2 Seasons

Zeekant 51 3151 HW Hoek van Holland Nederland Kaart

Over het restaurant 2 Seasons

In Hoek van Holland ligt het restaurant 2 Seasons Beach. Naast een heerlijke lunch kaart hebben ze in de avond een uitgebreid live cooking concept waarbij de chefs de lekkerste vis- en vleesgerechten onbeperkt voor jou en je gezelschap klaarmaken, direct vanuit de open keuken.

Er is voor ieder wat wils en kan iedereen genieten van deze gezellige Beachclub. Met mooi weer kan het dak van de serre open zodat je optimaal de zon, strand en zee kunt beleven. Er is ook een arrangement met 3 uur onbeperkt drank voor €37,50,- voor volwassenen.

Ga jij naar het strand bij Hoek van Holland? Reserveer dan bij 2 Seasons Beach!

Meer informatie over restaurant 2 Seasons

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant 2 Seasons

S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
besgeest .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
ongedwongen sfeer vriendelijke bediening en goede kwaliteit eten maakt dit tot een aanrader en is voor herhaling vatbaar. Wij waren er al voor de derde keer
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Afgelopen zondag middag geluncht. Bij binnenkomst prettig ontvangen.
We werden geholpen door een heel gezellig en vrolijke medewerkster.
Gaf ons duidelijk uitleg over de kaart.
Ons hondje kreeg ook gelijk lekker vers water.
We hebben er met veel plezier gezeten en genoten van de sfeer en natuurlijk van het eten en drinken.
We gaan er zeker nog een keer heen.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
We hadden met gift for you een zondagsbrunch. Uitgebreide brunch met een goede kwaliteit. Gezellige drukte, maar je hoefde alleen te wachten waar iets direct voor jou gebakken werd. Vriendelijk personeel.
V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
zeer positieve indruk. Het was voor ons de eerste keer dat we zoiets hebben gedaan. We komen zeker een keer terug. Alleen ben ik niet zo gek op honden. Gelukkig heb ik daar geen last van gehad
Bert H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijke zondagsbrunch gehad met Gift for you kaart. Wat niet duidelijk was aangegeven dat de tijd daarvoor tussen 11.00 en 14.00 was. Het systeem accepteerde onze gewenste tijd van 14.00 en en de opmerking dat het om de zondagsbrunch voor twee ging, en daar kregen we een bevestiging van. Na het lezen van recensies kwamen wij er achter dat het aan een bepaalde tijd gebonden was. Na telefonisch contact konden we nog eerder komen. Gelukkig konden we op tijd zijn. Daarna een fijne strandwandeling gemaakt op deze prachtige zonnige zondag!
W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Leuk geholpen door een jonge Dame,prima, broodjes waren jammergenoeg uit een goedkope verpakking,je kent ze wel a la Dirk vd Broek, en die verder worden afgebakken.

wel svp meer duidelijkheid tonen in de ontbijtprijslijst,voor 9,50 heb je een ontbijt maar nog helemaal niets te drinken,ik vind dat een valse voorstelling van zaken.
Aad A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, prettige en attente bediening, veel voor prettige prijs, kijk uit naar volgend bezoek, ????
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Ontvangst heel vriendelijk aan tafel ook heel goed buffet goed verwärming was erg warm we zaten gewoon te zweten even gezegd en werd uit gezet Dank je wel
Rachida D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Afgelopen weekend hier een babyshower high tea gehouden. We keken er ontzettend naaruit, flink uitgepakt met zelf meegenomen extra decoratie en leuke spelletjes bedacht om het tot een succesvolle babyshower te maken. Maar helaas was de high tea echt een ontzettende teleurstelling, je krijgt echt geen waar voor je geld, de hapjes waren heel simpel, weinig en heel veel kant en klaar. Er is totaal geen moeite voor ons gedaan. Zo een spijt dat we deze high tea niet ergens anders hebben gehouden. Je hebt genoeg andere plekken. Ik raad daarom ook iedereen af om hier te high teaën. Echt weggegooit geld. Ik heb 2 seasons beach nog gemaild na de high tea, geen reactie, zij hebben natuurlijk het geld al binnengehaald.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Hartelijke ontvangst waarna je ongedwongen op eigen tempo je consumpties kon gebruiken.
Die er niet alleen er lekker uitzagen maar dat ook waren.
S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het is een sfeervolle locatie en heel erg leuk dat de hond mag ,het licht oook leuk zo aan het strand , sfeervolle inrichting ook,darna lekker het strand op gegaan
M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
de bol met carpattio was overheerlijk en broodje hamburger was geweldig lekker De hond was ook welkom en kreeg nog wat te snoepen alleen volgende keer wat water voor de hond. Tot de volgende keer Reg Miog
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Had kaart voor zondagsbrunch van gift voor you om te brunchen bij 2 Seasons. Was erg leuk. Vanaf 11u welkom en je kunt onbeperkt alles pakken tot 14u. Let wel, drankjes niet inbegrepen. Veel keuze, zowel warm als koud, zoet en hartig. Vond het persoonlijk alleen wel jammer dat er geen fruit, bij de chocoladefontein was, maar verder was alles echt prima in orde.
Josephine H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Een gezellige strandtent waar we al eerder de brunch gebruikten. Je kunt gebruikmaken van een koud en warm buffet met alles wat daar bij hoort en niet te vergeten die heerlijke chocolade fontein met allerlei zoetigheden. Ook de kinderen hadden het naar hun zin en werden alsmaar naar die chocolade fontein getrokken...….. Er was aardig personeel aanwezig.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We hebben genoten van alle gerechten. Heel veel keus en alles was lekker. Bediening is erg vriendelijk en attent. . We komen graag nog een keertje terug.
L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
erg gezellig ingericht. de brunch was goed verzorgd met veel keus en ruime keuze uit warme en koude gerechten. Wij komen hier zeker nog eens terg.
L.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
We werden heel gastvrij ontvangen. Dat doet 2 seasons goed! Bestelling wordt gelijk opgenomen dat je niet zo snel opstart. Wij hadden gereserveerd voor een high tea. De eerste pot thee kwam vrij snel. Na meer dan een half uur wachten kwamen de broodjes. Thee werd niet meer aangeboden dus nog maar een pot gevraagd. Broodjes waren super! Vers en lekker dus wij al nieuwsgierig naar de zoete gang. Maar helaas...Geen scones, geen clotted cream of marmelade te bekennen. Wij kregen een bordje met hierop cakejes, fruit en snoepjes die ik ook in een supermart had kunnen kopen. En dat was het. Geen warme hapjes of 3e gang. We zijn hierna nog een frietje wezen eten omdat we nog trek hadden. Dit is mij nog nooit overkomen. Alles was uitermate karig.
Din B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Lekker uitgebreide zondagbruch met uitgebreide keuze van gebakken/ gekookt ei kroket wraps pasteitje tot ijs en chocoladefontein
C.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Fijne ontvangst , vriendelijk tot het einde
kom graag terug met de rest van de Familie
Durf een ander daar ook naar toe te laten komen