Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van De Plashoeve in Vinkeveen - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0294 291 381

Genieten aan het water

Pal aan de haven van Vinkeveen proef je de lekkerste klassiekers uit de Frans-internationale keuken. De creativiteit van de chef komt tot uiting in de wekelijkse specials, heerlijk! Bij mooi weer is het overdekte terras de ideale plek om neer te strijken voor een geweldig diner.

ansje1

Via online reservering

Tijdens het telefoongesprek wat ik voerde om te reserveren, had ik gelijk zoiets van "wat een aardige vrouw".
De bediening en service was professioneel en vriendelijk!
Het eten was lekker.

Prima avond!

Gegeten op 14 september 2014

breamking

Via online reservering

Een beetje vergane glorie maar zeer vriendelijke bediening en het eenvoudige eten was van prima kwaliteit. En als je dan op 7 september op het terras kunt zitten aan het water van de jachthaven aan tafeltje nummer 37 terwijl je op dat moment viert dat je 37 jaar samen bent, kan er niets meer stuk.

Gegeten op 7 september 2014

boog60

Zowel de saté als de spareribs zijn erg lekker.
De bediening is uitstekend.
De aankleding van het restaurant is gezellig, smaakvol en ongedwongen.
Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 1 september 2014

RenAsamen

Via online reservering

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance ondanks dat wij op het latere tijdstip (19.30) het restaurant voor ons alleen hadden. De bediening was zeer vriendelijk en kon een goede toelichting op de menukaart en wijnen geven.

Gegeten op 19 augustus 2014

GemmaenCor

Het Hotel ligt aan een jachthaven. Vanuit het restaurant en terras kijk je op de haven. Het terras kan zowel open als overdekt worden. Het restaurant heeft een eigentijds interieur. Het bijbehorende café ligt aan de straatzijde t.o. het parkeerterrein. De sfeer van het café ademt de jaren '70 uit. Ooit was het de stamkroeg van André Hazes. Zijn foto's hangen in het bargedeelte. De keuken is uitstekend. Een prima service en het personeel is erg behulpzaam. De accommodatie heeft zowel kamers beneden alsook boven. Het slaapkamer interieur is eenvoudig te noemen. De bedden liggen uitstekend en het beddengoed is schoon en wordt opgemaakt. Iedere dag schone handdoeken en een badstoffen badmat. De prijs inclusief ontbijt is goed. Parkeren is gratis. Voor een budget hotel is de keuken uitstekend. Wij hadden voor 3 nachten geboekt vanaf 12 augustus 2014.

Gegeten op 12 augustus 2014

Moustache

Lunchen met relaties, we waren met 8 personen,
Het eten is lekker maar voor een salade niet echt koud, ik hou niet van lauwe sla.
Service ja het mag wat meer alerter, ik ga niet graag achter de bediening aan als er wat gedronken wil worden.
Prijs was correct, maar voor het uitzicht als je aan de vinkeveense plassen zit wil ik niet tegen een boten berging aankijken, daar heb je binnen geen last van ( ben nl in de winter hier geweest, toen was het eten wel warm, dit moest ook zo zijn).

Gegeten op 14 juli 2014

frank82

Ook al hadden wij (5) niet gereserveerd, de vriendelijke Ramon dekte nog even een tafel in voor ons. Na een aperitiefje een keuze gemaakt van de 'zomerkaart'. De Dorade zag er goed uit en was heel lekker, ook de Caesar Salade Kip en Ierse Tournedos waren prima. De nagerechten, Crème Brûlée en Coupe Dame Blanche vielen ook in de smaak. Kortom heerlijk gegeten en uitstekende service mét aandacht voor de gast.

Gegeten op 15 juni 2014

jacobien3

Om 18:15 uur meldde wij ons bij het restaurant met zes personen incl. 2 kleine kinderen. We kregen een vieze kinderstoel met doekje om zelf schoon te maken. Na een opmerking werd de stoel alsnog gereinigd. Om 20:15 hadden wij alleen het voorgerecht gehad. Rond half negen kwam dan eindelijk het hoofdgerecht. Een bakje friet en sla voor 5 volwassenen. Als kindermenu waren kipnuggets besteld, maar het werden piccolines. Bij geen van de gangen is het de keuken gelukt alles in een keer op tafel te zetten. De bediening was vriendelijk, maar logistiek klopte er helemaal niets van. Voorlopig voor ons geen restaurant Plashoeve meer.

Gegeten op 8 juni 2014

sandra165

Wat een chaotische bediening! Het voorgerecht dat we besteld hadden, kregen we nadat we ons hoofdgerecht al ophadden, ondanks nogmaals vragen. Meermaals verkeerde drankjes gekregen, of helemaal niet. En tot slot: 20 (!!) minuten wachten op de rekening! Ondanks de prachtige locatie en het eten dat best goed smaakt, moet de nood heel hoog worden willen zij ons nog terugzien. Prettige en vriendelijke bediening hoort er ook bij.

Gegeten op 8 juni 2014

Ed123

Als zeer regelmatige gast naar Plashoeve getogen om samen met egaa aan het water een lekker halve kipje te eten. Nadat we besteld hadden, werd ons gemeld dat er nog slechts 1 halve kip over was. en dat het een paar uur zou duren. Frappant is dat de man die NA ons besteld had, wel een halve kip kreeg.
Toen ik om uitleg vroeg, kwam er een warrig verhaal over dat andere mensen eerst besteld hadden, maar toen toch iets anders wilden..etc etc. Het had hen gesierd als ze hun fout hadden toegegeven....dat had mijn bezoekjes van ongeveer 10x per jaar gecontinueerd. Nu ben ik er klaar mee.
BTW: De Sate ossehaas die ik als alternatief besteld had, was koud, satesaus uitgedroogd en de friet was lauw en slap...gewoon slecht dus.

Gegeten op 17 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over De Plashoeve in Vinkeveen

Schrijf hieronder je recensie over De Plashoeve. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.