a TripAdvisor company

3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 423 60 34
  2. www.buffet-amsterdam.nl

Foodjunkie88

Te arrogant personeel. Dat je de vorige avond een feestje hebt gehad wat erg gezellig was is natuurlijk niet erg, maar reageer dit alsjeblieft niet op je gasten af. En het eten was echt smakeloos en te duur geprijsd. Wij komen nooit meer.

Gegeten op 19 juli 2015

Restaurant - 5 dagen geleden

Dit is gewoon niet waar en geen volledige reactie waard.

ghh

Leuk tentje aan de gracht, en leuke kaart! Uiteindelijk een beetje karig uitgevoerd, maar hey, ik ben niet de moeilijkste als je overheerlijk rozijnenbrood serveert. Alleen half uur wachten op koffie en het daarna koud krijgen is wat jammer. Super goed opgelost trouwens, door het netjes van de bon te halen.

Gegeten op 24 juli 2015

renée-michelle

Gisteren op het terras gegeten. Het is een klein, heel leuk terrasje aan de gracht. We hebben allemaal kleine gerechten gedeeld waaronder vongole&kokkels, charcuterie, bietjes met feta en hazelnoten en een heerlijke artisjok. De natuurlijke wijn die we dronken was perfect op temperatuur. Nagerecht een affogato zoals die hoort te zijn. De bediening is hard aan het werk, maar ze nemen tijd aan tafel en hielden het terras heel de avond schoon. Fijne plek, lekker eten, mooi uitzicht, lieve bediening.

Gegeten op 23 juli 2015

Restaurant - 1 week geleden

Dank je wel. Goed om te horen :)

AMTAMT

Wat een ervaring bij Buffet van Odette… wij kwamen aan en zagen dat alle tafeltjes buiten gereserveerd waren (terwijl er buiten geen reservering kan worden gemaakt?). Na gevraagd te hebben of er een plekje buiten was werd ons gevraagd of wij uit Amsterdam kwamen?! Wij antwoordden direct met een overduidelijke JA waarna ik vroeg, en als wij nou niet uit Amsterdam zouden komen? Daarop werd geantwoord door de ober; ik wil alleen maar leuke mensen op mijn terras.. Wij als Brabanders voelden ons direct gediscrimineerd (sorry maar dit zeg je toch niet?! wij hadden toen al direct door moeten lopen achteraf, belachelijke bijdehante en arrogante opmerking). Al met al hebben wij een super avond gehad, het gezelschap was fijn, de wijn en het eten ook… totdat de rekening kwam. Alles was aangeslagen, zelfs het extra bakje kaas die we wat extra hadden bijbesteld voor bij de pasta… Al met al; een fijne tent om te borrelen en een hapje te eten maar de bediening is ronduit arrogant en de prijsstandaard is te hoog voor wat ze bieden. Jammer, maar helaas kunnen wij geen positieve referentie uit onze avond halen.

Gegeten op 23 juli 2015

Beste,
Heel jammer dat je onze service als arrogant hebt ervaren. Zo was het natuurlijk niet bedoeld. Je kunt bij ons op het terras inderdaad niet reserveren; er zijn een paar redenen waarom wij toch 'gereserveerd' bordjes op de tafels plaatsen. We doen altijd ons best om tafels vrij te houden voor reserveringen en spontane inloop van buurtbewoners, zodat er een balans is tussen locals en toeristen. Dit kan een uitdaging zijn gezien onze centrale ligging in de stad.
Gelukkig was het eten, de gezelschap en de wijn goed. Er komt brood aan tafel bij de eerste drankjes en bij veel gerechten zit ook brood. Als gasten extra brood bestellen, slaan wij dit aan. Ook voor extra parmezaanse kaas rekenen wij een klein bedrag. En soms, als gasten aangeven dat ze iets onredelijk vinden, proberen we wat aan de rekening te doen zoals bij jou is gebeurd. We streven ernaar om iedereen tevreden de deur uit te zien gaan en komen gasten graag tegemoet, zeker als ze aangeven niet blij te zijn met de service of het eten. Heel jammer dat dat bij jou niet is gelukt.

Lientjek

Sfeervolle zaak met vriendelijke en snelle bediening. Het halve haantje dat ik had besteld viel helaas tegen, zeer flauw van smaak/smakeloos. De bijgerechten maakten echter alles goed. Heerlijke bieten met feta en hazelnoot en overheerlijke aardappels, ook de wijn is erg lekker. Al met al een leuke avond gehad.

Gegeten op 20 juli 2015

fransboom

Met 12 personen gegeten. Verschillende voorgerechtjes, paté, rillettes, wat weinig brood hierbij, olijven, vongole. Hoofdgerechten zalm, onglet en een vegetarische ravioli. Alles was smaakvol, maar aan de lauwe kant. De huiswijn was prima, evenals het toetje, een chocolat mudcake met een bolletje vanilleijs.

Gegeten op 22 juni 2015

fransje81

Hhaha tweede plek in Amsterdam waar ze liever geen gasten hebben. We mochten hier wel eten bestellen, lekker etem kwam ook snel. Wel chagrijnige bediening en als je dorst hebt, moet je ook niet hierheen... Wel weten we zker dat de bediening genoeg verdient voor een smartphone, want de hadden ze op zak.

Gegeten op 21 mei 2015

nienpoek

Wat een toplocatie, heerlijke sfeer, lieve bediening en goddelijk gehaktbrood!! Ik kan nooit weerstaan het gehaktbrood te nemen, maar de gerechten die mijn tafelgenoten bestellen zien er telkens weer even lekker uit. Ik kom hier graag, maar het is jammer dat half Amsterdam mijn mening deelt. Zonder reservering lunchen is er niet bij. Maar ze zijn het vooraf reserveren helemaal waard.

Gegeten op 11 maart 2015

dank je wel!!!

erlu

Gisteren-middag geluncht op het terras van Odette. Wij waren speciaal naar dit adresje gegaan vanwege de recentie in het blad Elle. De salade van het buffet was heerlijk alleen voor de prijs wel erg karig. Mijn partner had brood met steak ook goed daarbij een pilsje van de tap. Maar zal hier niet meer terug komen en reclame voor dit adres maken. Dit vanwege het arrogante,
sacherijnige en ongeïnteresseerd personeel. Dat dit nog kan........

Gegeten op 18 april 2015

estherjanmaat

Vanavond naar Buffet van Odette gegaan, speciaal voor het beroemde haantje. Helaas was de mijne nog rood van binnen en moest ik deze terug sturen. Er werd een nieuw kippetje in de oven gedaan. Dit met als gevolg dat mijn tafelheer klaar was met eten en zijn bord werd weggehaald toen mijn uiteindelijk overheerlijk kippetje werd geserveerd. Nu kreeg ik een glaasje wijn van het huis.. Maar is het niet zo dat we wellicht eigenlijk beide een glaasje wijn verdiende van het huis?? Ik had dat wel gedaan want het was voor ons beide toch minder leuk eten zo...

Gegeten op 31 maart 2015

Restaurant - 4 maanden geleden

Hey Esther,
Dat is inderdaad niet zo gezellig.......... onze excuses!
Mail mij even op info@buffet-amsterdam.nl, we zouden je graag een aperitivo met 2 (!) glazen wijn aanbieden om dit goed te maken...
Groetjes, Libby

Schrijf zelf een recensie over Buffet van Odette in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Buffet van Odette. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.