a TripAdvisor company

2. Mediterraan
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0168-476080

richard151

Met 3 personen heerlijk gegeten. In een mooi tempo de diverse gerechten uitgeserveerd. Vriendelijke en vlotte bediening. Gezellige sfeer....zeker een aanrader.

Gegeten op 24 juni 2016

bwvwingerden

Leuk,lekker,gastvrij-prima gegeten; een voorbeeld voor vele restaurants! Alleen de irish-coffee,daar kunnen ze nog verbeteren: geen dot spuitslagroom, maar via de achterkant van een lepel ijskoude netaan geklopte slagroom langzaam uitgieten op gloedend hete koffie met whisky."overall een zeer ruime acht". Chapeau! We komen graag terug.
Robert

Gegeten op 16 juni 2016

Sylvia1984

Prachtige locatie om buiten te dineren. Leuk all you can eat concept. De gerechtjes waren klein waardoor je veel verschillende gerechten kon proeven. Leuk dat de menukaart vaak wordt veranderd. Altijd fijn als je een karaf water kan bestellen. De prijs van de drankjes viel ons ook erg mee. Kortom leuke zaak. We komen hier graag weer

Gegeten op 8 mei 2016

glamour80

Super onbeperkt tapas concept, wij hebben afgelopen vrijdag heerlijk gegeten bij frascati. Per ronde mag je per persoon steeds 2 hapjes (bites) kiezen, er waren voldoende tapas keuze. Bediening vonden wij erg vlot. Restaurant is sfeervol ingericht. Wij hebben genoten.

Gegeten op 29 april 2016

antoniusjansen

Heel leuk concept voor een avondje smaak- en sfeervol dineren. Je kunt naar hartelust variëren en zoveel je wilt eten. Per keer twee gerechtjes bestellen en bij de hoofdgerechten is het mogelijk salade, frietjes en röstischijfjes aan te kruisen. Het is lekker puzzelen wat je bestelt. Dat kan steeds aangegeven worden op een bestelbriefje. Het gevaar ligt op de loer je te overeten, maar daar is ieder zelf verantwoordelijk voor. De bediening is correct en niet opdringerig, maar ook niet te afstandelijk. De inrichting is fraai. Wij hebben op deze voor ons feestelijke avond genoten. Zeker de moeite waard om nog eens terug te keren.

Gegeten op 31 maart 2016

glen2

Het eten was erg lekker, maar de organisatie liet te wensen over. Wij waren er om 19.00 uur en om 21.00 uur hadden we nog maar 2 voorgerechten ontvangen. Het lijstje met de bestelling werd bewust niet snel opgehaald. Dat lijkt mij niet het idee van onbeperkt tapa's eten, temeer daar de keuken maar tot 22.00 uur warme hapjes serveerde. Om 22.00 uur mochten we nog snel 2 briefjes achter elkaar bestellen om toch voldoende te eten. Vervolgens bestelden wij ook alvast nagerechten omdat deze maar tot 22.30 besteld konden worden. Toen kregen wij om 22.15 uur de nagerechten al geserveerd omdat deze eerder waren dan de hoofdgerechten. Deze hebben we maar weer teruggegeven want nagerecht voor het hoofdgerecht is een vreemde combinatie. Om 22.30 uur toch nog warme hap gekregen. Toen moesten we om 23.00 weer vragen waar ze met de nagerechten waren gebleven. Deze stonden in de koeling. Nadat wij deze hadden genuttigd was het te laat om nog een nagerecht te bestellen. Jammer van de avond want de gerechten waren gewoon erg lekker. Nu krijg je het idee dat men je weinig wil laten eten maar veel wilt laten drinken. Men kwam namelijk wel vaak rond voor drinken, maar nam de bestellijst dan niet mee.

Gegeten op 24 oktober 2015

mlagendijk

Mijn zoon heeft mij getrakteerd op tapas in dit bijzonder leuke en gezellige restaurant.Het eten was erg lekker. De bediening is vlot en vriendelijk. Ik ben zeker van plan nog eens terug te komen, voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 18 september 2015

Hanneke5171

Het concept is echt perfect!!!
Maar bovenal: het eten is gewoon SUPER!!!
Dat kokkie hè, tis een kanjer!!!!
Komen zeer zeker terug

Gegeten op 15 augustus 2015

shelly5

Al 2 x heerlijk gegeten bij frascati ! Eten was echt heel goed, vriendelijk personeel en een leuke sfeer !! We gaan er snel weer heen !!

Gegeten op 8 juli 2015

agnes2558

Wij gingen daar gezellig om 3.30 afgelopen zondag heen en werden er zo hartelijk ontvangen en geholpen. Super mooie zaak en geweldig menu. Mooi concept en heerlijk gegeten. Keep on going mensen heel belangrijk om dit zo vol te houden vinden wij.....

Gegeten op 26 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Frascati in Willemstad

Schrijf hieronder je recensie over Frascati. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.