1NUL8

Jouw recensie over het restaurant 1NUL8

jos L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Tot 2 maal lauwe wittewijn,
Sashimi/sushi plateau werd zonder gebruikelijke sojasaus, wasabi and gemberop tafel gezet.
Dames van de bediening deden verigens hun uiterste en zijn zeer vriendelijk
paltemiro A.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Een hele leuke en gezellige tent voor alle soort gelegenheid. Er vallen wel heel veel borden en glazen neer op de grond soms.....Groetjesss
Wilbian V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Zeer lang wachten tot je werd geholpen!!! En het eten was ook niet lekker en zeer weinig in verhouding met de prijs. Zeer teleurstellend
Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijn, mooie wijnkaart. Later DJ aanwezig, wasrdoor er gezellig geborreld kan worden. Topavond!
Ann S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Heerlijk gegeten, aangename sfeer en zeer attente bediening! Wij gaan zeker nog terug!
Bep V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het was druk. Begin was een beetje rommelig. Bediening vriendelijk. Eten was goed.
Wilbert R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Prima prijs/kwaliteit verhouding, afwisselende kaart. Attente bediening.
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Deze zaak blijft geweldig! Mooie inrichting, goede sfeer, lekker wat hapjes dit keer en de bediening vriendelijk en oplettend! Helaas hadden we weinig tijd maar volgende keer blijf ik zeker weer langer hangen!
Claudiadelbosco P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gezellige tent, heerlijk en leuk opgediend eten. Attent personeel. Kom hier geregeld en het is altijd top. Favo's: patatas bravas, tonijn tartaar, truffelmayo (vraag ernaar!) AANRADER.
yarisje .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wat een mooie trendy tent daar op de Meent.
Een super leuke kaart met allemaal kleine hapjes. Dus rondje na rondje te bestellen. Zonder dat je t doorhebt loopt t dan wel in de papieren, maar het is het waard. Superaardige en alerte bediening en eten van topkwaliteit! Alleen die muziek kan wel een paar tandjes zachter! Erg storend. Zeker als je vlakbij de speakers moet zitten en je elkaar daardoor niet kunt verstaan!!
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Altijd een gezellige zaak, voor de borrel of een klein dansje. De kaart wisselt, de ene keer beter dan de andere keer. Prijzige gerechten maar meestal prima.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het broodje carpaccio en de salade geitenkaas vielen hartstikke goed in de smaak, maar een portie frietjes erbij bestellen was een probleem volgens de serveerster. Deze kregen we dan ook niet maar stond wel op de bon! Voor de rest hartstikke gezellig en goed eten!
Roxanne D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
20 min gewacht na binnenkomst. Mvr van de bediening dacht dat we al geholpen waren, want er stond een bon in de kassa open.Warme choco was geen choco maar warme melk met choco poeder. Slagroom was ook niet echt lekker. Brood was hard, gamba la pil pil was niet pittig zoals vermeld op de kaart. Jammer, ik ben eerder langs geweest en toen was het wel goed.
EdRy .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Een heerlijk plak om tot rust te komen of juist meer energie te krijgen na een drukke werk week. Leuk, vriendelijk en spontaan zijn de dames en heren op de vloer. Creatieve drankjes en de beste wijnen! Zeker een aanrader en wij blijven terug komen bij jullie
Loesveen .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gezellig lunchen met mijn dochter. Volgens haar had 1nul8 een nieuwe kaart die goed was. Na een eerdere slechte ervaring dus toch maar weer een poging gewaagd. Ondanks dat het allesbehalve druk was duurde het lang voordat we de aandacht van een serveerster konden trekken. De nieuwe kaart was niet echt bijzonder. Het eten kwam redelijk snel, 2 kroketten met brood en een tonijnsalade. Smaakte redelijk maar niet bijzonder. Met veel moeite nog een cappuccino en een verse muntthee gescoord. Bij het afrekenen nog een opmerking gemaakt over de irritante penetrante houtskoolwalm die in het restaurant hing gemaakt. Ja die lucht kwam uit de keuken (hehe) en daar was niets aan te doen. Dit was voor mij echt de laatste keer bij 1nul8.
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Eerder zijn wij hier weleens geweest op een vrijdagavond. Leuke sfeer dus dachten daar lekker te lunchen. We hebben kreeftsalade, sashimi en garnalenkroketten besteld. Presentatie was goed. De tonijn van de sashimi was grijs en smakeloos. De zalm was nog wel te eten. De kreeft was niet gaar. En de garnalenkroketten waren te ver door gefrituurd. De garnalenkroketten zaten nog flink onder het frituurvet. Flinke teleurstelling. We hebben dit ook aangekaart bij de bediening. De dame bij de bediening zei dat ze hier niets aan kon doen. Ik heb voor ons vertrek nog even gebruik gemaakt van de toilet. Deze was op z'n zachts gezegd niet schoon! Ik ben hier erg van geschrokken. We hebben betaald en zijn snel weggegaan. Dit doen we nooit meer!!!
Pswaab .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Hier vorige week toen we een bruiloftsfeest hadden heerlijk gegeten.
We kwamen in eerste instantie met 5 man, er werd gelijk een tafel geregeld, een half uur later vroegen we of er nog een tafel met 5 man bij kon, ook dit was geen probleem.
De service was uitstekend, zoals het eigenlijk zou moeten maar het tegenwoordig bijna nergens meer is.
Het eten kwam redelijk snel, en was ook top.
Er kwamen allemaal kleine hapjes, dus voor de grote en kleine eter genoeg keuze!
Marleen (onze gastvrouw) hield ook goed in de gaten op welke van de 2 bonnen het eten/drinken kwam.
Het is dat ik niet in de buurt woon (Amstelveen) anders zou dit mijn nieuwe huiskamer worden!

Keep up the good work!

Wim M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Dagje uit in Rotterdam? Dan kan ik je 1NUL8 adviseren. Een mooi ingericht restaurant annex wijnbar. Leuke gezellige zithoekjes. Bediening is foutloos en heeft kennis van de wijn. De keuze is trouwens ook reuze in mooie goede wijn tegen een redelijke prijs. We hebben hier geluncht (ik had de vissalade) Ook de gerechten zijn meer dan goed. We hebben hier anderhalf uur genoten van de gastvrijheid. We komen zeker terug!
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Al meerdere keren hier geluncht en iedere keer goed bevallen. De laatste keer gekozen voor de 1nul 8 hamburger, welke heerlijk was. Mijn man had gekozen voor de salade 1nul8 (met diverse vissoorten). Ook hij vond het gerecht heerlijk. Een gezellige zaak met vriendelijk personeel, waar je ook nog eens lekker kunt eten.
Farah B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Ongekend fijn, op ieder deel van de dag! Wellicht iets aan de prijs, maar wel een van mijn favoriete plekjes in Rotterdam.