Mitsos

• 8.4

• 7.4

Endgegner
  • Recensies in de laatste twee jaar

Everything is very transparent. It has an open kitchen, the store is clean, the food is very fresh.

Very good quality meat!!
There was only the tzatziki so far, which was good in texture, but a bit boring in taste.

I will go there again for sure.

Gegeten op 21 januari 2014

henkproever
  • Recensies in de laatste twee jaar

deze kleine zaak zag er aardig uit de vitrine zit vol met allerlei lekkernij heb wat verschillende mezze meegenomen het eten is wel lekker maar niet bijzonder zoals er wordt gezegd mist de pit in gerechten , voor herhaling vatbaar .zeker niet de beste griek van amsterdam

Gegeten op 3 juli 2013

Corneliabal
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier voor het eerst afgehaald afgegaan op de goede verhalen.
En inderdaad het is het omrijden waard zeker de inktvis salade en het kalfsvlees met vijgen subliem!!
Tel daar de onwijze gastvrijheid van de eigenaresse bij op kortom ik ga vaker omrijden voor een heerlijk griekse maaltijd!

Gegeten op 1 juni 2013

reveorpnjif
  • Recensies in de laatste twee jaar

Geweldige griekse afhaal! Voedsel met liefde gemnaakt en gebracht. Er is zoveel keuze dat ik vrijwel altijd een andere combinatie maak. Een feest voor je mond, echt heerlijk. Vriendelijke mensen bovendien

saskia77
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week voor het eerst bij Mitsos naar binnen gelopen. Je kan er ook eten, maar de meeste mensen halen hier af. Een uitgebreide keuze aan mooie gerechten maakt het lastig kiezen. Alles is/wordt vers klaargemaakt en de eigenaresse is zeer behulpzaam bij het uitleggen en meedenken over combinaties. Ik heb gekozen voor 8 kleine gerechten met brood. Alles smaakte fantastisch. De prijs/kwaliteit is prima. Ik ben fan en zal hier zeker terugkomen. Ook een prima alternatief als je gasten hebt en geen tijd om te koken.

Munchies
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is de beste griek van Amsterdam, puur en eerlijk eten met verse ingredienten. Gekookt door een gepassioneerde griek met zijn vriendelijke nederlandse vrouw. Soms staan de twee dochters in de winkel, die zijn ook heel erg aardig. Gewoon een vrolijke en vriendelijke familie, die het gasten graag naar de zin maken en daar zijn ze ook zeker goed in! Het eten smaakt heerlijk, is lekker gekruid, het is een waar feestje wat op je bord verschijnt. Er is veel keuze, of je nou vegetarier bent of een flinke vleeseter, visliefhebber of gek op groente!

evert-jan1

• Uitstekend

Een plek waar je de passie voor het koken in iedere hap proeft.
Alles met evenveel zorg klaar gemaakt.
Heerlijk om af te halen, een klein plekje om knus te genieten van een heerlijke Griekse keuken.
Een adres om voor om te rijden wat mij betreft.
Een absolute aanrader.
Evert- Jan

Neni

• Uitstekend

Helemaal super deze Griek! Aardige mensen en het eten is heerlijk! Je waant je weer in Griekenland... Kwaliteitproducten en gezond. Het interieur is heel gezellig maar is wel aan wat vernieuwing toe. Ik kom hier graag weer!

Dalux

• Redelijk

Ai,Ai,Ai, Mitsos was altijd de beste Griek van Amsterdam (ook volgens Iens). Er is nu een nieuwe eigenaar en deze doet enorm zijn best. Het zijn ook erg aardige mensen, maar het niveau is echt omlaag gegaan. En dat kan ik zeggen want ik ben alweer 3 keer geweest. Hopelijk mag hij nog een paar keer oefenen met de oude eigenaren en kan ik daar weer heerlijk eten halen. Nu is het echt te vet en onder de maat!!!!!!!

Yordy S

• Uitstekend

Heerlijke traiteur! Met echte griekse mezedes!

Schrijf zelf een recensie over Mitsos in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Mitsos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!