1NUL8

• Bar

Jouw recensie over het restaurant 1NUL8

Debby B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Deze zaak blijft geweldig! Mooie inrichting, goede sfeer, lekker wat hapjes dit keer en de bediening vriendelijk en oplettend! Helaas hadden we weinig tijd maar volgende keer blijf ik zeker weer langer hangen!
Claudiadelbosco P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gezellige tent, heerlijk en leuk opgediend eten. Attent personeel. Kom hier geregeld en het is altijd top. Favo's: patatas bravas, tonijn tartaar, truffelmayo (vraag ernaar!) AANRADER.
yarisje .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wat een mooie trendy tent daar op de Meent.
Een super leuke kaart met allemaal kleine hapjes. Dus rondje na rondje te bestellen. Zonder dat je t doorhebt loopt t dan wel in de papieren, maar het is het waard. Superaardige en alerte bediening en eten van topkwaliteit! Alleen die muziek kan wel een paar tandjes zachter! Erg storend. Zeker als je vlakbij de speakers moet zitten en je elkaar daardoor niet kunt verstaan!!
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Altijd een gezellige zaak, voor de borrel of een klein dansje. De kaart wisselt, de ene keer beter dan de andere keer. Prijzige gerechten maar meestal prima.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het broodje carpaccio en de salade geitenkaas vielen hartstikke goed in de smaak, maar een portie frietjes erbij bestellen was een probleem volgens de serveerster. Deze kregen we dan ook niet maar stond wel op de bon! Voor de rest hartstikke gezellig en goed eten!
Roxanne D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
20 min gewacht na binnenkomst. Mvr van de bediening dacht dat we al geholpen waren, want er stond een bon in de kassa open.Warme choco was geen choco maar warme melk met choco poeder. Slagroom was ook niet echt lekker. Brood was hard, gamba la pil pil was niet pittig zoals vermeld op de kaart. Jammer, ik ben eerder langs geweest en toen was het wel goed.
EdRy .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Een heerlijk plak om tot rust te komen of juist meer energie te krijgen na een drukke werk week. Leuk, vriendelijk en spontaan zijn de dames en heren op de vloer. Creatieve drankjes en de beste wijnen! Zeker een aanrader en wij blijven terug komen bij jullie
Loesveen .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Gezellig lunchen met mijn dochter. Volgens haar had 1nul8 een nieuwe kaart die goed was. Na een eerdere slechte ervaring dus toch maar weer een poging gewaagd. Ondanks dat het allesbehalve druk was duurde het lang voordat we de aandacht van een serveerster konden trekken. De nieuwe kaart was niet echt bijzonder. Het eten kwam redelijk snel, 2 kroketten met brood en een tonijnsalade. Smaakte redelijk maar niet bijzonder. Met veel moeite nog een cappuccino en een verse muntthee gescoord. Bij het afrekenen nog een opmerking gemaakt over de irritante penetrante houtskoolwalm die in het restaurant hing gemaakt. Ja die lucht kwam uit de keuken (hehe) en daar was niets aan te doen. Dit was voor mij echt de laatste keer bij 1nul8.
Angelique D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Eerder zijn wij hier weleens geweest op een vrijdagavond. Leuke sfeer dus dachten daar lekker te lunchen. We hebben kreeftsalade, sashimi en garnalenkroketten besteld. Presentatie was goed. De tonijn van de sashimi was grijs en smakeloos. De zalm was nog wel te eten. De kreeft was niet gaar. En de garnalenkroketten waren te ver door gefrituurd. De garnalenkroketten zaten nog flink onder het frituurvet. Flinke teleurstelling. We hebben dit ook aangekaart bij de bediening. De dame bij de bediening zei dat ze hier niets aan kon doen. Ik heb voor ons vertrek nog even gebruik gemaakt van de toilet. Deze was op z'n zachts gezegd niet schoon! Ik ben hier erg van geschrokken. We hebben betaald en zijn snel weggegaan. Dit doen we nooit meer!!!
Pswaab .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Hier vorige week toen we een bruiloftsfeest hadden heerlijk gegeten.
We kwamen in eerste instantie met 5 man, er werd gelijk een tafel geregeld, een half uur later vroegen we of er nog een tafel met 5 man bij kon, ook dit was geen probleem.
De service was uitstekend, zoals het eigenlijk zou moeten maar het tegenwoordig bijna nergens meer is.
Het eten kwam redelijk snel, en was ook top.
Er kwamen allemaal kleine hapjes, dus voor de grote en kleine eter genoeg keuze!
Marleen (onze gastvrouw) hield ook goed in de gaten op welke van de 2 bonnen het eten/drinken kwam.
Het is dat ik niet in de buurt woon (Amstelveen) anders zou dit mijn nieuwe huiskamer worden!

Keep up the good work!

Wim M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Dagje uit in Rotterdam? Dan kan ik je 1NUL8 adviseren. Een mooi ingericht restaurant annex wijnbar. Leuke gezellige zithoekjes. Bediening is foutloos en heeft kennis van de wijn. De keuze is trouwens ook reuze in mooie goede wijn tegen een redelijke prijs. We hebben hier geluncht (ik had de vissalade) Ook de gerechten zijn meer dan goed. We hebben hier anderhalf uur genoten van de gastvrijheid. We komen zeker terug!
Gijsje70 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Al meerdere keren hier geluncht en iedere keer goed bevallen. De laatste keer gekozen voor de 1nul 8 hamburger, welke heerlijk was. Mijn man had gekozen voor de salade 1nul8 (met diverse vissoorten). Ook hij vond het gerecht heerlijk. Een gezellige zaak met vriendelijk personeel, waar je ook nog eens lekker kunt eten.
Farah B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Ongekend fijn, op ieder deel van de dag! Wellicht iets aan de prijs, maar wel een van mijn favoriete plekjes in Rotterdam.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Hier geluncht met een collega. We waren vroeg, 11:15 en het was stil. Leuke vlotte bediening die direct naar ons toe kwam. Ik had zuurdesembrood met huisgemaakte tonijnsalade van 9,75. Hierbij werd een klein bakje met een soort chutney geserveerd met rozijnen. Een heel aparte ervaring maar wel lekker. De portie was zeer royaal en smakelijk. De rode uiringen waren heel dun gesneden en voor mij een perfecte combinatie. Geen dot mayonaise door de zalm maar subtiel gekruid en smeuiig gemaakt. Ik had een verse jus d'orange erbij en totaal moest ik 13,70 afrekenen.
MissEva .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
De 1nul8 zit op een A locatie en trekt veel publiek. Als je dan eindelijk plek kunt vinden, zit je ok. Helaas zijn de paden smal en is het moeizaam voort bewegen en ontkom je er niet aan dat mensen tegen je aan lopen. De service is slecht. Of dit aan het succes of de mentaliteit ligt.., het is verbazingwekkend dat men zich niet klantgericht op stelt. De diversiteit aan wijnen is top, zoals de sauvignon blanc is aan te bevelen. Het eten is ook heerlijk, zoals de carpaccio puntjes!
L V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Gevestigd aan een gezellige doorlopende straat van Rotterdam zit de wijnbar 1Nul8. Op vrijdagavond zijn we hier aangeschoven voor een hapje en een drankje. Aangezien het een wijnbar is was de wijnkaart vrij uitgebreid. Helaas was de wijn die we hebben gekozen niet op voorraad en moest er een vervangende wijn gekozen worden. De kaart is vrij uitgebreid en bestaat uit een borrelkaart of kleine gerechtjes. Het idee is erg leuk, de uitvoering echter wat minder. Alles binnen een paar minuten, direct uit de vriezer/frituur op tafel en vrij vet en smaakloos. Echt kroegvoedsel wat wij niet vinden passen bij de allure van een wijnbar. Personeel is vrij jong, studenten, geen kennis van zaken maar wel vriendelijk en de doorlooptijd is snel.
FloorvanTongen .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Mooie zaak! Stoere inrichting! Heerlijke zitjes waar je rustig met je gezelschap kan praten. Personeel is helaas minder komt erg ongeïnteresseerd over, je moet erg je best doen om aandacht te krijgen. Moesten ook steeds lang wachten op onze drank terwijl het niet druk was! Eten is ook niet om over naar huis te schrijven. Broodje vooraf was prima (jammer van de flauwe truffelmayo). Daarna stuk of zes gerechtjes gedeeld allemaal prima maar er zat niet 1 topper tussen!
Salome S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Geluncht op een zondag met een vriendin. De broodjes smaakten goed en ze hebben hier heerlijke latte machiato. De prijs van de broodjes wel wat aan de hoge kant.

De inrichting is erg mooi. We komen zeker weer terug.
amforest .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Gisteren met een vriendin bij 1NUL8 beide een omelet speciaal besteld, hier geen WOW factor maar het gerecht was ook niet onsmakelijk.

Wat ik nog niet eerder heb meegemaakt is dat na ongeveer drie kwartier tafelen ons om 15.30 verbaal de wacht werd aangezet om ergens anders te gaan zitten omdat ons tafeltje vanaf 16.00 gereserveerd was. Ondanks dat wij aangaven dat wij ruim voor vier uur alweer zouden zijn vertrokken werden wij toch verplicht om ergens anders te gaan zitten....

Het was zoveel gastvrijer geweest om dit te vermelden toen wij plaatsnamen aan het tafeltje en hoffelijker & attenter geweest om deze onwenselijke en ongemakkelijke situatie te compenseren door ons een kopje koffie of drankje aan te bieden maar ook deze beleefdheid ontbrak er aan.

Vanzelfsprekend voelden wij ons ongewensten gasten, hebben we afgerekend en zijn een illusie armer weggegaan en hebben ons getroost met de gedachte dat wij nooit meer terug komen bij1NUL8.
Bobeldijk ..
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Na ruim 35 jaar terug in de stad waar mijn ouders zijn getrouwd. Stadhuis stond er nog. Emotioneel... Ja. Rond struinend op helaas niet al te zonnige dag de dag afgesloten in deze prachtige zaak. Prachtige dranken kaart en menukaart. Mijn gezelschap en ik hebben erg genotennvan de prachtige ambiance en de zeer vriendelijke service en hetgeen we hadden besteld. Zal deze leuke zaak zeker aan bevelen aan mensen die deze stad aan doen. Kom zelf graag weer eens voorbij. Ik zou zeggen: dank voor de gastvrijheid en tot snel