22 Kitchen & Bar

Quita B.
Brenda K.
Sandra .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We kwamen voor de lunch met de AH actie, we werden heel vriendelijk ontvangen. Het was een beetje jammer dat je alleen het pannetje met de mosterdsoep kon nemen en niet met de Nachos, maar de angus burger was ook heerlijk. Je zit er ook heel gezellig, industriële inrichting. En personeel heel erg aardig.
Debby N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat was dit slecht....Met de AH voucher gaan eten. 1.5 uur gezeten in totaal.open licht en saai ingericht. De rib eye was zo doorbakken dat deze grijs zag en taai was. Aangegeven en een nieuwe gehad.deze was ietsje meer rosé dus 3 hapjes uit het midden kunnen eten; de rest was net als die daarvoor taai en grijs. Aangegeven en laten zien maar meer dan 'ik geef het door 'werd er niet mee gedaan. Daarna de chocolade Dream: een bolletje smeltend ijs en 2 blokken keiharde chocolade 'iets' niet te doen met alleen een grote lepel.
De nachos vonden we wel erg lekker. Niet gevraagd of we nog wat drinken wilden na het voorgerecht Het was absoluut niet druk maar weinig aandacht gehad. Dan nog €60,- afrekenen vind ik een dure grap. Dit wordt het niet meer voor ons
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst. Industriële doch gezellige ambiance. Vriendelijk personeel. Goede, eenvoudige kaart, veel variatie. Heerlijk gegeten. Gratis parkeren omdat je een uitrijkaart kan vragen bij de receptie van het hotel. Wij komen hier zeker nog een keer.
Bertwegman .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goed eten, ruime & sfeervolle inrichting en vooral bijzonder vriendelijk & vrolijk personeel. We komen hier zeker terug.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We kwamen hier met AH vouchers. Toch konden we a la carte kiezen. Mijn dochter had van te voren e-mailcontact gehad over haar veganistische wensen en hier kreeg zij zeer snel antwoord op. Dit was geen probleem en toen we ons meldden in het restaurant werd er direct gewezen op het feit dat ze wisten van onze wensen en dat de kok rekening had gehouden met de veganist in het gezelschap. Bediening bijzonder aardig en attent. De inrichting is rustig, leuk, modern en akoestisch fijn voor iemand met gehoorproblemen. Gekozen werd voor mosterdsoep, gebakken champignons en serranoham als voorgerecht. Stuk voor stuk erg lekker. Ook de broodmandjes waren prima in orde. Als hoofdgerecht kozen we voor de spare ribs, de heilbotfilet en de fish and chips. Ook hier werd van gesmuld. Het eten wordt duidelijk met liefde bereid. Nagerecht de chocodream en de honing parfait. Inderdaad een dream... De veganistische maaltijd bestond uit tomatensalade vooraf, kastanjerisotto als hoofdgerecht en fruit salade als nagerecht. De risotto was heel lekker. Het voor- en nagerecht lekker maar had wel wat spannender gemogen ten opzichte van de andere voor en nagerechten. Maar de smaak en hoeveelheid was goed. We hebben hier een fijne avond gehad en komen hier zeker terug. Groot voordeel is dat je gewoon a la carte kunt kiezen en je daardoor welkom voelt. Dat is bij andere restaurants soms echt wel anders. Extra opmerking: doordat het restaurant zich bevindt in het hotel Zaan Inn parkeer je op het parkeerterrein van het hotel maar als je na afloop bij de portier je kaartje inlevert mag je zo uitrijden. Zeer klantvriendelijk dus.
Lopes.fidel .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heel leuk en spontaan ontvangen door Melvin in het restaurant. Begonnen met een broodplankje met lekker vers brood en een wat waterige pestomayonaise. Voorgerecht was champignons met brood, niets mis mee naast dat het wat goedkoop oogde. Als hoofdgerecht hadden wij ossenhaas welke geflambeerd werdt aan tafel. Mijn tafelgenoot was wat minder enthousiast over haar gebakken groenten omdat de jalepenios erg overheersend waren en hierdoor het gehele gerecht veel te pittig. Afgesloten met een honingparfait en een ChocoDream die ons goed beviel. Fijne tent om eens te gaan eten!
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke ingerichte plek met vriendelijke bediening.
Je mak van de kaart kiezen. Is een goede kaart, niet teveel en niet te weinig keuze
Onnoo S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke onverwachte lokatie.
Inrichting leuk en lekker eenvoudig.
Eerste drankjes duurde lang maar waren wel goed.
Eenvoudige goede kaart, niet te veel gelukkig.
Eten was prima en lekker en leuk geserveerd.
Bediening was aardig en leuk. Kraanwater was geen probleem
r.pereira.do.tanque .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was lekker. Maar te weinig personeel. Aan de bar waren de gasten nogal er druk. Het in en uit gaan om een sigaretje te roken gaf nogal tocht. Verder duurde het heel lang voor je weer wat te drinken kon bestellen. Maar het eten is de moeite waard
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijke avond gehad met de familie vanwege mijn vaders 40-jarig werkjubileum. Ondanks de drukte een super ontvangst en gezellige sfeer! We hebben lekker gegeten!
Mireille M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wat een enorm aangename verrassing. Wij wonen in Zaandam en kwamen achter dit restaurant via de Ahrestaurantactie. Het lezen van de goede recensies en de locatie en foto's gaven ons een goed gevoel. En dat werd meer dan bevestigd toen wij eenmaal bij 22Kitchen gingen eten. Een werkelijk heerlijke Carpaccio en de Sizzling Angus Beaf gevolgd door Creme Brulee, bracht een absolute combinatie van smaakexplosies teweeg. Ook het andere voorgerecht aan tafel, de gebakken champignons op toast was heerlijk. Wij komen hier zeker weer. Een absolute aanrader, al is het alleen al vanwege de inrichting en het vreselijke vriendelijke personeel. Heerlijk om je een avond weer echt klant is koning te voelen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Groep van 6 personen. Voorgerecht prima. Zalm carpaccio wat veel zalm plakjes (3 lagen op elkaar soms). Mag minder. Hoofdgerecht ook goed. Visgerechten prima hoeveelheid. Vlees - vooral spare ribs - wat veel. Nette ontvangst door receptioniste hotel en bediening restaurant erg vriendelijk en professioneel. Gezellige locatie. Ze hebben ook tafelspelletjes die je mag pakken.
Lynny K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Eten is van hele goeie kwaliteit! Wij hadden de lunch met de AH actie. Je moet 3 gangen bestellen, kunt alles kiezen van de kaart. Wij hadden soep, een salade en vers fruit toe. Alles was super-vers en je kunt merken dat er een goeie kok bezig is. Ook het personeel was heel vriendelijk. De geheel open keuken is een leuke extra. Enige minpuntje vonden wij de inrichting, het is een grote ruimte in een industriële look (onafgewerkte plafonds e.d.).
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Na ontvangst door zeer vriendelijke medewerkers naar onze plaats gebracht.Als voorgerecht een carpaccio besteld.Deze was geweldig Vol verwachting het hoofdgerecht besteld te weten runderlende en heilbot Nou dat hadden we beter niet kunnen doen.Ik kan me niet herinneren ergens zo slechte hoofdmaaltijd opgediend gehad als hier.Het vlees was zo taai als hondenleer en de groente te weten 5 worteltjes en een paar sperciebonen waren alleen onder de hete kraan gehouden ze waren dus wel schoon maar niet te vreten. We hebben dit kenbaar gemaakt maar de rekening werd er niet minder om. Het nagerecht was ook niet best maar het was nog wel te eten.Dus voor ons nooit meer 22kitchen& bar Hoogachtend N v Dijk Zaandam
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Vriendelijk en gedreven personeel, runder carpaccio erg lekker, Angus Ossehaas in een pannetje zeer goed.
Jammer dat bepaalde gerechten om 19.30 niet meer voorradig waren. De spicy spare ribs smaakten zoet doordat ze in cola gemarineerd zijn. Smaakte wel goed maar kan je niet spicy noemen.
Merijn A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Heerlijk gegeten en een leuke gevarieerde kaart. Absoluut een aanrader. Laat je niet beïnvloeden door het feit dat het restaurant bij het hotel hoort. De sfeer, inrichting en kwaliteit zijn uitstekend.
Bedankt voor uw recensie. Goed om te horen dat u heeft genoten bij ons! Uiteraard verwelkomen wij u graag nog eens. :)
Omabiker .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Gewoon, lekker eten, daarvoor ga je naar een restaurant en niet voor een interieur, dan moet je bij Piet Boon zijn.
Eten is er prima, prijspeil is voor een ieder betaalbaar.