a TripAdvisor company

foto's van El Ternero in Amersfoort - 1 foto's van El Ternero in Amersfoort - 2 foto's van El Ternero in Amersfoort - 3 foto's van El Ternero in Amersfoort - 4 foto's van El Ternero in Amersfoort - 5 foto's van El Ternero in Amersfoort - 6
Panoramafoto

2. Argentijns
  3. Topper 2016
  1. Toon telefoonnummer 033 463 87 05

denise73

Voor de tweede keer hier gegeten en wederom was alles voortreffelijk. Vriendelijke bediening, heerlijk rustig gegeten. Het vlees is subliem en ongelooflijk lekker. Wij hebben nergens zo lekker gegeten als hier. Ook de gamba's zijn overheerlijk. En de chef-kok komt na het hoofdgerecht aan tafel om te vragen of alles naar wens is. Hij is erg begaan met de eetervaring en kwaliteit van zijn eten. Dikke pluim! Het is jammer (maar misschien ook wel beter?) dat wij niet in de buurt wonen. Je moet hier gewoon gegeten hebben!

Gegeten op 23 januari 2016

Rogier1972

Complimenten voor de bediening dat ze bij de reservering al rekening houden met spreiding van tafels, zodat niet iedereen op hetzelfde moment op een hoofdgerecht zit te wachten.

De sfeer in het restaurant is prima. Het is heel overzichtelijk. De muren gedecoreerd met blokjes hout, was heel sfeervol.

Bij de bestelling werd gevraagd of wij een stokbroodje wilden vooraf. Wat vreemd dat een groep die na ons binnenkwam later geholpen werd, wel al eerder zijn stokbroodje kreeg en wij er nog een keer om moesten vragen.

Op de site hadden we gezien dat El Ternero met een 3-gangenmenu werkt. Ook hier moesten we bij de supervriendelijke ober om vragen. Hij kwam er niet zelf mee. Overigens bleken de prijzen van de gerechten op de menukaart niet overeen te komen met de website. Het 3-gangenmenu was niet geldig in combinatie met een kortingsbon. Daar kan ik in meegaan. Vreemder vond ik dat je niet met creditcard mocht betalen als je voor dit menu koos. Dan zou de winst waarschijnlijk verdampen.

Als voorgerecht koos ik voor de zalmsalade. Echt prima! Vooral de garnering met kraakverse groente was erg lekker.

Bij het hoofdgerecht kozen mijn partner en ik voor de Argentiijnse bief en lamskoteletten. Zij koos voor medium en ik voor rare, maar bij het opdienen vroeg het meisje niet wie wat had. Gezien de overeenkomst in roodheid, leek er ook geen verschil tussen te zitten. De smaak was wel echt subliem. Ik ben er nog niet uit waar het verschil zit tusssen de bijgeleverde bief-frieten en eventueel extra te bestellen Belgische friet, maar ok.

Op het dessert moesten we even wachten. Normaal niet zo erg na een hoofdgerecht, maar dit duurde wel erg lang. Ik koos voor vers fruit met ijs, mijn partner voor 3 soorten ijs. De toetjes zijn niet de specialiteit. Ik had het idee dat ik wel een wat karig bolletje ijs kreeg. En het was vrij zeker fabrieksijs. Zonde!

Cappuccino om het af te maken. Ik vind het dan lekker om een sterk bakkie te krijgen met geklopte melk, maar dit ging meer richting de koffie verkeeerd. De melk was niet goed geklopt. Was net even te zwaar daarmee.

Gegeten op 23 januari 2016

joostkeze87

Top vlees kwaliteit in dit argentijns restaurant. Probeer de ribs of biefstuk eens. Service is prima maar soms niet oplettend , dat is wel jammer. Wijnen zijn ok maar kan veel beter.

Gegeten op 12 december 2015

super fan

Heerlijk gegeten!! Echte aanrader!!
Gezellige sfeer, leuke bediening, uitgebreide kaart. Wij eten hier erg graag. Het vlees is echt geweldig, bijgerechten heerlijk en de keuze is groot. Ook onze kids eten hier erg graag vanwege de super lekkere spare ribs.
Houd je van een goed stuk vlees, dan moet je hier echt gaan eten. Kortom: El Ternero is echt top.

Gegeten op 2 januari 2016

KriStyle

Vanavond weer een heerlijke avond gehad. Zowel de tres carnes als de plato argentino waren top. Beste vlees van de regio. Ook de biefstuk van het kindermenu was royaal en van goede kwaliteit. Leuke aanvulling zijn de lekkere cocktails. Zeer tevreden met de hartelijke service. De eigenaar/chef is een perfectionist en dat klinkt in alles door. Wij komen in 2016 snel weer terug!

Gegeten op 30 december 2015

carlabrac

Zeer uitgebreide kaart. Heerlijk en eerlijk eten. Iedereen krijgt een 'eigen' bijgerecht. Er is tevens een uitgebreide saladebar. Prima bediening en aandacht van de kok/eigenaar. Bijkomstigheid: Een persoon was jarig en kreeg (onaangemeld) toch een dessert met sterretjes. Attent en dus leuk. Komen regelmatig. Steeds prima.

Gegeten op 27 december 2015

LisetteLablans

Weer een heerlijke avond gehad bij El Ternero. Het gietijzeren pannetje, lams rib en alle andere gerechten zijn zo lekker. En dan de bediening... zo vriendelijk. Wij eten hier ongeveer 1x per jaar, maar vol herkenning worden we begroet. Fijn al die egards!

Gegeten op 22 december 2015

arjan143

Echt Argentijns vlees dus top ossenhaas! Precies bereid zoals het hoort. Mijn complimenten. Goede bediening en mooi interieur

Gegeten op 17 december 2015

elise112

De beste kwaliteit van het vlees, lekkere saladebuffet, goeie service en leuk dat de kok regelmatig langs komt om te vragen of alles naar wens is. TOP TOP TOP!!!

Gegeten op 12 december 2015

Eerlijkiseerlijk

Voor mij een restaurant voor de "vlees" liefhebber. En dat kan je aan hun overlaten. Zeer mals en smaakvol (Argentijns geïmporteerd). Helaas ook wat minpuntjes. Tafeltjes zijn (te) klein voor 4 personen en het eten is niet goedkoop. Vriendelijke jonge meiden in de bediening maar zonder opleiding want als je samen niets te doen hebt, pak dan in ieder geval de jassen aan van de binnenkomende gasten en reik deze aan bij het verlaten. Kleine moeite (als het werk het toelaat) en het laat zien dat je als gast welkom bent. Of ben ik nu zo ouderwets?

Gegeten op 22 november 2015

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.