Ontdek & Reserveer
de beste restaurants voor de beste prijs

Meer steden bekijken

Hoe werkt het?

• Ontdek de best beoordeelde restaurants in alle plaatsen
  • Reserveer direct volgens je eigen wensen
  • Profiteer van mooie kortingen met Yums

Restaurants in Nederland

Meer steden bekijken

In de rest van de wereld

“Waar gaan we eten?” IENS, onderdeel van TripAdvisor, beantwoordt deze o zo belangrijke vraag elke dag voor talloze mensen. Maandelijks helpen wij 2 miljoen bezoekers een geschikt restaurant te vinden.

Maar dat doen we niet alleen. Onze geregistreerde proevers schrijven op jaarbasis zo’n 200.000 recensies en leveren op die manier een onmisbare bijdrage! Of je nou op zoek bent naar een romantisch diner in Amsterdam, Aziatische gerechten in Utrecht of een biologisch restaurant in Rotterdam, IENS wijst je de weg!

Daarnaast worden er via ons online reserveringssysteem SeatMe per maand gemiddeld 300.000 reserveringen gemaakt. Als je eenmaal een restaurant gevonden hebt, ben je slechts een paar muisklikken verwijderd van een avond vol culinaire gezelligheid!