a TripAdvisor company

foto's van El Ternero in Amersfoort - 1 foto's van El Ternero in Amersfoort - 2 foto's van El Ternero in Amersfoort - 3 foto's van El Ternero in Amersfoort - 4 foto's van El Ternero in Amersfoort - 5 foto's van El Ternero in Amersfoort - 6
Panoramafoto

2. Argentijns
  3. Topper 2016
  1. Toon telefoonnummer 033 463 87 05

foxy2

De recensies geven een juist beeld van dit Argentijnse restaurant. De biefstukken zijn van uitzonderlijk goede kwaliteit en super mals. Zo moeten ze zijn. We dronken er een Argentijnse Malbec bij die ook goed was. De saladebar is eenvoudige maar vers, de sausen zijn lekker. De prijzen zijn in overeenstemming met de kwaliteit van het gebodene. We komen hier zeker weer een lekkere steak eten. De bediening is vriendelijk.

Gegeten op 11 mei 2016

Martinesmulpaap

We hebben er nu twee keer gegeten en beide keren hebben we genoten! Het vlees is erg goed en de bijgerechten passen er prima bij. Wij zijn beide keren gegaan voor de mixed grill voor twee personen. Dat is zoveel dat je geen voorgerecht of nagerecht meer nodig hebt. Erg mals vlees en meer dan voldoende. Nergens krijg je een betere mixed grill! Er is zelfs een saladebar die nog iets extra's toevoegt aan je maaltijd. De sfeer binnen past goed bij het type restaurant. Vooral de "booths" vinden wij gezellig zitten, dat zijn de bankjes met tafeltjes tegen de muur. De bediening is heel vriendelijk en de service is er goed. De chef komt zelfs nog even aan tafel checken of alles goed is bereid. De prijs/kwaliteit verhoudingen vinden wij goed. Kortom, een aanrader!

Gegeten op 19 maart 2016

De_pinguin

Het restaurant oogt buiten en binnen wat eenvoudig, maar het eten was verrasend goed. Brede argentijnse kaart. Veel vlees dus. De sladebar voegde niet veel toe aan wat al standaard bij het eten werd geserveerd. Ruime keuze uit goede desserts. De walnoten gedrenkt in wiskey met ijs vormden een waardige afsluiter. Driegangen plus glas wijn, 48 euro pp.

Gegeten op 12 april 2016

hanstrb

Als je zin hebt in een goed stuk vlees dan is El Ternero een goede keuze. Ik was hier samen met mijn broer en heb heerlijk gegeten. Het vlees was zeer mals en erg lekker van smaak. De bijgerechten en de wijn waren ook erg goed. Als dessert nam ik de chocoladetaart en die vond ik bijzonder lekker. Niet te zoet, precies goed! De sfeer en bediening was ook erg prettig. De chef kwam ook even aan de tafel om te vragen of alles naar wens was. Samengevat: een goed restaurant, waar ik zeker nog eens terugga.

Gegeten op 12 april 2016

amanda16

Heeeeeerlijk eten bij El Ternero! De kok komt persoonlijk langs je tafel om te vragen of het gesmaakt heeft, en als er iets niet goed is lost hij het ter plekke voor je op. Goede service, leuke sfeer, maar vooral, zulk.lekker.eten!

Gegeten op 8 april 2016

niluevma

Erg goed gegeten bij El Tenero in Amersfoort. Erg vriendelijke en gastvrije bediening, in een mooie knusse entourage. De pikante Garnalen als voorgerecht zijn een echte aanrader. Het super malse en lekkere vlees van de Gril is werkelijk geweldig!! De kok/eigenaar komt ook nog aan de tafel voor een praatje en om te horen of alles echt wel goed is. Kortom super avond gehad en hier gaan we vaker naar toe!! Familie Blom.

Gegeten op 22 maart 2016

tom243

Vorige week hier heerlijk gegeten. Kwalitatief een mooi stuk vlees, en niet te duur. Saladebar met veel keuze. Vriendelijk personeel, en een groot pluspunt dat de kok zelf langs de tafels komt om te vragen of het eten bevalt.
Ons zie je snel weer terug!

Gegeten op 16 maart 2016

Gisdinges

Zondag weer heerlijk gegeten bij El Ternero. We komen hier regelmatig, altijd tot onze tevredenheid. Het personeel is erg vriendelijk en de eigenaar/kok komt altijd even bij je aan tafel om te informeren of je tevreden bent. Het vlees is altijd erg smakelijk en de bijgerechten ruim voldoende. Het is voor ons altijd een feest om hier te komen eten.

Gegeten op 20 maart 2016

NinaDH

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen en de gevraagde tafel gekregen. Er werd gevraagd of we een broodje met kruidenboter wilden. Deze hebben we nooit gekregen maar stond wel op de rekening. Helaas niet ter plekke gezien dus betaald. Mijn voorgerecht werd uitgehaald terwijl ik nog aan het eten was. De borden van het hoofdgerecht waren niet warm dus mijn vlees was al koud voordat ik de helft op had. Er werd netjes aangeboden om het op te warmen maar dat hoefde van mij niet want ik had geen trek meer. Al met al viel het nogal tegen. Jammer want vorige keer dat ik hier was was het erg goed.

Gegeten op 14 februari 2016

olafsimonse

Mooi ingericht, klein Argentijns restaurant in het hartje van Amersfoort. Op de avond dat wij er zijn nogal druk. De bediening is vriendelijk. Het vlees van de verschillende hoofdgerechten is erg smakelijk en goed bereid. De bijgerechten zijn magertjes. Voor- en nagerecht zijn OK, maar allesbehalve bijzonder. Voor hetgeen we op ons bord kregen, vond ik de prijs nogal hoog. Met een ruime voldoende komen ze eigenlijk nog best goed weg.

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.