaliteit is prima.
toetje smaakte ook super lekker.
Dus een goed restaurant.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Vandaag wederom weer heerlijk gegeten van de nieuwe kaart van 22 Kitchen & Bar.
Vooraf de ceviche van coquille gegeten, heerlijk in balans zoet en zuur.
Daarna de lamsrack gegeten, HEERLIJK! mals en mooi rosé.
Na de vorige keer dat ik hier was is het gelukkig al wat drukker in het restaurant. Ik vind dat iedereen uit de buurt hier eens gegeten moet hebben! Een dikke pluim! ga zo door !
j.selie .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Service was heel goed, jammer dat de sfeer matig was doordat er weinig bezoekers waren.
Ik hoop dat het restaurant meer bekend wordt in de Westerwatering zodat er meer bezoekers komen.