a TripAdvisor company

Rose's Lounge Restaurant

1. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 026 351 94 91

irma103

Het interieur van Roses is trendy en kleurrijk, gezellige sfeer. Het uitzicht vanaf het terras is top en ook het Roses Beach (het nagebootste strand beneden bij de kade|) in de zomer maanden is smaakvol en populair. Al met al een prima plek om te chillen.

Nadeel is wel dat de kaart naar mijn mening niet echt op een lunch is ingericht. Het bestaat eigenlijk enkel uit tapashapjes die an sich niets met een lunch te maken hebben. Een mooi broodje of plate service is er niet bij. Frietjes bestellen kan wel maar pas bij afname van 2 verschillende soorten tapas p.p. Dit is voor de gemiddelde persoon teveel als lunch. Lunchen kan dus beter elders.
Maar kom je voor een drankje met een klein hapje, dan zit je hier prima

Gegeten op 3 juli 2016

fench

We hadden geluk dat we op deze mooie warme avond nog een tafeltje konden krijgen aan de kade. Heerlijk genoten van het uitzicht en een cocktail voor we begonnen aan de fish platter. Het eten was prima, niks bijzonders maar ook niet slecht. Allemaal een beetje standaard niveau, de garnalenkroketjes iets te lang in de frituur, de garnalen saai, de sashimi gewoontjes - maar goed te doen hoor. Je zit er toch vooral voor de beleving en het uitzicht en wat minder voor echt een culinair hoogstandje. De bediening viel me enorm mee, na eerdere ervaringen van mezelf en na het lezen van de recensies. Wel 8 man aan tafel gehad, maar het ging best vlot en heel vriendelijk.

Gegeten op 23 juni 2016

HaagseSmullers

Leuke bar met ligstoelen zowel op de rijnkade als beneden met een heus sandstrand op de kade aan de Rijn. Vlotte leuke opgewekte bediening. Wij zijn gek op rosé maar Rose's verkoopt naar 1 rosé over die teleurstelling stapten we echter makkelijk heen gezien de leuke sfeer. Prima long island ice tea en lekkere moesel wijn waren ons alternatief. Hier komen we graag weer.

Gegeten op 4 juni 2016

Leonie-87

Super bar met een eigen stijl (Ooster).
Het is wel echt bedoeld als lounge bar. De borrelkaart is uitgebreid. Echter de dinnerkaart niet zo. De kwaliteit van het eten is erg goed!
Roses in niet heel rolstoeltoegankelijk. Er zitten drempels voor. Wel ruim binnen. Het personeel was bereid te helpen(ik kan met hulp een aantal stappen lopen).

Gegeten op 10 april 2016

Schrijverjurriaan

Herwin1995

Super, super, super! prachtige sfeer! heel relaxed en heerlijk eten!
gave details in de inrichting en knusse hoekjes maken dit tot 1 van mijn favoriete restaurants

Gegeten op 26 oktober 2015

Piloo

Weer eens bij Roses geweest super mooi interieur helaas slecht personeel wat hoofdzakelijk met zichzelf bij de bar bezig was geen groet bij binnenkomst te weinig wijn in het glas en geen groet bij weggaan. Bedrijfsleider heeft dit schijnbaar niet onder controle jammer, jammer want het interieur is super nu nog het personeel op hetzelfde niveau!

Gegeten op 4 september 2015

marijnschuitert

Mooi weer maakt veel goed. De locatie van het terrasje buiten is dan ook prima. De bediening was klunzig en slordig. Om te beginnen, de vraag of alles naar wens is, terwijl we net zitten. Onze persoonlijke ober was wel prima en informatief, maar het voorgerecht (saaie tortillachips met standaard salsa wat smaakte alsof het uit een potje kwam) kwam tegelijk met het hoofdgerecht.
De gepekelde burger en de biefstuk was oké, maar niet meer dan dat.
Een tweede drankje moesten we 2x bestellen voor we het kregen, na lang wachten. Er werd tussendoor nog een tweede hoofdgerecht afgeleverd, terwijl die natuurlijk voor iemand anders was. De bon stonden dan ook weer meer gerechten op dan we besteld hadden.

Al met al matig gegeten, met slechte bediening. Degene die onze tafel deed was voor mijn gevoel wel oké, maar ik had het idee dat het vooral van binnenuit een zooi was. De setting is wel prachtig langs het water

Gegeten op 12 juni 2015

Sjorsie

Prima frietjes, maar daar is ook alles mee gezegd. Nooit eerder at ik zo'n smerige hamburger. De burger zag er heerlijk uit en was goed belegd, maar het vlees smaakte vies en had de textuur van rubber. Het plakje vlees had veel weg van een diepvriesburger. Volgens de bediening was het wel degelijk Black Angus rundvlees, maar dan gepekeld en gerookt. Dat stond overigens niet op de kaart. Het andere hoofdgerecht was koud en flauw van smaak.

Gegeten op 13 mei 2015

ger34

Prijs kwaliteitverhouding was redelijk ... Bediening onervaren verlegen jong. Sneuvelend serviesgoed ....meest trieste was de behandeling door een arrogant jong ventje ... Na het eten wilden we een kopje koffie drinken in de gemakkelijke stoelen... Bleken we in een ruimte te zitten waar geen bediening was.... Ik hoefde ook geen bediening want wilde koffie wel meenemen ... Komt dat arrogante kereltje achter bar uit gerend en zegt dat we niets meer krijgen... Dan Nasr afrekenen ... Komt ie weer aangeven dat we niet in die ruimte konden zitten.. Ik zei naar en boos we rekenen af en komen nooit meer terug. Hij riep prima het meisje dat erbij stond was compleet perplex en gaf aan dit gedrag nog nooit eerder meegemaakt te hebben... Ballentent .... Nooit meer heen!!!

Gegeten op 5 mei 2015

Artibus

Gegeten op 8 april 2015

cato1964

heerlijk buiten aan de rijnkade met een leuk uitzicht op rijn,kade ,cruiseschepen enz. en aan de andere zijde het restaurant met zijn aparte uitstraling en de gasten op het terras.Erg vrolijk en opgewekt geheel.
Een heel vriendelijke bediening die het wel heel erg druk had en daardoor weinig tijd.
We hebben er een vast menu voor vakantieveilingen gegeten en dat was weinig maar zeer smaakvol.

Gegeten op 27 juli 2014

Proever3485

Buiten aan de rijnkade met uitzicht op beide bruggen was het heerlijk. Het eten was erg goed, vooral de kreeftensoep als voorgerecht. De bediening was vriendelijk, Minpunt voor de bediening was dat ze wel een bijgerecht die we erbij besteld hadden, vergeten waren te serveren.

Gegeten op 21 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Rose's Lounge Restaurant in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Rose's Lounge Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.