1798 Eten & Drinken

Valkenboslaan 9A 2563 CD Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant 1798 Eten & Drinken

Welkom in 1798 Eten en Drinken, waar leuk, lekker en gezellig de kernwoorden zijn. Of je nu met zijn tweeën bent of met een groep, we maken er een geslaagde avond van.

Meer informatie over restaurant 1798 Eten & Drinken

Rob B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Hier gisteravond gegeten met de AH-actiebon. Een klein gezellig huiskamer restaurant. Voor de AH-actie was een leuk menu samengesteld. De gerechten werden op een prettige wijze geserveerd. De borden waren met zorg opgemaakt. Doordat er maar 1 serveerster in de bediening was waren de wachttijden wat lang, dit werd goedgemaakt door de prettige omgang van de serveerster. Helaas was het bij het afrekenen niet mogelijk om met de PIN-pas te betalen. Dit werd opgelost door betaling via de mobile app. Al met al een gezellige avond en reden om nog een terug te komen.
BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Hier gisteravond gegeten met de AH-actiebon. Een klein gezellig huiskamer restaurant. Voor de AH-actie was een leuk menu samengesteld. De gerechten werden netjes geserveerd en de borden waren met zorg opgemaakt. Doordat er maar 1 serveerster in de bediening was waren de wachttijden wat lang, dit werd goedgemaakt door de prettige omgang van de serveerster. Helaas was het bij het afrekenen niet mogelijk om met de PIN-pas te betalen. Dit werd opgelost door betaling via de mobile app. Al met al een gezellige avond en reden om nog een terug te komen.
Arielle V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten! We kregen een verrassend voorgerecht omdat onze keuze niet op voorraad was. Een mix van calamaris en gegrilde garnalen met extra veel verse salade. Lekkere tomaten tapenade, kruidenboter en stokbrood. Het hoofdgerecht, ossenhaas en lamskoteletten waren uitstekend. Ook hierbij lekkere groenten en aardappeltjes (veel!).
In een nagerecht hadden we geen trek meer na zoveel lekker eten, maar dat gaan we vast een volgende keer uitproberen.
Arielle
Martin_60 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Bij restaurant 1798 in Den Haag gegeten en is ons bijzonder goed bevallen. Gerechten heerlijk en goede kwaliteit. Allervriendelijkste bediening, hulpvaardig, alles kan, mag zelf plekje zoeken. Chef kwam gezellig langs om praatje te maken en de muziek was (dat is persoonlijk) zeer te waarderen (Spaanse gitaar muziek) en vrij rustig.
Misschien een idee om de tafel indeling anders te doen, bijvoorbeeld een ronde tafel bij de ingang, zodat je een 2-persoonstafel ook in het midden kunt opstellen en er voor iedereen meer ruimte ontstaat. Wij hadden bij het raam een zee van ruimte.
Al met al een gezellig restaurant, waar we zeker, ook zonder AH-bonnen, terug zullen komen.
Diederikwijnmalen .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met het AH zegelboekje op zak weer eens bij Restaurant 1798 terechtgekomen, een gezellige en niet al te grote eetgelegenheid met veel hout en een vriendelijke ontvangst. Er was een speciaal menu met een aantal keuzes per gang. Wij kozen de gamba’s vooraf en de lamskoteletten als hoofdgerecht. Beide met een mediterrane “touch” klaargemaakt en erg lekker. Er waren slechts twee koteletten per persoon maar er zat veel vlees aan dat mooi mals was gebleven maar naar mijn smaak iets meer rosé had gekund. De huiswijn – we namen een Sauvignon blanc en een Merlot cq Cabernet Sauvignon, allemaal uit Frankrijk – was vriendelijk drinkbaar. De banana split was zoals die zijn moest, en het baklavadessert bestond uit drie verschillende soorten ervan plus wat partjes mandarijn en stukjes meloen; dat was weinig fantasierijk maar op zich lekker. Koffie hebben we niet genomen. Tijdens het eten kwam een meneer met hoed en snor vragen of het lekker was; we wisten niet zeker of het de kok was, we wisten wel zeker dat het lekker was. Hoewel de porties niet heel groot waren, was het bij elkaar voldoende en stonden we toch met een voldaan gevoel op. De jongeman en jongedame van de bediening waren ook al erg vriendelijk en hij liet ons keurig uit bij vertrek.
Omaellebel .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was koud en weinig het duurde lang voor dat je wat kreeg moest een paar keer vragen of ze kwamen! Het was helaas teleustellend was al een keer daar geweest toen was het heerlijk blijkt nu een andere eigenaar in te zitten!
Birgit M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het is een klein en gezellig restaurant met goede en leuke bediening. We hebben heel erg lekker gegeten. We komen zeker nog een keer terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Dankzij een AH Actie 1798 gevonden en geboekt !!! Een klein restaurant (+/- 25 zitplaatsen), maar gezellig ingericht, vriendelijke personeel. Ook de naam 1798 is leuk gevonden, een auto zijn CC, Pernod, Brigard etc. Gaan daar zeker met vrienden nog een keer eten !!!
Wilco B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer! Ondanks ziekte van vast bedienend personeel werd alles prima opgelost. Enige minpuntje was dat een kleine, platte biefstuk maar heel moeilijk rare gebakken kan worden, de mijne was medium. De lamskoteletten waren erg goed door hun topgrill. Gezellig dat de chef regelmatig een rondje door de zaak doet, dat geeft een extra toevoeging!
Steve O.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
De eigenaar is tevens de kelner en kok. Een allervriendelijkste man die ook houd van een gezellig praatje met zijn gasten. Wij waren er op een maandagavond, het was niet druk en de bestelling gauw gemaakt. Het eten was lekker en voor ons ruim voldoende. Mijn partner had de burrito en ik had een kogelbiefstuk. Het geheel zag er verzorgd uit en smaakte goed. Na afloop schrokken we even omdat bleek dat je er niet kan pinnen. De eigenaar lost dat prima op door je gebruik te laten maken van internetbankieren via de app. Wij vonden het zeker voor herhaling vatbaar.
Jeffrey M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. De bediening is zeer professioneel en heel vriendelijk. De keuken bereid eten van hoog kwaliteit en het is erg lekker. Aan het eind van ons diner hebben we ook nog een mooie roos ontvangen als presentje. Helemaal goed!
Dubbeljuf .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij genoten het AH Iens menu. Verrassend goede kwaliteit! Eindelijk eens een keer een restaurant dat een visitekaartje aflevert met de AH-actie. Gerechten die ook op de 'gewone' kaart staan, goede kwaliteit en smaakvol. Lekker veel verse groente erbij. Wij gaan er beslist nog een keer eten!
Jeffrey M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijke diner gehad met z'n 2e in dit leuke en gezellige restaurant. De bediening is erg professioneel en alert. Ik kan zeggen dat het keukenpersoneel zeker weet wat lekker eten maken is. De chef heeft ons nog een specialiteit laten proeven en mijn vriendin heeft ook nog een roos ontvangen. Wij komen 100% zeker terug bij dit gezellige restaurant.
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Na 2-3 jaar ben ik weer eens langs geweest, en mijn goede herinnering werd gelukkig(!) zeer prettig herbevestigd: hoge kwaliteit van het menu, goede service, zalige huiswijn, attente bediening, juiste prijzen, prettige sfeer. Onze 3-gangen diner bestond uit: royale mozzarella salade + smaakvolle wrap met groenten en bonen; kwalitatief goede biefstuk royaal aangekleed met 4(!) soorten verse groenten + bijzonder smakelijke burrito's met groenten, kaas en bonen; héél goed smakend ijs via een choco-coupe + een ouderwets lekkere bananasplit.
Anton.w.jager .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Prima restaurant. Lekker voorgerecht. Hoofdgerecht kogelbiefstuk, had ik iets meer van verwacht omdat het 3 plakjes biefstuk waren. De vraag vooraf hoe ik de "de biefstuk" wenste, viel daarom in het niet. Het was gewoon meer dan medium. Jammer, maar goed, het is de actie waarschijnlijk. Nagerecht was ook lekker. Komen hier voor de tweede keer en het was wederom best voor herhaling vatbaar.
T. K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
We waren aangenaam verrast door ons avondje bij dit restaurant. De gerechten waren niet heel bijzonder wat samenstelling van ingrediënten betreft maar wel heel goed: alles kwaliteit, alles smaakte heerlijk en was voldoende. Een glas wijn werd royaal ingeschonken. Elke gang was echt lekker, misschien dat het nagerecht er zelfs iets uitsprong: verrukkelijk waren notenijs en baklava. Ook de bediening was erg fijn: oprecht vriendelijk, de chef kwam even langs voor een praatje en bracht ons alle vier een stukje tiramisu extra, alles natuurlijk, vanzelfsprekend en niet gemaakt. We voelden ons direct thuis. Misschien dan toch nog een klein puntje van kritiek: we hadden het een beetje koud. Maar dat valt in het niet bij de goede ervaring. We zullen dit restaurant onthouden en er zeker nog eens terugkomen.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Op basis van AH restaurantactie met z'n zessen op een donderdag gegeten. Een pluspunt je kon kiezen uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten en niet bij veel restaurants van de actie een vast menu. We hebben heerlijk gegeten en zijn zeer tevreden over de goede en vriendelijke bediening. Omdat het niet erg druk was in het restaurant kregen we volop aandacht van de chef-kok/eigenaar. We komen beslist nog eens terug. Dick
G.smit .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Na een zeer slechte ervaring met de AH actie in Den Bosch nu terechtgekomen bij 1798. Dit bezoek maakte het fiasco van Den Bosch helemaal goed. Lang geleden dat we ons in een restaurant zo welkom hebben gevoeld en een eigenaar tegenkwamen die de gast en alleen de gast met alles voorop stelt.
Als u hier nog niet geweest bent..........dan heeft u tot nu toe wat gemist.
eyang .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
We hebben gebruik gemaakt van de AH aanbieding. Het eten was prima, alleen had ik lamskoteletjes besteld en speciaal gevraagd of ze deze goed rood wilden laten. Helaas ging dat mis dus heb ik de lamskoteletjes teruggegeven, Niet lang daarna kreeg ik nieuwe, die wel goed rood waren. Excuses van de chefkok, die ze zelf kwam brengen. Verse aardappeltjes erbij. Prima gecorrigeerd. Hulde!! De bediening was overigens snel en heel vriendelijk. Zeker een restaurant om naar terug te gaan.