Wij zijn er om je te helpen!

FAQ

Snel antwoord op de meestgestelde vragen. Beschikbaar 24u/24u - 7 dagen op 7!

Ga naar de FAQ

Chat

Je kunt ons doordeweeks bereiken van 9:00 tot 20:00 uur en op zaterdag tot 17:00 uur.

Chat met ons

Mail

Stuur ons een e-mail voor alle vragen die je hebt en wij zullen je zo spoedig mogelijk antwoorden.

Verstuur een mail

Meeste gestelde vragen

Hoe pas ik mijn profiel aan?

Als je de persoonlijke informatie op je profiel op iens.nl wilt aanpassen (e-mailadres, telefoonnummer, etc.) kun je dit doen door in te loggen op je profiel.

Daarvoor ga je naar de bovenkant van de website, klik je op "login", vul je e-mailadres in, dan je wachtwoord en ga ten slotte naar "Mijn persoonlijke informatie".

Hoe annuleer ik mijn reservering?

Niets is eenvoudiger dan een reservering annuleren!

Om je reservering te annuleren, kun je de link in de bevestigingsemail of sms gebruiken. Je kunt ook online annuleren via je account of via onze app

Hoe wijzig ik een reservering?

Wil je gasten toevoegen? De aanvangstijd van je reservering veranderen?

Bezoek het restaurantprofiel om te zien of het restaurant beschikbaar is op de door jou gewenste tijd en voor het door jou gewenste aantal gasten. Wanneer dit het geval is kun je jouw reservering annuleren en een nieuwe maken.

Kan iedereen een recensie indienen op iens.nl?

Ja, in principe kan iedereen een recensie indienen op iens.nl. Voorwaarde is wel dat je bij het restaurant dat je recenseert moet hebben gegeten.

We raden je aan om je recensie zo kort mogelijk na de reservering in te dienen, zodat je je alle details van je restaurantbezoek nog goed kunt herinneren.

Hoe gebruik ik mijn Yums?

Selecteer een restaurant dat deelneemt aan het loyaliteitsprogramma.

Wanneer je jouw reservering afrondt, selecteer je "Ik besteed mijn 1000/2000 Yums voor een korting van 10€ / 25€ op de rekening".

Bent u restaurateur?

We luisteren naar u!

Bent u al klant?
- Login op restaurateur.iens.nl om uw restaurantprofiel te beheren
- Bekijk hier onze FAQ!.

Wilt u klant van IENS worden?
- Schrijf u hier in, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Zie hier voor meer informatie

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Je kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 20:00 uur en zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.

+31 (0)20 808 10 75

La Fourchette SAS verwerkt persoonlijke gegevens om je boeking en de websitegebruikers te beheren, voor directe marketing en voor het versturen van nieuwsbrieven via e-mail. Deze gegevens worden overgedragen aan het restaurant, La Fourchette SAS en aan haar dienstverleners. Je hebt in overeenstemming met de Franse wetgeving van 06/01/1978 het recht om de verwerking van je gegevens in te zien, te wijzigen, ernaar te informeren en bezwaar ertegen te maken door contact op te nemen met: contact@iens.nl. Lees voor meer informatie onze algemene voorwaarden.