Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Rose's Lounge Restaurant

1. Internationaal

Rose's Lounge Restaurant

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 026 351 94 91

cato1964

heerlijk buiten aan de rijnkade met een leuk uitzicht op rijn,kade ,cruiseschepen enz. en aan de andere zijde het restaurant met zijn aparte uitstraling en de gasten op het terras.Erg vrolijk en opgewekt geheel.
Een heel vriendelijke bediening die het wel heel erg druk had en daardoor weinig tijd.
We hebben er een vast menu voor vakantieveilingen gegeten en dat was weinig maar zeer smaakvol.

Gegeten op 27 juli 2014

Proever3485

Buiten aan de rijnkade met uitzicht op beide bruggen was het heerlijk. Het eten was erg goed, vooral de kreeftensoep als voorgerecht. De bediening was vriendelijk, Minpunt voor de bediening was dat ze wel een bijgerecht die we erbij besteld hadden, vergeten waren te serveren.

Gegeten op 21 augustus 2014

Senioropreis

Superleuk terras aan de Rijnkade in Arnhem. Lekkere ligstoelen en beneden aan de kade hebben ze zelfs een ministrandje gemaakt. Daar zit je heerlijk en informeel en waan je je haast op een echt strand met alle voorbij komende bootjes op de Rijn. Lekkere tapas hapjes (gehaktballetjes, loempia's en gebrande cashewnoten) maken het zomerse feestje compleet!

Gegeten op 2 augustus 2014

kieskeurtje

Interieur erg druk en het is een bepaalde stijl wat je maar net moet liggen. Mij persoonlijk iets te maar wel leuk om alles in stijl te zien. Bediening erg vriendelijk en behulpzaam, nemen de tijd voor een praatje en omdat het menu verkeerd vermeld stond op vakantieveilingen waarmee we hier kwamen en er teleurstelling ontstond dat een bepaald deel van het dessert nu niet meer aanwezig zou zijn, de chocolade vanachter, zorgde het meisje wat ons bediende dat het als verrassing toch nog gemaakt werd! Hele leuke verrassing, dat noem ik nou service en vriendelijkheid voor de klanten! Ook nog recepten gekregen, ontzettend lief! Heerlijk pasta recept hieraan overgehouden wat nu redelijk vaak op tafel verschijnt thuis We hadden 3 gangen van kleine gerechtjes op 'plates' geserveerd. Leuk eten zo in de lounge op een prachtige sofa. Vooraf lekkere gazpacho, heerlijke crostini zalm, alleen stukje eendenborst viel tegen, iets te droog en te gaar.
Hoofdgerecht bestond uit heerlijke tilapia met lekkere zachte witte asperges. Vis lekker krokant gebakken, doch niet overgaar en goed op smaak. Lekkere malse kleine biefstukjes met smaakvolle jys en dus verrukkelijke truffelpasta met oude geitenkaas. Alles om te smullen en kwaliteitsproducten! Als dessert een heerlijk klein taartje met lekkere bramensorbet en dus een stukje, erg machtige, smaakvolle ganache erbij.
Zeer geslaagd avondje, jammer dat de afstand iets te groot is om vaker te komen!

Gegeten op 14 mei 2014

liselot

We hadden een afspraak om 6 uur, ik ging als eerste weg om kwart over 10. Voor alles heb ik de bediening persoonlijk echt op moeten trommelen, men zag ons (6 personen) gewoon niet zitten. Ons hoofdgerecht kwam pas na ruim 2 uur, omdat ze de bestelling domweg niet op kwamen nemen. Mijn eten had niet de goede saus en niet de groente van de kaart. Het toetjesbuffet, na 3 uur en 3 kwartier was prima. De serveerster vroeg heel beleefd of we er nog iets bij wilden drinken., waarop wij aangaven koffie er bij besteld te hebben. 2o minuten later ben ik gaan vragen waar de koffie bleef!!Echt schandalig. Mij zien ze daar echt niet meer, hoe lekker het eten ook was.

Gegeten op 2 juli 2014

Marijn79

Fantastisch terras en ook binnen kun je leuk zitten. Als het mooi weer is, is het superdruk. De platters met allerlei hapjes zijn heerlijk. Ook ander eten en drinken is bijna altijd simpelweg prima. De bediening let niet altijd goed op maar als je naar hen toe loopt, is dat zo opgelost.

Gegeten op 25 juni 2014

Turkeystick

Weekendje Arnhem, 2de dag.
Vanavond met een vv-voucher eten bij Rose's uitgeprobeerd.

Alles en iedereen zat te zuchten onder de hitte; overkant van de rivier herbergde een festival met hoog Dance Valley wannabe gehalte; ons tafeltje buiten schudde nog net niet op z'n poten, maar behalve 't eten zaten wij buiten ook behoorlijk te bakken.

Heb op dit moment niet zo een zin om te schrijven, maar de gerechten zijn prima.
Service ook vriendelijk en attent, maar moesten wel behoorlijk lang wachten, totdat de drankbestelling opgenomen werd (en dat bij 30+ graden).
Wel een apart compliment voor de (langere) jongeman in de bediening; hands-on en leiderschap (vooral als 't ging om tafels herschikken om grotere groepen te herbergen buiten).

Mochten we weer in Arnhem zijn, dan willen we zeker de kaart uitproberen

Gegeten op 7 juni 2014

karlijnK85

Heerlijk buiten zitten aan de kade, daar is eigenlijk ook alles mee gezegd.

De bediening is echt een blamage voor het horeca-vak. Geen ontvangst, geen begroeting. Lang wachten. Er kan nog geen eetsmakelijk en bij vertrek een tot ziens vanaf. Hebben alleen maar moeten wuiven als we iets wilden. Totaal geen overzicht, controle op het terras. Ik hoop voor een volgende bezoeker dat ze hier echt aan gaan werken.
Het eten is ok. Helemaal niet bijzonder maar een ok maaltijd. Helaas dat het lauw geserveerd werd.
De DJ draaide wel leuke muziek :)
Voor ons een absolute afrader!

Gegeten op 15 juni 2014

renée29

Strandgedeelte aan de kade geweldig!!
Eten weinig keuze en niet warm. Spinazitaartje met feta komt rechtstreeks uit de diepvries volgens mij. Niet tevreden dus.
Ook niet tevreden over de bediening. Serveerster erg kortaf en dacht niet echt mee. Minpunt.

Voor een hapje en een drankje kun je er goed terecht, voor een diner kom ik er niet meer terug.

Gegeten op 20 mei 2014

AnnaFlorentina4

Wij zijn al meerdere jaren bekend met Rose's.Ik ben hier vanavond met mijn vriend uit eten geweest. We hebben hier een 3 gangen menu genuttigd, via vakantieveilingen.nl Wij hadden al eens eerder via deze actie hier gegeten afgelopen februari. Door de prettige ervaring kwamen we nu terug. Helaas was het nu erg teleurstellend. Het menu wat zonder aangegeven (ook niet door vakantieveilingen) veranderd. Eetwensen werden wel gevraagd, maar door onze verwachting hadden wij deze niet aangegeven (terwijl ze wel nodig bleken!) De porties waren erg karig. Ook werd er bij het hoofdgerecht een haar in het gerecht gevonden...Dat is natuurlijk ronduit smerig. Uitleg van het nieuwe menu was onvoldoende en ik kon pas na het hoofdgerecht wijn bestellen. Het hoofdgerecht klopte ook niet met de beschrijving van de bediening. De bediening was helaas te langzaam en het menu teleurstellend in omvang en niet bij elkaar passende ingrediënten. Gelukkig hadden we nog friet bijbesteld, anders was het geheel te weinig geweest. Heel jammer was deze ervaring, een gemiste kans! Ik ga hier liever niet meer heen voor het eten.

Gegeten op 11 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Rose's Lounge Restaurant in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Rose's Lounge Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.