1892 Eten en Drinken

Dorpsstraat 74A 2712 AM Zoetermeer Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant 1892 Eten en Drinken

1892 Eten & Drinken, waar vanouds gezellig samen eten voorop staat.
Het monumentale pand ‘de Graanschuur’ in het oude centrum van Zoetermeer is omgetoverd tot een eigentijds restaurant. Eten & Drinken is vernoemd naar het bouwjaar van dit pand. Het restaurant heeft een smaakvolle inrichting, terwijl de wanddecoraties naar het verleden verwijzen. Dé ideale locatie om gezellig uit eten te gaan, een receptie te geven of een feest te vieren.

1892 Eten & Drinken maakt gebruik van een ‘Shared Dining’ concept. Wel eens uit eten geweest en niet kunnen kiezen tussen alle gerechten? Bij 1892 Eten & Drinken hoeft u niet slechts één keuze te maken, u kunt namelijk alles proeven! Shared Dining is een vorm van eten waar kleine gerechten met elkaar gedeeld worden. Op deze manier kun je samen met je tafelgenoten onbeperkt genieten van de gerechten op de kaart, die per drie ‘kleine’ items in het midden van de tafel worden uitgeserveerd. Gesprekken en samenzijn staan centraal bij Shared Dining. Doordat je gerechten deelt ontdek je misschien een lekker gerecht die je in eerste niet snel zou proberen!

Eten & Drinken beschikt daarnaast over 2 zalen die uitstekend gebruikt kunnen worden voor een groepsdiner, een borrel, een receptie of een feestavond. Bij mooi weer kun je neerstrijken op het terras voor een lekker drankje.

De bovenzaal is uitstekend geschikt voor feesten, evenementen, maar ook voor vergaderingen, workshops, presentaties of trainingen.

Heb je iets te vieren dan is Eten & Drinken de perfecte locatie. Van informele borrel tot receptie, feestavond, of bruiloft.

Meer informatie over restaurant 1892 Eten en Drinken

• : Maandag t/m donderdag & zaterdag tot 18.00 uur de eerste drie uur gratis parkeren met parkeerschijf. Op vrijdag tot 21.00 uur de eerste drie uur gratis parkeren met parkeerschijf. Zondagen gratis parkeren.

ma: gesloten
di-do: 17.00 tot 23.00 uur
vr-za: 17.00 tot 24.00 uur
zo: 17.00 tot 23.00 uur

Jouw recensie over het restaurant 1892 Eten en Drinken

Maurits G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Gegeten met AH-actie. Eten weer erg lekker. Zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

Met vr. groet,
Maurits Gerritsen
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
De bediening vroeg uiterst vriendelijk of we nog iets wensten, we bestelden de drankjes, maar dan werd die bestelling vergeten. Was dus wat chaotisch. Dat was het enige wat een keer storende. Verder topavond gehad.
Anna L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heerlijk gegeten met share dining concept.
Sharing is caring ????
Elisabeth O.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Prima gegeten, gezellige gelegenheid, vriendelijk personeel en met de AH kortingskaart erg voordelig. Leuk verassingsmenu! Voor herhaling vatbaar.
Wietske V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2019
Heerlijk eten, leuk om 3 voorgerechten en 3 hoofdgerechten samen te delen.
Bediening was erg vriendelijk.
Kortom een geweldige avond voor een leuke prijs!
Ga eind van de maand nog een keer!
Giovanna B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Wij hebben heerlijk gegeten, het was een soort proeverij, we wisten niet precies wat we te eten kregen, maar ze vroegen of we allergieën hadden, of iets niet lustten. Eten was vers en lekker. Ik vond dat de wijnglaasjes zuinig ingeschonken waren. En het restaurant was niet echt gezellig meer een match tussen cafetaria/restaurant.
Dat is best jammer, want eerlijk gezegd ga je daar niet meer zo snel heen dan.
Boy V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Gezellig en lekker eten. Leuke bediening.
J S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was heel aardig en enthousiast.
Het restaurant is erg gezellig ingericht.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Mo M.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten. We zaten gezellig en rustig. Prima!
Edith R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Op ons verzoek of een bepaalde tijd haalbaar was, we hadden nog een afspraak, werd voldaan. Zeer goede service, top restaurant. Zeker een aan beveling.
J V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Het was gezellig en goed
Deborah B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Eten was goed, aardig personeel. Toch maar 4 sterren voor service, omdat we zelf de kinderstoel mochten pakken en onze zoon (3jr) stukken glas onder de tafel vond.
Maureen P.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Een verbetering ten opzichte van mijn vorige bezoek!

Waar de bediening de vorige keer niet te vinden en onbeleefd waren waren de medewerkers deze keer vriendelijk, beleefd en aanwezig!

Met de AH actie meegedaan. De voorgerechten waren de rundvlees carpaccio, zalm gegratineerd met kaas en Seranoham met sinasappel. De hoofdgerechten waren vis, kip cashew en mini hamburgers. Voor het dessert hebben wij voor crème brulee gekozen. De gerechten waren goed op smaak!
Wietske S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Lekker gegeten, leuk personeel en goede service. Zeker een aanrader.
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Met de bonnen van AH gereserveerd en het eten werd leuk en verrassend opgediend
Sylvie N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
Heerlijk gegeten bij 1892 met het share woning concept. Er werd goed rekening gehouden met voedselallergieen en vegetarische gerechten. Zeker een aanrader!
Henny H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Het eten was heerlijk , bediening erg vriendelijk en goed. Zeker een aanrader.
Renso V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2019
Heerlijk menu;
A V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Prima gegeten met de ah restaurant actie. Bediening door 2 jonge mensen was heel goed, vriendelijk, vrolijk, attent, niet opdringerig. Eten was goed op smaak, lekker dus. Ook voldoende, de moeite waard dus om terug te gaan.!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Ontvangst was erg goed en vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten. Hebben gebruik gemaakt van het AH menu! Prijs-kwaliteit is prima! Echt een aanrader!