1892 Eten en Drinken

Dorpsstraat 74A 2712 AM Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant 1892 Eten en Drinken

1892 Eten & Drinken, waar vanouds gezellig samen eten voorop staat!

Het monumentale pand ‘de Graanschuur’ in het oude centrum van Zoetermeer is omgetoverd tot een eigentijds restaurant.
1892 Eten & Drinken is vernoemd naar het bouwjaar van dit pand. Het restaurant heeft een smaakvolle inrichting, terwijl de wanddecoraties naar het verleden verwijzen. Dé ideale locatie om gezellig uit eten te gaan, een receptie te geven of een feest te vieren.

1892 Eten & Drinken heet u van harte welkom om kennis te maken met ons ‘Shared Dining’ concept. Wel eens uit eten geweest en niet kunnen kiezen tussen alle gerechten? Bij 1892 Eten & Drinken hoeft u niet slechts één keuze te maken, u kunt namelijk alles proeven!

Shared Dining is een vorm van eten waar kleine gerechten met elkaar gedeeld worden. Op deze manier kunnen u en uw tafelgenoten onbeperkt genieten van de gerechten op de kaart, die per drie ‘kleine’ items in het midden van de tafel worden uitgeserveerd. Gesprekken en samenzijn staan centraal bij Shared Dining. Doordat u gerechten deelt ontdekt u misschien een lekker gerecht die u in eerste niet snel zou proberen!

1892 Eten & Drinken beschikt daarnaast over 2 zalen die uitstekend gebruikt kunnen worden voor een groepsdiner, een borrel, een receptie of een feestavond. Bij mooi weer kunt u neerstrijken op ons terras voor een lekker drankje.

De bovenzaal is uitstekend geschikt voor feesten, evenementen, maar ook voor vergaderingen, workshops, presentaties of trainingen.
Heeft u iets te vieren dan is Eten & Drinken de perfecte locatie. Van informele borrel tot receptie, feestavond, of bruiloft. Aan de hand van uw wensen verzorgen wij dit tot in de kleinste details.

Gasttevredenheid staat bij ons voorop!

Meer informatie over restaurant 1892 Eten en Drinken

• : Maandag t/m donderdag & zaterdag tot 18.00 uur de eerste drie uur gratis parkeren met parkeerschijf. Op vrijdag tot 21.00 uur de eerste drie uur gratis parkeren met parkeerschijf. Zondagen gratis parkeren.

ma: gesloten
di-do: 17.00 tot 23.00 uur
vr-za: 17.00 tot 24.00 uur
zo: 17.00 tot 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant 1892 Eten en Drinken

Raymond F.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gezellig ingericht enthousiast personeel maar een matige keuken.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Duurde lang voordat gerechten warden uitgeserveerd. Je moest echt zwaaien om aandacht te trekken van het bedienend personeel. Teleurstellend!
F.L. D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wat een prutrestaurant . A la carte pas na veel aandringen. WIllen eigenlijk alleen shared dining serveren. Alles werd pasopgenomen of gebracht na vragen. Bij elke ronde werd minstens 1 gast niet voorzien en dit werd dan na veel vragen alsnog gebracht. Alles duurde ongelooflijk lang. Voorgerecht stond pas 1,5 uur na reserveringstijd op tafel nadat gevraagd werd of dit nog kwam. Ondanks telefonische toezegging geen enkele rekening gehouden met gast met lactose/notenintolerantie. Hamburgers waren 2 miniburgers bij elkaar gekneed. Niemand vroeg op welk brood dit geserveerd moest worden, maar weren op een gortdroog, gitzwart koolbroodje gebracht. Bij alle schotels was de saus zeer zuinig aanwezig en daardoor het vlees droog. Ik hab een hoop geld uitgegeven aan een zeer slechte maaltijd met een abonimabele bediening.
wat vervelend dat uw verjaardag bij 1892 Eten & Drinken niet heeft uitgepakt zoals gewenst. Zou u misschien een mail willen sturen naar info@1892.nl, zodat wij telefonisch contact met u kunnen opnemen?

Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke sfeer en kwalitatief en lekker eten.
Manon I.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was erg goed, alleen de wachttijden tussen de gerechten was enorm lang. We mochten met een grote groep maar drie gerechten per ronde kiezen en dat was voor ons te weinig. Kleine porties voor een te grote groep
Betsy M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Op de menukaart staat onbeperkt Echter moet je 3 koude en 3 warme gerechten kiezen
De biefstuk zat een rare smaak aan verder wel prima bediend
Beste Betsy,

Wat vervelend dat ons concept niet helemaal goed is uitgelegd. Het is inderdaad onbeperkt, echter starten wij met 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten die in twee rondes worden uitgeserveerd. Mocht u daarna nog trek hebben, kunt u bij ons onbeperkt gerechten bij bestellen. Bedankt voor uw feedback, deze nemen wij zeker mee in ons doen en laten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontmoeten in ons restaurant.

Nico D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Nadat onze eerste gastheer door zijn leidinggevende bot z,n wijk werd ingestuurd, nam deze leidinggevende t ontvangst over.. Drie x in 1 zin "gezellig" is wat overdreven als ie net z,n medewerker bot behandeld heeft.. Verder was de wijnopname ( rood ipv wit ) een probleem en moesten wij 3 x om n biertje vragen... Het dessert ( Sorbet ) was geen ijs , maar n koude natte drap. Waarschijnlijk pas gepakt omdat wij vroegen waar ons dessert bleef. Na ons beklag had ik wel een sorry verwacht van de gastheer. ( ipv een serveerster dit maar even laten oplossen). Was gezellig etentje door het gezelschap, maar de gastheer ( die 3x gezellig benoemd in 1 zin ) heeft daar niet aan bijgedragen.. gemiste kans....
Beste Nico,

wat vervelend om te lezen dat u deze avond zo heeft moeten ervaren. Zou u misschien een mail willen sturen naar info@1892.nl om het samen over deze avond te hebben. Wij horen graag van u.

Met vriendelijke en gastvrije groet,
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Eten was goed maar we wedden opgejaagd om het op te eten brood werd weggehaald voor het voor gerecht hoofdgerecht kwam vlak erna dus na een uur en kwartier weer buiten dat was nou een gezellig etentje samen niet meer gauw terug daarheen
Beste Anneke,

Wat vervelend dat u de avond zo heeft moeten ervaren! Is er een mogelijkheid dat u een mail stuurt naar info@1892.nl zodat wij het samen een keer over deze avond kunnen hebben? Wij horen graag van u.

Met vriendelijke en gastvrije groet,
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, echt een avondje uit
Beste Henk,

Onwijs bedankt voor uw recensie en wat goed om te lezen dat u een leuke avond heeft gehad!
Wij hopen u snel terug te zien in ons restaurant.

Vera H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Gebruik gemaakt van het shared dining concept en heerlijk gegeten.
Beste Vera,

Heel erg bedankt voor de recensie en wat fijn om terug te lezen dat je lekker hebt gegeten! Wij hopen je snel terug te zien in ons restaurant!

Roel En Briggitte B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuk ontvangst, geen opdringerige bediening. Geeft de juiste uitleg bij de gerechten en op onze vragen.
Beste Roel en Brigitte,

Heel erg bedankt voor jullie recensie en wat goed om te lezen dat jullie een fijne avond hebben gehad!
Wij hopen jullie snel weer te zien.

Ronald J.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Leuke, gezellige zaak met een goed alternatief op onbeperkt eten voor een vast bedrag. Hebben de juiste balans gevonden tussen een traditioneel restaurant en een tapas-achtige formule.
Mariska J.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Angelique O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Alleen het dessert was minimaal in vergelijk met het heerlijke eten. Waar iedere gerecht een plaatje was om te zien.
Bedankt voor de recensie!
Rolf R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gisteren er mijn verjaardag gevierd en we waren allen aangenaam verrast. Shared Dining is een leuk concept en de gerechten waren heerlijk zoals bijvoorbeeld het taartje van gerookte makreel en het stoofpotje van kalfswang. Vlotte en erg vriendelijke bediening. Ik kom er zeker een keer terug. Een aanrader dus!
Dat is fijn om te horen. Bedankt voor de leuke recensie.

Paul B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Erg leuk concept. Heerlijke gerechten. De kousen voorgerechten waren wat summier masr werden ruimschoots gecompenseerd met de royale heerlijke hoofdgerechten ..
Goed om te horen dat ons concept zo in de smaak valt!

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Goede bediening en oog voor kwaliteit en persoonlijke aandacht. Zelfs glaasje kraanwater erbij gekregen. Het menu is erg origineel samengesteld en nodigt uit tot verrassende en heerlijke gerechte. Beslist een aanrader!
Hartstikke bedankt voor de leuke recensie. Wij hebben veel aandacht in het menu gestopt, dus het is leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt!

Groetjes,

Femke R.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Zeer smakelijk, goede service, mooi restaurant. Voor herhaling vatbaar!
W.J. R.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Het concept is prima, eten erg lekker maar het kan niet zo zijn dat voor het dessert de gasten die een koffie hebben besteld dit geserveerd krijgen, 15 minuten later de helft van de ijsklanten, en na twintg minuten vragen of er soms gasten vergeten zijn blijkt dat er nog 3 dessert moeten komen. Dat heeft ons erg teleurgesteld.
Mariette B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
In een woord geweldig een vriend van ons was 60 jaar geworden en er werd goed op ingespeeld echt een heel leuk team nogmaals bedankt ook namens de jarige Bertje