Kaai 29 4351 AA Veere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant 1611

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Bart-René T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Leuke tent en mooi terras (in de volle zon wel bloedheet. Vanwege de windschermen en grote parasol geen zuchtje verfrissing. Vooraf een mandje brood met heerlijke tapenade. En als hoofd een pizza margherita. Niet per se omdat ik deze variant het lekkerst vind, maar omdat het qua keuze een beetje tegenviel. Ik eet namelijk geen vlees en qua vis was de keuze miniem. Leuke bediening, maar niet echt super service. Ik verwacht dat ze tussentijds weleens weer langs zouden komen om te vragen of we nog wat te drinken zouden willen. Dat zat er niet in.
Lagolosa .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Het was de kaart die me nieuwsgierig maakte: overzichtelijk, niet te veel en met hier en daar echt lekkere Italiaanse ingrediënten. Zou dit een plek zijn die zich concentreert op de dingen goed doen in plaats van veel aanbieden met de Franse slag? Sinds vanavond weten we het: ja. Verzorgde binnenplaats, knusse zitjes, kinderstoel paraat en vlotte meiden in de bediening. Fijn.

Er werd niet moeilijk gedaan over kraanwater schenken, een extra bordje op tafel om met de kinderen pizza's en gerechtjes te delen. Kleurpotloden en kleurplaat met pizzabakker werden vanzelf aangeboden. En over onze wens om de mozzarella niet mee te smelten op de pizza's in de oven, maar na afloop, crudo, toe te voegen, werd meegedacht. De gastvrouw kwam het nog even verifiëren en hintte dat de buffelmozzarella zich daar beter voor leende. Kijk, dat is service. De pizza's waren mooi dun, precies goed van formaat en de toppings waren de beste die we tot nu toe in Zeeland hebben mogen proeven. Mag nog een slagje avontuurlijker, maar het was mooie prosciutto crudo, smaakvolle tomatensaus en de buffelmozzarella was er in prachtige quenelles opgelegd. Lekker! Kindjes blij en wij ook.

Nog een verrassing: ze serveren hier ook heerlijke Italiaanse koekjes van amandelmeel: er ging een doosje mee naar huis. Gaan we morgen op zijn Italiaans ontbijten en nog even nagenieten. Ook fijn: je kunt de pizza's zelfs afhalen als je even belt van tevoren. Enige verbeterpuntje: op de binnenplaats mocht gerookt worden aan alle tafeltjes en dat bleef nogal hangen onder de enorme parasol. Op zo'n moment merk je echt dat je dat niet mer gewend bent: sigarettenrook in de buurt van je eten. Verder echt een fijne avond gehad. Alla prossima!
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben op een mooie zaterdagavond met 4 man/vrouw gegeten bij 1611 een Italiaan georiënteerd restaurant. Een kaart met natuurlijk pizza's maar ook keuzes uit overige Italiaans/ Zeeuwse gerechten. ( Zeekraal, mosselen en garnalen) Buiten gezeten onder een parasol en ons onder gedompeld in een heerlijk vriendelijk en super attente bediening. De gerechten waren goed de sfeer was super de bediening top, kortom een prima ambiance en restaurant. Nee geen sterren maar wel een goeie prijs kwaliteit. Zouden we nog een keer terug willen komen ? zeker wel
Danny F.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Geweldige pasta gegeten met tomaat, salami en venkel. Echt subliem. Dat in combinatie met mooi weer en uitzicht op de haven maakt het een memorabel bezoek.
PeterCoby .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Met vier personen 's-avonds gegeten. Personeel toonde zich zeer bereidwillig bij het vinden van een geschikte tafel, verder uitermate vriendelijk en voorkomend. Eten was goed verzorgd, prima porties en oog voor (smaak)details. Kortom een zeer geslaagde avond!
Talus .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Afgelopen zondag waren we in Veere met de schoonfamilie. 7 man, een deel moest weer vlot weg dus tafeltje gereserveerd om zes uur.
We werden zeer gastvrij ontvangen, de tafel was binnen gereserveerd maar eerst een drankje op het verwarmde terras in de tuin was geen probleem.
De rode huiswijn was een voltreffer, heerlijk. Alleen persoonlijk vind ik een huiswijn van 22 euro wat prijzig. 16-17 euro max.
Maar goed hij was heerlijk.
Voorgerecht, gemengde antipasti, geserveerd op een soort kleine pallet. Erg leuk en lekkere hapjes, meer dan voldoende voor twee man.
Zowiezo zijn de hoeveelheden lekker ruim ook een grote eter komt prima aan zijn trekken.
Als hoofdgerecht osso bucco van Lam! Apart, normaal van kalfsvlees, maar lekker mals en gaar van het bot. Goede saus erbij.
Als dessert, na zulke hoeveelheden, toch nog laten verleiden tot koffie met twee heerlijke Italiaanse koekjes.
Mochten we weer in de buurt komen, voor herhaling vatbaar.
Ilsel .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij zijn geweest met 4 volwassen en 5 kids van mnd tot 7 jaar. We zijn hier toevallig terecht gekomen gelukkig. Het is een super schattig restaurantje en het eten was echt heerlijk. Het begon al met de olijven en het brood vooraf. De olijven was een goede mix. En de olijfolie op tafel is super lekker. De kinderen genoten van een pizza en spaghetti met tomatensaus die beiden goed in de smaak viel. Wij hebben verschillende pasta's gehad die allemaal even heerlijk waren. Daarna de desserts. MMMM. Het was echt zo'n avond dat alles klopte. We hebben allemaal genoten. En wat een aardige bediening! Echt een topper. Zo vriendelijk. Als we ooit weer eens in de buurt zijn komen we zeker weer een hapje eten.
Olin .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Heerlijk gegeten, lekkere antipasti en goede pizza's. Vlotte vriendelijke bediening! Ook leuke locatie, zowel binnen als buiten. Aanrader!
AenGJ .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Afgelopen woensdagavond gegeten bij 1611. Wij waren met z'n 6-en. Een beetje laat voor Veerse begrippen... Wij liepen "hoogseizoentijd" 21.00 uur door Veere en konden eigenlijk alleen bij 1611 terecht. Wat achteraf helemaal geen straf bleek. Wij zaten buiten op de kade onder een prachtige verwarmde parasol. Wij 6-en hadden verschillende pizza's. Ik had Gorgonzola en deze was heerlijk en knapperig, zoals bij ons allen. De bediening was aardig.
Iamalittlepiggy .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Twee keer vlak achter elkaar gegeten bij 1611. Goede pasta en lekkere pizza. Prachtig uitzicht op de haven van Veere. Bediening is ook op orde.
Jasperica !.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Geweldige lokaties ad Kaai met verwarmd terras aan t water en binnen ook erg mooi ingericht en goede sfeer. Bediening professioneel en prettig. Goede pasta, pizza en eigenlijk ontstegen aan een 'normale' pizzeria. Ook aparte andere gerechten. Wijnen ok, niet heel bijzonder. Heel goed toetje van Citroën/limoen ijs met limoncello. Helemaal te gek was het bordje bij de toiletten.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Terwijl het carillon maar door klingelde en klingelde.. heel gezellig gegeten in de kleine binnentuin aan de achterkant. Kleine tafeltjes en dito stoeltjes maar toch wel ok. Alle tafeltjes bezet buiten én binnen maar toch snel het voorgerecht antipasta gekregen. Lekkere rose trouwens. Hoofdgerecht citroenpasta met overdosis gepelde gamba's (heerlijk!) en wat minder aanwezige lamsoren. Dat hadden wel een paar blaadjes meer kunnen zijn. De panna cotta was ook erg lekker en de huisgemaakte koekjes zijn reden om terug te gaan. Complimenten voor de bediening: ondanks de drukte wel heel gastvrij!
Marjo64 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Gezellige locatie maar niet echt met Italiaans karakter. Keuken is ook niet typisch Italiaans maar van goede kwaliteit. De gerechten zijn van redelijke kwaliteit maar de aardappelsoep zou iets hoger op smaak kunnen, overigens niet een typisch Italiaans gerecht maar dit geldt voor meer gerechten. Misschien iets meer garnituur bij het hoofdgerecht nu alles op bord wat voor de prijs best aardig is. Al met al leuke locatie met wat win punten mogelijk op enkele fronten, kan zeker een succes zijn vooral in de drukke zomermaanden met leuk terras aan de haven, locatie doet het natuurlijk.
Wammes4 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Echt heerlijk gegeten! Pizza Caprese smaakte prima met een heerlijk knapperige korst. De pasta met pesto en grote garnalen smaakte ook naar meer. We konden buiten op het terras eten dankzij de glazen wanden en de warmtelampen. Het uitzicht was prachtig zo over het Veerse meer en met al die boten aangemeerd in de haven. De bediening was minder. Lang wachten, weinig aandacht, vergeten bestelling glazen wijn. Maar ja, het gaat om de smaak en die was uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mjammie M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Hier koffie gedronken met cheesecake en een pizza gegeten. Pizza een 5 vanwege de veel te natte bodem die ongaar overkwam. De cheesecake die we eerder op de dag nuttigen, was zeer goed en lekker. Deze belonen we dus met een 9. Dit. Een gemiddeld cijfer van een 7 dus. Mooi pandje en mooi gelegen terras.
Marije A.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Vanavond gegeten bij 1611 in Veere altijd jammer als je verwachtingen niet overeenkomen met de realiteit. De bediening was oké, maar vriendelijk is een groot woord. De antipasti voor 2 personen was lekker, maar niks wat ik thuis ook niet had klaar kunnen maken. De bestelling was verkeerd opgenomen dus onze hoofdgerechten kwamen niet gelijktijdig , jammer. En heel Italiaans was het geheel ook niet, en met een partner uit Italië zijn deze smaken ons niet onbekend. Ik hoop dat het in de toekomst beter wordt, een goed Italiaans restaurant zou namelijk echt een aanwinst zijn voor Veere.