22 Kitchen & Bar

Meer informatie over restaurant 22 Kitchen & Bar

• : Gratis parkeerplaats naast het hotel

Nynke P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Fantastisch personeel. Tijd tussen de gerechten heel goed. Veel wordt aan tafel bereid: heel leuk.
Het restaurant heeft een eigen parkeergelegenheid.
gijsplug .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij waren wel met de AH restaurant actie, waarbij we telkens het goedkoopste van de 2 gerechten van het 3-gangen menu gratis kregen. De kwaliteit van de gerechten is over het algemeen goed te noemen, maar de prijzen van de gerechten zijn aan de hoge kant, zeker gegeven de hoeveelheid van de porties. Daarbij kwam nog eens dat de coquilles, waar we ons al enigszins op hadden verheugd, als voorgerecht helaas niet meer beschikbaar waren. Eindconclusie is dat het aan de prijzige kant is als je zonder AH restaurant actie hier gaat eten met daardoor een matige prijs-kwaliteit verhouding als gevolg.
Shalini B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Inrichting ziet er heel mooi uit. Bediening was vriendelijk maar we moesten lang wachten terwijl het niet druk was.
A G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
lekker gegeten, leuke ambiance. Alleen de informatie op de website betreffende de ah actie: gangbare kosten voor een menu 30 euro klopt niet. Wij waren met z'n 4-en 79 euro kwijt i.p.v. 60 euro en we hebben de keuze uit het menu op de website gedaan.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het weer helemaal geslaagd, het was rustig maar het heeft denk ik ook meer bekendheid nodig. Goede service en vriendelijk personeel met daarbij de kijk in de keuken.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten Leuke inrichting Heerlijke tafelbanken
Genoten van broodplank met pesto en olie, perfecte Carpaccio, sissling ossenhaas met heerlijke groenten, vervolgens de flensjes Een aanrader!
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
De ontvangst was prettig. We konden zelf kiezen waar we wilden zitten En de uitleg van het arrangement was duidelijk
Het eten was goed verzorgd. We konden zelf aangeven wanneer we de volgende gang wilden. Fijn.
Stefan P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende service (zowel hoofd- als nagerecht werd geflambeerd aan tafel) en leuke sfeer! Top restaurant.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij hebben hier al diverse keren met de Albert Heijn aktie gegeten. Het eten is prima, maar zonder een aktie bon is het wel behoorlijk aan de prijs. Vooral de lokatie is niet echt heel erg geweldig.
André D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Bij binnenkomst waren we de enige gasten........, het is een onderdeel van het Best Western hotel, gasten gaan voornamelijk in Zaandam zelf eten, maar gaan echt voorbij aan dit juweeltje! Hele aparte gerechten, wat dacht je van Amsterdamse ossenworst met gebakken visje, uitje en mayonaise, dit heb ik nooit eerder gehad, een streling! Bijzonder is zeker ook de bediening, hier lopen mensen die zeer betrokken zijn en graag je gast laat voelen, de ober Damian voelt het aan, die jongen gaat het maken, wij komen hier zeker terug!
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We kabeljauw en ossehaas gegeten,
smaakte erg lekker.
goede porties,
prijs/kwaliteit is prima.
toetje smaakte ook super lekker.
Dus een goed restaurant.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Vandaag wederom weer heerlijk gegeten van de nieuwe kaart van 22 Kitchen & Bar.
Vooraf de ceviche van coquille gegeten, heerlijk in balans zoet en zuur.
Daarna de lamsrack gegeten, HEERLIJK! mals en mooi rosé.
Na de vorige keer dat ik hier was is het gelukkig al wat drukker in het restaurant. Ik vind dat iedereen uit de buurt hier eens gegeten moet hebben! Een dikke pluim! ga zo door !
j.selie .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Service was heel goed, jammer dat de sfeer matig was doordat er weinig bezoekers waren.
Ik hoop dat het restaurant meer bekend wordt in de Westerwatering zodat er meer bezoekers komen.
damjonas .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
vlotte bediening, lekker gegeten. gevarieerde menukaart. Voor ons een aanrader. stoelen zouden wat comfortabeler kunnen zijn.
Seraja V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Wat hebben we zalig gegeten!!
Gezellige entourage, goede en vriendelijke bediening. Wat heel jammer is, is dat het niet druk was. Geheel onterecht vinden wij. Ze verdienen een vol restaurant!

De keuken is goed, gevarieerde kaart, en je wordt netjes en vriendelijk bediend.

Wij hebben niets meer dan lof, en komen graag nog eens terug.

De enige opmerkingen die we hebben is dat de spicy spareribs wel heel erg spicy zijn ( zonder van het vlees, spicy overheerst) en de coquilles vind ik qua prijs en portie erg mager ( 1 coquille in plakjes en 3 mini plakjes avocado, het gerecht was wel heel erg lekker!!!)
Joyce_H .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het is wat in mij opkwam voor deze recensie was; zij snappen het.
Heerlijk gegeten. De bediening is zeer goed en erg vriendelijk. Wij komen zeker nog eens terug. Ga zo door!
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten en prettige bediening.
Leuke uitstraling van het restaurant...industriële look. Ga zeker nog een keer..
Jesi .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Erg leuke sfeer. We hebben genoten van zowel het ochtend buffet als het diner menu. Erg sympathieke bediening die ook elk gerecht uitlegde en advies gaf. We hadden met z'n drietjes de sizzling pan ossenhaas besteld en die was verrukkelijk! Ik was wel een beetje teleurgesteld met de portie want ik had een wat grotere verwacht voor die prijs. Dessert was ook lekker.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Onwijs fijn gegeten bij dit restaurant, bij binnenkomst blij verrast door de leuke en huiselijke uitstraling die dit restaurant heeft. Meteen werden wij vriendelijk begroet en naar een gezellig tafeltje begeleid. Als voorgerecht hadden wij beiden oerham met meloen, wij houden van een lekker verfrissend voorgerecht en wij kunnen niet anders concluderen dat deze meloen heerlijk vers en in goede proportie was met de oerham! Als hoofdgerecht zijn wij gegaan voor de sizzling ossenhaas, wat een leuke presentatie aan de tafel! Smaak was zeer goed en de bediening stond ons zeer vriendelijk te woord over de bereiding hiervan! De desserts waren zeer out of the box en ook weer erg goed van smaak! De stroopwafel crème brulee en de tarte tatin met stoofpeer en marsepein zijn zeker aan te raden! Tussen de gerechten door zat voldoende tijd wn werd er vriendelijk met ons gekletst! Kortom een gezellige avond gehad en voortreffelijk gegeten! Wij komen snel weer lang!
Edith H.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
wat een deceptie, het is duidelijk dat er meer aandacht wordt besteed aan elkaar dan aan de gast dit was ook zeker terug te proeven in het eten en te merken in de slechte ongeïnteresseerde bediening.
Mijn man had de sizzling pan waar de ossehaas reepjes nog taaier waren dan de onderkant van zijn zool! Ik had een kipsatè die bestond uit droge kip en een saus vanuit een pakje! Toen ik dit aangaf bij de bediening kreeg ik een antwoord waar me broek van afzakte de leiding gevende van het restaurant was ver te zoeken. Een stuk lichter in me Portemonnee me zaterdag avond verder door gebracht in de Patatzaak het warme onthaal bij de receptie te niet gedaan zoals rob geus zou zeggen: man man man hier word ik niet vrolijk van.