1892 Eten en Drinken

Dorpsstraat 74A 2712 AM Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant 1892 Eten en Drinken

1892 Eten & Drinken, waar vanouds gezellig samen eten voorop staat.
Het monumentale pand ‘de Graanschuur’ in het oude centrum van Zoetermeer is omgetoverd tot een eigentijds restaurant. Eten & Drinken is vernoemd naar het bouwjaar van dit pand. Het restaurant heeft een smaakvolle inrichting, terwijl de wanddecoraties naar het verleden verwijzen. Dé ideale locatie om gezellig uit eten te gaan, een receptie te geven of een feest te vieren.

1892 Eten & Drinken maakt gebruik van een ‘Shared Dining’ concept. Wel eens uit eten geweest en niet kunnen kiezen tussen alle gerechten? Bij 1892 Eten & Drinken hoeft u niet slechts één keuze te maken, u kunt namelijk alles proeven! Shared Dining is een vorm van eten waar kleine gerechten met elkaar gedeeld worden. Op deze manier kun je samen met je tafelgenoten onbeperkt genieten van de gerechten op de kaart, die per drie ‘kleine’ items in het midden van de tafel worden uitgeserveerd. Gesprekken en samenzijn staan centraal bij Shared Dining. Doordat je gerechten deelt ontdek je misschien een lekker gerecht die je in eerste niet snel zou proberen!

Eten & Drinken beschikt daarnaast over 2 zalen die uitstekend gebruikt kunnen worden voor een groepsdiner, een borrel, een receptie of een feestavond. Bij mooi weer kun je neerstrijken op het terras voor een lekker drankje.

De bovenzaal is uitstekend geschikt voor feesten, evenementen, maar ook voor vergaderingen, workshops, presentaties of trainingen.

Heb je iets te vieren dan is Eten & Drinken de perfecte locatie. Van informele borrel tot receptie, feestavond, of bruiloft.

Meer informatie over restaurant 1892 Eten en Drinken

• : Maandag t/m donderdag & zaterdag tot 18.00 uur de eerste drie uur gratis parkeren met parkeerschijf. Op vrijdag tot 21.00 uur de eerste drie uur gratis parkeren met parkeerschijf. Zondagen gratis parkeren.

ma: gesloten
di-do: 17.00 tot 23.00 uur
vr-za: 17.00 tot 24.00 uur
zo: 17.00 tot 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant 1892 Eten en Drinken

Henk B.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heerlijk de verjaardag van Emmie gevierd, omdat het moederdag was samen met mijn zoon Patrick en zijn vrouw Stephanie en onze kleinzoon Lucas. Het eten, Shearer dining was weer fantastisch. Heerlijke smaken perfect op elkaar afgestemd.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten met onze kinderen. Snelle, vriendelijke bediening. Prima!
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten, fijne bediening!
Orna S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Vanavond weer heerlijk gegeten bij 1892. Helaas duurde alles, door omstandigheden (bruiloft, groepen, een latere aanschuiving van onze groep) lang, dit werd echter keurig netjes opgelost. Goed eten. Goede service. Alles heel respectvol. Wij komen zeker weer terug.
Marja W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Wij zijn erg tevreden over dit restaurant. Was voor ons de vierde keer. Er is voor ieder wat wils. Komen zeker nog een keer terug.
Astrid R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
shared dining is een leuk concept ,ze hebben een kaart met heerlijke gerechten,erg vriendelijke bediening
En je krijgt meer dan genoeg. Echt een aanrader!
Henry L.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker gegeten, leuk dat je met je groep verschillende gerechten kunt kiezen.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuk Shared Dining concept. We hebben heerlijk gegeten. Goede parkeergelegenheid. Bediening is attent en heeft zichtbaar plezier in het werk.
Ber W.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wij waren afgelopen jaar reeds een keer geweest. Dat was ons al goed bevallen. Dat is tevens de reden geweest lom hier terug te komen om samen met goede vrienden van een sfeervol en goed diner te genieten. Een absolute aanrader.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk restaurant om te bezoeken met een groep of met partner. Het eten smaakte prima en de prijs-kwaliteit verhouding was goed, maar met name de vriendelijke bediening sprong eruit. Wij hadden in onze groep twee zwangeren en één vegetarier en er is voor hen een speciaal menu samengesteld. Zou het restaurant zeker aanraden!
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Lekkere gerechtjes, shared dining. Goede prijs kwaliteit verhouding. Kom zeker terug!
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten ! Goede service. Glutenvrij ook prima geregeld !!
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellige, leuke en relaxte sfeer! Eten was TOP en leuk opgediend! Aanrader dus!
Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Gezellige ambiance. Zeer prettige bediening. Heel lekker gegeten. Komen hier zeker terug. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Hulde voor de kok. Vriendelijke groet, Maurits Gerritsen
Harvey S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding. Heerlijke gegeten en erg vriendelijke personeel. Het shared dining concept vond ik ook erg leuk. Ik kom hier zeker een keer terug.
C.A. K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Voor de tweede keer gebruik gemaakt van Shared Dining. Leuk om samen de gerechten te kiezen en delen, zodat je alle smaken kunt proeven. Er is voldoende voor iedereen.
Hil V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Locatie en bediening is prima. De sfeer is heerlijk ontspannen. Dit komt ook door de goede muziek keuze. Idee van shared dining is ook grappig. We hadden prima keuzes gemaakt. Een aantal gerechten was wel wat zoet of zout. Tip voor de kok: gebruik minder zout, geen suiker en meer kruiden. Dan is het hier perfect toeven.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Was lekker en gezellig
Peggy K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Top restaurant. Heerlijk gegeten. Wij namen 3 rondes met 2. Eigenlijk 2 rondes was ook voldoende geweest. Echt alles met zorg gemaakt en opgediend. Met speciale dank aan Nienke die ons voortreffelijk heeft geholpen!
Beste Peggy,

Bedankt voor deze leuke recensie! Wij hebben de complimenten doorgegeven aan Nienke.
Heel graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke en gastvrije groet,

Sabine
vivienne K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Prima eten. Aardig personeel. Geen hoogvlieger maar ook absoluut geen teleurstelling. Gewoon goed eten voor een nette prijs.
Beste Vivienne,

Bedankt voor je recensie en graag tot een volgende keer!

Met vriendelijke en gastvrije groet,

Sabine