• foto's van El Ternero in Amersfoort - 1

2. Argentijns
  3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 033 463 87 05

Rick819

Inmiddels ons 4e bezoek en de spareribs blijven geweldig! Service is altijd prima, hoewel wat vaker gevraagd mag worden of klanten nog iets te drinken wensen.

Gegeten op 6 februari 2015

rodewijn48

Vanavond voor de 1stex super lekker gegeten. zeer vriendelijk personeel. de eigenaar kwan aan tafek in te vragen of alles naar wens was. wat een mooie zaak. Heel sfeervol! Helemaal toppi. als we weer un Amersfoort zijn gaan we hier weer eten.

Gegeten op 12 februari 2015

Erike

Heerlijk eten! Beste ossenhaas ever! Lekker knus, wel op tijd reserveren als je in het weekeinde wilt eten. Bestel ook eens de fajitas.

Gegeten op 7 februari 2015

dirkbeekman

Heerlijk vanavond gegeten, lekker mals vlees zoals we het hebben wilde, kwamen zelfs nog vragen of alles naar wens was en ze vonde dat het voorgerecht te lang had geduurd voor we het kregen(niet gemerkt overigens). We kregen dan ook nog een kop koffie van het huis, helemaal geweldig, We waren super tevreden, dit was de eerste keer dat wij hier kwamen maar zeker niet de laatste keer. Met andere woorden van ons ben je nog niet af. en Ik ben blij dat hij niet geweten heeft dat ik jarig was want anders had hij denk ik als ik zo de andere reactie's iets voor mij bedacht, TOP tent kan niet anders zeggen.

Gegeten op 3 februari 2015

johan23

Voor de in Amersfoort befaamde lamsschouder gestoofd en gegrild (nummer 156) kom ik geregeld terug. Overigens zijn de andere Argentijnse vleesgerechten ook prima natuurlijk. Vriendelijke bediening en de goede gastheer bezorgen je een gezellige avond. Aanrader voor als je zin hebt in een goed stuk vlees.

Gegeten op 31 januari 2015

tanjariane

Gegeten op 29 januari 2015

Frisoboy

Op een doordeweekse avond in dit restaurant gegeten. Het vlees is van bovengemiddelde kwaliteit, zo mals en goed klaargemaakt. De erbij geserveerde sauzen steken daar schril bij af, knoflooksaus met weinig knoflook en fletse champignonsaus. De (garnalen) soep vooraf is gewoontjes. Qua prijs-kwaliteit is het dan overall op het randje. Decor is bijzonder met het gebruik van hout maar de koeienhuiden zitjes zijn dan weer raar. Het personeel verveelde zich en liet dat wel erg goed merken. Goede ervaring maar gezien de lovende besprekingen hier, viel het wat tegen.

Gegeten op 27 januari 2015

Stephaniepet

Mijn vriend en ik gaan elk jaar een weekend naar Amersfoort omdat we het zo een heerlijke stad vinden. Vijf jaar geleden liepen we heel random El Ternero binnen en sindsdien is het ons vaste restaurant geworden! Wat een super leuk restaurant; het eten is fantastisch lekker (vooral het vlees is nergens anders zo mals en smaakvol), de service is uitmuntend (de kok komt altijd even vragen of het smaakt en of alles naar wens is) en de sfeer is heel relaxed. Afgelopen jaar hebben we bij El Ternero zelfs de naam van onze pasgeboren zoon bedacht. Voor ons dus een bijzondere plek... Al met al een echte aanrader!!!

Gegeten op 10 oktober 2014

RienSara

Wat een prachtig restaurant ! Als je binnenkomt dan valt de artistieke vormgeving van het interieur je meteen op. Het eten is top ! Wat een mals vlees. En dan als klapper een gratis dessert omdat ik tussen neus en lippen door het verteld dat het de trouwdag van mij en mijn Iraanse vrouw was. Hier wil ik zeker weer eens terugkomen

Gegeten op 28 december 2014

MirandaRein

Op Valentijnsdag al heerlijk genoten van service, eten en decor, maar onze trouwdag vorige week was ook weer een topper! Zonder dat we er veel aandacht aan gaven, ontvingen wij voor deze feestdag een heerlijk dessert van het huis. Zeer attent! Top restaurant qua eten, maar zeker ook qua service. Daar kunnen andere restaurants nog veel van leren!

Gegeten op 17 december 2014

Schrijf zelf een recensie over El Ternero in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over El Ternero. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.