10 Beaufort

Sluiskade 11 1353 BT Almere Nederland Kaart

Over restaurant 10 Beaufort

Onbezorgd genieten in Almere

10 Beaufort in Almere, een plek om te genieten van heerlijke gerechten die met veel plezier door de chef worden bereid en later met net zoveel plezier door de bediening worden geserveerd. Altijd in voor een babbeltje en ook nooit te beroerd om een passend wijnadvies te geven. Hier kun je een avondje onbezorgd genieten!

Meer informatie over restaurant 10 Beaufort

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 21:30

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pselier1 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
de bediening was meer gericht op het terras dan binnen. Wij bestelde spareribs maar kregen te horen dat ze op waren, slecht voor een zaak die zo bekend staat om zijn spareribs.
Beste heer Selier, gezien de weersomstandigheden en een vol terras is het logisch dat dat veel aandacht vraagt.
Onze buitengewoon populaire spare ribs waren idd helaas niet meer voorradig gezien de grote vraag . Dit kan incidenteel gebeuren omdat onze koelopslag gering is. Vers is ons devies
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijke eten: lekkere voorgerechten en hoofdgerechten en op verzoek zelfs hoofdgerecht in kinderportie mogen ontvangen. Een goede bediening en relaxte omgeving. Kortom aanrader!
Gertjan S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Gisteren weer lekker op het terras gezeten en gegeten! Aardige en gezellig bediening en een menukaart met voor ieder wat wils tegen een scherpe prijs!
Petra Z.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Leuke locatie en eten voor een eerlijke prijs. Nu een paar keer wezen lunchen bij 10 Beaufort. De locatie bij de Watersportvereniging van Almere Haven is leuk. Ze hebben 2 lounche banken en verder tafeltjes en stoeltjes op het terras. Gewoon lekker broodje osseworst, leverworst, broodje ei, kaas, uitsmijters, broodje bal enzovoort voor een zeer schappelijke prijs. Je hebt de hele dag zon op het terras. Bediening is vriendelijk en de sfeer gemoedelijk. Ook voor een namiddags borreltje of glaasje wijn kan je hier prima terecht. Ik heb er nog niet gedineerd, maar dat ga ik zeker wel doen.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Gewoon een tosti ham/kaas, voor een vriendelijke prijs,goed klaar gemaakt en uitstekend van smaak, dat is tegenwoordig een uitzondering. Vriendelijk bediening op een zonnig rustig terras met prachtig uitzicht over de jachthaven
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Over het eten en de bediening valt alleen maar positief te praten.
Mijn partner had drie sliptongetjes die prima op smaak waren. Ik zelf had een mosselpannetje waar ik heerlijk van heb genoten.
Vooraf hadden we beide zalm op toast . Er werd een goed glas wijn geschonken allemaal prima. Het decor echter houdt het midden tussen een kantine van de vereniging en een bistro en dat is jammer. Er valt nog veel te verdienen op dit punt.
Ad P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Heerlijk zalm gegeten buiten de kaart, spare ribs waren voortreffelijk. Super bediening, snel en oplettend. Heerlijk terras. Een aanrader
Bernardus54 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Het was lekker eten bij dit restaurant geboekt via vakantieveiling ik kan het anderen aanraden je moet alleen goed zoeken waar het ligt nl op het terrein van de havensportvereniging waar ook de boten liggen Ben en Monique
Habitue .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Prima plek om met de kleinkinderen te komen, kunnen zich in afwachting van het eten, goed vermaken in eenvoudige speelgelegenheid. Lekker buiten op het terras, met snelle en aardige bediening. Leuk uitzicht op de jachthaven en eventuele campers. Goede maaltijden tegen redelijke prijs voor volwassenen voor (kleine) kinderen een mindere kwaliteit kindermenu.
Manon1978 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
Erg gezellig aan de jachthaven mooi terras met speeltuintje voor de kinderen. Hebben lekker gegeten, had zelf voor de sliptong gekozen en mijn man had een heerlijke biefstuk. We zullen hier zeker vaker terug komen is het niet om wat te eten dan zeker om gezellig wat te drinken op terras of aan de bar.
Ad P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Heerlijke saté's tegen zeer betaalbare prijzen. Ook de sliptong is van uitzonderlijke kwaliteit. Prettige bediening in een gezellige no nonsense ambiance. Heerlijk terras aan de jachthaven