1NUL8

• Bar

Jouw recensie over het restaurant 1NUL8

Julia W.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was heerlijk, vooral de sushi en oesters. De porties zijn wat aan de kleine kant, maar voldoende. Bediening is redelijk. Mooie tent met dito publiek.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
leuke plaats. Iets wat je bij ons in Belgie niet zo vaak ziet, combinatie van hippe bar, wijnbar en restaurant met leuke lounge muziek met dj... Top !!
Als we nog eens in Rotterdam zijn met vrienden komen we terug.
abzgouda76 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Heerlijke Poké Bowl met zal gegeten. Was echt lekker. Dit is een gezellige plek om af te spreken met zakenrelaties, familie en vrienden.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Vind het te duur voor wat je krijgt. Prima eten maar meer eetcaf'e kwaliteit: werkelijk overprijsd.
12o euro voor een zakelijk etentje met twee man, vind ik vervelend.
Alicia C.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Very nice evening
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Altijd zeer vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Leuke gasten en een aanrader om met familie en of vrienden een gezellige middag of avond door te brengen.
Deniz B.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten! Personeel was ook heel erg vriendelijk! Nieuw interieur ook heel gaaf! Top! Ik kom er graag terug.
Sharon A.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk gegeten met mijn vriendinnen ! Eigenlijk heb ik niets aan te merken, misschien dat het ontvangst iets sneller kon, maar volgens mij was het redelijk druk dus dat geeft helemaal niks. Erg bedankt en ik kom zeker terug !
suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Je kan lekker eten bij 1nul8, het is wel erg vol. Veel tafeltjes. Wij zaten in een hoekje. Eten en de drank zijn niet goedkoop.
D J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Steak was half rauw ipv medium en zat vol pezen waardoor het niet te snijden was. Voor die prijs had ik een eetbaar stuk vlees verwacht.
Personeel kwam tussendoor niet vragen of we nog wat wilden drinken.
Erg druk, lang wachten bij binnenkomst ondanks de reservering.
Muziek stond te hard om met elkaar te kunnen praten.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Service was prima, prijs en kwaliteit waren zeker in balans .......
Service was prima, prijs en kwaliteit waren zeker in balans .......
Marleen A.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Tent en eten waren top. We werden alleen naast de deur gezet die steeds open en dicht ging terwijl het buiten sneeuwde. Meerdere malen gevraagd voor ander plekje maar dat zou niet mogelijk zijn
Sebastien V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Na het eten voelden we ons bijna verplicht om door te gaan omdat het personeel tot tweemaal toe vroeg of ze nog iets konden betekenen voor ons, maar dit is ook begrijpelijk omdat het druk was en er tafels moeten vrijgemaakt worden.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Het duurde soms erg lang voordat het drinken geserveerd werd na enkele keren vragen, ook het dessert duurde erg lang en na 2x vragen geannuleerd. Personeel was verder wel heel vriendelijk.
Dannik B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Gevraagd om medium gebakken Hamburger, helaas was deze erg rood. Redelijk opgelost door de bediening. Ook de kippendij met tomatenchutnee was niet top? Kip was lauw en de huid was slap en dat is zonde die had lekker knapperig moeten zijn en de tomatenchutnee was erg overheersend de bbq saus was daarom nergens meer te bekennen. Het leek of de gerechten met veel haast gemaakt waren. Erg jammer want als we gaan shoppen lunchen we hier altijd graag.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Geweldige avond met vrienden. Verrukkelijke gerechten, super wijnkaart! De bediening was attent, de sfeer prachtig, kortom, ik heb prachtige verjaardag gevierd.
Iris W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuke inrichting en verrassende menukaart, het menu is een mooie creatie op je bord van hoge kwaliteit. De bediening is gezellig en enthousiast en altijd leuk om na het diner nog even te genieten van het uitgaansleven als de DJ te voorschijn komt. Hier kun je je hele avond wel vermaken. Een van mijn favoriete plekken in Rotterdam!
Anne-Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Fijne avond, leuke gerechten en veel sfeer! (er is wel erg harde muziek)
Ontvangst heel langzaam, maar service daarna goed.
Anne-Sophie D.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
We kregen ons brood als vooraf een paar minuten voordat we ons hoofdgerecht kregen waarop ik zei we hebben net ons brood gekregen? En toen zei de bedienster; we serveren altijd alles gelijk. Heel apart natuurlijk want dat is gewoon gelogen. We hadden duidelijk gevraagd brood als vooraf. Verder kreeg ik bij mijn sushi geen sojasaus, 5 minuten moeten wachten voordat iemand reageerde op mijn gezwaai. Ik eet natuurlijk me sushi niet zonder sojasaus. Toen was mijn vriend al aardig ver met zijn eigen warme gerecht. Verder lekker gegeten, wel jammer want kom hier altijd graag.
jos L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Tot 2 maal lauwe wittewijn,
Sashimi/sushi plateau werd zonder gebruikelijke sojasaus, wasabi and gemberop tafel gezet.
Dames van de bediening deden verigens hun uiterste en zijn zeer vriendelijk