Lunchroom Noony's

• 7.7

• 7.7

Hans58
  • Recensies in de laatste twee jaar

Overdag een lunchroom en 's-avonds een restaurant. Zeer mooie ambiance, open schone keuken waar hard wordt gewerkt en is zichtbaar vanaf de zitplaatsen, klantvriendelijk personeel, avondkaart wisselend tussen zeer goed en uitstekend, maar prijs/kwaliteitverhouding uitstekend, aanrader is de fantastische saté van de haas met frites.

Gegeten op 6 december 2013

Nennis
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier geluncht met mijn man. Wat een goeie broodjes en lunchgerechten! Ik had zelf de carpaccio op wit brood met veldsla, parmezaanse kaas en een heerlijke truffelsaus. Was hartstikke smaakvol en vooral ook vers. Mijn man had een clubsandwich met crispy bacon, sla en kip. Hapje van genomen; en ja, ook hartstikke goed, vers en met zorg bereid. De kok werkt zich tijdens de lunchtijd een slag in de rondte. Dat kon ik zien want er is een open keuken midden in t pand. Serveerster ook druk aan t werk en best vriendelijk. Buiten een leuk terras. Prijs best aardig aan de hoge kant, maar daar maak ik geen enkel probleem van als de kwaliteit zeer goed is. En dat is hij. Tafeltjes ietwat dicht op elkaar en aan de kleine kant, das een mini kritiekpuntje. Verder: ga vooral zo door!

koks
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wist je dat je hier ook 's avonds kunt eten? Ze zijn tot half 8 open en hebben een avondkaart. Daarom heb ik hier vroeg in de avond een snelle salade besteld met een glas wijn erbij. Dat was een voortreffelijke keuze. Erg lekker en een erg aardige bediening. Er komen hier veel ouderen 's avonds een hapje eten, en allemaal worden ze persoonlijk onthaald. Het enige nadeel is de open keuken waardoor het erg naar keuken ruikt bij binnenkomst. Maar als je een tijdje zit dan valt dat niet meer op.

Gegeten op 19 februari 2013

Milamber77
  • Recensies in de laatste twee jaar

We komen hier regelmatig voor een lunch. Uitgebreide lunchkaart met vele lekkere broodjes. Deze keer hebben we allebei een salade besteld. Ook deze zijn aan te bevelen.

De broodjes zijn zeer ruim en goed belegd. De salades zijn goed gevuld .

Bij Noony's is er een prettige informele sfeer. Je kunt er lekker lunchen voor een nette prijs. Op zaterdag kan het tussen 12:30 en 13:30 uur wel erg druk zijn, omdat het volgens mij een geliefde lunchroom is in Voorburg.

Gegeten op 11 augustus 2012

martin5

• Uitstekend

Een heel scala een creatieve gerechten op de kaart, lekkere warme en koude sandwiches en broodjes en heerlijke gecombineerde verse salades. Maar ook een verse muntthee of cappuccino met taartjes of een heerlijk diner kunnen we adviseren.

Diddy

• Redelijk

Het eten is goed, heel smaakvol en goed bereid. Als je binnen eet
zit je naast de open keuken en midden in de hectiek daarvan. Op het terras is beter.

nils1

• Goed

Wij rijden graag naar Oma in Voorburg, om hier met haar te lunchen.
Heerlijke Clubsandwich met oerbrood. En vriendelijke en attente bediening!! Ook fijn.
We blijven komen.

De gebroeders

• Goed

Komen hier hier regelmatig op zaterdag lunchen. Altijd erg druk, maar de bediening blijft vriendelijk. Ruime keuze uit lekkere verse broodjes: BLTC op oerbrood is altijd goed. Geen kleine porties. Bij warm weer is het goed toeven op het terras. Tot half acht 's avonds kan je er ook een lekkere, eenvoudige en niet al te dure avondmaaltijd krijgen. Leuke tent!

Ploef

• Redelijk

Samen met een vriendin hier gaan lunchen. Wij vonden de speciale ice tea kaart erg leuk. Meteen besteld en inderdaad lekker! De broodjes waren OK, maar kunnen beter. Het brood dat gebruikt was voor de clubsandwich was niets speciaals. Ook de presentatie is niet heel spannend. Wel smakelijk verder. Voor de icetea zou ik zeker nog eens terug gaan!

Proever49571

• Goed

Diner bij Noony's is altijd lekker en betaalbaar. Echter de prijzen voor de lunch (broodjes) zijn de laatste jaren belachelijk gestegen. Geen simpele broodjes meer, alleen duur spul Tosti voor een kind (op pistoletje) 4 euro!! Verder prettige tent...

Schrijf zelf een recensie over Lunchroom Noony's in Voorburg

Schrijf hieronder je recensie over Lunchroom Noony's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!