De Stal

• 8.0

• 7.7

DmitriS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eten voor een prima prijs. Prettige bediening. Prijs-kwaliteit is in orde, en de porties zijn flink. De dessertkaart zou wat ijsloze desserts kunnen gebruiken, maar eerlijk gezegd was na het voorgerecht en een hoofdgerecht een kopje koffie voldoende.
Decor is een beetje oubollig maar wel gezellig. Omgeving van de Stompe Toren van Spaarnwoude is sfeervol. Gelegen in het landelijke Spaarnwoude, dus ook heel geschikt als slot van een wandeling of fietstocht door dat gebied.

Gegeten op 7 juli 2013

foexie
  • Recensies in de laatste twee jaar

elk jaar gaan we met collega's en aanhang ergens eten. Dit keer is gekozen voor de Stal en dat was zeker geen misser! Wat een heerlijke avond. Persoonlijke aandacht, heel attent personeel zonder opdringerig te zijn, echt top! De locatie is zeker in het donker niet gemakkelijk te vinden, maar als je er dan eenmaal bent is het een avond genieten. Vooraf had ik paling met toast en op het bord lagen 3 flinke stukken, bij elkaar anderhalve paling!! Als hoofdgerecht een mooie moot zalm. Wel een puntje van aandacht: ik eet bijna geen vlees, ben een echte viseter. Op de kaart staan maar 2 vis hoofdgerechten en dat is echt wel te weinig. Je kunt kiezen uit zalm of pangafilet...Mijn tafelgenoten hebben zitten smullen van o.a. hertenbiefstuk, eendenborst, t-bone, grillschotel enz. Unaniem kwamen we tot de conclusie dat dit voor herhaling vatbaar is!!

Gegeten op 22 november 2012

LMK1982

• Uitstekend

Echt voortreffelijk gegeten. Verse paling vooraf en daarna een 'lady entrecote', speciaal voor de dames een kleinere portie. Het vlees was supermals. Simpele bijgerechten, aardappeltjes en witlof uit de oven, allemaal goed bereid. Lekker eerlijk eten met goede ingredienten. bediening erg vriendelijk en attent. Een aanrader!

Debbie

• Uitstekend

Het eten is erg goed, de bediening is ook erg vriendelijk en er hangt een goede sfeer. Bij binnenkomst word je persoonlijk en vriendelijk ontvangen. Dit restaurant is een echte aanrader!

j.hammen

• Uitstekend

Helemaal super. Wel even wennen aan de duisternis als je binnenkomt. Het eten is in grote porties aanwezig. Lekker en keurig saladebuffet, nette bediening etc. Aanrader is de supermalse tournedos. Helemaal top!

Schrijf zelf een recensie over De Stal in Spaarndam

Schrijf hieronder je recensie over De Stal. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!