a TripAdvisor company

foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 1 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 2 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 3 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 4 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 5 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 6 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 7 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 8 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 9 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 10 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 11 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 12

1. Hotel-restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0294 291 381

Genieten aan het water

Pal aan de haven van Vinkeveen proef je de lekkerste klassiekers uit de Frans-internationale keuken. De creativiteit van de chef komt tot uiting in de wekelijkse specials, heerlijk! Bij mooi weer is het overdekte terras de ideale plek om neer te strijken voor een geweldig diner.

JW-Noord-Holland

Via online reservering

Eten is redelijk, prijs/kwaliteit is goed. Maar wat een slechte bediening! Jonge meiden met geen enkele horeca ervaring en niet weten dat je af en toe best aan een klant mag vragen of er nog iets gewenst is! Dus erg lang wachten op een drankje en op iemand om de bestelling door te geven. Een aantal keren om de rekening moeten vragen. Even de tafels schoonmaken voordat een klant gaat zitten, lijkt erg makkelijk, maar in de praktijk schijnbaar zeer moeilijk. Op het buitenterras zaten de etensresten nog op de tafels van de vorige bezoekers. Volle asbakken. Gewoon vies.

Gegeten op 18 juli 2016

FamBA

Afgelopen maandag heerlijk genoten van het fantastische weer, de geweldige plek en de verdere aspecten van de Plashoeve. De Plashoeve komen wij graag keer op keer terug al hebben we wel een kleine tip voor de Japanse salade de bovenste dressing was iets te veel die dikkere dat zou wel minder mogen of gewoom overgeslagen mogen worden, verder was alles weer super!

Gegeten op 6 juni 2016

Jaco3956

Via online reservering

Gezellig terras met uitzicht op de jachthaven! Het eten was ook prima. De bediening was leuk en we komen hier zeker een keertje terug!

Gegeten op 8 mei 2016

CathyB

Via online reservering

Opnieuw bij de Plashoeve gegeten en wederom zijn wij niet teleurgesteld.
Jammer, dat er zo weinig gasten waren. Wellicht komt dat door de maand januari.
Bediening vriendelijk en attent. Voorgerechten prima van smaak. Alle hoofdgerechten een tikkeltje naar onze smaak te zout. TIP voor de kok : liever iets minder, dan meer!
Dit was zowel bij de sliptong, als de mosselen en kipsaté het geval.
De mosselen smaakten prima en ook de black Angus steak was erg mals.
Kortom wij geven de Plashoeven gewoon een 8, omdat prijs/kwaliteit en porties overeenkomen met de prijs.

Gegeten op 16 januari 2016

Goodtaste4

Plashoeve Vinkeveen, wat een prachtige locatie maar ook een beetje vergane glorie qua interieur inrichting.
Heerlijk gebakken sliptong gegeten, aardige en correcte bediening.
Helaas wel grote rumoerige groep (ik denk bedrijfsuitje) waardoor wij elkaar bijna niet konden verstaan. Al met al goed eten voor nette prijs.

Gegeten op 23 december 2015

merel46

Prima gegeten bij de Plashoeve. Alleen een hoofdgerecht besteld (vlees) goed van smaak. Helaas zouden we vooraf broodjes krijgen die waren ze vergeten, na ons hoofdgerecht hadden we daar niet zo'n zin meer in. We kregen een kop koffie om het goed te maken en het brood stond heel netjes niet op de rekening. Vandaar service, top!

Gegeten op 11 september 2015

Jos_Santos

Weinig pretentieuze plek, die het vermoedelijk van dagjesmensen moet hebben.
De bediening was op zijn best wisselend, de ene probeert zijn best te doen, de andere vrij oningeïnteresseerd.
De zeebaars was vers en smakelijk, zonder al teveel opsmuk, de groen waren weer te gaar met sauzen die uit een potje leken te komen.
De wijnkaart is zoals in zo een restaurant verwacht mag worden. Doorsnee, maar er was bijpassende wijn te vinden.

Gegeten op 10 maart 2015

FamBA

Vrijdag avond heerlijk gegeten ik en mijn man namen voor en na en de kinderen hadden een verse pannenkoek. De biefstuk was perfect en de vis ook! Al om al heerlijk uiteten geweest met mijn gezin. De Plashoeve is een restaurant met een gezellig tintje en leuke bediening. Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 4 september 2015

MartinK

Onderweg naar Amsterdam hier gestopt voor een snelle lunch. Met mooi weer kan je prettig aan het water zitten echter is het uitzicht niet heel bijzonder. De kaart bied de bekende gerechten die je vaker ziet bij bv een brasserie of eetcafe. Ik ging voor de mosselen en mijn vriendin de zeetong. De mosselen waren klassiek bereid maar erg klein en dus weinig vlees in hen. Zeetong was goed bereid.

De bediening was niet echt vlot ondanks het niet druk was en met ze 2tjes waren. Al met al aardig geluncht maar niet iets voor "om te rijden".

Gegeten op 23 augustus 2015

Erikder

Op basis van de hoge beoordelingen en de lokatie met 2 volwassen en 2 kinderen gelunched. De hoge beoordelingen zijn mij echter een volledig raadsel. De lokatie is idd prima en je kunt heerlijk op het terras aan het water zitten.

Verder was het helaas niet best de bediening leek een combinatie van te weinig personeel, onervaren personeel en personeel met de horeca houding die je bij echte Amsterdamse eetcafes ook nog wel eens tegenkomt ("je mag blij zijn dat ik je bedien"). Het duurde lang, besteliing was niet correct en ook nog eens incompleet. Wat er uiteindelijk geserveerd werd was zeer gemiddeld en op sommige punten gewoon niet goed (vreemde slappe en glazige komkommer, slap broodje etc )

Kortom geen fijne lunch.

Gegeten op 7 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over De Plashoeve in Vinkeveen

Schrijf hieronder je recensie over De Plashoeve. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.