22 Kitchen & Bar

• : Gratis parkeerplaats naast het hotel

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
g.swietering .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Was een vast lunchmenu. Wel heel lekker, maar had liever zelf een keuze willen maken. Nu hadden we een broodmandje met olie en een dip. Een lekkere tomatensoep (maar begon al vol te worden) terwijl het hoofdgerecht en toetje nog moesten komen. Hierdoor hebben wij maar weinig van het hoofdgerecht genomen en toen nog een creme brulee.
sjoerd27 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Leuke setting, restaurant in het hotel Zaandam Inn.
Aardige en originele gerechten, helaas waren wel veel dingen op of niet te bestellen. Qua prijs kwaliteit iets te duur.
ericchalla .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Leuk ingericht restaurant, met twee nostalgisch ingerichte zitjes. Vriendelijke bediening en lekker eten.
We mochten van de hele kaart kiezen voor de AH actie en het goedkoopste gerecht werd niet gerekend. De voorgerechten carpaccio vlees en vis waren uitstekend. Hoofdgerecht angus biefstuk werd aan tafel geflambeerd en smaakte prima. In de kipsate zaten wat stukjes met zeen, maar het was toch smakelijk. Nagerecht crème brulee en chocodream was weer heerlijk. Prima adres moet gaan eten
Christianus W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het eten was zeer goed en de bediening was zeer leuk en vakbekwaam
Peter L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Mijn vrouw en ik hebben heerlijk gegeten. Er was voldoende keus om een driegangenmenu samen te stellen. Groot compliment ook voor de bediening.
We komen zeker weer eens terug!
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Goed en mooi vlees, en lekkere groenten van het seizoen.. Broodplankje erg aan de prijs €5,00. Door het hoge en open plafond was het niet lekker aangenaam warm helaas
Brenda K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ik had een soep van zoete aardappel/paprika die was Super. Daarna geflambeerde ossenhaas met wat gegrilde groenten. Ook zeer lekker. Die geur alleen al. Toetje honing parfait met bosvruchten compote. De parfait was te hard bevroren, maar de smaken met vooral de compote was verrukkelijk. De bediening was zeer vriendelijk, behulpzaam. We hebben geen enkele keer moeten wachten op drinken of eten.
Quita B.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Het was alleen jammer, dat er na ons dessert niemand meer kwam om te vragen of we nog koffie wilden. Na een half uur hebben we maar afgerekend en de koffie thuis gedronken.
Sandra .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We kwamen voor de lunch met de AH actie, we werden heel vriendelijk ontvangen. Het was een beetje jammer dat je alleen het pannetje met de mosterdsoep kon nemen en niet met de Nachos, maar de angus burger was ook heerlijk. Je zit er ook heel gezellig, industriële inrichting. En personeel heel erg aardig.
Debby N.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wat was dit slecht....Met de AH voucher gaan eten. 1.5 uur gezeten in totaal.open licht en saai ingericht. De rib eye was zo doorbakken dat deze grijs zag en taai was. Aangegeven en een nieuwe gehad.deze was ietsje meer rosé dus 3 hapjes uit het midden kunnen eten; de rest was net als die daarvoor taai en grijs. Aangegeven en laten zien maar meer dan 'ik geef het door 'werd er niet mee gedaan. Daarna de chocolade Dream: een bolletje smeltend ijs en 2 blokken keiharde chocolade 'iets' niet te doen met alleen een grote lepel.
De nachos vonden we wel erg lekker. Niet gevraagd of we nog wat drinken wilden na het voorgerecht Het was absoluut niet druk maar weinig aandacht gehad. Dan nog €60,- afrekenen vind ik een dure grap. Dit wordt het niet meer voor ons
Michèle V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst. Industriële doch gezellige ambiance. Vriendelijk personeel. Goede, eenvoudige kaart, veel variatie. Heerlijk gegeten. Gratis parkeren omdat je een uitrijkaart kan vragen bij de receptie van het hotel. Wij komen hier zeker nog een keer.
bertwegman .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goed eten, ruime & sfeervolle inrichting en vooral bijzonder vriendelijk & vrolijk personeel. We komen hier zeker terug.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We kwamen hier met AH vouchers. Toch konden we a la carte kiezen. Mijn dochter had van te voren e-mailcontact gehad over haar veganistische wensen en hier kreeg zij zeer snel antwoord op. Dit was geen probleem en toen we ons meldden in het restaurant werd er direct gewezen op het feit dat ze wisten van onze wensen en dat de kok rekening had gehouden met de veganist in het gezelschap. Bediening bijzonder aardig en attent. De inrichting is rustig, leuk, modern en akoestisch fijn voor iemand met gehoorproblemen. Gekozen werd voor mosterdsoep, gebakken champignons en serranoham als voorgerecht. Stuk voor stuk erg lekker. Ook de broodmandjes waren prima in orde. Als hoofdgerecht kozen we voor de spare ribs, de heilbotfilet en de fish and chips. Ook hier werd van gesmuld. Het eten wordt duidelijk met liefde bereid. Nagerecht de chocodream en de honing parfait. Inderdaad een dream... De veganistische maaltijd bestond uit tomatensalade vooraf, kastanjerisotto als hoofdgerecht en fruit salade als nagerecht. De risotto was heel lekker. Het voor- en nagerecht lekker maar had wel wat spannender gemogen ten opzichte van de andere voor en nagerechten. Maar de smaak en hoeveelheid was goed. We hebben hier een fijne avond gehad en komen hier zeker terug. Groot voordeel is dat je gewoon a la carte kunt kiezen en je daardoor welkom voelt. Dat is bij andere restaurants soms echt wel anders. Extra opmerking: doordat het restaurant zich bevindt in het hotel Zaan Inn parkeer je op het parkeerterrein van het hotel maar als je na afloop bij de portier je kaartje inlevert mag je zo uitrijden. Zeer klantvriendelijk dus.
lopes.fidel .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heel leuk en spontaan ontvangen door Melvin in het restaurant. Begonnen met een broodplankje met lekker vers brood en een wat waterige pestomayonaise. Voorgerecht was champignons met brood, niets mis mee naast dat het wat goedkoop oogde. Als hoofdgerecht hadden wij ossenhaas welke geflambeerd werdt aan tafel. Mijn tafelgenoot was wat minder enthousiast over haar gebakken groenten omdat de jalepenios erg overheersend waren en hierdoor het gehele gerecht veel te pittig. Afgesloten met een honingparfait en een ChocoDream die ons goed beviel. Fijne tent om eens te gaan eten!
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke ingerichte plek met vriendelijke bediening.
Je mak van de kaart kiezen. Is een goede kaart, niet teveel en niet te weinig keuze
Onnoo S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Leuke onverwachte lokatie.
Inrichting leuk en lekker eenvoudig.
Eerste drankjes duurde lang maar waren wel goed.
Eenvoudige goede kaart, niet te veel gelukkig.
Eten was prima en lekker en leuk geserveerd.
Bediening was aardig en leuk. Kraanwater was geen probleem
r.pereira.do.tanque .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het eten was lekker. Maar te weinig personeel. Aan de bar waren de gasten nogal er druk. Het in en uit gaan om een sigaretje te roken gaf nogal tocht. Verder duurde het heel lang voor je weer wat te drinken kon bestellen. Maar het eten is de moeite waard
Hanneke M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijke avond gehad met de familie vanwege mijn vaders 40-jarig werkjubileum. Ondanks de drukte een super ontvangst en gezellige sfeer! We hebben lekker gegeten!
Mireille M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Wat een enorm aangename verrassing. Wij wonen in Zaandam en kwamen achter dit restaurant via de Ahrestaurantactie. Het lezen van de goede recensies en de locatie en foto's gaven ons een goed gevoel. En dat werd meer dan bevestigd toen wij eenmaal bij 22Kitchen gingen eten. Een werkelijk heerlijke Carpaccio en de Sizzling Angus Beaf gevolgd door Creme Brulee, bracht een absolute combinatie van smaakexplosies teweeg. Ook het andere voorgerecht aan tafel, de gebakken champignons op toast was heerlijk. Wij komen hier zeker weer. Een absolute aanrader, al is het alleen al vanwege de inrichting en het vreselijke vriendelijke personeel. Heerlijk om je een avond weer echt klant is koning te voelen.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Groep van 6 personen. Voorgerecht prima. Zalm carpaccio wat veel zalm plakjes (3 lagen op elkaar soms). Mag minder. Hoofdgerecht ook goed. Visgerechten prima hoeveelheid. Vlees - vooral spare ribs - wat veel. Nette ontvangst door receptioniste hotel en bediening restaurant erg vriendelijk en professioneel. Gezellige locatie. Ze hebben ook tafelspelletjes die je mag pakken.