Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Peking

1. Restaurant
  2. Fusion

Peking

1. Restaurant
  2. Fusion
  1. Toon telefoonnummer 040 201 52 48

jack51

Peking is een restaurant wat zijn dik naam verdient.
Hier worden voor fijnproevers de lekkerste gerechten geserveerd.
Hier kun je Chinees/Indisch, Japans, Cantonees, alsmede Orientaals eten.
Dit is de place to be.
De bediening laat niets te wensen over, helpen je graag bij een keuze maken.
Kwalitiet/prijs is uitermate goed zo niet geweldig.
Het restaurant heeft een geweldige uitstraling.

Gegeten op 13 december 2014

TijmenL

Snelle service, maar zonder 'smile', te snel voor als je rustig wilt tafelen. Eten wordt is erg royale doch vrij zoute porties uitgeserveerd waardoor wij met zn tweeen erg veel over hadden. Eerlijke prijs voor de gerechten. Interieur doet ouderwets aan.

Gegeten op 28 november 2014

sanne103

Inmiddels meerdere malen bezocht. Met name het tepanyaki gedeelte op de eerste verdieping is super: vers eten met heel veel smaak (houd rekening met behoorlijk wat knoflook :p). Eten aan de 'kookplaat' geeft nog net die extra dimensie, daar maken ze echt een show van. Dat je hier wat meer betaald dan gemiddeld is dan ook niet raar...

Gegeten op 3 november 2014

sandervw

het tepanyaki gedeelte op de eerste verdieping is super, vers eten en heel veel smaak.
daarnaast is er onlangs een nieuw restaurant geopend, het fusion restaurant.
hier wordt alles vers bereid door de eigenaar zelf, en er staan gerechten op de kaart die heel bijzonder en super lekker zijn.
het buffet restaurant op de begane grond is ook gewoon super, er zit zelfs tepanyaki bij.
personeel altijd vriendelijk, in één woord : top !

Gegeten op 17 mei 2014

frank26

Vanavond hebben we met ons personeel - 33 personen - gn het fusion restaurant gegeten.
In een woord fantastisch. Complimenten voor het eten, de variatie van de gerechten, de sfeer en de bediening. Top. Dank aan Sonja en Iza voor de geweldige avond

Gegeten op 11 maart 2014

Wij zijn in het Osaka-gedeelte van dit restaurant geweest. Heerlijk gegeten, een avondvullend diner gehad! We konden kiezen uit verschillende menu's en zijn voor het 10-gangen diner gegaan. De gerechten waren heerlijk, afwisselend Japans, sushi en sashimi en de porties waren goed afgestemd. In dezelfde ruimte is een tafel waar de kok live de gerechten bereidt, het is mogelijk om aan deze tafel te zitten. Dit is echter ook goed te volgen vanuit een andere tafel, gezien de glazen wanden. Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 17 november 2012

paul20

Mij spraken met name de diverse vegetarische gerechten aan waar een ruime keus in is. Het aanpassen van een gerecht was ook geen probleem.

Gegeten op 2 augustus 2012

Voorproever10

• Goed

Weer in Valkenswaard en weer naar Peking. Deze keer een Chinese rijsttafel. Uitstekend wat de keuken van deze oude vertrouwde standaard dis maakt. Alle gerechten schitterend, van uitstekende kwaliteit en individuele smaak. Prachtig opgedient, goed van temperatuur en ruim voldoende. Heerlijke prima gevulde bami er bij. Alleen de sate was een wat vreemde (indonesische) eend in de bijt en was te "Nederlands gekookt" en niet zoals je het in het verre oosten geroosterd krijgt opgedient. Peking zou het predikaat uitstekend verdienen ware het niet dat over de drankjes veel te klagen is. Glazen bier worden structureel (ook bij andere tafels) met veel te veel schuim opgedient ( terugsturen dus met het verzoek bij te vullen) en een klein potje Chinese thee (inderdaad klein en een potJE) kost maar liefst 3 euro. Zo goed als de keuken dus is, zoveel is er op de dranken aan te merken. Maar, ga er gerust heen!

Voorproever10

• Goed

Heerlijke schotels. Mooie kleuren en goede ingredienten. De smaken zijn goed gevarieerd. Goed gevulde bami. Vriendelijke bediening en akseptabele prijzen. Hoewel, prijs voor potjes thee te hoog.

nockje

• Uitstekend

• Uitstekend

wij eten hier regelmatig er is geen betere chinees in de buurt als deze echt perfect en personeel ook

Schrijf zelf een recensie over Peking in Valkenswaard

Schrijf hieronder je recensie over Peking. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.