Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Het Wapen van Diemen

1. BBQ/grill
  2. 77% Duurzaam

Het Wapen van Diemen

1. BBQ/grill
  2. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 695 08 55

BenGoorts

Lekker mosselen gegeten. Stond niet op de reguliere kaart dus een verrassing. De diverse soorten tapbieren gingen er ook in.

Gegeten op 3 oktober 2014

Proever18509

Gezellige lokale bar dat ook als restaurant gebruikt wordt. Het speciaal bier is erg lekker. Hebben ze ook wat van op tap staan. Gisteren maar weer eens een tafeltje genomen en redelijke gerookte visvoorgerecht gehad. De bavette was niet heel bijzonder. De chef had echter wel op verzoek een saus bijgemaakt en die was weer erg goed (en uiteraard top dat die de saus had gemaakt)

Gegeten op 26 september 2014

JonSnow

We zijn hier onlangs wezen eten. Het restaurant heeft een mooie binnenruimte en ook nog een gezellig terras. Wij zaten binnen met uitzicht op de keuken.
Als je klanten zicht geeft op de keuken, is het wel handig dat er hygiënisch gewerkt wordt. Wij zagen de kok met z'n blote handen spaghetti op een bord leggen en daarna pakte hij sla uit een zakje en legde dat op een ander bord. We zagen hem niet z'n handen of de sla wassen...
Als voorgerecht de champignons, ze smaakten goed. Daarna varkenshaas, ook deze was goed te eten, alleen waren de bijgevoegde groenten helemaal kapot gekookt. Het nagerecht was een verzameling van verschillende desserts, veel te veel, dus ik heb niet alles geproefd.

Voor een simpele hap kun je hier prima eten, maar verwacht er niet te veel van.

Gegeten op 3 juli 2014

plukkie_b

Vrijdag 14 februari 2014 met 6 personen kaasfondue gegeten bij het Wapen van Diemen. Dit restaurant zou bekend staan om zijn goede kaasfondue.
We waren verrast door de inrichting, klassiek/modern, de bediening en natuurlijk niet te vergeten het eten. Zeker een aanrader en niet te vergeten geen parkeerproblemen! Een aardige bijkomstigheid: vanwege Valentijnsdag kregen we allemaal een roos mee.

Gegeten op 14 februari 2014

RICARDO27

• Redelijk

• Redelijk

Leuk terras in woonwijk.
Spareribs en sate waren niet of slecht gekruid hierdoor weinig smaak vooral de spareribs.
Voorgerecht visplateau en carpacio waren prima.
Nagerecht van de chef was prima.

Detlev

• Uitstekend

In Diemen kom ik eigenlijk nooit, maar voor het Wapen van Diemen kom ik graag nog een keer terug! Super gezellig, fijne bediening, kortom een aanrader in omgeving Amsterdam Oost / Diemen!

tijg1beer

Heb hier heerlijk gegeten
Leuke menukaart, aardige spontane bediening
Ook een ideale locatie voor een feest
Waar kun je nog gratis voor de deur parkeren !!!

chriz

• Uitstekend

Behoorlijk groot restaurant met een gezellige maar ook moderne ruime bar waar je ook kunt eten en wat overloopt naar het restaurantgedeelte. Interieur is modern/klassiek met warme kleuren. Vanuit het restaurant kun je in de keuken kijken. Eten is goed, mooi opgemaakte borden en smakelijk. Bediening absoluut vriendelijk, je wordt keurig ontvangen bij binnenkomst en naar een plek naar keuze begeleid en de vraag "is alles naar wens" blijft ook niet achterwege. Prima, zeker ook eens proberen!

Schrijf zelf een recensie over Het Wapen van Diemen in Diemen

Schrijf hieronder je recensie over Het Wapen van Diemen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.