1892 Eten en Drinken

Dorpsstraat 74A 2712 AM Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant 1892 Eten en Drinken

Moderne keuken in een oude graanschuur

Het monumentale pand 'de Graanschuur' in het oude centrum van Zoetermeer is omgetoverd tot een eigentijds restaurant. Een moderne keuken met een interieur uit 1892 is dit een echte toplocatie voor een lekkere lunch of uitgebreid diner! TIP: probeer ook eens onze Proeverij en stel zelf een heerlijke en complete maaltijd samen!

Meer informatie over restaurant 1892 Eten en Drinken

• : Maandag t/m donderdag & zaterdag tot 18.00 uur de eerste drie uur gratis parkeren met parkeerschijf. Op vrijdag tot 21.00 uur de eerste drie uur gratis parkeren met parkeerschijf. Zondagen gratis parkeren.

ma: gesloten
di-do: 17.00 tot 23.00 uur
vr-za: 17.00 tot 24.00 uur
zo: 17.00 tot 23.00 uur

Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
In een woord geweldig een vriend van ons was 60 jaar geworden en er werd goed op ingespeeld echt een heel leuk team nogmaals bedankt ook namens de jarige Bertje
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij 1892. Uitleg van het consept was prima, de kwaliteit erg goed!
We gaan er zeker nog een keer eten
Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Shared dining gekozen en erg goed bevallen. Mooie afwisselende gerechten van goede kwaliteit en lekker warm op tafel geserveerd met vriendelijke service. Een aanrader voor iedereen!
joop S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was keurig en gezellig ,dus een avond om te herhalen
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Lekker gegeten, fijn bediend, prima plekje
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wederom geweldig lekker gegeten. Vooraf: zalm, makreel en carpaccio. Hoofdgerechten: Kip cajun(echte aanrader), steak en eendenborst.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
In eerste instantie lijkt het een prima restaurant, met het concept 'Shared Dining' onbeperkt voor 21,50 p/p
De eerste melding aan de tafel was, dat één gerecht - Eendenborst - op was.. Dat kan gebeuren.
Daarna na opgeven van de gerechten zeer lange tijd moeten wachten, op deze gerechten, maar in eerste instantie van goede kwaliteit.
Bij het opgeven van de 'tweede ronde' was het laatste gerecht van de eerste nog steeds niet opgediend en kwam bijna samen met de tweede ronde. Tevens was dit gerecht - kabeljauw - van erbarmelijk slechte kwaliteit. Als smaak 'net uit de diepvries'

Tevens kwam meteen de mededeling, dat het gros van de vleesgerechten 'opeens' op waren en niet meer te verkrijgen.
Wat wel te leveren was, week als gerecht totaal af van de eerste en van veel mindere kwaliteit.

Voor vier personen mochten wij 115,00 euro aftikken bij dit restaurant, ondanks mijn mededeling, dat het kwalitatief niet goed was.

Ik raad dit restaurant sterk af, tenzij je matig wil eten en veel betalen.
jeannetkuijpers .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk eten bij dit restaurant. Gaan hier regelmatig heen. Nu met vrienden die er nog niet waren geweest. Ze vonden het heerlijk. Ook voor herhaling vatbaar. Wij willen hier met de kerst weer eten, omdat ze dan 1 zitting hebben waardoor je gewoon rustig kan blijven zitten. Kortom zalig eten voor een leuke prijs.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het was echt een heerlijk etentje. Het enige dat ontbrak was de 'surf' bij de 'surf' en turf'. Daar heb ik niets van gezegd omdat het pas op de terugweg tot me doordrong. Bediening was erg prettig, ontvangst was warm.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Restaurant 1892 is een sfeervol restaurant en heeft een ongedwongen maar zeer attente bediening! Het concept van shared dining is geweldig. Je krijgt de kans om drie voor- en hoofdgerechten te proeven. De gerechten die wij uitkozen waren zeer smakelijk en er was meer dan voldoende. Alhoewel je kan bijbestellen was dat niet nodig. De patat en salade waren eveneens prima. Wij, zes personen, komen graag nog eens terug!!
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Goed en gezellig gegeten. Kwam er al eerder. Bediening heel vlot en alert. Is wederom voor herhaling vatbaar.
jeannetkuijpers .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Prima restaurant en heerlijk eten. De constructie van All you can eat is prima. Het was wederom weer zalig. Komen zeker weer terug!!
Marit H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
altijd lekker en gezellig!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Genoeglijke sfeer; prima bediening
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We waren nieuwsgierig naar het concept van shared dining en het is ons goed bevallen. Lekkere gerechten, het concept werd goed uitgelegd. We hebben genoten van de makreel, de zalm met aspergers, de kleine hamburgers en nog veel meer. Verder heeft dit restaurant een leuke bierkaart, weliswaar aan de prijzige kant, 4,50 voor een flesje bier. Alleen jammer dat er geen dessert bij het shared dining zit.
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Ik kom hier vaker en eet hier eigenlijk altijd heerlijk! Een leuk concept en goede gerechten. Prijs verhouding tot het eten zou niet beter kunnen! Keep up the good work en tot snel.
Beste Mike,
goed om te horen dat jij net zo enthousiast bent over ons concept als wij!
Bedankt voor je recensie en tot snel!

Team 1892 Eten & Drinken
Renate G.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Goed personeel. Gezellig niet opdringerig. Eten was in voldoende porties. En belangrijk: het was lekker. Voor een dinsdagavond best veel bezette tafels dat is meestal een goed teken. Gekozen voor shared dining van de chef.
Beste Renate,
bedankt voor je recensie! Leuk dat je de chef hebt laten kiezen ;)
Tot een volgende keer!

Team 1892 Eten & Drinken
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker gegeten met 6 personen. Vriendelijke bediening, goede uitleg over het concept shared dining. Vanwege het zeer warme weer buiten op terras gegeten, jammer dat het waaide. Ondanks de kleine kaart voldoende keus uit vlees, vis of vegetarisch. Goede prijs kwaliteit verhouding. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Vanavond hier gegeten eten was goed
Masr een applaus voor het meisje wat in haar eentje het hele restaurant bediende en bestelling opnam
Ik weetniet wat hasr leeftyd was maar dat doet er niet toe prima gedaan