100&1

Zaterdag en Zondag 09:30 - 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Het is dicht in de buurt, dus ik ben er meerdere malen geweest. Het eten is sterk wisselend. Soms kaal, soms wel lekker en compleet en dan mis je weer een stuk brood bij de salade. Voor de prijs wil je echter deze wisselende kwaliteit.

Service is op zich ok, maar onlangs om kraanwater gevraagd en toen werd ik aangekeken alsof ik Chinees sprak. Of ik gewoon plat water wilde? Ja uit de kraan. Maar het stond op de rekening.
Rowanrenee .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2014
100&1 is een net geopende lunch room in oost. Simpele maar hele lekkere broodjes op de kaart en ook de prei soep was geweldig. Ik ben er nu 6 keer geweest en het is pas sinds 18 juni geopend. De reden dat ik zovaak al terug ben gekomen is de 'hot chicken' , simpel maar zo lekker. De koffie was erg goed en de bediening heel vriendelijk en gastvrij. De aankleding is netjes maar is nog een beetje kaal, het terras is zeker een aanrader om je vrijmibo te vieren!
Morgan22 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
New hot spot with free wifi!
Good tip from Parool, great food, very friendly staff and reallly nice atmosphere.
They also serve beer & wine, good idea for the 'vrijmibo' !