a TripAdvisor company

Bellevue

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 035 538 23 82

robert240

Uitstekend gegeten,vooraf een salade met serano ham.
Hoofdgerecht een iberico steak met mosterd jus.
En toe een goede espresso!
Prima bediening .
Voor een makkelijke maaltijd boven gemiddeld goed.

Gegeten op 3 juni 2015

Gert-Jan D

We kwamen voor een 'snelle hap', dus geen uitgebreide diner avond. De sate was perfect. Lekker mals vlees zoals het hoort. Bediening was ook dik in orde. Kan dit restaurant dan ook prima aanbevelen. Gewoon goed!

Gegeten op 18 april 2015

Nanke

Wij hebben vanavond bij Bellevue gegeten. Mijn man had entrecote die zuur smaakte. Dus terug geven aan de chef kok. Ik zelf had een stukje tonijn die was goed te eten. De jongeman die ons serveerde probeerde het redelijk oké op te lossen. Jammer dat de chef kok niet even naar ons toe kwam. Ik kom zelf ook uit de horeca maar ik zou er voor zorgen dat als er zoiets gebeurd de gast er aan niets meer ontbreekt. Dessert en koffie nog 20 min op moeten wachten. Dan volgt de rekening helaas stond daar de entrecote nog op vermeld. Misschien was het wel redelijk geweest om de koffie van het huis te geven.

Gegeten op 8 mei 2015

JCKrabbendam

We hebben hier met 7 personen gegeten en ongeveer alles van de kaart besteld ( voor-, hoofd- en nagerecht).
Ondanks de grote variëteit kwam alles perfect en tegelijkertijd door. De bediening was vriendelijk en attent. Het decor is knus en warm, maar vooral stijlvol. Qua prijs kan je hier geweldig eten voor een zeer aantrekkelijk bedrag.
Een aanrader en wij gaan zeker hier nog vaker eten!

Gegeten op 14 maart 2015

karea

Afgelopen weekend hier gegeten met een gezelschap van 14 personen in de K10 kamer. Een gezellig ingerichte kamer die uitermate geschikt is voor een dergelijk gezelschap. Intiem, weg van de drukte van het restaurant, eigen bar en eigen bediening. Vooraf iedereen ontvangen met een kopje koffie en een drankje. Op het menu Champignons in bierbeslag, Tomatensoep, Zalmtrio en Carpaccio vooraf, als hoofdgerecht Biefstuk van Iers rund, Wildtrio, Sliptong en Sate. Als nagerecht een profiterole taart, ijs met een toren van soesjes. De tafel was royaal gedekt met Frites, Salade, Boerenkool, Gebakken aardappelen en Champignons. Alle aanwezigen hebben uitstekend gegeten en waren enthousiast over de kwaliteit. Kortom een uitstekende gelegenheid om met een kleiner gezelschap in een besloten sfeer te dineren.

Gegeten op 24 januari 2015

RobertPrummel

Typisch ouderwets restaurant voor onderweg... Netjes maar het decor is wel wat sleets. Voor de lunch kan ik de heerlijke garnalenkroketten van harte aanbevelen. Ook de salade daarbij was vers en knapperig. De menukaart sprak over jazzavonden en avonden met bijzondere gerechten, maar daarover kan ik u niets berichten. Het restaurant is vrij duur maar parkeren is gemakkelijk en gratis. Iets verderop in het dorp is dat niet het geval.

Gegeten op 19 december 2014

bolle289

Al diverse keren bij dit restaurant gegeten. Het is gewoon prima.!
Echter onlangs heeft het bedienend personeel een 'metamorfose' ondergaan mbt. Gedeeltelijke bedrijfskleding.
De uitstraling van deze nieuwe schorten zijn allerminst hip, trendy en mooi te noemen.
Een stap achteruit mbt. hedendaagse representativiteit van het aardige bedienend personeel.

Gegeten op 24 juli 2014

bolle289

Heerlijk geluncht bij dit restaurant.
De lunchkaart is net vernieuwd. Grote keuze aan diverse broodjes (olijf,
Spelt, oerbrood biologisch).
Deze '2 haps' broodjes zijn zeer smaakvol te noemen. Door het formaat is er ook een leuk 'palet' van meerdere broodjes te bestellen.
Tevens is er ook ruimte voor persoonlijke samenstelling van het beleg.
Een serieuze aanrader!!

Gegeten op 6 maart 2014

Sjonmeester

Heerlijk zeetong gegeten, lekker vers en laat makkelijk los van de graat, alles behalve droog. Vlotte service en vriendelijke bediening. Kom hier zeker terug!

Gegeten op 9 februari 2014

Edouardvdh

Prima restaurant. Ik ben er al een aantal keer geweest en allemaal de keren was het eten gewoon oké. De service was gastvrij, maar een tikkeltje ongeïnteresseerd. Wel kwamen de gerechten vlot na elkaar en waren er geen fouten op te merken. Redelijk basic, maar prima eten.

Gegeten op 1 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Bellevue in Blaricum

Schrijf hieronder je recensie over Bellevue. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.