Het Wapen van Diemen

• ?

• ?

plukkie_b
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag 14 februari 2014 met 6 personen kaasfondue gegeten bij het Wapen van Diemen. Dit restaurant zou bekend staan om zijn goede kaasfondue.
We waren verrast door de inrichting, klassiek/modern, de bediening en natuurlijk niet te vergeten het eten. Zeker een aanrader en niet te vergeten geen parkeerproblemen! Een aardige bijkomstigheid: vanwege Valentijnsdag kregen we allemaal een roos mee.

Gegeten op 14 februari 2014

RICARDO27

• Redelijk

Leuk terras in woonwijk.
Spareribs en sate waren niet of slecht gekruid hierdoor weinig smaak vooral de spareribs.
Voorgerecht visplateau en carpacio waren prima.
Nagerecht van de chef was prima.

Detlev

• Uitstekend

In Diemen kom ik eigenlijk nooit, maar voor het Wapen van Diemen kom ik graag nog een keer terug! Super gezellig, fijne bediening, kortom een aanrader in omgeving Amsterdam Oost / Diemen!

tijg1beer

Heb hier heerlijk gegeten
Leuke menukaart, aardige spontane bediening
Ook een ideale locatie voor een feest
Waar kun je nog gratis voor de deur parkeren !!!

chriz

• Uitstekend

Behoorlijk groot restaurant met een gezellige maar ook moderne ruime bar waar je ook kunt eten en wat overloopt naar het restaurantgedeelte. Interieur is modern/klassiek met warme kleuren. Vanuit het restaurant kun je in de keuken kijken. Eten is goed, mooi opgemaakte borden en smakelijk. Bediening absoluut vriendelijk, je wordt keurig ontvangen bij binnenkomst en naar een plek naar keuze begeleid en de vraag "is alles naar wens" blijft ook niet achterwege. Prima, zeker ook eens proberen!

Schrijf zelf een recensie over Het Wapen van Diemen in Diemen

Schrijf hieronder je recensie over Het Wapen van Diemen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!