a TripAdvisor company

foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 1 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 2 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 3 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 4 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 5 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 6 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 7 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 8 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 9 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 10 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 11 foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 12

1. Hotel-restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0294 291 381

Genieten aan het water

Pal aan de haven van Vinkeveen proef je de lekkerste klassiekers uit de Frans-internationale keuken. De creativiteit van de chef komt tot uiting in de wekelijkse specials, heerlijk! Bij mooi weer is het overdekte terras de ideale plek om neer te strijken voor een geweldig diner.

TomZ

Voor een zakelijke afspraak hier op advies van vrienden de lunch gebruikt en aangenaam verrast. De lunchkaart is beperkt en recht-toe-recht-aan maar de kwaliteit uitstekend. Vers brood en ingrediënten, beste frites in tijden en alles met aandacht en exact goed klaar gemaakt. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Op het terras buiten zit je prima en ook mooi beschut. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 14 mei 2015

AstridY

Via online reservering

Zoals altijd is het eten daar geweldig! Ronde tafel bij het raam gevraagd en gekregen dus uitzicht op het terras, de boten en het water. Top. Perfecte en gezellige bediening en weer super gegeten: die geweldige carpaccio, daarna 3 grote sliptongetjes, verse huisgemaakte frietjes en een gemengde salade, afgerond met een top creme brulee. We komen weer heel snel terug!

Gegeten op 24 april 2015

peter371

Via online reservering

Jammer genoeg niet veel gasten.Eten was echt veel beter dan voorheen.Wij hadden een AH coupon voior een gratis 2e 3 gangen menu.Er was een menu voor € 24,50 maar dat bleek te gelden voor deze aktie.Alles werd los berekend waardoor het 1e menu op € 34,50 kwam.
Het gratis menu kwam op deze manier dus op € 10,00.Aktie niet helemaal geslaagd dus.
Eten was echter heerlijk

Gegeten op 10 januari 2015

GusGourmet

Via online reservering

Het duurde 45 min voor het voorgerecht! Met 10 tafels en 3 obers moet het wel sneller kunnen?
Met de AHbon kon je niet de 25 menu, maar vertel dat aub van te vooren, zeker als wij specifiek naar vragen.
Eten wil je in rust en dat was onmogelijk met de kei en keiharde muziek van de bar.

Gegeten op 19 december 2014

yoniek

Driemaal in korte tijd gegeten met AH-spaarkaart, en alle keren heerlijk en gezellig gegeten.
Kaart is niet zo heel erg uitgebreid, maar wat er op staat is zonder uitzondering erg goed.
Het ziet er keurig uit, de sfeer is prettig ongedwongen en de bediening zeer prettig.
Als je de prijzen daarbij in ogenschouw neemt vind ik het eigenlijk een 10.

Gegeten op 11 december 2014

petra87

Via online reservering

Dame die ons bediende was prettig. Eten goed. Kaasfondue hoeft gelukkig niet met meerdere personen besteld te worden waardoor je lekker vrij kan kiezen. Enige minpunt was stoelen die zaten niet allemaal even lekker.

Gegeten op 4 december 2014

tillybaars

Via online reservering

verschillende voor-hoofd en nagerechten (we waren met 4 personen) allemaal lekker en verzorgd.
de bediening is uiterst vriendelijk en attent en ook de locatie helemaal geweldig, rustig, niet te groot restaurant! goede sfeer!
(eventueel, voor wie dat wil, is er een gezellig bruin cafe aanpandig voor een biertje/borreltje)

Gegeten op 30 november 2014

EMOOl

Al 20 jaar kom ik bij De Plashoeve maar dit moet mij toch echt van het hart.
Samen met mijn vriendin een gezellige avond uit eten vanavond maar... het liep anders. Bij de bestelling bleken de visgerechten met mosselen en kabeljauw niet meer beschikbaar te zijn. Alleen gamba's nog beschikbaar. Ok, even omschakelen en iets anders bestellen. Het voorgerecht werd na ongeveer 20 minuten uitgeserveerd. De gamba's pil pil waren 5 o f 6 kleine witpootgarnalen in hete olie met paprika, peper en kruiden. Daarna werd het stil. Na ongeveer een uur te hebben gewacht schoot ik de serveerster aan met de vraag of zij in de keuken wilde informeren hoe het met onze hoofdgerechten stond. Haar antwoord was duidelijk: Het is erg druk, iedereen vraagt waar zijn eten blijft en het komt zo snel mogelijk. Na nogmaals gevraagd te hebben of zij in de keuken wilde vragen hoe lang het nog zou duren eer het hoofdgerecht zou komen keerde zij om om vervolgens niet meer terug te komen. Na een paar minuten getwijfeld te hebben heb ik een andere serveerder aangesproken en is het hoofdgerecht alsnog uitgeserveerd maar de bediening verdient hier zeker niet de schoonheidsprijs.

Voor ons geen Plashoeve meer.

Gegeten op 28 november 2014

Lydiameijer

Via online reservering

Is een klein maar erg gezellig restaurant met goede bediening ,vriendelijk en lekker eten.je wordt snel geholpen...dus wat ons betreft echt een aanrader!

Gegeten op 24 november 2014

Suzanne1983

Via online reservering

Wij kwamen hier voor de lunch.

Eten: prima stokbroodje met pittige kip, lekker dat er paprika bij zat, smaak was eerder van zoete chili, niet echt pittig

Service: Ondanks reservering leek er niet echt op onze komst te zijn gerekend; binnenkomst voelde niet echt hartelijk. Vervolgens wel vriendelijk geholpen. Er werd ons lekker de tijd gegeven om bij te kletsen; aan de andere kant zou iets meer alertheid, of eigenlijk regelmatiger aanwezigheid in de ruimte (zodat er gelegenheid is om aan te spreken) wat mij betreft wel gewenst zijn

Decor: Gelegen aan het water, aan een haventje, het restaurant is vrij licht, de bar doet aan als een bruin cafe. Het voetbal was ook van uit het restaurant te volgen vanwege het hoge volume en de openstaande deuren.

Leuk om een keer te lunchen (aan de vinkeveense plassen), maar voor mij niet een plek om nog snel een keer terug te komen.

Gegeten op 9 november 2014

Schrijf zelf een recensie over De Plashoeve in Vinkeveen

Schrijf hieronder je recensie over De Plashoeve. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.