2 Seasons

Zeekant 51 3151 HW Hoek van Holland Nederland Kaart

Over het restaurant 2 Seasons

In Hoek van Holland ligt het restaurant 2 Seasons Beach. Naast een heerlijke lunch kaart hebben ze in de avond een uitgebreid live cooking concept waarbij de chefs de lekkerste vis- en vleesgerechten onbeperkt voor jou en je gezelschap klaarmaken, direct vanuit de open keuken.

Er is voor ieder wat wils en kan iedereen genieten van deze gezellige Beachclub. Met mooi weer kan het dak van de serre open zodat je optimaal de zon, strand en zee kunt beleven. Er is ook een arrangement met 3 uur onbeperkt drank voor €37,50,- voor volwassenen.

Ga jij naar het strand bij Hoek van Holland? Reserveer dan bij 2 Seasons Beach!

Meer informatie over restaurant 2 Seasons

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant 2 Seasons

Netty V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Een knusse gezellige vriendelijke sfeervolle strandtent .
Personeel vriendelijk en service ok .
Wij hadden hier een luxe high tea en die was perfect!
Goed uitgebreid assortiment van hartig ,zoet en fruit . Volop soorten thee en constant vers warm water.
Kortom Klasse !
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
er was niet verteld, dat de drankjes apart afgerekend moesten worden.en de prijs loog er niet om/27,20euro voor 4 koffie 2 jus een thee en eencola
Marjolein T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijke plek om je zondag rustig te beginnen! Voldoende keus uit heerlijke warme en koude gerechten. Vrolijke bediening en een heerlijk plekje bij het vuur. Aanrader!!
Corrina V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Hebben heerlijk gegeten volop keus en de bediening was top.
Leuke locatie aan het strand.
Heel gezellig komen zeker nog een keer terug.

Corrina
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Prima eten, jammer dat een stel wat aan de drukke kant waren. Personeel was top en vriendelijk. Zeker een aanrader. De gastvrijheid krijgt zeker een 9 van ons. De high tea zelf was lekker. Alles was te eten alleen een gebakje smolt weg van de warmtepompen boven ons. We hadden een goed plekje met mooi uitzicht.
W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Prima strandtent. 1 van de weinige die open is deze tijd van het jaar(januari). Samen een lekker broodje gegeten voor de lunch. Waren heerlijk! Ik had de warme kip, echt een aanrader!
dinky2112samwdereus .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Jeroen deed goed zijn best t was rustig maar dat verwachte wij ook ,het was een druilerige dag maar het ontvanst was ptima.wij komen zeker weer eens langs.
Hero A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Een geweldige babyshower gehad! Eten was heerlijk en goed verzorgd. De kok heeft zelfs nog dingen omgegooid omdat er een moslim vriendin tussen zat, onze complimenten daarvoor!

We hadden voor een high tea gekozen. Het eerste uur hebben we iedere keer zelf het theepotje moeten brengen omdat niemand dit uit zichzelf kwam vragen, dit maakte het wel minder qua beleving. Nadat de dienst van een andere serveerder was begonnen werden we wel direct geholpen.

Al met al ontzettend gezellige sfeer, goed eten, perfect qua achtergrond muziek en als er iets meer aandacht voor de klanten is dan zou het helemaal perfect zijn.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
het eten was erg goed en lekker de bediening vriendelijk en de en de sfeer is erg gezellig kortom een aanrader
hier komen we zeker nog vaker terug
Annemieke K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Goed uitgebreid Brunchbuffet met warme en koude gerechten, bediening was zeer alert en vriendelijk. Er werden ook live eitjes en pannenkoeken naar keuze gebakken.
R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Wij hadden een hi tea geboekt en dit was zeer slecht voorbereid verder waren de broodjes oud en te hard gebaken en de zoete spijsen waren deels oudbaken/droge cake en het soort soesje was nog bevroren van binnen.
de bediening had ons al tot 2 keer aan toe aangegeven dat ze nieuw heet water ging pakken maar is niet gekomen wij hebben de slechte kwaliteit bij haar gemeld en ze zou er iets mee gaan doen.
erg spijtig dat het zo ging gezien ik dit als gezellige dag geboekt had maar zo teleurstellend verliep.
Met vriendelijk groet.
Rene
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
1e kerstdag in de avond gegeten met onze helemaal familie. Wat een aanrader iedereen heeft vreselijk genoten. Vriendelijke bediening maar Jeroen wat heb je ons laten genieten, oma is helemaal weg van je. Bedankt tot volgend jaar.
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Het was fantastisch!!!! Wat een heerlijke tent geweldig personeel Jeroen oma is helemaal weg van je. Je hebt onze familie een top avond bezorgd. Bedankt tot volgend jaar
Liesbeth S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Gezellige middag gehad met een goed gevulde high tea. Het was allemaal goed verzorgd en voldoende.
Echt een aanrader! Het ging ook goed met de gift for you bon.
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Alles was perfect in orde, we hebben er weer van genoten. Voor herhaling vatbaar. Komen zeker terug. Was super gezellig.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Super ontvangen eten geweldig dit was zeker voor herhaling vatbaar jullie gaan ons meer zien wanneer het zonnetje schijnt een bbq !
m D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Zijn hier al meerdere keren geweest. Zegt genoeg denk ik. Prima gelegenheid ook voor kinderen. Gezellige en gemoedelijke sfeer. Genoeg keuze bij buffet en heerlijke chocoladefontijn.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
vriendelijke, attente bediening - en een fijne, informele sfeer - wij willen het dan ook graag aanbevelen voor zowel de zomer als de winter
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Het was heel gezellig. De bediening was prettig en accuraat. Het aanbod van het eten en drinken was groot, voor elk wat wils. Kwaliteit van gerechten was goed.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Onder de tafel was het behoorliijk fris door de tocht die naar binnen kwam, voor de rest was alles goed verzorgt vooral de bediening liet zich van de goede kant zien zodat het voor ons een gezellige brunch werd op 2e kerstdag.