2 Seasons

Zeekant 51 3151 HW Hoek van Holland Nederland Kaart

Over het restaurant 2 Seasons

In Hoek van Holland ligt het restaurant 2 Seasons Beach. Naast een heerlijke lunch kaart hebben ze in de avond een uitgebreid live cooking concept waarbij de chefs de lekkerste vis- en vleesgerechten onbeperkt voor jou en je gezelschap klaarmaken, direct vanuit de open keuken.

Er is voor ieder wat wils en kan iedereen genieten van deze gezellige Beachclub. Met mooi weer kan het dak van de serre open zodat je optimaal de zon, strand en zee kunt beleven. Er is ook een arrangement met 3 uur onbeperkt drank voor €37,50,- voor volwassenen.

Ga jij naar het strand bij Hoek van Holland? Reserveer dan bij 2 Seasons Beach!

Meer informatie over restaurant 2 Seasons

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant 2 Seasons

J N.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Ontzettend vriendelijke bediening, leuke vlotte meid die iedereen begroet alsof ze ze al jaren kent, lekker eten en uiteraard een super locatie. We komen zeker een keer terug!
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
diner - buffet: gerechten binnen waren prima; van de barbecue buiten was matig. Vriendelijke bediening, ondanks de drukte.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
We hadden ghebruik gemaakt vd zondagochtend brunch.
Het eten valt erg tegen afbakbroodjes wat slappe friet uitgedroogde nuggets en frikandellen.
Koffie uit een goedkoop apparaat . Kortom zeer teleurstellend. Lege salade bakken. Etc.
Tristan R.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Hele gezellige dag! Ondanks de drukte snelle hulp met een glimlach! Zeker een aanrader voor zowel een rustige als drukke dag! Tot snel
P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk geluncht.
Genoten van "de bol met zalm" en van de aangeklede hamburger.
Genoten van de heerlijke zon en van de frisse wind.
Mw.H G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
2Seasons is een geweldige locatie voor teambuilding en ontspanning. We hebben heerlijk gegeten en stelden de vriendelijke en vlotte bediening zeer op prijs! Echt super!
Annemieke H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het scherm was kapot maar dat werd goed opgelost. Gezellig en klantvriendelijk personeel. Ivm de drukte waren gerechten wel elke keer op.
Cynthia K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het was een banyshower maar dat was een aanfluiting. Hingen 2 vlaggetjes en 1 decoratie. Gelukkig zelf versiering meegenomen. Eten was verder goed en voldoende.
H.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Erg teleurstellend! Het begon al met een telefoontje of de high tea niet om 14:00 kon en niet al om 12:00. Hier was van te voren nog contact over geweest en het zou geen probleem zijn. Na telefonisch aan te geven dat dit niet mogelijk was werd toegezegd dat het geregeld zou worden. Uiteindelijk hebben we zo lang moeten wachten dat de high tea alsnog pas rond 14:00 werd geserveerd. Op het moment dat we het personeel hier op aanspraken kwam de chef van de keuken erbij en die ging nota bene een discussie met ons aan. Wat naar mijn mening erg onprofessioneel is. Erg jammer want het is een mooie strandtent
V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Wij willen jullie heel hatelijk danken de brunch was heerlijk goede keuze wij hebben genoten.
hartelijke groeten fam: Vijverberg
Ilona D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Aardige mensen maar muziek zou rustiger kunnen
Met je partner praten alleen mogelijk als je heel hard paat praten; niet fijn
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
High Tea prima verzorgd. Zeer vriendelijk personeel. Alles was zeer smakelijk. Hebben een goede middag gehad mede dank zij het mooie weer.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hadden gereserveerd.

Slechte bediening, waren er ook weinig aanwezig.
Voorgerecht en hoofdgerecht was lekker.
Nagerecht matig, werd niet aangevuld en zag er niet allemaal fris uit.
We zouden hier niet snel meer heen gaan.
D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2018
Prima gegeten, staat in verhouding tot de prijs die je betaalt en er is voldoende variatie. De patatjes die bij het buffet stonden waren wat slap, maar toen we dat aangaven bij de bediening regelde zij voor ons een vers bakje patat.
T.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
we hebben echt genoten van de high tea.Goed verzorgd .

het was zo lekker dat we alles hebben opgegeten het weer was goed en we zaten heerlijk op het terras.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Het is geen 5* Restaurant,maar de prijs en kwaliteitsverhouding is heel goed,tevens is het personeel erg vriendelijk. De ligging v.h.restaurant is met kinderen erg gunstig.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
We hebben gebruik gemaakt van het brunch buffet. Gezellig om met je familie iets te vieren. Buffet was voldoende. Als tip zou wat meer fruit en bijvoorbeeld kwark of yoghurt met verschillende muesli en fruit of toevoegen aan het buffet. Zelf geen gebruik gemaakt van bijvoorbeeld friet en rijst gerechten daar vond ik het zelf te vroeg voor om 11 uur s'morgens. Heel leuk dat je bij mooi weer ook buiten kan zitten, heerlijk. Leuke bediening.
Janine S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Bij deze lunch kon je diverse soorten vlees en vis laten bereiden door de kok. Dit kon tot 13.00 uur. Wat opmerkelijk was dat wij om kwart voor een vroegen om een stukje vlees ( keuze uit vijf mogelijkheden) en vis ( ook keuze uit vijf mogelijkheden), maar alles was op, gaf de kok aan. We moesten ons maar wenden tot het buffet. Bijzonder als je met deze mogelijkheid adverteert.
R.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was zoals altijd weer lekker en gezellig. Ik vind het ook heel erg fijn dat honden mee mogen. Kinderen hebben het ook super naar hun zin gehad.
Danielle M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Brunch was erg uitgebreid maar de nadruk leek meer te liggen bij lunch/diner. Persoonlijke voorkeur natuurlijk voor wat lichtere gerechtjes, wat yoghurt of vers fruit. Er was wel fruit maar op siroop. Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak!
Bediening had het erg druk, drankjes werden niet altijd bij de juiste tafel bezorgd. Maar dat is een kwestie van meer personeel inroosteren of aannemen? Waren wel heel vriendelijk.