1NUL8

• Bar

Jouw recensie over het restaurant 1NUL8

Matijs W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten en een assertieve bediening, lekker direct met goeie tips en initiatieven. Hier kom ik zeker nog een keer terug.
Karel W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Op een vrijdagavond gegeten en het was lekker levendig en gezellig. Ik had een zalmfilet, heerlijk! Mijn vriendin had een dry-aged ribeye, helaas niet wat ze had verwacht, het was namelijk een stuk taaier dan wat ze had verwacht. het was echter wel perfect naar wens gegaard. Ook de wijnen waren heerlijk bij het eten en de sfeer was super in het restaurant.
Stijn O.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Gezellige tent met lekker eten lekkere wijn en een goede service ook heeft het een leuke sfeer hangen in het restaurant.
Lieve .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Super mooie zaak, vriendelijk personeel en het eten is heerlijk. Wij komen hier speciaal voor de pokébowls! Probeer ook een de cookie disaster als dessert (om te delen).
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Alles was perfect geregeld, eten was lekker en de sfeer is super. Goed geholpen door het personeel, komen geregeld langs om bij te schenken uit de fles.. en vragen of alles naar ons zin was. Top!
Christiaan P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wachttijden belachelijk lang. De bestelling was zoekgeraakt. Na te hebben gevraagd waar het eten bleef duurde het vervolgens nog veel te lang. Prijs/Kwaliteit totaal niet in verhouding.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Leuke tent, lunchkaart is vrij uitgebreid en wat we aten (salade met tonijn) helemaal goed. Bediening heel vriendelijk, als die er was.. Dat is ook het minpuntje: ze kunnen alerter zijn. Er liep voldoende rond maar ze keken te weinig naar de gasten zodat het lang duurde voordat iemand kwam om de bestelling op te nemen en later weer om af te rekenen, terwijl het beslist niet druk was.
Annika S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Ik kom hier vrij vaak en het aanbod is altijd vernieuwend en prima! Of het nou voor even een drankje is of de hele avond Wine & Dine.
Remco T.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Leuk restaurant/bar, goede sfeer. Eten redelijk qua prijs (vooral desserts aan de dure kant). De bediening vond ik echter ondermaats, vooral het wachten op drankjes duurde echt te lang, ook wel blijkende uit het feit dat er meermalen nog werd gevraagd of wij no een drankje wilden terwijl deze al besteld was.
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Ik liet een foto van jullie insta zien en ze wisten niet welke sushi het was Mn vriendin bestelde burger zonder tomaat kreeg ze met !
Er zat ook geen frites erbij wat we naderhand bij hebben besteld .
Ook toen ik binnen liep was er totaal geen ontvangst omtrent Mn reservering erg teleurstellend voor zon mooie zaak ook de muziek stond veels te hard lounge muziek is heerlijk bij een etentje maar geen keiharde club muziek .
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Leuk restaurant, mooie inrichting, goede en aardige bediening, eten mooi opgediend en smaakvol. We hebben en goede avond gehad.
Amanda T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Het eten was erg lekker, aardige ober alleen jammer dat er ondanks meerdere verzoeken geen water (voor bij de wijn) vanaf kon,
Robert G.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
1NUL8 is een prettige lokatie zowel binnen als buiten. Vlotte spontane en vriendelijke bediening. Goed publiek. lokatie om (veelvuldig) terug te keren
Christopher V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Leuke bediening, jong en dynamisch. Buiten gezeten op het terras terwijl iedereen langs komt of rijdt.

Zien & gezien worden ;-)
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
voor de maandag was het geloof ik best druk en door een paar grote groepen moesten wij redelijk lang op ons eten wachten, maar het eten was voortreffelijk dus dat maakte veel goed!
Joke_68 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Goed eten, spontane en vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een hippe tent voor mensen van 20+
Alwin V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Eten was heerlijk. Bediening attent. Muziek iets te hard waardoor je bijna geen gesprek kan voeren. Leuke gezellige sfeer.
Julia W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was heerlijk, vooral de sushi en oesters. De porties zijn wat aan de kleine kant, maar voldoende. Bediening is redelijk. Mooie tent met dito publiek.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
leuke plaats. Iets wat je bij ons in Belgie niet zo vaak ziet, combinatie van hippe bar, wijnbar en restaurant met leuke lounge muziek met dj... Top !!
Als we nog eens in Rotterdam zijn met vrienden komen we terug.
abzgouda76 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijke Poké Bowl met zal gegeten. Was echt lekker. Dit is een gezellige plek om af te spreken met zakenrelaties, familie en vrienden.