Rose's Lounge Restaurant

• 6.2

• 7.4

syv
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben via een bon van vakantieveiling kennis gemaakt met Roses Lounge. We zijn eigenlijk niet eens binnen geweest, omdat er een heerlijk zonnetje was en we daarom buiten op het terras (direct aan de Rijn) hebben gegeten. Het eten was een driegangen platter. Wij vonden alle gerechtjes erg lekker (wat vlees, vis en pasta) en met bijbestellen van friet en aardappeltjes, zeker ook voldoende als gehele maaltijd. Wat ook een pluspunt was: bij de wijn kon je op verzoek gewoon een glaasje kraanwater krijgen, wat tegenwoordig in restaurants niet vaak meer gedaan wordt.
Ondanks dat we de stoelen er niet zo comfortabel uit vonden zien, zaten ze toch goed. De bediening was wel redelijk vriendelijk, maar af en toe liep het wel wat achter, en moet je zelf alert zijn op "uitserveren" van het gevraagde.
Al met al: het lekkere eten, de leuke ongedwongen sfeer, het loungen in het zonnetje op het terras: heel goed bevallen en voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 9 april 2014

theredhornet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel apart decor, heel leuk. Zelfs een grote open haard.
Het eten was lekker, mooi opgemaakt en voldoende hoewel we hadden geboekt met een vakantieveilingen bon.
Vooral de geconfijte eendebout (voorafje) was erg geslaagd.
Bestel er geen gewone thee! Die komt in een leuk theepotje, maar de muntsmaak van alle voorgaande potjes was overweldigend, personeel gevraagd of ze per ongeluk ook munt in het potje hadden gestopt maar die'rook niets'... kom op zeg regel even een nieuw potje schoon heet water, dat kost immers niets. Tijdens het hoofdgerecht gevraagd om een cola; komt na de laatste hap. Dat had wel wat sneller gemogen.

Gegeten op 9 april 2014

marcella14
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen vrijdag heb ik samen met twee vriendinnen bij jullie gedineerd.

Allereerst werden we aan een tafel gezet die oorspronkelijk maar voor twee personen gedekt was. Er werd voor een extra persoon bij gedekt maar de tafel was veels te klein. Dat bleek bij alle gerechten (zelfs bij het brood met knoflook dip)

Daarna werden er oesters besteld als voorgerecht maar die waren helemaal niet netjes en mooi schoongemaakt (allemaal harde stukjes en oesters niet goed los gemaakt van de schelp).

Bij de reservering heb ik aangegeven dat één van de vriendinnen jarig was en dat vuurwerk bij het toetjes gewenst was. Mij werd verzekerd dat dit genoteerd zou worden en dat het helemaal in orde zou komen. Maar helaas hebben we helemaal niks feestelijks gezien :-( Het grand dessert zou hetzelfde zijn als het toetjesplatter volgens de serveerster maar dat viel heel erg tegen. Zeker omdat we voor drie personen hadden besteld en we maar één karige portie kregen met drie lepels. Toen er door één van ons werd gevraagd om een dessertwijn bleek deze niet beschikbaar terwijl deze wel gewoon op de kaart staan. Er werd ons ook geen alternatief aangeboden wat echt een domper was aan het einde van wat voor ons een geslaagde en feestelijke avond had moeten worden.

Ik vind het heel erg jammer en twijfel zeker om Roses nogmaals te bezoeken.

Kimiens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi restaurant, maar voor de snelle bediening hoef je hier niet te komen.
Het eten is wisselend. Soms lekker en goed, soms valt het tegen.

De ambiance is echter super!!!

Gegeten op 18 augustus 2013

John888
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de 3e keer geweest, lekker geborreld met z'n drieën in de loungestoelen aan de Rijnkade. De borrelplatter en Rose's platter zijn een maaltijd op zich. Bediening vaak te traag, anders hadden wij meer besteld.

Gegeten op 7 september 2013

MAX1985
  • Recensies in de laatste twee jaar

In de zomer hier een avond wezen eten, nadat we eerst aan de Rijnkade een drankje hadden genuttigd. Hier viel de bediening al ontzettend tegen. Geen oog voor de gast, drukker met het zomerweer en zichzelf. Jammer, voorheen was het een genot om hier te komen. Wij hebben op het terras gedineerd. Ik heb in tijden niet zo ongekend slecht gegeten. Vooraf de oesters waren qua smaak te goed, daar kun je ook niks aan verprutsen, alleen dan dat de oesters slecht worden schoongemaakt waardoor ze vol zitten met troep (stukjes schelp etc.). Helaas was dit het geval. Vervolgens hoofdgerechtje, wat mij hiervan is bijgebleven is met name de salade. Daar zat namelijk een stuk metaal in, waarop de bediening wat amicaal aangaf dat het toch niet zo handig is om met je pen te spelen in de keuken. Tussendoor is de bediening ook drie keer met de verkeerde bestelling aan onze tafel gekomen. Binnen is de zaak prachtig. Buiten vooral oud en aan vervanging toe. Kortom; niet zo heel goed en ik kom niet terug.

Gegeten op 16 juli 2013

Proever81653
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen maandag gegeten, het was erg rustig en dus had het personeel alle tijd voor de gasten. Het was een beetje donker, dus de kaart was lastig te lezen. Geen enkele probleem dat ik 2 voorgerechten wilde ipv voor- en hoofdgerecht, is ook wel eens anders. Goed gegeten: kreeftensoep, salade van zalm en coquille, zeebaars, pekingeend. Goed op smaak. Er had wel wat meer saus bij de eend gemogen, het waren nu 2 flinke strepen op het bord.

Gegeten op 22 september 2013

Heukeshoven
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten was zeer slecht, bediening ging ! 1 dame vond het vervelend dat het eten niet lekker was en heeft korting gegeven. Dit was uiteraard attent, maar we hadden liever een lekker gerecht gehad. Wijn kwam na het hoofdgerecht. Etagierre kwam na de koffie. De arrogantie omdat het toch wel vol zit. Wij komen hier zeker niet meer. Wij hebben een zeer slechte ervaring gehad vanavond jammer, we gaan gemiddeld 2 tot 3 x uiteten per week zo' n slechte ervaring hebben we al jaren niet meer gehad . De arrogantie stoort ons erg want de arrogantie is onterecht er wordt nm geen kwaliteit en geen goede service verleend

Gegeten op 6 september 2013

ans123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdagavond met 8 dames gegeten bij Roses Lounge, leuk ingericht geheel en een mooie plek, Het was donker binnen, de verlichting kan wat meer.
Het kaart is goed, vis, vlees , vegetarisch, van alles wat, en toch moeilijk kiezen omdat er veel gerechten op staan "die je thuis ook lekker eet". Kwaliteit van het eten was goed.
Service was oké, er werd vlot geholpen.
Wat we de grote ergernis van de avond vonden was de muziek, vooral na 22.00 uur een dj die een voortdurende dreun voortbracht, totaal niet passend bij een etentje. Jammer!
De lounge wil te veel, en uitgaansgelegenheid zijn voor jongeren die de muziek aanspreekt en restaurant zijn.

Gegeten op 18 mei 2013

Ghie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gegeten op het terras, aan de RIJn, in de avondzon. En het zat daar wel goed. Beetje rommelig, maar wel in de zon. Alleen hoofdgerecht gehad, biefstuk van de grill en mijn disgenoot ossenhaas van de grill. En het eten was erg goed. Mals van binnen, krokant gegrilld van buiten. En een goede, want niet te dominante of dikke, pepersaus er bij. De service schitterde vooral door afwezigheid, maar wanneer dan toch beschikbaar vriendelijk en attent. Het decor binnen moet je van houden, het is niet mijn ding.
De biefstuk en ossenhaas zijn een aanrader. En als je het geduld kan op brengen, of geen haast hebt, kun je deze gerechten daar prima eten!

Gegeten op 25 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Rose's Lounge Restaurant in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Rose's Lounge Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!