2 Seasons

Zeekant 51 3151 HW Hoek van Holland Nederland Kaart

Over het restaurant 2 Seasons

In Hoek van Holland ligt het restaurant 2 Seasons Beach. Naast een heerlijke lunch kaart hebben ze in de avond een uitgebreid live cooking concept waarbij de chefs de lekkerste vis- en vleesgerechten onbeperkt voor jou en je gezelschap klaarmaken, direct vanuit de open keuken.

Er is voor ieder wat wils en kan iedereen genieten van deze gezellige Beachclub. Met mooi weer kan het dak van de serre open zodat je optimaal de zon, strand en zee kunt beleven. Er is ook een arrangement met 3 uur onbeperkt drank voor €37,50,- voor volwassenen.

Ga jij naar het strand bij Hoek van Holland? Reserveer dan bij 2 Seasons Beach!

Meer informatie over restaurant 2 Seasons

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant 2 Seasons

R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was zoals altijd weer lekker en gezellig. Ik vind het ook heel erg fijn dat honden mee mogen. Kinderen hebben het ook super naar hun zin gehad.
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Brunch was erg uitgebreid maar de nadruk leek meer te liggen bij lunch/diner. Persoonlijke voorkeur natuurlijk voor wat lichtere gerechtjes, wat yoghurt of vers fruit. Er was wel fruit maar op siroop. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak!
Bediening had het erg druk, drankjes werden niet altijd bij de juiste tafel bezorgd. Maar dat is een kwestie van meer personeel inroosteren of aannemen? Waren wel heel vriendelijk.
D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Drankarrangement genomen, maar kon niet zelf aan de bar bestellen, moesten wachten tot ze langskwamen, wat zo'n 1x per uur was. Het buffet bestond uit 1 tafeltje met brood, patat en wat gehaktballen. Lange rij voor de 'pannekoeken' en gebakken eitjes. Eten was van slechte kwaliteit en het meeste was op en werdt niet bijgevuld.
Al met al veel te veel betaald.
P V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wij hadden om 17.00 afgesproken maar alles moest nog opgezet worden en de kok in gereedheid gebracht worden(kok was erg vriendelijk)
Er was carpaccio vooraf maar dat was bij ons niet bekend dus waren wij alvast aan het buffet begonnen erg rommelig dus.
Bediening was ook niet zo gezellig.
Jammer want de brunch is altijd geweldig daar
Het was voor mijn zoon zijn verjaardag maar helaas geen goed gevoel aan overgehouden en een hoop geld armer terwijl we er niet echt van hebben kunnen genieten
N.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heb een brunch met drankarrangement gehad. Prima eten en voor drank kwamen ze regelmatig vragen of we nog wat wilden. Eerst binnen gegeten omdat het nogal waaide en daarna nog heerlijk buiten gezeten.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Wij hadden gereserveerd voor een brunch en alles was perfect geregeld. Bediening was leuk, aardig en snel. Zeker voor herhaling vatbaar.
G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Heerlijk gegeten voor een nette prijs. Erg leuk was de live cooking zodat je kon zien hoe het klaar gemaakt werd. Nette bediening die op het juiste moment bij je was.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Vriendelijke en enthousiaste ontvangst door personeel. Prachtige locatie aan het strand. We hadden ook nog prima weer en het was geen enkel probleem om de zondagsbrunch op het terras te eten.
I.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We hadden een brunchkado bon. Geen spare ribs zoals werd verteld bij aankomst. Geen 6,50 euro voor de kinderen zoals werd vermeld maar 9,50 en 14,50. Met de drankjes erbij werd het toch nog prijzig.
L. S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
We hebben lekker gegeten, leuke kok! Het personeel is allemaal even gezellig. Tipje: vraag daar eens naar blauwe thee, daar heeft de ober een mooi verhaal bij te vertellen..
G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Gezellige sfeer .Lief en behulpzaam personeel. Goede wijn en uitgebreide menukaart.
Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Dieuwertje B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Wij hebben afgelopen Weekend ons trouwfeest hier gegeven en het was echt helemaal super. Eten was heerlijk, bediening erg goed en de DJ super ! Nogmaals bedankt!
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
We waren van te voren gewaarschuwd dat het kon zijn dat we buiten moesten zitten omdat binnen alles vol was geboekt. Maar bij aankomst zaten we in de serre zal ik maar zeggen. Dus een beetje binnen en een beetje buiten...
Nou naar mijn idee hadden wij de beste plaatsen van het hele restaurant!! Heerlijk in de schaduw maar toch "buiten" Het was erg gezellig en de ober was ook heel vriendelijk en gezellig! Ik zeg... geweldig! En ik kom zeker terug! We waren er nu al voor de 3e keer. Maar het blijft leuk gezellig en lekker!!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Wij hadden een high wine gereserveerd. Wij hadden hierbij wel een wijnkaart en een korte uitleg verwacht over de wijnsoorten en de opbouw van het drinken hiervan. De wijnen en hapjes waren niet goed verdeeld. De jongen die ons hielp (een jongen die net een reis van 3 maanden had gemaakt) was heel vriendelijk en enthousiast en maakte alles helemaal goed!
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Live Cooking leuk concept. Genoeg keuze. Alles zag er fris uit en smaakte prima. Als slot ijs en chocolade fontein. Over het geheel zeer tevreden.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
zijn goed ontvangen.prima bediening. voor herhaling vatbaar.
een klein minpuntje ben in het restaurant over een opstapje gevallen en ben licht geblesseerd.
verder hebben mijn vriendin en ik het reuze naar ons zin gehad en zullen het nogwel een keer over doen.
Ajbachofner .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben de beachclub bezocht omdat het op de HEMA lunch voor 2 genoemd werd. De verwachting was niet hoog, aangezien het soms best lastig is om waar voor je geld te krijgen als je een dergelijke giftcard wilt inwisselen. Bij de ontvangst echter (ik dacht door Roxanne) werd zeer vriendelijk uitgelegd dat we mochten kiezen op de kaart tot 31 euro. Dat hebben we gedaan en vervolgens heerlijk een lunch genoten (broodje kip) met patat en een cola erbij. Bij het afrekenen lukte het niet om de giftcard af te boeken. Toen dat lang duurde (hij was toch echt niet eerder gebruikt!) besloot de baas dat we de Card gewoon in mochten leveren en dan zouden we nog geld terug krijgen ook. Achteraf was dat een deel van de welverdiende fooi voor de zeer vriendelijke bediening. Met zo iemand als Roxanne is het echt een feestje om aan de gezellige beachclub te lunchen. Een aanrader dus, ook voor giftcardgebruikers!!
michelle V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk gegeten! Duurde alleen erg lang totdat je geholpen werd! Maar het eten was erg lekker en meer dan genoeg ! Ik zou de volgende keer zeker nog een keer naar 2seasonsbeach gaan!
V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Weinig bijzonders. Bediening was goed maar het eten was zeer gemiddeld. Maar ja, van een all you can eat hoef je nergens iets hoogstaands te verwachten.
wjterlouw T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Lunch gebruikt van een kadobon. Bon kostte 25 euro, waarvoor 2 broodjes van 8,95. Drankjes betaald.
Wat mager wat er voor de bon gegeven wordt