Da Italo

• 8.3

• 7.1

Spectrums
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met 4 personen gegeten met Groupon. Gezellig ingericht restaurant. Tafels dicht op elkaar, maar niet storend. Eigenaar is supervriendelijk en doet er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken. Amuse vooraf, gratis broodjes en limoncello bij koffie. Komt ook tussendoor informeren of het lekker smaakt. Je voelt je echt gast. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 27 februari 2014

Krupuk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ma 13-1-'14 met zijn 2 gegeten dmv. groupon. We waren wat aan de late kant, gebeld en het was geen probleem. Eenmaal aangekomen zien we dat het als een leuk ouderwets restaurantje is ingericht. Eten is smakelijk en weinig op aan te merken (op de risotto na, die was ietwat te waterig), de service zeer vriendelijk en we gingen tevreden naar huis.

Gegeten op 13 januari 2014

rijnruiter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met mijn dochter via Groupon een driegangendiner gegeten. Vooraf een lekkere amuse en een mandje stokbrood. Als eerste gang een heerlijke carpaccio en vitella tonata. Beide ruime porties. Hoofdgerecht voor mijn dochter een pizza zoals een pizza moet zijn en voor mij een goede kogelbiefstuk met gorgonzola saus, geroosterde groenten en aardappel. Toe huisgemaakte pannacotta en tiramisu. Heerlijk! Lekkere Italiaanse (huis)wijn erbij. Wij komen zeker terug voor een snelle pizza of een goed Italiaans diner.

Gegeten op 18 februari 2014

ciskaenmac

Goedenavond,
Wij hebben net met een bon van groupon gegeten bij Da Italo in Wassenaar.
De bon van groupon koste 29 euro voor een driegangendiner voor twee personen.
Wij kregen een tafeltje i n een hoek waar wij niet fijn zaten dus zijn wij verhuisd naar een andere tafel. Dit hebben wij netjes doorgegeven aan de serveerster.
Toen kwam het voorgerecht dat was goed. Het hoofgerecht zou een biefstuk zijn maar dit waren een paar plakjes runvlees en een bord volgemaakt met sla. De kipfilet van mijn dochter was goed.
Het nagerecht was ook goed.
Maar toen kwam de rekening van 62 euro,de gouponbon waren ze vergeten.
Daarna kwam er een andere bon en daar stond een fles water van 4,50 op die we niet hadden gekregen.
Oke dit werd van de rekening afgehaald.
Dus uituindelijk werd de rekening 16,50 euro inplaats van 62,00 euro.
Er werd bij alles wat verkeerd ging gezegd dat de bon was verwisseld met een andere tafel.
Sorry maar zo ga je niet met gasten om.
Voor een karaf wijn van een halve liter rekenen ze 12,50 euro.
Al met al ik voel me er niet prettig bij en kom nooit meer terug. Zelf heb ik in de horeca gewerkt,maar zo ging het bij ons niet.
Ik raad iedereen af om hier te gaan eten.

Gegeten op 9 februari 2014

zalmpje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met vrienden terecht gekomen via Groupon. We hadden een driegangen Groupon keuze menu en dat viel zeker niet tegen. Als voorgerecht carpaccio die heerlijk smaakte en als hoofdgerecht biefstuk met gorgonzolasaus geserveerd met groenten en aardappeltjes. Persoonlijk zou ik er pasta bij serveren, het is tenslotte een Italiaans restaurant, maar ook dit gerecht smaakte goed. De biefstuk was lekker mals. Als dessert haalden we teramisu en panna cotta. Heerlijk huisgemaakt.
Minpuntje: je zit erg krap....maar verder een gezellige zaak met aardige, Italiaanse bediening.

Gegeten op 12 januari 2014

wjelsma
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk Italiaans restaurantje in een straatje met meer restaurants. Via Groupon hier terechtgekomen voor een driegangenmenu. We kregen een aparte kaart met mogelijkheden voor ons 3 gangendiner. Vooraf had mijn partner de carpaccio en ikzelf de vitello tonato. Smakelijk en goed verzorgd met een broodje vooraf. Als hoofdgerecht had mijn partner de zalm en ik de biefstuk. Wat een grote porties en wat was het lekker! Echt Italiaans en voldoende, zelfs voor ons grote eters. En toen ook nog een toetje, een panacotta voor mijn partner en een Dame Bianca voor mij, die ik helaas niet opgekregen heb. Al met al een prima menu voor een hele leuke prijs. Zeker aan te bevelen!

Gegeten op 27 december 2013

Gerlin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een bijzonder prettige bediening, zo vind je ze bijna nergens.
Aten hier met Groupon aanbieding, waar je in tegenstelling tot de meeste andere restaurants, gewoon dezelfde bediening en porties kreeg als ieder andere gast.
Lekkere amuse vooraf gekregen, de maaltijden kwamen ook op prima tempo achter elkaar.
Het toetje, de panna cotta, was lekker maar de aardbeiensiroop was iets te zoet. Het eten was met zorg bereid en menu goed afgestemd.
Decor geeft een huiskamergevoel af, waardoor je je snel op je gemak voelt. Wel staan de tafeltjes wat dicht tegen elkaar en geeft de deur wanneer hij open gaat ook wat koude lucht mee.

Gegeten op 10 januari 2014

marjo1951
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zijn hier met de vakantieveilingbon geweest. Leuke ontvangst. Snelle bediening dus geen lange wachttijden tussen het 3 gangen menu. Bij binnenkomst stond er een mandje stokbrood met kruidenboter. Wij kregen een amuse van verse tomatensoep en bruchette.
Als voorgerecht namen wij de vitello tonnate die heerlijk smaakte. Als hoofdgerecht de biefstuk met gorgonzolasaus. Ook deze smaakte heerlijk. Als nagerecht dame blance. Alleen jammer dat de chocolade saus niet warm was. Wij hebben hier heerlijk gegeten.

Gegeten op 29 december 2013

Schaap
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via vakantieveiling hier met het gezin gegeten. Carpaccio en vitello tonnate echt heel vers, complimenten. Zalmpasta voortreffelijk, het vleesgerecht super mals met heerlijke groente. O, ja nog een amuse van een tomatensoepje met bruchetta en niet te vergeten, heerlijke tiramisu. Wil je heerlijk Italiaans gaan eten is dit echt een aanrader.
Wijn en drankjes ook betaalbaar

Gegeten op 17 november 2013

Vincent-
  • Recensies in de laatste twee jaar

We aten hier met vier volwassenen en twee kinderen. De volwassenen kozen voor het driegangen menu (€ 25), de kinderen kregen een aan hun wensen aangepast pastagerecht. De onderdelen van het menu waren stuk voor stuk uitstekend, twee volwassenenen kozen voor de vis- (dorade) en twee voor de vleesvariant (kalfsvlees). De sfeer is ongedwongen en de bediening vrolijk en vriendelijk. Je krijgt het gevoel in een Italiaans plattelandsrestaurant te zijn terecht gekomen, in plaats van in het toch wel wat stijve Wassenaar. Komen zeker terug.

Gegeten op 16 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Da Italo in Wassenaar

Schrijf hieronder je recensie over Da Italo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!