a TripAdvisor company

foto's van De Prinsenkelder in Delft - 1 foto's van De Prinsenkelder in Delft - 2 foto's van De Prinsenkelder in Delft - 3 foto's van De Prinsenkelder in Delft - 4 foto's van De Prinsenkelder in Delft - 5

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 212 18 60

Een begrip in Delft

Al jaren een begrip in Delft en de wijde omgeving. De locatie midden in het historische hart is met recht sprookjesachtig te noemen. Je geniet er van smaakvolle, bourgondische gerechten met als basis de Frans-Hollandse keuken. De attente en vriendelijke bediening maakt het plaatje helemaal af. Genieten!

pietschouten1

Via online reservering

wat een geweldig restaurant. wij hebben met 4 personen heerlijk buiten in de tuin gegeten. De service was geweldig. we hebben genoten. jammer dat dit restaurant gaat sluiten

Watersloot

Via online reservering

Heerlijk in de tuin gegeten met lekkere wijnen erbij. Alle grechten buitengewoon lekker. Vlotte bediening, zoals altijd prima.

ans.schallig

Via online reservering

Wij hebben voor de 2 E keer hier gegeten, 2 jaar geleden ook hier gegeten. Dit was ons prima bevallen en daarom nu hier weer gereserveerd. Ook gisteravond prachtig weer en in de binnentuin, in het centrum van Delft een driegangenmenu gegeten. Wij waren met ons vieren en wij waren allen zeer tevreden, wij hadden verschillende menu,s en iedereen was zeer tevreden

Willemz007

Via online reservering

Uitstekende sfeer op een schitterende locatie. Heerlijk in de binnentuin gezeten. Bediening was gezellig en hebben duidelijk aandacht voor de tafelgasten. Jammer alleen dat de locatie dicht gaat. Complimenten voor de brigade en we zullen de Prinsenkelder, een begrip in Delft gaan missen!

leena.ten.cate

Via online reservering

Heerlijk gegeten in Prinsenkelder. De bediening was vriendelijk en attent, niet opdringerig. We zaten in de tuin want het was tropisch warm. Wat een oase van rust met historische decor!

Gegeten op 24 augustus 2016

Patmas

Via online reservering

Heerlijk gegeten in de binnentuin. Als voorgerecht hebben we gekozen voor de haringsalade en eendenpastei.in een woord verrukkelijk! Het hoofdgerecht de Ribeye was om weg te zuigen met heerlijke roer gebakken groente erbij. Nagerecht een Italiaanse verassing was super lekker. De borden waren een lust voor het oog. We hebben genoten van een heerlijke avond! Jammer dat dit restaurant half oktober gesloten moet worden.

Gegeten op 23 augustus 2016

anneke185

Via online reservering

Het is zo sfeervol om daar te zitten. Zo jammer dat de gemeente Delft er nu iets mee gaat doen. Het eten was weer heerlijk. 2 amuses vooraf. Keuze uit 3 voor-hoofd en nagerechten.
Personeel altijd zeer vriendelijk,altijd even een babbeltje. Een aanrader.

Gegeten op 23 augustus 2016

Milena19

Via online reservering

Via de AH actie gereserveerd bij de Prinsenkelder, eindelijk een keer proberen! Verschillende verhalen gehoord, maar erg goed gegeten. Bediening was vriendelijk & het eten goed. Minpuntje was wel dat onze amuse geserveerd werd op een plastic lepel/bakje.. Beetje cheap. Deed niet af van de smaak, maar wel van de presentatie. De AH-menukaart was uitgeprint op een A4'tje, voor wat je verwacht bij de Prinsenkelder was dat ook wel een beetje jammer. Maar buiten dat, de sfeer was goed, eten & wijnen ook! Dus prima avondje uit.

JMolS

Via online reservering

Genoten van het AH menu in dit sfeervolle restaurant. Partner en ik kozen vooraf voor de eendenpaté, smakelijk opgediend mooie portie. Als hoofdgerecht had partner ribeye en koos ik voor de parelhoen. Ook deze gerechten waren smakelijk bereid en waar wij erg van gecharmeerd waren was het gevarieerde groentegarnituur.
Beiden kozen we voor een bordje kaas als dessert, ook heerlijk!
Maar wat jammer nou dat we hoorden dat deze zaak haar deuren gaat sluiten.
We waren zo te spreken over het attente personeel. We hopen dat ook dat ze snel elders aan de slag kunnen want het zijn professionals!

wena.hestens

Via online reservering

Alles viel zeer in de smaak: het eten, de vriendelijke bediening en de sfeervolle entourage. Wij kozen voor het 3 gangen menu met haringsalade, parelhoen en Italiaanse verrassing, heerlijk en heel mooi opgemaakt. Jamme dat het restaurant dicht gaat.

Schrijf zelf een recensie over De Prinsenkelder in Delft

Schrijf hieronder je recensie over De Prinsenkelder. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.