21 Pinchos Tapasbar

Meer informatie over restaurant 21 Pinchos Tapasbar

Erg duur
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Bezoekje Rotterdam en bij de markthal gestopt voor een hapje en drankje. Deze tapasbar, bij de ingang, zag er wel leuk uit, we zaten boven en ook dat was leuk. De witte wijn is wel OK, twee soorten Rueda geprobeerd, niet echt bijzonder. Jammer vooral dat de pinchos zo zuinig blijken te zijn. Kleine stukjes stokbrood met een flintertje beleg: een stukje doorsnee gerookte zalm, een flintertje Iberico ham, een klein stukje ingemaakte artisjok: allemaal vrij simpel en goedkope ingrediënten en dan is 12,50 voor 5 kleine schijfjes echt duur. En ook hier: niets bijzonders. Toen ik het meldde bij de vriendelijke bediening reageerde hij nogal apart door te zeggen dat veel mensen erover klaagden maar dat dit toch echt pinchos waren zoals ze horen te zijn, helemaal prima. We hebben de rest maar niet geprobeerd.
Ferry J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Een hapje en drankje bij Pinchos is altijd super! Zowel het eten als de dranken. De service is altijd meer dan goed. Echt een aanrader!!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Hier een plankje met 10 pinchos gegeten op het 'dakterras'. Kijk, de locatie is natuurlijk top: je kijkt zo uit over de Markthal, de gezellige drukte, de toeristen, de algemene sfeer is geweldig, de bediening vriendelijk en attent. De pinchos waren ok, maar niet heel bijzonder en als je het goed bekijkt aan de dure kant: 10 stukjes stokbrood met een beetje (koud) beleg voor 20 euro. Op zich niet slecht, maar de prijs/kwaliteitverhouding was niet helemaal ok. Wij deelden een plank en dat is niet écht heel handig met deze hapjes.
Sietze E.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Tijdens ons bezoek aan de Markthal in Rotterdam een aantal tapas genuttigd; de tapas werden vlot geserveerd en smaakten prima.
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Heb hier een aantal maal tapas gegeten en weet eigenlijk telkens niet zo goed waarom ik terug kom. De tapas zijn aan de prijs voor de kwaliteit die geserveerd wordt en de bediening blinkt niet echt uit. De calamaris zijn okay maar niet geweldig, net als de aardappeltjes en olijven. De bubbels en de Iberico zijn wel goed.
Het decor van het restaurant zelf is vrij aardig maar het is geweldig om op het dakterras van de markthal te genieten.
MaaikeVL22 .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Het was vanmiddag super gezellig bij 21 Pinchos Tapasbar! De ambiance van de Markthal zorgt voor een relaxte sfeer waarin je je bij deze tapasbar echt even in Spanje waant. De Cava en de Rueda/Verdejo wijn combineerden super met de verschillende pinchos die wij gehad hebben. Ook de 'pimentos de padron' zijn ook een echte aanrader! Het barpersoneel is ontzettend vriendelijk en dragen zeker bij aan een prettige borrelervaring in deze Rotterdamse hotspot. Wij komen hier zeker terug en raden iedereen aan om hier eens iets te gaan drinken en eten!
Hansmirck .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
21 pinchos heeft op mij een gezellige , prettige indruk gemaakt.
zowel beneden als boven kun je in een heerlijke ambiance lekker eten en drinken .
wij zullen hier meer dan soms onze tijd verdrijven.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Vandaag de markthal bewonderd met een vriend. Ons oog viel gelijk op pinchos. We liepen er langs en we werden direct vriendelijk begroet door de barmannen. Op de achtergrond stond gezellige spaanse muziek op wat voor een aangename sfeer zorgt.

Wij plaatsten ons aan de bar met voor een rijk gevulde vitrine met varieërende pinchos. We besloten een plank klaar te laten maken met 10 verschillende soorten pinchos. Stuk voor stuk verrukkelijk bereid. Je merkt dat het verse producten zijn! Na 3 wijntjes en een tweede plank besloten we om weer verder te gaan. Wij komen zeker snel weer terug, Bedankt!

Papachico1968 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Vandaag waren wij op bezoek in de markthal. Trouwens wat een prachtig gebouw! Tijdens onze ronde in de markthal viel 21pinchos direct op. Het deed ons denken aan de markthal in Barcelona mede door de gezellige Spaanse klanken en de vriendelijke barmannen. Cas, de bedrijfsleider, begroette ons direct bij binnenkomst. Hij bood ons een glas tempranillo aan en ook wat pinchos geselecteert door hemzelf. Wat een top ervaring. Wij komen zeker snel terug!
Nadine V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Wat een onwijs gezellige zaak!
Leuk personeel en super lekker eten!
De albindigas, solomillo en croquetas de jamon zijn echt aanraders!
HvTour .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Uitgebreid gegeten en het beviel ten zeerste. Bediende op het terras was vriendelijk en behulpzaam, maar ook amicaal en vrolijk. Het eten was bijna zo goed als in Spanje aan zee. Ik vond alleen de tafels en banken geen uitstraling hebben.
Bappa .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
20 pincho's gegeten. Niet verkeerd, maar ook niet bijzonder lekker of verrassend. Kortom: gewoontjes qua smaak. Niveau van een goede pinchosbar in spanje wordt niet gehaald. Wijnen zijn wel goed geprijsd en bediening is vriendelijk en behulpzaam
M. M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Pretentieus, maar niet de kwaliteit die je voor dese prijzen mag verwachten. Fles bier mag alleen op het terras boven(?) en tapbiertje alleen aan bar beneden? Gehaktballetjes koud van binnen en vraag daaromtrent wordt met schouderophalen beantwoordt, tapasgerechtjes vrij vlak van smaak maar daarentegen Iberico top!
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Vandaag als eerste dit zaakje aangedaan om de beginnende dag mee te beginnen, tapas, wijn, bier en een heerlijke gezelligheid. Onder het genot van de rumoerigheid van het winkelend publiek, aanschouw je dit vanaf het terras binnen de markthal. Al met al geslaagd. Voor alle overige zaakjes/tentjes neem een grote tas mee voor alle lekkernijen.
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Mooi opgemaakte Pinchos in de prachtige markthal, prima wijn erbij of San Miguel Pils.
De bediening is meestal attent maar heeft soms "oogkleppen" op als het erg druk is, daar kan nog wel wat aan gedaan worden naar mijn mening. De Patron is in ieder geval een voorbeeld van gastheerschap!
Anne-Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Leuke bar met Pinchos. Pinchos zijn allemaal erg lekker van smaak, wijntjes zijn ook lekker.
We zaten aan de bar, het duurde erg lang voordat we geholpen werden en er werd ons ook niet gevraagd of we nog iets wensden. Je moet dus veel moeite doen om iets te bestellen en dat is niet echt relaxed.
Elrey .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
prima tapas en pinchos. verse ingredienten.
jammer van de ongeïnteresseerde bediening. stoelen werden al op tafel gezet terwijl de gasten nog aan het eten waren. kan echt niet.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
De markthal blijft een mooi gegeven voor verschillende restaurantjes. Vandaag besloten om voor pinchos te gaan. Mijn tafelgenoot heeft een Baskische vrouw dus weet wat hij wil. Dat viel dan ook een beetje tegen; het stokbrood was vers zoals het hoort, maar de smaken waren niet super bijzonder en als we om warme 'morcilla' (bloedworst) krijgen we een zeer droge worst waar nauwelijks doorheen te kauwen is. Ze doen hun best om aan je wensen te voldoen, maar het lijkt als of de koks niet weten hoe. De bedieining is heerlijk Rotterdams; lekker losjes en amicaal. Nadeel is dat ze ook over je tafel heen met elkaar communiceren bijvoorbeeld over hoeveel water er nodig is en welke flessen; dat stoort flink.
Marganne .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2015
Pinchos (stukjes stokbrood met verschillend beleg) als lunch gegeten op de bovenverdieping van 21 Pinchos, met prachtig uitzicht. Lekker glaasje witte wijn erbij. 10 pinchos voor € 20 is een vrij normale prijs. Dit geldt ook voor de wijn van € 4,50 per glas. Jammer dat je de pinchos niet zelf mag pakken, maar alleen mag aanwijzen. Dat betekent dat je afhankelijk bent van de drukte beneden bij de bar. Hier staat slechts één persoon aan personeel, dus moet je op je beurt wachten tot de vorige klanten hun keuze hebben gemaakt. Dit kan vrij lang duren, omdat er uit vele pinchos gekozen kan worden. Omdat er zowel mensen aan de bar zitten als mensen staan die boven willen zitten, is het niet altijd duidelijk wie als eerste aan de beurt is. Dit zou anders opgelost kunnen worden. Gewoon zelf pakken en aan het eind de stokjes afrekenen, zoals gebruikelijk in Spanje. De pinchos zijn wel erg lekker, belegd met verschillende spaanse vleeswaren, kaas, garnalen, tonijn enz. Maar helaas zijn er geen warme pinchos bij en komt de knoflookmayonaise wel wat vaak voorbij. Al met al toch een positieve ervaring en voor herhaling vatbaar.
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Eerste keer bij 21 Pinchos was prima, de ober was aardig en de tapas waren prima (niet top). Daarna wilde ik nog een keer eten bij het restaurant (weer op het terras boven). En toen kregen we te horen dat er alleen nog maar een vast menu kon worden gekozen. Tapas kon alleen beneden. Ook had men een zeer beperkte keuze in frisdrank (Pepsi Cola, Fanta en 7-up). We zijn opgestapt en weggegaan. Heel jammer voor 21 Pinchos, maar ons zien ze niet meer.