• foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 1

• 8.0

• 7.5

max1978
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op de zaterdagavond met z'n 4-tjes heerlijk getafeld. Naast een kaart met ''klassiekers'' is er ook een seizoensgebonden menu. Drie van ons gingen voor een kreeft menu van € 29,50. Als hoofdgerecht een halve kreeft met paddenstoelen risotto en Hollandaise saus. Deze was werkelijk erg goed, verse kreeft en de saus erg smakelijk. Entourage en bedienend personeel was prima. Wij komen graag terug om de rest van de kaart eens te proberen.

Gegeten op 11 januari 2014

Bushoff
  • Recensies in de laatste twee jaar

Diverse keren gegeten wat al fantastisch was maar nu, na de vernieuwing van de inrichting en nu ook een nieuwe kok is het extra genieten gebleken. Het eten is afwisselend en seizoensgebonden, maar ook de "gewone" kaart is heerlijk. Entourage is verfrissend en de bediening vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader en in de zomer een geweldig terras aan het water.

Gegeten op 1 november 2013

De gebroeders
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een herfstachtige woensdag zijn wij de enige eters in dit modern ingerichte en sfeervolle restaurant met uitzicht op een jachthaventje. Naast het restaurant is het bruine kroeggedeelte. Als de kroeg volloopt, kan het wel rumoerig worden in het restaurantgedeelte. Hartelijke en attente bediening. Wij aten hier elk 3 sliptongetjes: De tongetjes hadden veel "vlees" op de graat, en waren perfect gebakken in de boter. Erbij komt een (remoulade?) sausje bij en goede patatten. Er had wel wat meer sla-garnituur bij gemogen. De Irish coffee na afloop was helaas met zoete spuit slagroom. Wij zijn hier gaan eten na een duik in de Vinkeveense plassen en beide zijn ons prima bevallen!

Gegeten op 23 oktober 2013

prsd
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten vooral de groentes waren fantastisch. Het restaurant is verfrissend in een nieuw jasje gestoken. Het beroemde bruine cafe gelukkig niet. Veel succes!

Gegeten op 1 oktober 2013

carmen1405
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al een aantal keer gegeten en het was tot nu toe altijd prima geweest. Afgelopen dinsdag hier weer gegeten voordat we gingen duiken. De gamba's waren duidelijk niet vers en hebben te lang in de vriezer gelegen. Bij het pellen vielen de gamba's gewoon uit elkaar! De slibtongetjes daarentegen waren wel prima. Daarom toch een voldoende voor het eten. Vis eten in een niet-visrestaurant blijft ook altijd een gok. Bediening is vriendelijk zoals altijd.

Gegeten op 4 juni 2013

Girlygirl

• Uitstekend

Vorige week ben ik hier gaan eten en het was heel goed. Ik had gekozen voor de Thaise Kipsalade en dat is een echte aanrader als je van maaltijdsalades houdt. Een vriendin van mij had 1 van de pannetjes gerechten en dat zag er super goed uit en gaf nog het geluid van het 'sizzelen' van het vlees. Ik zou dit restaurant iedereen dus aanraden, zeker ook voor de snelle hap. Ik zag op een bord namelijk staan dat ze van maandag tot en met vrijdag een Daghap hebben voor maar 8euro!!!!!

Schrijf zelf een recensie over De Plashoeve in Vinkeveen

Schrijf hieronder je recensie over De Plashoeve. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!