a TripAdvisor company

Lunchroom Noony's

Lunchroom Noony's

1. Toon telefoonnummer 070 369 49 57

PeterJV

Gisteren onverwachts in dit restaurant terecht gekomen en het blijft absoluut niet bij deze ene keer. Het aanbod op de kaart is niet enorm, maar voor ons was het voldoende. De hamburger, ravioli en stoofvlees waren allemaal prima van smaak. Alles wordt geserveerd met een vriendelijke lach en er is aandacht besteed aan de inrichting van de zaak. Logisch dat het er dus vol zat (en dat voor een woensdagavond).

Gegeten op 27 juli 2016

Milamber77

Het was alweer een tijdje geleden dat we hier geluncht hebben. De lunchroom is inmiddels verbouwd en lijkt nu ruimer en heeft een frissere uitstraling.

De voor ons bekende club speciaal op oerbrood besteld en deze was nog steeds goed. Personeel is vriendelijk. Het blijft een goede plek om van een lekkere lunch te genieten.

Gegeten op 11 juli 2016

marja0000

Kok en tevens eigenaar kookt zonder passie, op de automatische piloot.
Dat kun je duidelijk aan hem zien en aan het opgediende eten. Het is het net niet.
Combinatie van verse groenten en in magnetron opgewarmd vlees en kip. Daardoor was bijvoorbeeld de kipsaté hard en droog.
De prijzen zijn laag en het lijkt net of de kwaliteit aan de prijs wordt aangepast.

Service van de bediening uitstekend. Vol lof.
Dat maakt een hoop goed.
Ben blij dat de stoelen zijn vervangen.

Gegeten op 15 juli 2016

Smulpaapinnetje

Lunchen maar ook even een hapje eten is altijd goed bij Noony's. Heerlijke warme en koude broodjes voor de lunch. Prima prijs/kwaliteit-verhouding.
's Avonds kun je hier terecht voor een goede maaltijd. De daghappen zijn altijd erg smakelijk. Creatieve kok die er altijd weer iets leuk van weet te maken.
Bediening is altijd behulpzaam en vriendelijk.

Gegeten op 10 juli 2016

Ide1

Lekker geluncht! Ik had het broodje met avocado en bacon. Erg smakelijk, met een geweldig pittig sausje geserveerd. Bediening is heel vriendelijk en behulpzaam ook voor de ouderen die komen lunchen of koffiedrinken. Gezellig en vriendelijk, het publiek is wel wat ouder maar dat komt ook door de locatie van de lunchroom. Jammer dat ze de ijskoffie die ik een keer eerder had gehad niet meer serveerden ondanks het goede weer. Mocht die weer op de kaart komen dan is die ook een echte aanrader.

Gegeten op 9 mei 2015

Sara14

Afgelopen week hier met negen personen geluncht. Ik ben hier al vaker geweest en neem eigenlijk altijd het oerbrood met tonijnsalade. De tonijnsalade is echt super lekker hier zeker in combinatie met het oerbrood. Dit keer had ik een ciabattabroodje met carpaccio. En ook deze is erg heel lekker. Een aantal collega's hadden een broodje met zalm en zij vonden dit broodje wat minder. Verder leuk en vriendelijk personeel. De keuken zit midden in de zaak en deze is open zodat je de kok aan het werk ziet. Dit is erg leuk gedaan. Op het interieur niets aan te merken het is een klein tentje en leuk ingericht. Wel lastig dat je hier niet kan reserveren. Zeker als je met negen personen komt. We waren vroeg dus we hadden plek maar een half uur later zat de tent helemaal vol.

Gegeten op 27 januari 2015

Marsje

Lunch met zijn 3tjes.
2x broodje dobberkroket. Vroegen niet wat voor brood je erbij wilden. kregen dus gewoon wit brood, casino wit. Voor geroosterd brood is dit wel goed maar met kroket niet echt bijzonder.
Kroket was lekker
1x Broodje van de dag. Kipfilet, pindasaus en helaas dat ook op casino wit . Zonde want op de kaart staat bijvoorbeeld oer-brood , zou denk ik dan wel smakelijker zijn.
bediening was vriendelijk

Gegeten op 29 november 2014

JSm01

Ik eet hier regelmatig en elke keer is het eten van goede kwaliteit. Elke werkdag een afwisslende dagschotel voor een mooie prijs/ kwaliteitsverhouding.

Er heerst een gezellige sfeer en kennelijk bevalt dat meer mensen, het zit er elke dag vol. Er komen veel vaste gasten. Het personeel is heel vriendelijk en vertelt met veel enthousiasme wat b.v. het dagmenu is.

Gegeten op 5 augustus 2014

Hans58

Overdag een lunchroom en 's-avonds een restaurant. Zeer mooie ambiance, open schone keuken waar hard wordt gewerkt en is zichtbaar vanaf de zitplaatsen, klantvriendelijk personeel, avondkaart wisselend tussen zeer goed en uitstekend, maar prijs/kwaliteitverhouding uitstekend, aanrader is de fantastische saté van de haas met frites.

Gegeten op 6 december 2013

Nennis

Gisteren hier geluncht met mijn man. Wat een goeie broodjes en lunchgerechten! Ik had zelf de carpaccio op wit brood met veldsla, parmezaanse kaas en een heerlijke truffelsaus. Was hartstikke smaakvol en vooral ook vers. Mijn man had een clubsandwich met crispy bacon, sla en kip. Hapje van genomen; en ja, ook hartstikke goed, vers en met zorg bereid. De kok werkt zich tijdens de lunchtijd een slag in de rondte. Dat kon ik zien want er is een open keuken midden in t pand. Serveerster ook druk aan t werk en best vriendelijk. Buiten een leuk terras. Prijs best aardig aan de hoge kant, maar daar maak ik geen enkel probleem van als de kwaliteit zeer goed is. En dat is hij. Tafeltjes ietwat dicht op elkaar en aan de kleine kant, das een mini kritiekpuntje. Verder: ga vooral zo door!

Schrijf zelf een recensie over Lunchroom Noony's in Voorburg

Schrijf hieronder je recensie over Lunchroom Noony's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.