Reserveer nu bij onderstaande restaurants en ontvang 50% korting over de hele rekening. De 50% korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag- en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven en is niet geldig in combinatie met andere acties. De korting wordt berekend over het gehele diner (á la carte, dranken inbegrepen), tenzij je reserveert bij een van onze top chefs; dan krijg je een all-in menu met 30% korting. Let goed op de bevestigingsmail of je daadwerkelijk met de hoogste korting hebt gereserveerd.

Er zijn helaas geen resultaten voor je zoekopdracht gevonden.

Daar willen we graag verandering in brengen. Verwijder enkele filters en anders vind je, om je te inspireren, hierbij een lijst met restaurants die in jouw plaats zijn gevestigd en de meeste reserveringen hebben.

Restaurants met de meeste reserveringen in de buurt van Slenaken

Steden in de buurt

Kopieer/plak deze link om 'm naar je vrienden te sturen