22 Kitchen & Bar

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We kabeljauw en ossehaas gegeten,
smaakte erg lekker.
goede porties,
prijs/kwaliteit is prima.
toetje smaakte ook super lekker.
Dus een goed restaurant.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Vandaag wederom weer heerlijk gegeten van de nieuwe kaart van 22 Kitchen & Bar.
Vooraf de ceviche van coquille gegeten, heerlijk in balans zoet en zuur.
Daarna de lamsrack gegeten, HEERLIJK! mals en mooi rosé.
Na de vorige keer dat ik hier was is het gelukkig al wat drukker in het restaurant. Ik vind dat iedereen uit de buurt hier eens gegeten moet hebben! Een dikke pluim! ga zo door !
j.selie .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Service was heel goed, jammer dat de sfeer matig was doordat er weinig bezoekers waren.
Ik hoop dat het restaurant meer bekend wordt in de Westerwatering zodat er meer bezoekers komen.
damjonas .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
vlotte bediening, lekker gegeten. gevarieerde menukaart. Voor ons een aanrader. stoelen zouden wat comfortabeler kunnen zijn.
Seraja V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wat hebben we zalig gegeten!!
Gezellige entourage, goede en vriendelijke bediening. Wat heel jammer is, is dat het niet druk was. Geheel onterecht vinden wij. Ze verdienen een vol restaurant!

De keuken is goed, gevarieerde kaart, en je wordt netjes en vriendelijk bediend.

Wij hebben niets meer dan lof, en komen graag nog eens terug.

De enige opmerkingen die we hebben is dat de spicy spareribs wel heel erg spicy zijn ( zonder van het vlees, spicy overheerst) en de coquilles vind ik qua prijs en portie erg mager ( 1 coquille in plakjes en 3 mini plakjes avocado, het gerecht was wel heel erg lekker!!!)
Joyce_H .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het is wat in mij opkwam voor deze recensie was; zij snappen het.
Heerlijk gegeten. De bediening is zeer goed en erg vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug. Ga zo door!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten en prettige bediening.
Leuke uitstraling van het restaurant...industriële look. Ga zeker nog een keer..
Jesi .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Erg leuke sfeer. We hebben genoten van zowel het ochtend buffet als het diner menu. Erg sympathieke bediening die ook elk gerecht uitlegde en advies gaf. We hadden met z'n drietjes de sizzling pan ossenhaas besteld en die was verrukkelijk! Ik was wel een beetje teleurgesteld met de portie want ik had een wat grotere verwacht voor die prijs. Dessert was ook lekker.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Onwijs fijn gegeten bij dit restaurant, bij binnenkomst blij verrast door de leuke en huiselijke uitstraling die dit restaurant heeft. Meteen werden wij vriendelijk begroet en naar een gezellig tafeltje begeleid. Als voorgerecht hadden wij beiden oerham met meloen, wij houden van een lekker verfrissend voorgerecht en wij kunnen niet anders concluderen dat deze meloen heerlijk vers en in goede proportie was met de oerham! Als hoofdgerecht zijn wij gegaan voor de sizzling ossenhaas, wat een leuke presentatie aan de tafel! Smaak was zeer goed en de bediening stond ons zeer vriendelijk te woord over de bereiding hiervan! De desserts waren zeer out of the box en ook weer erg goed van smaak! De stroopwafel crème brulee en de tarte tatin met stoofpeer en marsepein zijn zeker aan te raden! Tussen de gerechten door zat voldoende tijd wn werd er vriendelijk met ons gekletst! Kortom een gezellige avond gehad en voortreffelijk gegeten! Wij komen snel weer lang!
Edith H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
wat een deceptie, het is duidelijk dat er meer aandacht wordt besteed aan elkaar dan aan de gast dit was ook zeker terug te proeven in het eten en te merken in de slechte ongeïnteresseerde bediening.
Mijn man had de sizzling pan waar de ossehaas reepjes nog taaier waren dan de onderkant van zijn zool! Ik had een kipsatè die bestond uit droge kip en een saus vanuit een pakje! Toen ik dit aangaf bij de bediening kreeg ik een antwoord waar me broek van afzakte de leiding gevende van het restaurant was ver te zoeken. Een stuk lichter in me Portemonnee me zaterdag avond verder door gebracht in de Patatzaak het warme onthaal bij de receptie te niet gedaan zoals rob geus zou zeggen: man man man hier word ik niet vrolijk van.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Gisteravond gegeten bij 22 Kitchen & Bar. Wat een verrassing. Mooie inrichting en een warme sfeer. Ik was hier met mijn partner. Vootaf hadden wij de carpaccio. Grote portie en smaakte heerlijk. Hoofdgerecht witte tonijn en sukadesteak. Prima bereid en een goede smaaksensatie. Op aanraden van de bediening hadden we als dessert de 22 choco dream. Echt een droom. Niks van gelogen. Fijne bediening ook. Je zag duidelijk dat ze passie hebben voor hun vak. Wij komen zeker terug!
Edith H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
22 to kitchen deceptie, het is duidelijk dat er meer aandacht wordt besteed aan elkaar dan aan de gast dit was ook zeker terug te proeven in het eten en te merken in de slechte ongeïnteresseerde bediening.
Mijn man had de sizzling pan waar de ossehaas reepjes nog taaier waren dan de onderkant van zijn zool! Ik had een kipsatè die bestond uit droge kip en een saus vanuit een pakje! Toen ik dit aangaf bij de bediening kreeg ik een antwoord waar me broek van afzakte de leiding gevende van het restaurant was ver te zoeken. Een stuk lichter in me Portemonnee me zaterdag avond verder door gebracht bij de patatboer het warme onthaal bij de receptie te niet gedaan zoals rob geus zou zeggen: man man man hier word ik niet vrolijk van.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Vandaag gegeten in het restaurant. Alles was boven mijn verwachtingen.
Leuk personeel in de service en goed eten uit de keuken.
De carpaccio was heerlijk en vers, de kabeljauw was goed gebakken met een krokante huid.
Ik ben zeer tevreden en kom zeker terug met vrienden om hun ook te laten zien wat een leuk restaurant dit is!
yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Dit restaurant op de website van IENS gevonden en werd beoordeeld met een 8. Het bleek het restaurant van een Best Western Hotel te zijn. Dat wisten we niet en was op zich al een reden geweest om niet te boeken.
De ontvangst was vriendelijk. Aardige meisjes in de bediening maar niet erg ervaren. Toen ik een andere wijn wilde bestellen dan de huiswijn kreeg ik als reactie: "maar die is wel erg veel duurder hoor!" heel apart.
De kaart kwam niet echt overeen met wat we op de website hadden gezien en was ook niet echt uitnodigend: Sate, spareribs, schnitzel. We besloten iets te kiezen wat het meest simpel was, in de overtuiging dat daar het minste mis mee kon gaan. De schnitzel zag er zeer vreemd uit en was taai. Het bleek gewoon in de frituur te zijn gegooid. De frietjes waren goed, maar ja. Daarbij een klein schaaltje met kool/wortel salade en dat alles voor €19. Voor ons eens maar nooit weer.
Danny M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Hoofdgerecht viel echt tegen, zelfde als de service. Geen jassen aannemen of zeggen waar de garderobe is, tijdens het eten niet vragen of het smaakt, geen volle glazen op tafel, we moesten hier telkens zelf om vragen en 1 medewerkster (best stevig), was gewoon niet aardig, niet vrolijk en puur chagerijnig. Een keer, nooit meer.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een geroosterd rond broodje met smeergeitenkaas en een paar reepjes appel. Een smakeloos voorgerecht. Niet goed schoongemaakte witte tonijn met keiharde schijfjes knolselderie. Losse stukken kippendijen als kipsate??? Gewoon heel slecht. Wel blij mer de vriendelijke bediening.
Els H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Was even wennen, was in een Best Western Hotel en hele moderne inrichting gecombineerd met oud Hollandse dingen. De bediening was heel erg vriendelijk en hulpvaardig en het waren hele grote porties met echt overheerlijk eten. De biefstuk-puntjes werd aan tafel geflambeerd, heel feestelijk. Was echt een avondje uit, veel mensen maar toch kon je gewoon met elkaar praten.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Heerlijk voorgerecht van meloen en ham maar liever volgende keer op een bord. De dressing liep er aan alle kanten af(van het plankje) verder was alles heel lekker en vers!
eddy W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een prettige verrassing dit restaurant (behorende bij het Hotel). Leuke inrichting prettige kaart, attente goeie bediening. Gerechten goed in tempo en heet op tafel. Zeer positief verrast. Men kan nog iets beter aangeven aan welke kant je moet parkeren. Aan de ene kant is nl gratis (vh hotel) en de andere kant niet (euro per uur).
Lisa E.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Mooi restaurant. Heerlijk gegeten en goeie service. Echt een aanrader! Vast gestelde lunch. Keuze uit 2 soepjes en als hoofdgerecht vlees of vis.