2 Seasons

Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 22:00

Voordelig
Feike C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Super leuke tent. Aardig personeel. Genoten van de verschillende gerechten inclusief tapas plank. De sfeer is top. Zelfs de hond krijgt aandacht. Keuze uit buffet en kaart. Toetje werd ter plekke verzonnen met heerlijke chocolade saus. Echt een aanrader!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We hebben ons toch laten verlijden om het "all you can eat" arrangement te proberen gezien de aanlokkelijke prijs.
Carpaccio, Oesters, Gamba's Biefstuk, ijs met chocolade fontein en dat alles voor slechts 19,50€! Het smaakte allemaal prima en de bediening was in tegenstelling tot recent overdags erg vlot. Dit was een enorme tegenstelling tot vorige week overdags. Echt voor herhaling vatbaar.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Tweemaal moesten we erg lang wachten om te bestellen, de eerste keer hadden we haast en zijn toen weg gegaan zelfs dat valt niet op bij het personeel. Tweede keer de aanbieding voor 2 personen mosselen genomen. Is een soort van 1,5 portie maar ze waren lekker evenals de frieten met mayonaise. Ook het betalen moest weer erg lang duren. Gezien het gewoon doordeweeks was en niet erg druk is het jammer dat wij vanwege de bediening hier niet meer terug komen.
Madeleine62 M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Even een middagje Hoek van Holland. Omdat de uitstraling van het terras ons beviel, kozen wij voor dit restaurant. Een groot terras met leuk gekleurde stoelen en het binnenrestaurant is ook fors. Er zaten gezinnen en diverse gezelschappen, wat minder mensen die met z'n tweeën waren. Het bleek een all in concept te zijn met live cooking. Vooraf kreeg men carpaccio gereserveerd met lekker stokbrood en twee soorten boter. Tegen meerprijs kan je onbeperkt drinken. Wij namen de witte huiswijn. Deze was behoorlijk droog maar best aardig.
Zeer vriendelijk personeel, van de bediening tot en met de koks die tijdens het grillen een gezellig praatje maken. Bij de live cooking voldoende keus uit vlees of vis met warme sausen. De kwaliteit was uitstekend. o.a. heerlijke gamba's, zalm, biefstuk. Dit werd allemaal op de bakplaat bereid. Daarnaast was er een salade buffet met warme en koude bijgerechten. De warme ratatouille was erg goed, maar de bietensalade zo zoet dat het glazuur van mijn tanden sprong. Zonde, waarom al die suiker, je proeft de bietjes niet meer. Wat meer aandacht aan het af en toe ordenen van het saladebuffet zou wel beter zijn. Er lopen ook kinderen te scheppen en dan gaat er wel eens wat mis. Het dessertbuffet stelde niet veel voor. Dat bestond uit schepijs, een chocoladefontein met spekkies, lange vingers en stokjes met aardbei en een druif. Ook stonden er nog wat kleine stukjes taart maar die zagen er niet zo appetijtelijk uit. We sloten af met een prima espresso. Hoewel hier en daar een klein schoonheidsfoutje, was het gewoon lekker eten.
Maaike-5 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Komen hier regelmatig en raden het zeker aan. Een zeer ongedwongen sfeer. Op een geweldige locatie, met onwijs vriendelijk personeel. Lekker om wat te borrelen of te genieten van de zeer uitgebreide brunch of het diner. Er is echt van alles, allemaal vers afgebakken door de koks, vooral de biefstuk en de sparibs zijn om op te vreten.

2 seasons tot ziens!
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
afgelopen woensdag met een vriendin er gegeten en het eten 3 keer terug moeten sturen. 1ste keer omdat de gevraagde extra saus er niet bij zat, 2de keer dat er ineens een ander soort saus dan wat bij het recept hoort er overheen was gegooid, mijn eten dreef letterlijk in de chilisaus I.p.v. de gevraagde guacamole en de 3de keer zat er ineens een vieze lange haar in en nog steeds niet de gevraagde saus. elke keer ontzettend lang moeten wachten voor het bereid was, na de 3de keer met de haar in mijn eten zei ik nog tegen mijn vriendin als het dadelijk in eens snel terug is hebben ze de haar er snel uitgevist en hetzelfde terug gegaan op mijn bord. en ja hoor het daar was ineens heel snel een nieuw bord. echt schandalig/ranzig en daarbij niet eens een excuus ofiets en/of een gratis drankje voor het ongemak. geen goed woord meer over voor deze tent.
L S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Gisteren heerlijk gegeten bij 2 seasons! We zijn uitstekend verzorgd door de jongeman die ons bediende! Op het eten was ook niets aan te merken en de kok achter de plaat was ook zeer vriendelijk. Echt een prima zaak!
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Zaterdagavond gezellig een avondje strand waar we belanden bij 2seasons en besloten hier wat te blijven eten, het is een all you can eat buffet concept welke ons verraste van kwaliteit en variatie. vooraf kregen we carpaccio welke even op zich liet wachten door de drukte, waarvoor de serveerster zich correct excuseerde. Je kunt bij het buffet ook gebruik maken van live cooking, een vriendelijke kok bereide daar een ruime keus aan vlees en vis. de afsluiting met de chocolade fontein viel ons goed in de smaak.
het is een mooie zaak met een goede inrichting, het nadeel op het strand is wel het zand wat je overal tegenkomt maar al met al is het netjes en schoon. De service hebben we als plezierig ervaren, enige aandachtspunt welke we mee zouden willen geven is het afrekenen, hiervoor hebben we enige tijd moeten wachten, maar de entourage maakte dit niet als onplezierig. Wij komen hier zeker nog eens terug van de zomer.
Joop1984 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Gisteravond bij 2 seasons gegeten... Planning was hondje uitlaten en kijken waar het gezellig was.. Viel tegen veel zaken dicht. We werden vriendelijk aangesproken door een jonge enthousiaste ober die speciaal de deur opende.
Concept uitgelegd en we waren om. Snel naar binnen en brandertje aan om als eerst een heerlijke carpaccio te krijgen. Prima buffet verder, en erg vriendelijke koks. Nogmaals bedankt obertje (jeroen hoorde ik iemand zeggen.) top avond
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Hier op 24-05-2016 kleine lunch genomen. Eerst met de hond een strandwandeling en daarna lekker loungen bij 2 seasons. Kom hier vaker na een strandwandeling maar vond het tijd om eens een recencsie te schrijven. De strandtenten in Nederland zijn tegenwoordig niet meer de zaken voor een puntzak friet, blikje fris en ijsco maar gewoon luxe restaurants ! Over het algemeen is de service wel no nonsense en het eten vaak boven verwachting. Zo ook bij een simpele luch welke wij hebben genomen. Heerlijk betaalbaar flesje La Scolca Rose (29) een salde kip (13,50) en een duo salade gambas en zalm (18,50) daarbij een leuke presentatie van friet ( 4,00) en een koffie na, Wij hebben er een uurtje of twee heerlijk kunnen chillen. De bediening was erg gastvrij en behulpzaam. Voor mijn hond werd ook direct water gehaald en wat brokjes. Was weer een gezellige middag ! s avonds mag je je auto voor de deur parkeren.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Weinig keuze op onbeperkt buffet. Frietjes kwamen (minimaal) na een kwartier. Zag later dat (volgens mij de eigenaar) in zijn kleding waar hij van buiten kwam en niet zijn handen had gewassen, friet bakken en stokbrood in de oven doen en snijden, terwijl de kok handschoenen droeg en kokskleding. Mag niet gebeuren. Nagerecht was er voor mij niet als je geen ijs en chocoladefontein eet. Soesjes lagen er niet gekoeld al veel te lang. Kreeg later wel wat vruchtjes op een stokje (voor de chocoladefontein) aan tafel. Aan het Personeel lag het niet, waren zeer behulpzaam en beleefd. Al met al is dit niet het restaurant voor mij, al doet de folder anders voor. Jammer. Doe er wat aan want dit kost klanten.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Onbeperkt gegeten voor €24 pp. Het lage bedrag is te verklaren door de (matige) kwaliteit en (beperkte) keuze van de gerechten.

Locatie, sfeer en decor is prima buiten. Binnen is de inrichting donkerbruin en erg warm (lijkt mij niet heel goed voor de vis die bovenop liggen in een schaal met ijs). Bestek moet je wel eerst checken op etensresten.

Vooraf werd het concept niet uitgelegd. Wel is gevraagd of je carpaccio wilde met brood omdat deze gebracht worden. De rest is self-service. Carpaccio was niet echt koud?

De saladebar was aan de kop van de tafel en open en bloot. Ik zou adviseren om de saladebar iets verder in het restaurant te plaatsen zodat stof of alles wat nog rondvliegt niet in de salade belandt. Ruime keuze. Fetakaas was erg zacht en ik durfde zelf niet aan de zalm te gaan. De ingrediënten leken mij onvoldoende gekoeld.

Achter de saladebar waren misschien een stuk of 8 gerechten uit de au bain Marie die je kon kiezen (aardappelreepjes, Mexicaanse aardappels, Mexicaanse kip gerecht, wat veel te lang in de au bain heeft gezeten, kipvleugels , tomatensoep en nog een aantal gerechten die niet heel speciaal waren.

Bij de koks kun je ter plekke vragen om vlees of vis te grillen of te bakken. De hamburger was tot twee keer toe niet gaar. De keuze aan vis en vlees bij de koks waren groot. En hoogstwaarschijnlijk was het daarom daar ook erg druk. Zeker met twee koks en heel veel hongerige klanten.

Mijn zusje kwam niet eens aan haar nagerecht omdat ze onwel werd van het eten. Er is een chocoladefontein, (warme) watermeloen en druifjes, ijs, (warme) soesjes die er te lang hebben gelegen.

Prima als je niet al teveel verwacht. Ik zou mij vol eten met de vlees en vis bij de koks. En hopen op een sterke maag!
WinkelmanS .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Een goed gesprek, met laagstaande zon.
Had een werkafspraak gepland in Schiedam, maar koos voor een lunch in Hoek van Holland en kwam bij 2 Seasons terecht.
Goede tent en uitstekend internet.
Met een rustige achtergrond muziek en lekker eten konden wij ons gesprek voeren.
Binnenkort ga ik erheen met mijn kinderen en hond.
Toptent nog bedankt!

MartindeVlieger .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Heerlijke avond aan het strand gehad, gebruik gemaakt van het live cooking diner nadat we zijn overgehaald door de ober, we zouden een dief van onze portomonnee zijn als we niet bleven eten! Dat klopte idd, we waren er op een donderdag wat betekende dat we €19,50 p.p. betaalden, zeer uitgebreid, vlees en vis vers bereid, ruime keuze aan bijgerechten en een chocoladefontein als dessert. Hier gaan we vaker heen, ook mede door de bediening en ambiance....TOPTENT!!!!
P0epnicht .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Afgelopen zaterdag weer eens op het strand gegeten en dit keer bij 2seasons. Mijn vriendin en ik vonden het een geweldig concept. Je kan hier onbeperkt eten en drinken voor een bepaalde prijs en de bediening is erg behulpzaam. Ikzelf ben een grote eter dus ik heb erg genoten. Bedankt!
John K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten van het brunchbuffet. Het buffet is voorzien van heerlijke salades, warme bijgerechten als pasta's, friet, een nasi en vele andere bijgerechten. Daarnaast kun je ook nog lekkere dingen op de grill of bakplaat laten klaarmaken. Leuke, moderne inrichting en een gezellige sfeer. Goede en attente bediening. Service met een glimlach en supersnel. Alles goed geregeld en tot in de puntjes verzorgd. Een echte aanrader.
Maaike-5 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Top tent! Wij waren hier al eens eerder wat wezen drinken, wat ook zeker de moeite waard was. Deze keer heerlijk genoten van de brunch. Er was werkelijk van alles: heerlijke vis en allerlei eiergerechten direct van af de bakplaat op je bord. Ook was er een saladebar, lekker broodjes, heerlijke wraps met carpaccio, pizza! Echt teveel om op te noemen. Ook de bediening was super, ondanks de drukte, was er ruimte voor een grapje, praatje, regelmatig even vragen of alles naar wens is en ze waren echt super snel. En de rekening viel ons ook reuze mee. Wij komen hier zeker terug!
Nkv .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Heerlijk geluncht (wrap, hamburger, salade gamba) in een mooie tent, erg warm en gezellig in deze winterse tijd. Ondanks het hele slechte weer was het gezellig druk. Goede bediening, vriendelijk en snel. In de muntthee gewoon lekker veel muntblaadjes, absoluut niet zuinig. Aanrader, zeker op een koude, regenachtige zondagmiddag is het heerlijk genieten hier.
Ineke_schuijt .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Na een hartelijke ontvangst, hebben we genoten van een uitstekende brunch. Zeer gevarieerde gerechten en daarnaast was er een grote keuze aan gerechten welke direct op de bakplaat werden bereid. Zeer attent personeel, gezellige ambiance en bijzonder gezellig gezeten.
Leon M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Eten was super lekker en service van de bediening maar okk vanuit de open live cooking .
Voor deze prijs zou ik iedereen aanraden hier .