Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Athene

1. Grieks

Athene

1. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 043 321 58 79

esmée11

Wij zijn hier via Social Deal wezen eten. Ten eerste een snelle en uitermate vriendelijke bediening, alles doen zij met plezier! We hebben hier heerlijk gegeten, alles was goed bereid en voor dit geld kregen we nogal ruime porties. Het interieur oogt wat oud maar zorgt toch voor de sfeer die een echt Grieks restaurant zou moeten hebben! Complimenten!

arjen19

vandaag met Social Deal 3 gangen menu gegeten. SD heeft een speciale kaart. Over het algemeen best te eten maar absoluut niks speciaals en niet verfijnd. We voldoende vlees en vis, maar absoluut niet met liefde klaargemaakt. Zaak ziet er afgeleefd uit, echt aan renovatie toe.

Gegeten op 29 augustus 2013

JT1

We hebben bij Athene met een groep van 9 man op een maandagavond gegeten. De gyros smaakte alsof het voor de 3e keer was opgewarmd, de calamares waren smakeloos en de vegetarische schotel was wel het dieptepunt. Deze was een waterige, smakeloze, bij elkaar geraapte verzameling groenten die uit blik leek, waarbij de beloofde feta kaas met een vergrootglas gezocht moest worden. Het bedienend personeel was vriendelijk, maar het eten beneden alle peil!

Gegeten op 8 juli 2013

Edo79

Gegeten met social deal. Gewoon lekker eenvoudig grieks. Heerlijk griekse voorgerechtjes, lekker souflaki, bifteki etc. als hoofdgerecht. Gyros vind ik niet zo bijzonder, maar deze was heerlijk. Goede vriendelijke bediening. Decor is idd wat verouderd, maar ook weer heerlijk grieks. De "hokjes"breken de ruimte waardoor je veel privacy hebt.

Gegeten op 16 februari 2013

Mrijkie

Wij hebben hier afgelopen zaterdag met z'n tweetjes gegeten. De gebakken mosseltjes vooraf waren erg lekker, de keftede niet erg bijzonder, maar wel lekker van smaak. De schotels met gyros, souvlaki van varken, steak en gehaktschijven (die overal weer anders heten) waren goed van smaak en textuur. De salade van kool die je er apart op een bordje bij krijgt is waardeloos. Het zijn een paar sliertjes kool zonder dressing en uitstraling. Het decor vond ik best leuk met allemaal 'hokjes', zag er knus uit. De ene helft van de bediening was erg vriendelijk en oplettend en de andere helft kon niet lachen en was een stuk minder klantviendelijk.

Gegeten op 2 februari 2013

CenK

Met 2 personen hier voor het eerst gegeten. Bediening was vlot en correct. Eten was heerlijk. Supervers brood, zoete tomaten, gyros was heerlijk en de keftedes waren, wat in sommige restaurants te wensen overlaat, absoluut niet droog.
Het was bijzonder druk (nagenoeg vol) en echt niet alleen met toeristen maar ook met lokalen. Zegt denk ik ook wel iets over de keuken. Ondanks de drukte bleef het personeel vriendelijk en ontbrak het ons aan niets.
Het interieur is absoluut verouderd in alle opzichten echter het was nu eens niet het eeuwenoude blauw-witte interieur. Sanitair was schoon. Aanrader.

Gegeten op 13 december 2012

Renzobrands

Interieur is wel heel erg aan vervanging toe, verf bladerd los aan het plafond, spinnewebben aan de lampen. Ondanks dat het erg stil was had de bediening weinig aandacht voor ons (een vlaams sprekende dame besprak haar lichamelijke problemen luid met een collega). Het eten was niet echt bijzonder, salade zonder enige smaak en souflaki niet goed doorgebakken. Dit restaurant slaan we in vervolg maar over..sfeerloos en niet schoon.

Gegeten op 23 juli 2012

Proever71347

• Matig

• Matig

Gisteravond hier gegeten met 4 vrienden. Saus erg vet, de bestelde kraf water was niet doorgekomen, evenals een bestelde cola. We vroegen om voor 5 personen een mix van lekkere voorgerechten te maken, maar een beetje creativiteit was niet besteed aan de chef. We moesten maar gewoon van de kaart voorgerechten bestellen. Gemiste kans! Bediening was erg langzaam. Het duurde zelfs meer dan een kwartier voor de rekening kwam. Uiteindelijk maar naar de bar gelopen en betaald. De inrichting is erg aan vernieuwing toe. Op het toilet plakten mijn voeten aan de grond; al een tijdje niet schoongemaakt dus. Zeker niet voor herhaling vatbaar!!!

proever20600

• Redelijk

• Redelijk

Onlangs bij Athene gegeten. Het reserveren ging mis: boodschap ingesproken, maar niet teruggebeld. Gevolg: tafel (met de gebruikelijke zitbanken) ver naar achteren in de zaak, tegenover de keuken. Inrichting is al enkele jaren aan vernieuwing toe: erg veel donker hout, erg veel 'typisch' Griekse spulletjes, plastic wijnranken, etc. Bediening was zonder meer vriendelijk, het tempo waarin de bestelling doorkwam OK. Het eten was redelijk tot goed: lekker vlees, uitgebreide garnituur, maar deels uit blik (groenten) en de salade was wel erg mager. De rekening was in orde, iets onder EUR 45 voor 2pp hoofdgerecht en halve liter wijn. Geen slecht adres, maar ook geen topper.

berke

• Uitstekend

• Uitstekend

altijd gezellig restaurant, eten is heerlijk, prijzen zijn goed.

Schrijf zelf een recensie over Athene in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Athene. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.