1NUL8

• Bar

Jouw recensie over het restaurant 1NUL8

Paul S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Leuke zaak, vriendelijk personeel, een aanrader.Fijn dat je kunt reserveren, is nodig ivm de drukte.

Gaan zeker terug !!!!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Alleen veel lawaai. De muziek staat veel te hard. Kan elkaar aan tafel niet verstaan.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
We hebben echt super gegeten! Hadden een mooi plekje, zijn goed bediend en er hangt een goede sfeer. Het duurde wel enigszins lang voordat het hoofdgerecht kregen maar we vermaakte ons prima!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Een leuk restaurant met een ongedwongen sfeer. Eten en drinken prima in orde.
Op loopafstand van het Centraal Station.
Deze recensie moet op zijn minst 120 tekens bevatten dus ik typ nog maar even door hoewel ik niets meer over het restaurant ga zeggen maar wel over het huidige weer: nogal fris maar toch lekker.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
We hadden besproken voor 6 mensen. Prima ontvangst. De tafel was nog bezet omdat we iets te vroeg waren. Andere tafel gekregen die eigenlijk nog gezelliger was. Helemaal top. Super vriendelijke bediening. Eten zeer goed. Prijs is zeer redelijk. Top avond gehad.
K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Top gegeten! Ik zou er zo weer heen kunnen gaan. Super gezellige zaak, prima om heen te gaan voor een lunch na het shoppen en al helemaal heerlijk als diner door de gezellige sfeer en t gedimde licht
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
..........................................................................................................................................................................................................................................
Willeke H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Eten was heerlijk, wel aan de prijzige kant. Restaurant heeft een mooie, rustige uitstraling. Bediening was snel, accuraat en vol aandacht.
rworung .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een gemoedelijke ambiance. Kost wat (ruim €400,- met 4 personen), maar dan heb je ook wat. Service was subliem????????
Izzy P.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hebben onwijs lekker gegeten! De bediening was erg goed! Er was een situatie waarvan vlak naast ons iemand andere mensen lastig viel helaas. De beveiliging wist dit zo snel en netjes mogelijk aftehandelen! Bedankt voor de leuke avond!
A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Eten was erg lekker, niets op aan te merken qua smaak, alleen niet heel goedkoop. Weinig vulling in de surf en turf salade, 3 kleine gamba's. Wel heerlijke dressing etc. Bediening kan een stuk beter, duurt lang voordat iemand je komt helpen. Je moet vragen of iemand nog een bestelling of drankje komt opnemen, ze komen niet zelf naar je tafel. Een ronde drankjes was niet gekomen, ook weer moeten navragen. Bediening loopt soms langs maar kijkt niet, waardoor je na 25 min iemand zelf maar moet gaan halen. Ook bij binnenkomst, we hadden gereserveerd, vraag 3 x of iemand ons kan helpen en dat we gereserveerd hebben. Bij de 3e x vragen werden we pas geplaatst. Als de bediening je eenmaal helpt zijn ze wel erg vriendelijk en gezellig dus dat is erg fijn.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Eten en wijn uitstekend, service onder de maat. Eerst aan de bar zijn de bitterballen vergeten en aan tafel erg lang moeten wachten tot we eten konden bestellen.
Matijs W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten en een assertieve bediening, lekker direct met goeie tips en initiatieven. Hier kom ik zeker nog een keer terug.
Karel W.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Op een vrijdagavond gegeten en het was lekker levendig en gezellig. Ik had een zalmfilet, heerlijk! Mijn vriendin had een dry-aged ribeye, helaas niet wat ze had verwacht, het was namelijk een stuk taaier dan wat ze had verwacht. het was echter wel perfect naar wens gegaard. Ook de wijnen waren heerlijk bij het eten en de sfeer was super in het restaurant.
Stijn O.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Gezellige tent met lekker eten lekkere wijn en een goede service ook heeft het een leuke sfeer hangen in het restaurant.
Lieve .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Super mooie zaak, vriendelijk personeel en het eten is heerlijk. Wij komen hier speciaal voor de pokébowls! Probeer ook een de cookie disaster als dessert (om te delen).
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Alles was perfect geregeld, eten was lekker en de sfeer is super. Goed geholpen door het personeel, komen geregeld langs om bij te schenken uit de fles.. en vragen of alles naar ons zin was. Top!
Christiaan P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wachttijden belachelijk lang. De bestelling was zoekgeraakt. Na te hebben gevraagd waar het eten bleef duurde het vervolgens nog veel te lang. Prijs/Kwaliteit totaal niet in verhouding.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Leuke tent, lunchkaart is vrij uitgebreid en wat we aten (salade met tonijn) helemaal goed. Bediening heel vriendelijk, als die er was.. Dat is ook het minpuntje: ze kunnen alerter zijn. Er liep voldoende rond maar ze keken te weinig naar de gasten zodat het lang duurde voordat iemand kwam om de bestelling op te nemen en later weer om af te rekenen, terwijl het beslist niet druk was.
Annika S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Ik kom hier vrij vaak en het aanbod is altijd vernieuwend en prima! Of het nou voor even een drankje is of de hele avond Wine & Dine.