De Stal

De Stal

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 023 537 28 68

wouterterhaar

Als je van veel vlees houdt, van prima kwaliteit, een goede bediening en een bruin café-achtige inrichting met veel spullen, ga dan naar De Stal, prima in zijn soort.

Pinotdepoes

Voorgerecht was een garnalencoctail,hoofdgerecht tonijnsteak. Je moet hier duidelijk niet voor de vis heen,de tonijnsteak was veel te veel doorbakken. Tafelgenoten hadden vlees en dat beviel goed. We hadden gereserveerd,maar dat was kennelijk niet doorgekomen,want er moesten mensen aan de bar wachten,verder zat de tent ramvol,want er was een receptie gaande. Zoiets drukt de sfeer altijd. Decor is jaren zeventig en de menukaart ook. Het eerste uur was er nauwelijks bediening,want men moest in de keuken bijspringen.

Gegeten op 13 maart 2015

AnyaT

Wij zijn hier met vrienden gaan eten, vlakbij de stompetoren waar zij zijn getrouwd. We hadden dit restaurant nooit ontdekt want het ligt een beetje verscholen en je moet aanbellen zodat men je kan binnen laten.
Eenmaal binnen gekomen is alles vrij donker maar best gezellig en je waant je terug in de tijd :-)
De sfeer is er goed, de bediening gezellig en we hebben genoten. Leuk om nog eens terug te gaan.

Gegeten op 11 april 2014

Fredjesfans

Wij eten al sinds jaren bij restaurant De Stal in Spaarndam. Het eten is er altijd uitstekend, zeker als je een fan bent van een heel goed stuk(je) vlees. Je wordt goed verzorgd en er is alle aandacht voor de gasten, men neemt daar echt de tijd voor je. Onze ervaring is, dat dit niet altijd in alle restaurants zo is. Een hele goede prijs/kwaliteitverhouding en een prettige omgeving.

Gegeten op 30 augustus 2014

famrutte

Met de hele familie weer gegeten bij "de Stal " ( bijna jaarlijks terugkerend gebeuren ). het eten was weer ouderwets prima .mooie stukken vlees , prima bereid heerlijk mals en sappig . het voorgerecht , hoofdgerecht en dessert allemaal grandioos lekker . De bediening altijd keurig , beleefd en vriendelijk . voor iedereen een aanrader ( vooral voor liefhebbers van flinke stukken vlees ) . het interieur past prima bij de landelijke omgeving van het restaurant . lekker sfeervol en straalt warmte uit . Patrick en Tamara ga vooral zo door . Helemaal top.

Gegeten op 7 juni 2014

JohnSparrow

Het was alweer jaren geleden dat we voor het laatst bij De Stal gegeten hadden.
Maar verdorie wat was het eten weer goed!! Een aanrader voor als je van vlees houdt.
Goede ontvangst. Uitstekende bediening!
Het licht mag wat hoger.
Oh ja ...en ik ben verliefd op ....haha Big smile.
Aardige jonge dame.

Gegeten op 24 mei 2014

Cyn

Het doet bij binnenkomst een beetje denken aan een bruincafe, het is er vrij donker. Maar wat hebben wij ontzettend lekker gegeten bij de Stal. Voorgerechten erg lekker, en de hoofdgerechten (tournedos) was voortreffelijk!! Heerlijk mals, sappig en precies goed gebakken!

Komen hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 5 april 2014

DmitriS

Prima eten voor een prima prijs. Prettige bediening. Prijs-kwaliteit is in orde, en de porties zijn flink. De dessertkaart zou wat ijsloze desserts kunnen gebruiken, maar eerlijk gezegd was na het voorgerecht en een hoofdgerecht een kopje koffie voldoende.
Decor is een beetje oubollig maar wel gezellig. Omgeving van de Stompe Toren van Spaarnwoude is sfeervol. Gelegen in het landelijke Spaarnwoude, dus ook heel geschikt als slot van een wandeling of fietstocht door dat gebied.

Gegeten op 7 juli 2013

foexie

elk jaar gaan we met collega's en aanhang ergens eten. Dit keer is gekozen voor de Stal en dat was zeker geen misser! Wat een heerlijke avond. Persoonlijke aandacht, heel attent personeel zonder opdringerig te zijn, echt top! De locatie is zeker in het donker niet gemakkelijk te vinden, maar als je er dan eenmaal bent is het een avond genieten. Vooraf had ik paling met toast en op het bord lagen 3 flinke stukken, bij elkaar anderhalve paling!! Als hoofdgerecht een mooie moot zalm. Wel een puntje van aandacht: ik eet bijna geen vlees, ben een echte viseter. Op de kaart staan maar 2 vis hoofdgerechten en dat is echt wel te weinig. Je kunt kiezen uit zalm of pangafilet...Mijn tafelgenoten hebben zitten smullen van o.a. hertenbiefstuk, eendenborst, t-bone, grillschotel enz. Unaniem kwamen we tot de conclusie dat dit voor herhaling vatbaar is!!

Gegeten op 22 november 2012

LMK1982

• Uitstekend

• Uitstekend

Echt voortreffelijk gegeten. Verse paling vooraf en daarna een 'lady entrecote', speciaal voor de dames een kleinere portie. Het vlees was supermals. Simpele bijgerechten, aardappeltjes en witlof uit de oven, allemaal goed bereid. Lekker eerlijk eten met goede ingredienten. bediening erg vriendelijk en attent. Een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over De Stal in Spaarndam

Schrijf hieronder je recensie over De Stal. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.