2 Seasons

Zeekant 51 3151 HW Hoek van Holland Nederland Kaart

Over het restaurant 2 Seasons

In Hoek van Holland ligt het restaurant 2 Seasons Beach. Naast een heerlijke lunch kaart hebben ze in de avond een uitgebreid live cooking concept waarbij de chefs de lekkerste vis- en vleesgerechten onbeperkt voor jou en je gezelschap klaarmaken, direct vanuit de open keuken.

Er is voor ieder wat wils en kan iedereen genieten van deze gezellige Beachclub. Met mooi weer kan het dak van de serre open zodat je optimaal de zon, strand en zee kunt beleven. Er is ook een arrangement met 3 uur onbeperkt drank voor €37,50,- voor volwassenen.

Ga jij naar het strand bij Hoek van Holland? Reserveer dan bij 2 Seasons Beach!

Meer informatie over restaurant 2 Seasons

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant 2 Seasons

BingWil .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Prima brunch en heel plezierige bediening. Dit is voor herhaling vatbaar. Veel regen, dus lekker dichtbij parkeren !
Goede keuze voor ons 'Giftforyou' Zondagbrunch cadeau voor 2 personen.
Sherise D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het zat lekker vol dus dat betekende voor ons veel goeds. Ze hadden veel lekkers, goed bereid en keuze uit warm/koud. Door de drukte de service wat minder.. Zeker voor herhaling vatbaar!
K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Wij vonden de High-tea de luxe zeer geslaagd. De broodjes waren heerlijk. Alleen jammer dat we niet met gebak konden eindigen; de zoetigheden die er wel waren, waren niet geheel onze smaak. Een tip voor de volgende keer?
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Lunch met gift for you kaart, kwaliteit vn de uitsmijter carpaccio prima. Echter voor aanschaf van 20 euro niets extra. Prijs uitsmijters 19euro. Al met al een beetje karig. Geen echt waar voor je geld. Doe hier iets aan.
besgeest .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
lekkere gerechten, ruime keuze, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Locatie prima en gezellig. !!!!!!!!!!!!!!
Marien V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wij hebben hier met mijn familie heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug. In het begin was het even zoeken, drankjes niet of verkeerd gebracht. Daarna verliep alles vlekkeloos.
Complimenten voor het team, zij proberen je een leuke dag te bezorgen.
S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
erg gezellig en lekker gegeten. zeker voor herhaling vatbaar. ook nog gezellig buiten op het terras in de zon genoten. zeker een aanrader!!!!
Inge G.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Net vers aangevulde producten waren lekker
Wat langer in de bakken lag, smaakte taai
Veel kip producten zoals kluiven, sateh en Thaise kip. Ook werden er eieren gebakken en pannenkoeken.
Minder: brood en broodjes niet van de bakker.
Fruit en salades zagen er niet heel aantrekkelijk uit.
Bediening was zeer attent en vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Geweldige locatie, ongedwongen sfeer meer dan genoeg te eten en te drinken. Bediening top!
Leuke plek om met familie/vrienden uit eten te gaan . Zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We hadden een bon van gift for two2. die had ik mijn man cadeau gedaan. Ik heb daar 75 euro voor betaald en we mochten voor precies 48 euro eten. Voor mijn kleindochter die er bij was en voor de drankjes moesten we nog 50 euro afrekenen. Ik heb hierover een mail gestuurd naar gift fot 2 .
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Klungelig personeel. Steeds de verkeerde drank bestelling bij verkeerde tafel,dit kwam meerdere keren voor. 2x cola waar geen prik meer op zat en lang moesten wachten dat we wat konden bestellen en bezorgen.
Truus .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het was heel lekkere appeltaart en capuchino . De ontvangst was vriendelijk . We hebben niet lang op onze bestelling hoeven wachten
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Zeer goed! Wij komen regelmatig van Helmond, speciaal om hier te genieten van heerlijk eten. Ik kan niet wachten om weer te komen.
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Met onze vriendengroep hier een middag/avond doorgebracht. Activiteit op het strand en aansluitend lopend buffet met drankarrangement. Goed contact over de verschillende mogelijkheden. Mooie tent. Eten was goed en werd ter plekke bereid. De service was echter een minpuntje. Het personeel was onvriendelijk en onbeleefd. Wellicht doordat we met een grote groep waren. Jammer.
Zou voor het eten zo terugkomen.
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het eten was prima , maar het was erg rustig en koud binnen.
Het personeel was nog wel zo vriendelijk geweest om de overkapping dicht te doen en dat scheelde wel.
Karen D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Het ten was goed, maar wel een half uur moeten wachten voordat de lunch er was.
Dit terwijl het er rustig was.
Bediening kwam wat on geïnteresseerd over.
Hilda S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Een borrel gegeven ter gelegenheid van mijn verjaardag.
Het was top :)
Heerlijke hapjes en goeie bediening iets om terug te gaan.
B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Voor de 2e keer daar gegeten en genoten. Het is gewoon een erg leuke tent met een leuk concept. Ik kom daar nog wel eens terug
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Erg goed bevallen. We gaan zeker terug. Ook leuk om aan iemand cadeau te doen, als niet weet wat je nu weer moet verzinnnen om voor iemand z'n verjaardag.
Bernadet V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
gezellige warme sfeer, met directe hulp. Via de gift for you .nl coffee and bite op een zaterdagmiddag tijdens een stortbui , t was vrij rustig in de zaak . Maar toch hing er een gezellige sfeer.