Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Lange Muur

1. Chinees-Indisch

De Lange Muur

1. Chinees-Indisch
  1. Toon telefoonnummer 0183 301 539

Emenro

Met z'n zessen zijn wij hier wezen eten. Vroeger hebben we hier erg goed gegeten, maar deze laatste keer viel erg tegen. Anderhalf uur gewacht op het hoofdgerecht. Toen we de ober die langskwam vroegen hoe lang het ging duren, reageerde hij met 'dat weet ik niet' en daar moesten wij het maar mee doen. Nadat wij daarna lichtelijk geïrriteerd hadden aangegeven dat wij als het nog lang duurde zouden vertrekken, werd als compensatie besloten om ons maar een drankje te geven. Toen we het eten uiteindelijk kregen werd van twee personen het bord uitgeserveerd, de rest moest op de nasi en bami na nog een kwartier op het eten wachten (want dit was nog niet klaar). De Chinese rijsttafel die als eerste werd geserveerd zag er totaal niet verzorgd uit. Het leek op de schaal gesmeten en de smaak was niet lekker. Ook van de vriendelijke bediening in het restaurant is weinig meer over, de bediening had weinig aandacht voor ons als gast en aan het einde van de avond werden wij niet eens gegroet en netjes naar buiten gelaten. Iets wat voorheen altijd wel netjes gebeurde. Al met al was deze avond voor ons een grote teleurstelling.

Gegeten op 9 februari 2014

Proever23198

Dit is een absolute topkeuken met een meer dan uitstekende en vriendelijke bediening. De gerechten uit de keuken zijn van zeer goede kwaliteit, prima gekruid en lekker bereid. Altijd vers en keurig opgediend door uitstekend personeel.

Gegeten op 21 december 2013

Aludic

Dit Chinese restaurant heeft het goed voor elkaar. Het eten is van prima kwaliteit en bereid met goede ingrediënten, de porties zijn - zoals verwacht bij een Chinees - groot en de bediening is zeer attent. Veel waar voor je geld; een rijsttafel van 27,50 per persoon brengt soep, hapjes, Peking Eend, meerdere smakelijke hoofdgerechten en wat te drinken. Niets te klagen! Dit is niet het restaurant om 100% traditioneel Chinese gerechten te eten, maar als 'Nederlandse Chinees' duidelijk een van de beteren in haar klasse. Ik kom hier graag nog eens terug!

Proever66566

• Uitstekend

Of je daar nu komt om af te halen of om gezellig te eten, het eten is werkelijk heerlijk. De bediening is inderdaad vriendelijk, waardoor je je soms een beetje ongemakkelijk bij voelt. De eigenaresse kent iedereen en behandeld je ook als een koninklijke gast. De borden zijn prima opgemaakt, het eten is genoeg en eigenlijk niet op te krijgen en aangezien er meerdere Chinese restaurants zijn in de buurt/plaatsen, is deze in Sleeuwijk toch wel verre weg de beste. Oh ja, nog een ding, de babi pangang is een aanrader. Mmmmmmmm, lekker krokant met die heerlijke saus erover, gewoonweg zalig en ook nog een opmerking. Dit is de enige Chinees waar ik nooit ziek ben geweest, als U begrijpt wat ik bedoel.

jthfree

• Uitstekend

Dit is onze favoriete Chinees, je kunt hier voor relatief weinig geld prima eten. Het zit dan wel op een hele ongezellige locatie, maar het eten is van goede kwaliteit, en je hoeft nooit lang te wachten, ook al zit de zaak helemaal vol. Je wordt netjes ontvangen en de eigenares zorgt er persoonlijk voor dat er niets aan ontbreekt. Na afloop krijg je soms een klein kadootje.

Schrijf zelf een recensie over De Lange Muur in Sleeuwijk

Schrijf hieronder je recensie over De Lange Muur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.