a TripAdvisor company

1. Hotel-restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0172 487 575

gw1957

Over het eten kan ik heel kort zijn, het is van der valks (super) zoals wij gewend zijn (en we zijn al in heel veel valken geweest in NL).Wat mij onmiddellijk opviel waren de smoezelige en beschadigde beige stoelen brrr. Toen ik plaats nam in zn stoel zakte ik gelijk 8cm naar beneden leek klein duimpje wel aan de tafel en kon zo echt niet eten.De dame die ons netjes verwelkomde bij binnenkomst (Miranda op de bon) zag dit en kwam mij gelijk te hulp met een rode stoffen stoel en kon nu redelijk aan tafel plaats nemen.Bij ons in de buurt zat een wat groter gezelschap op vertrekken, wat een stoelen verschuivingen om er weg te komen hadden die mensen nodig met die zware logge dingen.Dan de indeling voor het ontbijt zo rommelig en onlogisch . Gooi die nis in de muur naar de keuken dicht en maak een mooie L buffet. Ik zelf denk dat de manager van dit restaurant toch bij 1 van zijn vele collega's moet gaan kijken want dit is een zwakke broeder van de Valken. Het ontbijt zelf was erg goed alle lekker vers en goed van smaak.

Gegeten op 12 juni 2016

annalen

Vandaag vroeg onze terminaal zieke tante of ze eten van Avifauna kon krijgen. Ze had al weken niet echt warm gegeten en wilde dit nog graag een keer. Dus de dames gevraagd of het mogelijk was om eten mee te nemen. Er werd echt fantastisch gereageerd. Alles was mogelijk en we kregen zelfs alle servies er bij in bruikleen want dan had tante nog de echte vd Valk beleving ipv dat het in plastic doosjes mee gegeven zou worden. Ook kregen we drinken aangeboden. Wat een fantastische service zeg!! En het eten was prachtig opgemaakt. Ze heeft heerlijk gegeten.
Dames: heel erg bedankt voor deze service!

Gegeten op 17 juni 2016

Arnoldiens

Zaterdag live cooking brunch met 6 volwassenen en drie kinderen. 3 personen glutenvrij, was van te voren doorgegeven. Het was geweldig geregeld. De chef kok kwam speciaal aan tafel om de wensen aan te horen en mogelijkheden te bespreken. We kregen een uitgebreide toelichting. Er werd zelfs een complete glutenvrije hoofdschotel klaar gemaakt. Zo'n goede service hebben we nog nergens meegemaakt. De buffetten waren uitgebreid en lekker en werden adequaat bijgevuld. Complimenten voor de chef kok en zijn team!

Gegeten op 28 mei 2016

rbarendrecht

Restaurant en interieur zien er keurig uit, maar zijn niet het nieuwste meer. Eten: perfect, o.a. maandmenu met asperges, tegen betaalbare prijzen. Genoten van de bediening o.l.v. Roy; perfecte service. Hier kom je voor terug!

Gegeten op 14 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Heel fijn om te horen dat u genoten heeft, bedankt voor de recensie!

marjolein206

Gegeten op 6 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Hartelijk bedankt voor uw uitgebreide recensie. Uw opmerkingen worden besproken in het managementoverleg en daar waar mogelijk zullen wij zeker aanpassingen gaan doorvoeren.
Hartelijke groet, team Avifauna

senden

Asperges Flamande, mooie portie, A2, botermals en leuk gepresenteerd. Service goed en vriendelijk. Decor nog een beetje oubollig, maar servies en bestek duidelijk verbeterd.

Gegeten op 24 april 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Hartelijk bedankt voor uw recensie. Fijn om te horen dat u te spreken was over de asperges en de service. We blijven uiteraard verbeteren, ook op gebied van inrichting! Mvg Team Avifauna

philip32

Hier gegeten met een groep van 10 personen. De inrichting is netjes, maar een beetje aan de donkere kant. Service correct, ook met een grotere groep loopt alles soepeltjes. Het eten, zoals gebruikelijk bij van der Valk, was niet al te spannend. De Thaise Tom Yam soep aan de zoute kant en vlak qua smaak, de Indiase wokschotel was wel lekker maar ook niet heel opwindend.

Gegeten op 3 januari 2016

Restaurant - 3 maanden geleden

Hartelijk bedankt voor uw recensie. Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. Uw opmerking over het eten geven wij uiteraard door aan de keuken. Mvg Team Avifauna

jose02323

Grote teleurstelling. ..1ste kerstdag live cooking. ..Met 8 personen in een ongezellig hok gestopt, totaal afgezonderd van het gebeuren. Schalen constant leeg. Eten vaak koud. Veel te druk bij het buffet. We hebben al eerder live cooking gedaan bij avifauna en weten hoe goed het kan zijn. En dat op 1ste kerstdag. .personeel is top

Gegeten op 25 december 2015

Restaurant - 7 maanden geleden

Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het zeer vervelend dat het kerst live cooking diner niet aan uw verwachting voldeed. Graag nemen wij telefonisch contact met u op om uw ervaring persoonlijk te bespreken en een oplossing te zoeken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw naam en telefoonnummer naar ons te mailen? Dit kan naar info@avifauna.nl o.v.v. Iens-recensie. Bedankt alvast!

Proever in spe - 7 maanden geleden

Ik ben inmiddels gebeld door van der valk avifauna. Mijn klacht is serieus behandeld. Daarom zullen wij zeker weer graag een bezoekje brengen in het restaurant.

Mwbb

Ter ere van mijn verjaardag afgelopen zondag gegeten bij vd valk in avifauna. Wat een domper! Het duurde ontzettend lang voordat het eten kwam, 1 schaaltje asperges en 1 bakje salade met 6 personen, lullige kleine bakjes friet en gebakken aardappels. Tot twee x toe werd er afgeruimd terwijl nog niet iedereen klaar was. Personeel niet erg vriendelijk. Kortom, eenmalig! Geen aanrader

Gegeten op 20 december 2015

Restaurant - 8 maanden geleden

Hartelijk bedankt voor uw recensie. Wij vinden het zeer vervelend om te horen dat u geen fijn diner bij ons had. Graag nemen wij telefonisch contact met u op om uw ervaring persoonlijk te bespreken en een oplossing te zoeken. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw naam en telefoonnummer naar ons te mailen? Dit kan naar info@avifauna.nl o.v.v. Iens-recensie. Bedankt alvast!

gastronomer

Zondag 13 december met kinderen en 4 kleinkinderen (oudste is 3), na bezoek aan het park, van het live cooking buffet genoten.
Vooral voor de kleintjes was het erg leuk. Er waren aparte tafeltjes met stoeltjes en ze werden geholpen door "eigen" personeel. De kok kwam gezellig bij hen zitten en hielp bij het pizza maken en later bij het pannenkoek bakken. Onze kleinkinderen vonden het fantastisch.
Ook het buffet was goed verzorgd. Veel keus, de hertenbiefstuk was voortreffelijk en het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 13 december 2015

Restaurant - 8 maanden geleden

Wat fijn om te horen. Hopelijk snel tot ziens!

Schrijf zelf een recensie over Avifauna in Alphen aan den Rijn

Schrijf hieronder je recensie over Avifauna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.