Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Reijn

1. Frans
  2. 69% Duurzaam

Restaurant Reijn

1. Frans
  2. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 442 66 64

Proever24127

We waren met 4 personen. Gegeten op het terras. Kleine kaart met daarnaast een 3 of 4 gangen verrassingsmenu. We hebben een 3 gangen genomen en het was top. Prima bediening. Prijs/ kwaliteit uitstekend. We komen helaas niet uit Arnhem (anders zouden we vaker bij Reijn eten) maar komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 24 juli 2014

kevin29

Gisteren erg lekker gegeten bij dit charmante restaurant aan de Rijn, dat voorheen bekend stond als Smaak maar sinds zes weken geopend is onder de nieuwe vlag. De eigenaresse wil per se alleen met dagverse seizoensgebonden en lokale producten werken, vertelde ze; ze streeft naar een keuken zonder kaart, zodat veel minder ingredienten blijven liggen en vervolgens weggegooid moeten worden. Die filosofie beviel mijn tafelgenote en mij, en daarom kozen we een viergangen-'Markt' (verrassings)-menu. Zonder elke gang af te gaan, kan ik zeggen dat bijvoorbeeld de salade met spekjes en gamba's erg subtiel van smaak was en de entrecote van het hoofdgerecht zeer mals, sappig en goed gekruid. De bediening was een tikkeltje rommelig, en er zou (afgaande op deze maaltijd) iets meer aandacht mogen zijn voor het serveren en toelichten van de juiste wijn bij het juiste gerecht - dat liep gisteren niet helemaal gesmeerd. Daar stond tegenover dat de serveersters extreem enthousiast, open en vriendelijk waren, wat voor ons die rommeligheid helemaal compenseerde. Liever wat chaos dan een strakke, maar karakterloze bediening. Omdat we erg lekker gegeten hebben, zonder te reserveren toch een mooi plaatsje aan de kade kregen en met zoveel aanstekelijk plezier zijn geholpen, komen we zeker snel weer terug!
Het restaurant moet trouwens wel echt zorgen dat ze hier niet meer als Smaak staan vermeld, anders wordt het natuurlijk niets met de naamsbekendheid...

Gegeten op 25 mei 2014

job

Allereerst :Smaak heet tegenwoordig Restaurant Reijn. Dus een andere eigenaar. Wij aten er een mooi gelakte zalmfilet met gamba's met een bisque van kreeft, een perfecte biefstuk van de sukade (had ik nog niet van gehoord, maar wat een prachtig vlees met biologische groenten en een heerlijk lavataartje met frambozen ijs. Heerlijke broodjes vooraf,een leuke amuse en goede betaalbare huiswijnen. Nu de zaak nog volkrijgen! Enige merkwaardige minpuntje: We hadden een bon voor een 4-gangen diner,maar de tussengang hebben we niet gezien (en er overigens ook niet om gevraagd, omdat het menu meer dan voldoende was. Wel een zaak om terug te komen.

Gegeten op 24 april 2014

CarlaGeertruida

In het verleden was dit één van de betere restaurants van Arnhem, het restaurant is overgenomen en dat is duidelijk zichtbaar.
De eigenaresse was niet aanwezig op onze avond.
Het interieur is al jaren hetzelfde maar op zich prima.
Het is eten is redelijk en smaakvol.
De wijn is goed ze schenken de huiswijn van het jaar fles 22,5 en open wijn voor 6 euro
De bediening laat zwaar te wensen over, als je de prijzen op de kaart ziet en de uitstraling pretendeert van een klasse restaurant hoort daar ook een vakbediening bij, bijv. Wijn die bij het 1e glas al behoorlijk wordt geknoeid langs de fles en het glas op de tafel, dat kan gewoon niet, het uitserveren ziet er ook klungelig uit.
Als er niets aan de bediening wordt gedaan (houterig en uitstraling) verwacht ik dat dit restaurant het zwaar gaat krijgen, voor mij een rede om niet meer terug te komen.

Gegeten op 19 april 2014

Silke-ingeborg

Afgelopen week hier gegeten. Het restaurant deed mee aan de welbekende "restaurantweek". Helaas was het een hele rustige avond, gastvrouw gaf aan dat er (veel) mensen geannuleerd hadden maar met 4 personen (2 tafeltjes) zit je dan toch niet lekker.... Het eten was goed en smaakvol. Een mooie amuse vooraf, origineel hoofdgerecht maar helaas zonder bijgerechten. Een stukje vlees, courgette en wortel is dan net iets te karig. Ook het dessert bestond na een frans kaasplankje enkel uit één bolletje frambozenijs. Bij het uitserveren van het dessert vertelde de gastvrouw ons met de beste bedoelingen: "we vonden nog frambozen bij het opruimen van de vriezer"..... Een blaadje munt, toefje slagroom en een koekje had de beleving anders gemaakt! Het zijn net de kleine toevoegingen die hier missen.

De zaak die nu 1,5 jaar is overgenomen door de nieuwe eigenaar lijkt dus nog niet helemaal zijn plek te hebben gevonden. Wij vonden het vooral jammer dat het zo rustig was. Ook is de huiswijn voor 4 euro per glas erg aan de prijs.

Gegeten op 7 maart 2014

wassink83

Gisteravond hier gegeten met mijn vriendin. Ik heb hier een half jaar geleden ook gegeten. Toen was het iets tegengevallen. Er is een hoop veranderd begrijp ik van de gastvrouw. Een nieuwe chef-kok die zoals veel restaurants tegenwoordig wekelijks veranderd van kaart. Het was een heerlijke binnenkomer met een amuse van eendenborst met stoofperensaus. Daarna heb ik 4 gangen genomen. De zeebaars met een korst van sinaasappel, parmezaan en basilicum is een echte aanrader, ook de buikspek die 19 uur gegaard is in de oven was voortreffelijk! Mijn vriendin was erg te spreken over de kabeljauw! Begreep van de gastvrouw dat de chef-kok een dag vrij was, goed om te zien dat de rest van het keukenteam hem probleemloos kan opvangen! Chapeau! Ik kom snel weer terug.

Gegeten op 3 november 2013

jhagelen

Heerlijk geluncht met zakenrelatie. Mooie setting, prettige atmosfeer en uitstekende bediening. Kundig, correct en en enthousiast.

Bereiding met verse streekproducten. Kom graag een keer terug voor een diner om dan ook de Groesbeekse wijnen te proeven!

Gegeten op 10 oktober 2013

Arran1955

Gisteren genoten van een heerlijke high tea. Luxe hartige en zoete hapjes in een smaakvol en gezellig aangekleed restaurant. Drie kernwoorden: kwaliteit, zorg en aandacht. De gastvrouw weet precies de juiste balans te houden tussen aandacht en privacy.
Ook erg plezierig: een mooie gedekte tafel. Zo werd de high tea een klein feestje.

Gegeten op 19 september 2013

bobbie4

Op een van de eerste mooie dagen van het jaar konden wij terecht op het terras van Smaak. Mede door het prachtige uizicht over het water hebben we erg genoten van deze avond. De bediening was vriendelijk en professioneel en het eten was heerlijk. De kaart heeft voor ieder wat wils, en heeft bovengemiddeld veel keuze voor vegetariërs en ook met
veganisten wordt rekening gehouden.
Het eten zag er prachtig uit, en smaakte heerlijk, de bediening behulpzaam en deskundig, kortom een heerlijke avond!

Gegeten op 7 juli 2013

robdor

Een terrasnotitie - dus geen oordeel over de menu's:
Bitterballen van Oma Bobs, goede vulling, krokant jasje, eenvoudige presentatie met mosterd en prikkers. De rode huiswijn is wat vlak, maar wel aan de prijs (4,50). Het witbier - en de pils van stadsbrouwerij de Hemel zijn van de tap en heerlijk van smaak en temperatuur. De bediening is uiterst vriendelijk en voorkomend.

Gegeten op 14 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Reijn in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Reijn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.