Over het restaurant 1619 eten & drinken

De zonnige keuken van Andijk

Bij 1619 Eten & Drinken heb je een fantastisch uitzicht over de jachthaven van Andijk. In dit moderne restaurant kun je heerlijk loungen, maar op het verwarmde terras kun je ook heerlijk relaxen. Op de kaart staan eerlijke producten, mooie smaken en verfijnde structuren, die de Mediterrane zon weerspiegelen. Iedere vijf weken kun je je laten verrassen door een nieuwe kaart. Ook kinderen hebben het hier naar hun zin, met het speciale kindermenu en de kleurrijke speeltuin.

Meer informatie over restaurant 1619 eten & drinken

Maandag & dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 11:00 - 21:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant 1619 eten & drinken

Kees N.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten, prima bediening, goede stoelen. De tafelpoot zit wel een beetje in de weg. Mooi zicht op de jachthaven en de zonsondergang in het Ijselmeer.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Leuke, smakelijke gerechten van verse producten. Vriendelijke, professionele bediening. Vooral met het mooie weer wat we hadden, is het fijn toeven op het terras met uitzicht over de haven en het ijsselmeer.
Sabine W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Gevestigd op een prachtige locatie. We hebben heerlijk gegeten, een verrassende, originele keuken! Voor herhaling vatbaar. Het personeel was vriendelijk.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Het eten was weer top en de plek is geweldig ????
Ine K.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten (gegrilde tonijn, de vangst van de dag) en zaten lekker buiten op het terras met uitzicht op de jachthaven en het IJsselmeer. De bediening is vriendelijk en attent.
V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Prachtige locatie in eigen dorp, is echt een aanrader. Leuk jong en profesioneel personeel. Het eten was top! We komen vast terug.
ronald D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
alle gerechten waren smaakvol en mooi opgemaakt. vriendelijke bediening op een mooie rustgevende locatie, met uitzicht op de haven.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Prima restaurant aan de haven van Andijk, aanradertje
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij hebben weer net zo mooi gezeten en lekker gegeten als wij gewend zijn bij 1619! Heerlijk gegeten, gerechten prachtig opgemaakt, goede en leuke bediening. Alles top dus!
Judy H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk eten, mooi opgemaakt.
driek O.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
beroerde stoelen
P.C P.
lekker gegeten.
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Mooie locatie, lekker eten, vriendelijke mensen
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Hoewel de kaart klein is, merk je dat ontzettend terug in de hoge kwaliteit van elk gerechtje. Je voelt dat over elk detail na is gedacht en dat er echt moeite in is gestoken. Onwijs verrast door de prachtig opgemaakte borden en geweldige smaakcombinaties!
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Compacte kaart maar hierdoor een excellente kwaliteit van de gerechten. We hebben 3 uur lang genoten van het eten en het fantastische uitzicht op de jachthaven en het IJsselmeer.
Lex O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gezeten en uitstekend gegeten. Gezellige ober die ons op een plezierige manier bediende, dus al met al een plek waar we zeker terug zullen komen! Lekkere ruime tafels, warme borden en een gezellige sfeer!
Jammer, maar daar kan de erstauranteigenaar niets aan doen, is dat bij de entree voor je de trap opgaat, naar het restaurant, een vervelende rioolgeur hing.
Fief M.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
We zijn al vaak geweest en nog nooit heeft dit restaurant ons teleurgesteld. Gerechten zijn origineel, met zorg gemaakt. Bediening is zoals wij het prettig vinden. Vriendelijk en servicegerecht. Ligging is ook top. Uitkijkend op de haven is met name in de zomer geweldig. Echt een aanrader!
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Goede en vriendelijke bediening, kwaliteit is prima, helaas rumoerige omgeving. Wel voor herhaling vatbaar.
TanteNeluitAndijk .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Prima prijs-kwaliteitsverhouding.
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening in een sfeervolle ambiance.
Alleen jammer dat er zo vlak voor kerst niet meer gasten waren.
Rik D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heel fijn restaurant, meer dan goed eten, leuke bediening en goede kok. De menukaart is klein maar daardoor wel 100% vers en goed!