Bellevue

• 7.6

• 7.7

bolle289
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk geluncht bij dit restaurant.
De lunchkaart is net vernieuwd. Grote keuze aan diverse broodjes (olijf,
Spelt, oerbrood biologisch).
Deze '2 haps' broodjes zijn zeer smaakvol te noemen. Door het formaat is er ook een leuk 'palet' van meerdere broodjes te bestellen.
Tevens is er ook ruimte voor persoonlijke samenstelling van het beleg.
Een serieuze aanrader!!

Gegeten op 6 maart 2014

Sjonmeester
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk zeetong gegeten, lekker vers en laat makkelijk los van de graat, alles behalve droog. Vlotte service en vriendelijke bediening. Kom hier zeker terug!

Gegeten op 9 februari 2014

Edouardvdh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima restaurant. Ik ben er al een aantal keer geweest en allemaal de keren was het eten gewoon oké. De service was gastvrij, maar een tikkeltje ongeïnteresseerd. Wel kwamen de gerechten vlot na elkaar en waren er geen fouten op te merken. Redelijk basic, maar prima eten.

Gegeten op 1 november 2012

Gooischeman73
  • Recensies in de laatste twee jaar

We komen hier met grote regelmaat en altijd met veel genoegen.
De keuken is goed en de bediening fantastisch.
Niet de meest bijzondere gerechten, maar altijd goed.

Yvettee

• Goed

We komen hier graag met ons gezin voor een lunch of diner. Gemoedelijke sfeer en aardige bediening. De laatste tijd wordt het hier wekelijks drukker. Niet verwonderlijk, want het eten is gewoon goed. Zeker voor Gooise begrippen is de prijs/kwaliteit prima te noemen.
Vooral het wild in de wintermaanden is erg smakelijk. Hoofdgerechten ook prima aangevuld met stamppot, gratin, desgewenst sla en/of niet te vergeten heerlijke frites. Maar ook de vis weet deze kok prima te bereiden en is vers. Ik vind dat in veel restaurants de vis vaak niet goed op tafel komt, maar hier dus wel! De porties voor de lunch zijn soms wel wat aan de kleine kant.

Proever69224

• Uitstekend

een heerlijke geconfijte eend gegeten met zuurkool! en de prijs. 16,95. prima een tractatie.

chaiaddict

• Goed

Prettige ontvangst, betrokken bediening.
Frisse witte wijn en rosé, pittige koffie.
Mooi en goed eten, dat aan de gewekte verwachtingen voldoet: vis netjes beetgaar, vlees mals en rosé. Verslavend krokante frietjes met romige mayonaise.
Boeiend uitzicht op druk dorpskruispunt.
Bellevue: daar wil ik altijd graag heen.
Eén minpunt: de garnalenkroketjes zijn tot ons verdriet van de lunchkaart verdwenen.

Wilmo

• Redelijk

Hier geweest voor een lunch. Het restaurant ziet er gezellig uit. Hebben aan een tafel bij een knappend haardvuur gegeten. We kozen voor het vistrio à 11 euro. Voor die prijs had ik eigenlijk wel wat meer verwacht, het waren gewoon wat plakjes zalm, paling en garnalen op een bord met een paar stukjes stokbrood erbij. Het smaakte verder wel goed, en de bediening was goed.

Het Smakentrio

• Matig

Van de week eens bij dit achteraf gebleken grande fiasco geluncht. We waren in de buurt en via iens gezocht naar een restaurant in de buurt met een fatsoenlijke nominering. Uiteindelijk bij dit restaurant aangekomen met een gemiddeld cijfer van een 8. Bij aankomst en een blik naar de gevel begon ik al mijn twijfels te krijgen, maar ach zo slecht zou het toch niet kunnen zijn. Maar bij binnenkomst en de aanblik van de gastvrouw wist ik eigenlijk al dat het foute boel was. Deze was niet formeel gekleed (in tegendeel zelfs) en rond een uur of 1 zat er al een man van zijn biertje te genieten aan de bar. Ik begin ook ernstig aan de meningen van sommige recensenten op iens te twijfelen want van een mooie of gezellige inrichting kan je in de verste verte niet spreken. Wat een kale en saaie bedoeling. Maar goed dan het eten. We hadden een clubsandwich besteld voor 8,50. Redelijk bedrag maar dan mag je toch ook wel wat verwachten. Die verwachting kon helaas ook niet waar gemaakt worden. De opmaak van het bord zou niemand warm of koud van worden en de sandwich zelf was veel te simpel. Had ook niet het vermoeden dat de groenten die erop zaten vers gesneden waren. Ik had hem thuis simpelweg gemakelijk beter kunnen maken. Het was dus een zeer grote deceptie en zou hier nooit weer naar toe gaan!

Chili

• Goed

We komen hier wel eens voor een lekkere lunch: erwtensoep, balletje met brood, broodje warm vlees of club sandwich. Iets aan de prijs, maar in de "serre" zit je prima. Een leuk restaurant met dito bediening.

Schrijf zelf een recensie over Bellevue in Blaricum

Schrijf hieronder je recensie over Bellevue. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!