Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Grand-café Hof der Muzen

1. Eetcafé
  2. Hollands

Grand-café Hof der Muzen

1. Eetcafé
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 070 362 53 50

lucien1

Gisteren met een groep wezen eten. Het grand-cafe zat vol en het was te krap. Om naar het toilet te kunnen moesten we de tafeltjes verschuiven. Ander nadeel was dat het erg lawaaierig was. In de menu's was in het geheel geen rekening gehouden met vegetarische gasten. Gelukkig werd dat creatief opgelost door als voorafje de "small bites" te serveren en als hoofdgerecht de salade met geitenkaas. Zowel de "small bites" als de salade waren zeer goed van smaak. Wel hadden de "small bites" wat fraaier gepresenteerd mogen worden. Ze waren nu verstopt op een groot bord sla. Dat is niet nodig want de small bites ogen mooi, zijn bijzonder en verdienen beter. Bovendien bestond mijn hoofdgerecht wederom uit een salade. De service was netjes, maar extra wensen zoals het ruilen van menu-onderdelen of het doorbakken van vlees was niet mogelijk.

Gegeten op 27 maart 2014

Milamber77

Gisteravond met een groep hier gegeten. Gekozen voor de geitenkaassalade als voorgerecht. DIt was meer een maaltijdsalade, maar daar werden we door de bediening ook op geattendeerd. Voor de dagschotel was er de keuze uit sliptong en een steak van Wagyu rund. Ik koos voor de steak. Dit was een stevig en zeer smaakvol stuk vlees.

Het enige minpunt was dat er ook geborreld werd door andere gezelschappen, waardoor gesprekken aan tafel soms minder goed te volgen waren.

Gegeten op 12 december 2013

Klaazz

Onlangs met een klein groepje voor het eerst in het hof gegeten.
Dit is ons prima bevallen! Goede, snelle service, prima eten, dit alles in een sfeervol, gezellig decor. Absoluut een aanrader.
We komen hier zeker terug!

Gegeten op 23 augustus 2013

Scholtini

Pas geweest met een groep. Bediening was snel en servicegericht. Kaart prima op orde, volgens de regels van Gordon Ramsay, overzichtelijk, verse producten, niet te veel poes pas. Heerlijk gegeten waarbij vooral de verse producten opvielen. Kok kwam later nog aan tafel persoonlijk vragen of het gesmaakt had. Aanrader...

Johnpet

Gisteravond met een groep vrienden gegeten in dit gezellige Grand Cafe. Het werd een uitstekende avond. Het eten was goed,vers en het stond lekker snel op tafel. De bediening was fijn en het enthousiasme van de vrolijke gastheer liet geen twijfel bestaan. Dit alles in een gemoedelijke sfeer. Al met al dus zeer geslaagd!

mariodeboer

we hebben er gisteren met 5 mannen heerlijk gegeten! ze hebben een leuke kaart met genoeg keuze uit heerlijke gerechten. we waren allemaal meer dan tevreden. gezellige bediening en een heerlijke sfeer in deze mooi ingerichte zaak.
ik denk dat we er oa met koninginnedag met een groep van 30 man zeker weer terug zullen komen. bedankt voor de heerlijke avond!

loois

Mijn vriendin wees me op dit restaurant, kan niet anders zeggen dat ik het heel gezellig vond in dit eetcafe, we werden vlot bediend door een vriendelijke dame en van goede biefstuk met sla en frites voorzien. het smaakte echt voortreffelijk. daarna kwam het toetje eline veere-taart en ook dat was heerlijk. schoon en fris restaurant. en prima prijs-/kwaliteit

Gegeten op 15 mei 2013

Marcof1968

Afgelopen vrijdagavond met een groep vrienden hier wezen eten
Kan allleen maar zeggen top,bediening was snel, eten(ik had een sateschotel)was lekker, en de sfeer in het grand-café was gezellig.kortom een echte aanrader

Gegeten op 1 februari 2013

Ton03

Donderdag 15/11 gegeten bij Hof der Muzen. Dit is ons 4de bezoek. De vorige keren hebben wij buiten op het terras gezeten. Dit keer zaten wij binnen. Binnen hangt een gezellige sfeer die je bij een grand café mag verwachten. Een grote groep was aan het borrelen. De mix van mensen die borrelen en mensen eten levert geen probleem op. Het is dan gezellig druk.

Wij hebben hier met een grouponbon gegeten.
Vooraf een mandje met warm brood genomen. Als hoofdgerecht entrecote, oma's frites, salade en stoofpeer. Als toetje een Brownie met ijs en slagroom. Alle gerechten waren lekker. Wij kregen ook nog een glas cava. De gekozen wijn was ook goed van smaak.

De bediening is zeer vriendelijk en gastvrij. Ik weet van onze vorige bezoeken dat afwijkingen van de kaart geen probleem zijn. Ze proberen het iedereen naar de zin te maken.
Voor een gezellige diner in een ongedwongen sfeer is dit grand café een aanrader. Ik ga zeker voor de 5de keer weer terug.

jokewonder

Heerlijk gegeten ,alles was echt goed. Entrecote,patat,salade,heerlijk stoofpeertje. Het kon niet beter. Kregen ook nog een heerlijk dessert drankje toe. We waren er gaan eten met de grouponbon maar we genoten zo, dat we toch nog een nagerecht hebben genomen. Heerlijk gebak. Bediening vriendelijk en een leuke sfeervolle zaak. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 15 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Grand-café Hof der Muzen in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Grand-café Hof der Muzen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.