a TripAdvisor company

Athene

1. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 043 321 58 79

Ton_en_marianka

Wat een goede calamares! Het bijgaand sausje (uit een potje?) was niet om over naar huis te schrijven, maar ook niet nodig bij een goed bereid stukje inktvis. Chapeau! De hoofdschotel (een mixed grill) was groot, lekker en goed bereid. Lekker gekruid. Hoewel ik geen gyros-fan ben smaakte deze prima. Ook het gehakt was lekker en sappig. Dit is de eerste Griek waar ik niet van die droge rommel kreeg. Als nagerecht een heerlijke griekse yoghurt met honing en noten. De bediening was vlot en vriendelijk, maar af en toe iets te nadrukkelijk én familiair bezig met ‘vaste gasten’. Bij een volgend dagje Maastricht, kom ik zeker terug!

Gegeten op 28 februari 2015

Sjoerdg

Vandaag wezen eten met me vriendin bij Athene. Bij binnenkomst was er al niemand van de bediening om ons te verwelkomen en ook op latere tijden was de bediening nergens te bekennen en vonden ze hun mobiel belangrijker als de gasten. Het eten was lekker niks mis mee maar wel gewoontjes niks speciaals alles smaakte het zelfde. De prijs kwaliteit was ook een beetje aan de dure kant. Ook bij het weg gaan was er geen bediening te bekennen. Helaas zullen wij hier niet meer terug vinden

Gegeten op 25 februari 2015

Haarenmea

De drie voorgerecht sausjes waren duidelijk afkomstig van de groothandel. Het hoofdgerecht bestond uit wat frietjes, een gehaktballetje, een souvlakistokje en wat gyros. Dit alles amper gekruid. Een paar blaadjes smakeloze sla met een komkommerschijfje en tomaat op het bord aangevuld met wat tzatziki. Als nagerecht werd een bolletje vanilleijs en een bolletje aardbeienijs geserveerd met daarop een toefje slagroom. Zelfs voor een social deal vond ik het menu niet de moeite waard. Jammer dat de oorspronkelijke goede en fantasierijke griekse keuken in ons land zo'n geweld wordt aangedaan. De bediening was heel klantvriendelijk.

Gegeten op 21 februari 2015

Hanssen

Met Social Deal bij Athene gegeten; wat een tegenvaller!
Laks en ongeïnteresseerd personeel, kleine porties en de kwaliteit van het eten was ook niet al te best.

Gegeten op 22 november 2014

amhwouters

Met Social Deal gaan eten bij Athene. Wij hebben genoten van het eten, wij waren pas terug van het eiland Rhodos en hele andere griekse keuken! Dus op naar Athene, waar we nog nooit hadden gegeten, met de vouchers. Het eten had ons uitstekend gesmaakt, ik had met €3,00 bijbetalen calamares als voorgerecht, heerlijk! Het hoofdgerecht de schotel van het huis, wat was dat veel en ook weer heerlijk. Het nagerecht was een klein ijsje maar dat was niet erg want we hadden al veel gegeten. Het had ons zo gesmaakt dat wij nu zonder Social Deal hebben gereserveerd en gaan we nu de kaart eens ontdekken. Eindelijk een grieks restaurant die calamares kan maken en zuinig is met de kruiden zodat je alles ook kan zien en proeven!

Gegeten op 4 oktober 2014

esmée11

Wij zijn hier via Social Deal wezen eten. Ten eerste een snelle en uitermate vriendelijke bediening, alles doen zij met plezier! We hebben hier heerlijk gegeten, alles was goed bereid en voor dit geld kregen we nogal ruime porties. Het interieur oogt wat oud maar zorgt toch voor de sfeer die een echt Grieks restaurant zou moeten hebben! Complimenten!

arjen19

vandaag met Social Deal 3 gangen menu gegeten. SD heeft een speciale kaart. Over het algemeen best te eten maar absoluut niks speciaals en niet verfijnd. We voldoende vlees en vis, maar absoluut niet met liefde klaargemaakt. Zaak ziet er afgeleefd uit, echt aan renovatie toe.

Gegeten op 29 augustus 2013

JT1

We hebben bij Athene met een groep van 9 man op een maandagavond gegeten. De gyros smaakte alsof het voor de 3e keer was opgewarmd, de calamares waren smakeloos en de vegetarische schotel was wel het dieptepunt. Deze was een waterige, smakeloze, bij elkaar geraapte verzameling groenten die uit blik leek, waarbij de beloofde feta kaas met een vergrootglas gezocht moest worden. Het bedienend personeel was vriendelijk, maar het eten beneden alle peil!

Gegeten op 8 juli 2013

Edo79

Gegeten met social deal. Gewoon lekker eenvoudig grieks. Heerlijk griekse voorgerechtjes, lekker souflaki, bifteki etc. als hoofdgerecht. Gyros vind ik niet zo bijzonder, maar deze was heerlijk. Goede vriendelijke bediening. Decor is idd wat verouderd, maar ook weer heerlijk grieks. De "hokjes"breken de ruimte waardoor je veel privacy hebt.

Gegeten op 16 februari 2013

Mrijkie

Wij hebben hier afgelopen zaterdag met z'n tweetjes gegeten. De gebakken mosseltjes vooraf waren erg lekker, de keftede niet erg bijzonder, maar wel lekker van smaak. De schotels met gyros, souvlaki van varken, steak en gehaktschijven (die overal weer anders heten) waren goed van smaak en textuur. De salade van kool die je er apart op een bordje bij krijgt is waardeloos. Het zijn een paar sliertjes kool zonder dressing en uitstraling. Het decor vond ik best leuk met allemaal 'hokjes', zag er knus uit. De ene helft van de bediening was erg vriendelijk en oplettend en de andere helft kon niet lachen en was een stuk minder klantviendelijk.

Gegeten op 2 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Athene in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Athene. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.