1892 Eten en Drinken

Dorpsstraat 74A 2712 AM Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant 1892 Eten en Drinken

Eten & Drinken, waar vanouds gezellig samen eten voorop staat.
Het monumentale pand ‘de Graanschuur’ in het oude centrum van Zoetermeer is omgetoverd tot een eigentijds restaurant. Eten & Drinken is vernoemd naar het bouwjaar van dit pand. Het restaurant heeft een smaakvolle inrichting, terwijl de wanddecoraties naar het verleden verwijzen. Dé ideale locatie om gezellig uit eten te gaan, een receptie te geven of een feest te vieren.

1892 Eten & Drinken heet u van harte welkom om kennis te maken met ons ‘Shared Dining’ concept. Wel eens uit eten geweest en niet kunnen kiezen tussen alle gerechten? Bij 1892 Eten & Drinken hoeft u niet slechts één keuze te maken, u kunt namelijk alles proeven! Shared Dining is een vorm van eten waar kleine gerechten met elkaar gedeeld worden. Op deze manier kunnen u en uw tafelgenoten onbeperkt genieten van de gerechten op de kaart, die per drie ‘kleine’ items in het midden van de tafel worden uitgeserveerd. Gesprekken en samenzijn staan centraal bij Shared Dining. Doordat u gerechten deelt ontdekt u misschien een lekker gerecht die u in eerste niet snel zou proberen!

Eten & Drinken beschikt daarnaast over 2 zalen die uitstekend gebruikt kunnen worden voor een groepsdiner, een borrel, een receptie of een feestavond. Bij mooi weer kunt u neerstrijken op ons terras voor een lekker drankje.

De bovenzaal is uitstekend geschikt voor feesten, evenementen, maar ook voor vergaderingen, workshops, presentaties of trainingen.

Heeft u iets te vieren dan is Eten & Drinken de perfecte locatie. Van informele borrel tot receptie, feestavond, of bruiloft. Aan de hand van uw wensen verzorgen wij dit tot in de kleinste details.

Gasttevredenheid staat bij ons voorop!

Meer informatie over restaurant 1892 Eten en Drinken

• : Maandag t/m donderdag & zaterdag tot 18.00 uur de eerste drie uur gratis parkeren met parkeerschijf. Op vrijdag tot 21.00 uur de eerste drie uur gratis parkeren met parkeerschijf. Zondagen gratis parkeren.

ma: gesloten
di-do: 17.00 tot 23.00 uur
vr-za: 17.00 tot 24.00 uur
zo: 17.00 tot 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant 1892 Eten en Drinken

Vera H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gebruik gemaakt van het shared dining concept en heerlijk gegeten.
Roel En Briggitte B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuk ontvangst, geen opdringerige bediening. Geeft de juiste uitleg bij de gerechten en op onze vragen.
Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuke, gezellige zaak met een goed alternatief op onbeperkt eten voor een vast bedrag. Hebben de juiste balans gevonden tussen een traditioneel restaurant en een tapas-achtige formule.
Mariska J.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Angelique O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Alleen het dessert was minimaal in vergelijk met het heerlijke eten. Waar iedere gerecht een plaatje was om te zien.
Bedankt voor de recensie!
Rolf R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gisteren er mijn verjaardag gevierd en we waren allen aangenaam verrast. Shared Dining is een leuk concept en de gerechten waren heerlijk zoals bijvoorbeeld het taartje van gerookte makreel en het stoofpotje van kalfswang. Vlotte en erg vriendelijke bediening. Ik kom er zeker een keer terug. Een aanrader dus!
Dat is fijn om te horen. Bedankt voor de leuke recensie.

Paul B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Erg leuk concept. Heerlijke gerechten. De kousen voorgerechten waren wat summier masr werden ruimschoots gecompenseerd met de royale heerlijke hoofdgerechten ..
Goed om te horen dat ons concept zo in de smaak valt!

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Goede bediening en oog voor kwaliteit en persoonlijke aandacht. Zelfs glaasje kraanwater erbij gekregen. Het menu is erg origineel samengesteld en nodigt uit tot verrassende en heerlijke gerechte. Beslist een aanrader!
Hartstikke bedankt voor de leuke recensie. Wij hebben veel aandacht in het menu gestopt, dus het is leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt!

Groetjes,

Femke R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Zeer smakelijk, goede service, mooi restaurant. Voor herhaling vatbaar!
W.J. R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Het concept is prima, eten erg lekker maar het kan niet zo zijn dat voor het dessert de gasten die een koffie hebben besteld dit geserveerd krijgen, 15 minuten later de helft van de ijsklanten, en na twintg minuten vragen of er soms gasten vergeten zijn blijkt dat er nog 3 dessert moeten komen. Dat heeft ons erg teleurgesteld.
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
In een woord geweldig een vriend van ons was 60 jaar geworden en er werd goed op ingespeeld echt een heel leuk team nogmaals bedankt ook namens de jarige Bertje
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
gezellige locatie, heerlijk gegeten, leuk concept om meerdere kleinere gerechten te bestelen en samen te proeven
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten bij 1892. Uitleg van het consept was prima, de kwaliteit erg goed!
We gaan er zeker nog een keer eten
Dennis R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Shared dining gekozen en erg goed bevallen. Mooie afwisselende gerechten van goede kwaliteit en lekker warm op tafel geserveerd met vriendelijke service. Een aanrader voor iedereen!
joop S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het was keurig en gezellig ,dus een avond om te herhalen
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Lekker gegeten, fijn bediend, prima plekje
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wederom geweldig lekker gegeten. Vooraf: zalm, makreel en carpaccio. Hoofdgerechten: Kip cajun(echte aanrader), steak en eendenborst.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
In eerste instantie lijkt het een prima restaurant, met het concept 'Shared Dining' onbeperkt voor 21,50 p/p
De eerste melding aan de tafel was, dat één gerecht - Eendenborst - op was.. Dat kan gebeuren.
Daarna na opgeven van de gerechten zeer lange tijd moeten wachten, op deze gerechten, maar in eerste instantie van goede kwaliteit.
Bij het opgeven van de 'tweede ronde' was het laatste gerecht van de eerste nog steeds niet opgediend en kwam bijna samen met de tweede ronde. Tevens was dit gerecht - kabeljauw - van erbarmelijk slechte kwaliteit. Als smaak 'net uit de diepvries'

Tevens kwam meteen de mededeling, dat het gros van de vleesgerechten 'opeens' op waren en niet meer te verkrijgen.
Wat wel te leveren was, week als gerecht totaal af van de eerste en van veel mindere kwaliteit.

Voor vier personen mochten wij 115,00 euro aftikken bij dit restaurant, ondanks mijn mededeling, dat het kwalitatief niet goed was.

Ik raad dit restaurant sterk af, tenzij je matig wil eten en veel betalen.
jeannetkuijpers .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk eten bij dit restaurant. Gaan hier regelmatig heen. Nu met vrienden die er nog niet waren geweest. Ze vonden het heerlijk. Ook voor herhaling vatbaar. Wij willen hier met de kerst weer eten, omdat ze dan 1 zitting hebben waardoor je gewoon rustig kan blijven zitten. Kortom zalig eten voor een leuke prijs.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Het was echt een heerlijk etentje. Het enige dat ontbrak was de 'surf' bij de 'surf' en turf'. Daar heb ik niets van gezegd omdat het pas op de terugweg tot me doordrong. Bediening was erg prettig, ontvangst was warm.