Restaurant Irodion

• 7.4

• 7.3

Alkmaartje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een fantastisch restaurant!! Ooit een keer wezen eten en daarna sowieso elke maand daar eten!! De perfecte restaurant!! Bediening erg vriendelijk en attent. Eten is super lekker en altijd erg veel! En veel keuzes! Inrichting super goed en sfeervol! Een echte Griekse gevoel!
En de prijs is erg goed! Mag voor mij wat duurder voor wat je allemaal krijgt!!

ton50

woensdagavond 2-4-2014 met 6 personen gegeten bij Irodion te Alkmaar
Het eten was voortreffelijk
De Service was ondanks dat het heel druk was ook uitstekend
er werd toch het gevoel gegeven dat je op vakantie was
het Decor doet gezellig aan , het geeft een echte Griekse sfeer weer.
Al met al een aanrader om eens gezellig met vrienden uit eten te gaan.

Gegeten op 2 april 2014

Culinair99
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn al een aantal keer bij Irodion in Alkmaar geweest, naar volle tevredenheid, echter afgelopen zaterdag liet de service erg veel te wensen over... Ten eerste waren onze gasten iets later dan gepland, dit werd door de gastheer opgemerkt en we werden daar niet erg subtiel op gewezen...(?). Vervolgens wil dezelfde meneer 4 andere gasten aan onze tafel zetten, onder het mom van: oh de naam verkeerd verstaan....(?) Toen we dan compleet waren, moesten we wel nog een poos wachten op de menukaart. Daar dus maar even om gevraagd. We kregen een erg onervaren serveerster. Vroeg ontzettend veel aandacht, zodanig dat ik het meisje bijna een stoel wilde aanbieden, op elk verzoek volgde een spervuur aan (soms totaal nutteloze) aanvullende vragen.... Heel irritant, zeer aanwezig. Lege glazen werden door deze dame niet meegenomen, echter toen een meer ervaren collega te hulp schoot en onze tafel wat opruimde nam zij per ongeluk ook mijn wijnglas mee, terwijl we nog een karaf met wijn hadden staan. Toen we dat aangaven wilde mw bijna van het inmiddels volle dienblad mijn gebruikte wijnglas er weer tussenuit vissen... Ik overdrijf dus niet, maar daarentegen was het eten weer super, mals vlees en ruime porties! Dat maakte de avond toch weer enigszins goed.

jutter1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier 2e kerstdag 2013 gegeten. Wel van tevoren reserveren, want het restaurant was, zoals altijd, helemaal afgeladen vol.
We hebben hier fantastisch lekker gegeten. We hadden allemaal schotels, met meerdere soorten vlees. Allemaal even lekker. Ook zat er moussaka bij, wat ook heerlijk was.We hebben er ook nog extra zaziki bij genomen. Smaakte ook voortreffelijk.
Wij moeten wel even reizen om bij dit restaurant te komen, we komen niet uit Alkmaar maar uit de regio, maar we hebben de reis er echt graag voor over. Het is het zeker waard.
Een aanrader!
Over de prijs; Niet goedkoop. Met zijn drieën ruim 100 euro kwijt. Allemaal 2 frissies gehad, geen dure dranken dus ofzo.

Gegeten op 27 december 2013

JanWillemB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Irodion is een begrip in Alkmaar, het is er altijd vol. Na enkele jaren weer eens langs geweest gisteren. Het eten is goed, de porties zijn ruim. Ik vond de bonensalade wat fantasieloos, maar de Suzuki weer fenomenaal. De bediening is uitermate vriendelijk. Zeker met grotere gezelschappen een prima zaak.

Gegeten op 8 december 2013

Culinair99
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede Griek in Alkmaar. Zeer (te) uitgebreide menukaart. Aan te raden: de gemengde schotels. Veel (!) vlees! Maar zeer goed, smakelijk, altijd mals. Heerlijke tzatziki! Elke keer smullen hier. Zeer gastvrije bediening. Grote zaak, 2 verdiepingen. Altijd vol, dus wel reserveren vantevoren. Je hebt het idee dat je op vakantie bent!

Gegeten op 21 september 2013

ronnieronaldo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een gezellige avond, dat was het doel. Gekozen voor Irodion, komen wij al jaren. Tafel voor 6 boven, zit je wat rustiger. Iriodionschotel (4pers), Tiganaki ossenhaas, varkenshaas speciaal, topgerechten, alles smaakvol. Daarbij de vlotte griekse/hollandse bediening en de heerlijke wijnen. Tip, bestel geen huiswijn maar kies de grote wijnkaart, paar euro's meer, maar veel lekkerder. Het werd een topavond.

Gegeten op 9 november 2013

Missmaryk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met vier personen gegeten. Ik had de sulfamide irodion, een spies met ossenhaas en lamsfilet. Heerlijk zacht en mals vlees! Salade vooraf: de koolsalade is erg lekker. Mijn vriend had de specialiteit van de kok. Verschillende soorten vlees en wat gyros, was ook een feest. Baklava als toetje was lekker. De Griekse koffie ook. Niet heel bijzonder; het decor. Gewoon een Grieks restaurant. Maar de locatie, aan het waagplein is natuurlijk top. Ik heb mindere ervaringen met Griekse restaurants, maar als we weer eens in Alkmaar gaan eten, weet ik dat dit een goede is!

Gegeten op 14 september 2013

Passie4koken
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb er eigenlijk geen goed woord voor. We hadden wel weer eens zin in Grieks, maar het is erg tegen gevallen. Het eten was erg veel, erg zout en duidelijk niet met liefde gemaakt. Het restaurant zelf was toch wel een beetje vergane glorie. En de bediening was ook niet erg aardig, de broden werden nog net niet op tafel gegooid.

Gegeten op 16 augustus 2013

Richard en Ria
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lange tijd niet geweest in dit restaurant, de bediening was als vanouds heel goed. Er is veel personeel en je wordt vriendelijk geholpen. De inrichting is niet meer zo donker als voorheen. De smaak is prima evenals de prijs-kwaliteit. We hebben nog wel een opmerking: gevraagd was om geen zout toe te voegen vanwege een dieet en dat is alleen bij de patat gelukt. Niet alleen het vlees en de rijst, maar zelfs de salade smaakte zout. Dat betekende dat slechts een gedeelte van de maaltijd gegeten kon worden. Heel jammer want de bediening had niet gemeld dat de keuken geen rekening met de zoutbeperking kon houden.

Gegeten op 23 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Irodion in Alkmaar

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Irodion. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!